abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123927489
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Lees maar terug.
Ik vond zowel Joan Franka als 3J's niets, maar Birds is echt mooi, maar nogmaals in mijn beleving niets voor het Songfestival.
Bookmakers voorspellingen geloof ik ook niet meer, zij hebben het zo vaak mis gehad.
Maar hadden ook minstens net zo vaak bij het juiste eind.
pi_123947270
Het enige nadeel is gewoon dat er heel veel vrouwelijke ballads in deze halve finale zitten, en ook nog eens bijna allemaal aan het begin van de show
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123950325
Ierland & Litouwen *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 maart 2013 @ 20:54:55 #79
163650 Greys
pi_124063557
Montenegro toegevoegd aan de OP...

Nou, die kunnen we hebben :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 maart 2013 @ 21:05:17 #80
163650 Greys
pi_124064136
Alleen Moldavië vanavond nog en alle nrs zijn bekend uit deze halve finale!
Oh nee die is zaterdag bekend.

[ Bericht 28% gewijzigd door Greys op 14-03-2013 21:12:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 00:31:03 #81
368283 ato
pi_124075886
Ik eh vind het wel een goede halve finale, wordt krapjes daar..
Alles hangt af van het optreden. Ik gok Nederland nog finale..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 17:31:55 #82
368283 ato
pi_124134446
De videoclip van Ierland is erg leuk, zo is het best een sterk en fris nummer.

Alles gaat zo afhangen hoe het live wordt gebracht en om het totaalplaatje.
Nogmaals een hele sterke halve finale, hier zitten veel meer goede liedjes in dan in de tweede halve finale.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 22:02:36 #83
368283 ato
pi_124144630
Moldavie heeft een prachtige inzending, jongens dit wordt een killing eerste halve finale...
pi_124189937
Tot nu toe heeft Montenegro het meeste bekeken videoclip van alle liedjes van eurosong 2013.
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 08:49:21 #85
375570 crew  Cyan9
pi_124195246
Op ESCstats staat Anouk nu op een 7e plaats, en 3e van de eerste halve finale :)

http://www.escstats.com/
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 18 maart 2013 @ 14:55:47 #86
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_124206780
Ik hoop dat Nederland nu inderdaad wél weer een keer in de finale mag komen. :)
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 maart 2013 @ 15:21:36 #87
163650 Greys
pi_124207757
OP compleet, alles is binnen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124251083
Vier liedjes uit de top zes van de bookmakers zitten in de eerste helft van de eerste halve finale, waaronder dus Anouk. Dat betekent dat het een sterk bezet stukje is. Bovendien zijn ook de andere vier liedjes bovengemiddeld goed. Afgezien van Kroatie zijn het allemaal vrouwelijke solo-acts. Denemarken is het meest energieke nummer, gevolgd door de dubstep van Slovenie en het midtempo popnummer van Oostenrijk. De overige nummers zijn allemaal meer ingetogen nummers, of zelfs echte ballads.

Het wordt voor de producers nog een hele puzzel om hier een goed lopende volgorde voor te bedenken. Het ligt voor de hand om met Denemarken te beginnen, een van de favorieten en een energiek nummer, dan zit de sfeer en het tempo er meteen goed in. Maar dan krijg je daarna een hele rits meer ingetogen nummers. Een andere optie is beginnen met Rusland. Dat is weliswaar een ballad, maar wel eentje die pakkend is en met wat power eindigt. Verder zou ik Estland, Oekraine en Nederland niet naast elkaar zetten, en ook Rusland zoveel mogelijk daar uit de buurt houden.

Een mogelijke volgorde zou dan kunnen zijn:
Denemarken - Kroatie - Oekraine - Rusland - Slovenie - Nederland - Oostenrijk - Estland
pi_124255512
Ik begrijp eerlijke gezegd niet waarom men hier zo overtuigd is dat het lied van Anouk naar het finale gaat, daarbij vind ik het een matig lied en zijn er zeker 10 betere liedjes in de 1e halve finale.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 maart 2013 @ 17:04:18 #90
163650 Greys
pi_124256223
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef Lazvic het volgende:
Ik begrijp eerlijke gezegd niet waarom men hier zo overtuigd is dat het lied van Anouk naar het finale gaat, daarbij vind ik het een matig lied en zijn er zeker 10 betere liedjes in de 1e halve finale.
Bij mij komt dat door de vele ontzettend positieve buitenlandse reacties.
Sommigen haten het nummer, maar een groot deel ziet het als een van de favorieten. En dat heb je nodig, anders stemt men niet op je. Plus ik gok dat de jury dit erg zal waarderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124256336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij mij komt dat door de vele ontzettend positieve buitenlandse reacties.
Sommigen haten het nummer, maar een groot deel ziet het als een van de favorieten. En dat heb je nodig, anders stemt men niet op je. Plus ik gok dat de jury dit erg zal waarderen.
Ik vind daarbij dat de invloed van het jury te groot is, en daardoor minder leuk is voor mij naar te kijken . Maar verder vind ik Anouk maar overschatte c zangeres en als Nederland ooit echt een kans wil hebben om naar de finale te gegaan moeten ze iemand zien te strikken als Alain Clark
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 maart 2013 @ 17:19:36 #92
163650 Greys
pi_124256799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ik vind daarbij dat de invloed van het jury te groot is, en daardoor minder leuk is voor mij naar te kijken . Maar verder vind ik Anouk maar overschatte c zangeres en als Nederland ooit echt een kans wil hebben om naar de finale te gegaan moeten ze iemand zien te strikken als Alain Clark
Dat van Alain is idd smaken verschillen en kan me voorstellen dat je dat ook een kanshebber zou vinden (zo vind ik al jaren dat ze Waylon moeten sturen, al vind ik dat een lummel, toch is ie allemachtig goed live). Maar de invloed van de jury vind ik niet 'te' groot, dat heeft er juist sinds een aantal jaar (sinds de jury terug is) voor gezorgd dat er niet alleen landen met veel buren in de finale kwamen :) Dus wat dát betreft...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124257263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat van Alain is idd smaken verschillen en kan me voorstellen dat je dat ook een kanshebber zou vinden (zo vind ik al jaren dat ze Waylon moeten sturen, al vind ik dat een lummel, toch is ie allemachtig goed live). Maar de invloed van de jury vind ik niet 'te' groot, dat heeft er juist sinds een aantal jaar (sinds de jury terug is) voor gezorgd dat er niet alleen landen met veel buren in de finale kwamen :) Dus wat dát betreft...
Ik vind Waylon ook een goeie zanger. Maar verder over het jury vind ik juist wel dat ze een te groot invloeden hebben mede omdat ze veel te hoge punten gegeven aan saaie ballad(meestal vind ik een ballad wel mooi) , terwijl wat moderne liedjes zoals dubstep van Montenegro zeker laag gaan beoordelen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 maart 2013 @ 17:34:56 #94
163650 Greys
pi_124257289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ik vind Waylon ook een goeie zanger. Maar verder over het jury vind ik juist wel dat ze een te groot invloeden hebben mede omdat ze veel te hoge punten gegeven aan saaie ballad(meestal vind ik een ballad wel mooi) , terwijl wat moderne liedjes zoals dubstep van Montenegro zeker laag gaan beoordelen.
Zeg je dat op gevoel van de jury of heb je (eerlijk! :P ) echt gekeken/opgezocht op welke nummers de juries hebben gestemd de laatste jaren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124257495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeg je dat op gevoel van de jury of heb je (eerlijk! :P ) echt gekeken/opgezocht op welke nummers de juries hebben gestemd de laatste jaren?
Alle twee, ik heb gewoon opgemerkt dat de jury meer van ballad houden dan van wat moderne muziek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 maart 2013 @ 17:42:26 #96
163650 Greys
pi_124257544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Alle twee, ik heb gewoon opgemerkt dat de jury meer van ballad houden dan van wat moderne muziek.
De jury heeft ook allemachtig veel punten voor Euphoria neergegooid toch? :@
Da's niet bepaald een ballad.

Tis wel lastig hoor idd, maar de jaren vóór de jury waren wij ook weer niet blij omdat er toen eigenlijk alleen maar van die kermisherrie in de finale kwam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124259101
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Alain Clark...goede zanger :X :') .. maakt wel heerlijke muziek overigens
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_124259171
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef CommanderKeen het volgende:
Vier liedjes uit de top zes van de bookmakers zitten in de eerste helft van de eerste halve finale, waaronder dus Anouk. Dat betekent dat het een sterk bezet stukje is. Bovendien zijn ook de andere vier liedjes bovengemiddeld goed. Afgezien van Kroatie zijn het allemaal vrouwelijke solo-acts. Denemarken is het meest energieke nummer, gevolgd door de dubstep van Slovenie en het midtempo popnummer van Oostenrijk. De overige nummers zijn allemaal meer ingetogen nummers, of zelfs echte ballads.

Het wordt voor de producers nog een hele puzzel om hier een goed lopende volgorde voor te bedenken. Het ligt voor de hand om met Denemarken te beginnen, een van de favorieten en een energiek nummer, dan zit de sfeer en het tempo er meteen goed in. Maar dan krijg je daarna een hele rits meer ingetogen nummers. Een andere optie is beginnen met Rusland. Dat is weliswaar een ballad, maar wel eentje die pakkend is en met wat power eindigt. Verder zou ik Estland, Oekraine en Nederland niet naast elkaar zetten, en ook Rusland zoveel mogelijk daar uit de buurt houden.

Een mogelijke volgorde zou dan kunnen zijn:
Denemarken - Kroatie - Oekraine - Rusland - Slovenie - Nederland - Oostenrijk - Estland
Denemarken mee beginnen? Ik denk eerder Slovenie, veel krachtiger en bovendien zullen er ontzettend veel Denen in het publiek zitten, bijna een soort van 'thuiswedstrijd', dus kan ik me voorstellen dat ze Denemarken zo ver mogelijk naar achteren plaatsen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_124261037
Ik hoop in ieder geval dat Montenegro de finale haalt
pi_124266937
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef grazz het volgende:

[..]

Denemarken mee beginnen? Ik denk eerder Slovenie, veel krachtiger en bovendien zullen er ontzettend veel Denen in het publiek zitten, bijna een soort van 'thuiswedstrijd', dus kan ik me voorstellen dat ze Denemarken zo ver mogelijk naar achteren plaatsen.
Het zou wel kunnen dat ze er de voorkeur aan geven om de 'zekerheidjes' voor de finale op de allereerste paar startplaatsen te zetten, zoals Rusland, Denemarken, Nederland of Oekraïne, zodat je minder gezeik krijgt over de loting.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')