Maar hadden ook minstens net zo vaak bij het juiste eind.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lees maar terug.
Ik vond zowel Joan Franka als 3J's niets, maar Birds is echt mooi, maar nogmaals in mijn beleving niets voor het Songfestival.
Bookmakers voorspellingen geloof ik ook niet meer, zij hebben het zo vaak mis gehad.
Bij mij komt dat door de vele ontzettend positieve buitenlandse reacties.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef Lazvic het volgende:
Ik begrijp eerlijke gezegd niet waarom men hier zo overtuigd is dat het lied van Anouk naar het finale gaat, daarbij vind ik het een matig lied en zijn er zeker 10 betere liedjes in de 1e halve finale.
Ik vind daarbij dat de invloed van het jury te groot is, en daardoor minder leuk is voor mij naar te kijken . Maar verder vind ik Anouk maar overschatte c zangeres en als Nederland ooit echt een kans wil hebben om naar de finale te gegaan moeten ze iemand zien te strikken als Alain Clarkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij komt dat door de vele ontzettend positieve buitenlandse reacties.
Sommigen haten het nummer, maar een groot deel ziet het als een van de favorieten. En dat heb je nodig, anders stemt men niet op je. Plus ik gok dat de jury dit erg zal waarderen.
Dat van Alain is idd smaken verschillen en kan me voorstellen dat je dat ook een kanshebber zou vinden (zo vind ik al jaren dat ze Waylon moeten sturen, al vind ik dat een lummel, toch is ie allemachtig goed live). Maar de invloed van de jury vind ik niet 'te' groot, dat heeft er juist sinds een aantal jaar (sinds de jury terug is) voor gezorgd dat er niet alleen landen met veel buren in de finale kwamenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik vind daarbij dat de invloed van het jury te groot is, en daardoor minder leuk is voor mij naar te kijken . Maar verder vind ik Anouk maar overschatte c zangeres en als Nederland ooit echt een kans wil hebben om naar de finale te gegaan moeten ze iemand zien te strikken als Alain Clark
Ik vind Waylon ook een goeie zanger. Maar verder over het jury vind ik juist wel dat ze een te groot invloeden hebben mede omdat ze veel te hoge punten gegeven aan saaie ballad(meestal vind ik een ballad wel mooi) , terwijl wat moderne liedjes zoals dubstep van Montenegro zeker laag gaan beoordelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van Alain is idd smaken verschillen en kan me voorstellen dat je dat ook een kanshebber zou vinden (zo vind ik al jaren dat ze Waylon moeten sturen, al vind ik dat een lummel, toch is ie allemachtig goed live). Maar de invloed van de jury vind ik niet 'te' groot, dat heeft er juist sinds een aantal jaar (sinds de jury terug is) voor gezorgd dat er niet alleen landen met veel buren in de finale kwamenDus wat dát betreft...
Zeg je dat op gevoel van de jury of heb je (eerlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik vind Waylon ook een goeie zanger. Maar verder over het jury vind ik juist wel dat ze een te groot invloeden hebben mede omdat ze veel te hoge punten gegeven aan saaie ballad(meestal vind ik een ballad wel mooi) , terwijl wat moderne liedjes zoals dubstep van Montenegro zeker laag gaan beoordelen.
Alle twee, ik heb gewoon opgemerkt dat de jury meer van ballad houden dan van wat moderne muziek.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg je dat op gevoel van de jury of heb je (eerlijk!) echt gekeken/opgezocht op welke nummers de juries hebben gestemd de laatste jaren?
De jury heeft ook allemachtig veel punten voor Euphoria neergegooid toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Alle twee, ik heb gewoon opgemerkt dat de jury meer van ballad houden dan van wat moderne muziek.
Alain Clark...goede zangerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik vind daarbij dat de invloed van het jury te groot is, en daardoor minder leuk is voor mij naar te kijken . Maar verder vind ik Anouk maar overschatte c zangeres en als Nederland ooit echt een kans wil hebben om naar de finale te gegaan moeten ze iemand zien te strikken als Alain Clark
Denemarken mee beginnen? Ik denk eerder Slovenie, veel krachtiger en bovendien zullen er ontzettend veel Denen in het publiek zitten, bijna een soort van 'thuiswedstrijd', dus kan ik me voorstellen dat ze Denemarken zo ver mogelijk naar achteren plaatsen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef CommanderKeen het volgende:
Vier liedjes uit de top zes van de bookmakers zitten in de eerste helft van de eerste halve finale, waaronder dus Anouk. Dat betekent dat het een sterk bezet stukje is. Bovendien zijn ook de andere vier liedjes bovengemiddeld goed. Afgezien van Kroatie zijn het allemaal vrouwelijke solo-acts. Denemarken is het meest energieke nummer, gevolgd door de dubstep van Slovenie en het midtempo popnummer van Oostenrijk. De overige nummers zijn allemaal meer ingetogen nummers, of zelfs echte ballads.
Het wordt voor de producers nog een hele puzzel om hier een goed lopende volgorde voor te bedenken. Het ligt voor de hand om met Denemarken te beginnen, een van de favorieten en een energiek nummer, dan zit de sfeer en het tempo er meteen goed in. Maar dan krijg je daarna een hele rits meer ingetogen nummers. Een andere optie is beginnen met Rusland. Dat is weliswaar een ballad, maar wel eentje die pakkend is en met wat power eindigt. Verder zou ik Estland, Oekraine en Nederland niet naast elkaar zetten, en ook Rusland zoveel mogelijk daar uit de buurt houden.
Een mogelijke volgorde zou dan kunnen zijn:
Denemarken - Kroatie - Oekraine - Rusland - Slovenie - Nederland - Oostenrijk - Estland
Het zou wel kunnen dat ze er de voorkeur aan geven om de 'zekerheidjes' voor de finale op de allereerste paar startplaatsen te zetten, zoals Rusland, Denemarken, Nederland of Oekraïne, zodat je minder gezeik krijgt over de loting.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Denemarken mee beginnen? Ik denk eerder Slovenie, veel krachtiger en bovendien zullen er ontzettend veel Denen in het publiek zitten, bijna een soort van 'thuiswedstrijd', dus kan ik me voorstellen dat ze Denemarken zo ver mogelijk naar achteren plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |