PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja Timmy. Met 1 been in Rotterdam
Poulsen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Peefiee het volgende:
Opstelling #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Dijks; Schone, Poulsen, Serero; Lukoki, Hoesen, Boerrigter. #ajaaz
Boerrigter, poulsen, lukoki![]()
Gelukkig wel Hoesen, Serero en Dijks
Serero. De Boer neemt deze wedstrijd inderdaad niet serieusquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Peefiee het volgende:
Opstelling #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Dijks; Schone, Poulsen, Serero; Lukoki, Hoesen, Boerrigter. #ajaaz
Boerrigter, poulsen, lukoki![]()
Gelukkig wel Hoesen, Serero en Dijks
Nu nog een CB en een RM versiequote:
Scherp? Als Boerrigter 3 meter buiten spel staat, kan hij ook scoren. En dat zegt veel....quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat Lens steeds fout doet doet Locadia steeds goed. Precies scherp ipv te scherp
Bale loopt overal, dus CAMquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Dafuq waarom is Bale CAM dan..hij speelde in exact dezelfde rol als Reus vorige week en die kreeg hem op LW![]()
![]()
Het was 2x ongeveer op een lijn, misschien net erover. Lens staat steeds echt buitenspel. Ach we hebben iig een spits erin staan die ze afmaakt, Lens schiet ze meestal naastquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Scherp? Als Boerrigter 3 meter buiten spel staat, kan hij ook scoren. En dat zegt veel....
Bony is al 50k.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eerste TIF Bale op PS3 gespot.
De Boer: we hebben iets recht te zetten. De finale staat op het spel, een fantastische ervaring. Dat moet elke voetballer mee willen maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Serero. De Boer neemt deze wedstrijd inderdaad niet serieus
Mathijsen zou Locadia in de broekzak hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was 2x ongeveer op een lijn, misschien net erover. Lens staat steeds echt buitenspel. Ach we hebben iig een spits erin staan die ze afmaakt, Lens schiet ze meestal naast
Gevalletje discard wordt dat. Kijken of ik mn oude handeltje met hem weer in ere kan herstellenquote:
Lens is ook meer een RW vind ik. Daarnaast zijn ze wel heel knullig aan het verdedigen bij Zwolle... Maar hij rond ze netjes af jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was 2x ongeveer op een lijn, misschien net erover. Lens staat steeds echt buitenspel. Ach we hebben iig een spits erin staan die ze afmaakt, Lens schiet ze meestal naast
Ja, wat moet hij dan zeggen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Peefiee het volgende:
[..]
De Boer: we hebben iets recht te zetten. De finale staat op het spel, een fantastische ervaring. Dat moet elke voetballer mee willen maken.
Die wordt discard als er zoveel packs geopend gaan worden.quote:
Ik zag er eentje voor 1.8, SMLENOquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Robben is voor 1.9 miljoen bin op te halen
Ja maar die is al een week uit packs, Alaba 25 minutenquote:
Zeker de evil twin van die van Ajax dit weekend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Peefiee het volgende:
Goede grensrechter dat, 3e keer buitenspel 'over het hoofd zien'.
Die is het plafond aan het sauzenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
Bazenopstelling Ajax. DS2 al gesignaleerd?
Die is aan het fappen neem ik aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
Chill, die moet ff discard wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef UltimateTeam het volgende:
Die betis IF staat er voor 43k buy now op (PS3)
Soms gaat hij ineens voor 1k, meestal voor veel minder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is toch 1K ofzo waard?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
Dj Afrojack @ twitter
16:36 vandaag
[ afbeelding ]
17:20
[ afbeelding ]
Zoeey Deschanel is veel leukerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat een eindbaas is Jack Nicholson nog steeds
En ik ben verliefd op Jennifer Lawrence![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)nifer-lawrence-14279
Wel een goed contrast: Ajax naaien ze door zeker 2x buitenspel te geven terwijl dit duidelijk niet het geval was en nog een doelpuntje niet geven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker de evil twin van die van Ajax dit weekend.
huh?, wat lul jij nou, deze week was Alaba niet in form hoor geweest, das alweer een week extra terugquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar die is al een week uit packs, Alaba 25 minuten
Oh lol, ik dacht afgelopen weekquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
huh?, wat lul jij nou, deze week was Alaba niet in form hoor geweest, das alweer een week extra terug
Donder op met je anorexiaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoeey Deschanel is veel leuker
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Wel een goed contrast: Ajax naaien ze door zeker 2x buitenspel te geven terwijl dit duidelijk niet het geval was en nog een doelpuntje niet geven.
PSV geven ze twee doelpunten kado, waarvan er 1 echt duidelijk buitenspel was....
En steek je vlag maar in je reet
Als dit is waar je je druk over kan maken, dan is je leven best okeequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Wel een goed contrast: Ajax naaien ze door zeker 2x buitenspel te geven terwijl dit duidelijk niet het geval was en nog een doelpuntje niet geven.
PSV geven ze twee doelpunten kado, waarvan er 1 echt duidelijk buitenspel was....
Hoorde het op de radio jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
Dj Afrojack @ twitter
16:36 vandaag
[ afbeelding ]
17:20
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, is het wel een goede investering geweestquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
100k gebudgetteerd voor de jacht op robben.
Kansloze actie maar ik ga de gok wagen.
Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de spelersdatabase. Het blijkt toch wat ingewikkelder te zitten dan ik dacht helaas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
pascal, zou de site niet online komen onderhand? Paar weken geleden werd er gepost dat hij klaar was toch?
Ja, ik moest het even verwerken toen ik zag dat Serero in de basis staat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
Ajax - AZ is ook stukke interessanter. Pec - psv is nu toch we gelopen, met dank aan meneer de grensrechterquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dit nou, niks over PSV. Kut Hansie Hansie
In de rust kan je toch wel even wat vertellen over die wedstrijd? Ipv vooraf gezever over of de trainer naar Twente gaat. Dat kan altijd nogquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ajax - AZ is ook stukke interessanter. Pec - psv is nu toch we gelopen, met dank aan meneer de grensrechter
Sinds vanmiddag alquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:44 schreef Reemi het volgende:
Zijn de leaderboards bij jullie ook kapot?
Nieuw dieptepunt dit ja..nog niet eens de goals, alleen 2 minuten Verbeek en 13 minuten reclame.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dit nou, niks over PSV. Kut Hansie Hansie
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook meteen ff die pace uppen, want ja die was natuurlijk veel te laag
Nope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij krijgt geen foutmelding als je webapp inlogt?
Woehoequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\
Dat meisje die ik leuk vind nodigde me net uit bij haar appertement voor een paar biertjes. Enige probleem is dat ze met 3 kerels woont en waarvan ik er 1 echt neit mag. Gaan of niet niet gaan.
?quote:
Dat was gisterquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut gaan. Je laat je toch niet kennen vanwege 1 homo?
Zij nodigt jou uit. CR7-homo of niet, je hebt met hem niks te schaftenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was gisterEn het is echt een homo. hij lijkt op C.Ron.
Vanavond weerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij nodigt jou uit. CR7-homo of niet, je hebt met hem niks te schaften
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Peefiee het volgende:
OEiii van de lijn gehaald... Zwolle is echt heer en meester
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Kansen verhouding 5-1? Buitenspel situaties niet meegerekend.
Kap eens met je getrollquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Kansen verhouding 5-1? Buitenspel situaties niet meegerekend.
Als die er volgend jaar geen 5 heeftquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom heeft Willems maar 3 sterren skills trouwens, die gast doet best vaak Ronaldo chop enzo toch?
Het is een neger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom heeft Willems maar 3 sterren skills trouwens, die gast doet best vaak Ronaldo chop enzo toch?
Die is echt ver afgezakt ja...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
MertensWat is die jongen afhankelijk van vorm zeg
Nou minstens 4 lijkt me.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als die er volgend jaar geen 5 heeft
Dat is geen antwoord op mijn vraag, dat is meer doen alsof ik blind ben.quote:
Marcelo was fucking goed tegen Utrecht , dus voor het eerst in anderhalve week jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Die is echt ver afgezakt ja...
Marcello speelt voor het eerst in tijden wel weer eens redelijk?
En triest dat elke scheidsrechter in die grapjes van v bommel trappen... Zouden toch beter moeten weten
Ronaldo chop zegt weinig, dat kunnen keepers ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Bekend om zijn vieze trucjes > waaronder makkelijk vallen in dit soort situaties.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Marcelo was fucking goed tegen Utrecht , dus voor het eerst in anderhalve week ja
Tjah van Bommel staat toch niet echt bekend om zijn Schwalbes?
Afhankelijk van de rechtsback ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
MertensWat is die jongen afhankelijk van vorm zeg
Naja, dat kunnen zegt niet zoveel inderdaad, maar dat doen wel. Ik zie hem dat best vaak doen en aangezien Ronaldo chop 4* is (toch?) verdient hij dat sowieso wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo chop zegt weinig, dat kunnen keepers ook
Maar hij is ee nvan de weinige spelers die je echt vaak ziet skillen ja..in ieder geval vaker dan de gemiddelde speler die nu wel 5 star skills heeft
Hij is afhankelijk van of hij zelf denkt dat hij in vorm isquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afhankelijk van de rechtsback ja.
Wie is de andere dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgend jaar een van de 2 5 star Skill LB's
Azevedoquote:
Noem 1 neger met 5 sterren skillsquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou minstens 4 lijkt me.
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, dat is meer doen alsof ik blind ben.
Dan krijgt ie 8 sterrenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
EA kijkt vooral naar regelmaat van tricks die gedaan wordenNiet welke ze kunnen
ik wil wedden dat hij voor 1m+ gaat hoorquote:
En wat dacht je van onze eigen Eliaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef Hoogstaande het volgende:
O en Quintero uiteraard.
Zwarter krijg je ze niet.
Maar hoe dom ben je om 'm er voor 24 uur op te zetten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef quer het volgende:
[..]
ik wil wedden dat hij voor 1m+ gaat hoor
Ik heb wel het gevoel dat jij objectief naar deze wedstrijd kijktquote:
Psv wint het toch wel, maar het zal leuk zijn als zwolle er nog een maakt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat jij objectief naar deze wedstrijd kijkt
Wie?quote:
Afhankelijk van de vorm van de rechtsback jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is afhankelijk van of hij zelf denkt dat hij in vorm is
Dit jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je zou het kunnen lezen alsof ik het had geboden.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TT, ik moet je gelijk geven. UP Benat is een bazige speler! Geweldige passjes, goede corners. Heb nog geen kans gehad om vrije trappen met hem te nemen, maar dat komt nog wel
Verdedigend niet te veel van verwachten trouwens, maar daar heb je anderen voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik dinsdag een nieuw team maken en dan bouwen rond zijn IF
Dat zal je ongeveer 10K kosten denk ik. Nu al rond de 40Kquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik dinsdag een nieuw team maken en dan bouwen rond zijn IF
Moet idd wel even bedenken waar ik hem ga zetten. Misschien wel als CF ...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdedigend niet te veel van verwachten trouwens, maar daar heb je anderen voor
Ja en dat had ik echt niet verwacht. Zeker niet met dat Liga BBVA toernooi nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zal je ongeveer 10K kosten denk ik. Nu al rond de 40K
Balo is veel beter in de spits johquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel goed uit.
Misschien nog Taarabt if voor Balo ?
De vorige keer dat ik hem gebruikte vond ik hem matig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balo is veel beter in de spits joh
Ik vind hem wel echt goed icm Aguero. Prima complementair duo. Ik heb Balo wel als linkerspits..werkt echt veel beter bij mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik hem gebruikte vond ik hem matig.
En dan heb ik geen een 5* skiller
Zal het proberen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel echt goed icm Aguero. Prima complementair duo. Ik heb Balo wel als linkerspits..werkt echt veel beter bij mij.
Verder een prima team denk ik, al lijkt Pedro me niet zo fijn door die workrates. Daar kan je ook voor Navas gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal het proberen.
Geen tips voor de rest?
Kompany IF vind ik niet goed.
Pieters laat je hand eens zien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dickie laat je tieten zien? Wtf
nou toch Di natalequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Het was de Ox-Messi methode..niet Hart..
Dat was ernaquote:
Ik waardeer wel je toewijding aan de Target Man positiequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff, de eerste 2 drop in matches gingen nog wel lekker... nu vind ik het gewoon lang duren...
Nog 11 slide tackles en 3 blocked shots
Dat staat ie zaterdagquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Locadia moet gewoon in de basis staan standaard
Wie?quote:
100K+quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef Jonnsie het volgende:
Yes!
Eerste IF uit een pakje
[ afbeelding ]
Oh sorry moest ik dat uit mijn hoofd wetenquote:
Laatstequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
107k laagste bin, doe ik 150 sp of gewoon 105k bin?
Ik zou 'm serieus voor 95k bin doen ofzo. De kans dat er het komende uur nog veel bij komen is te groot. Je wilt 'm snel verkopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echt? kutje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou 'm serieus voor 95k bin doen ofzo. De kans dat er het komende uur nog veel bij komen is te groot. Je wilt 'm snel verkopen.
Zo moeilijk issie echt niet....quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh sorry moest ik dat uit mijn hoofd weten?
Zou persoonlijk voor een lagere BIN gaan. Als de kaart over een uur afloopt kan de markt alweer heel anders er uit zien, prijzen dalen de eerste avond redelijk snelquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik doe dit voor jullie hè!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik waardeer wel je toewijding aan de Target Man positie
Ik weet zo niet de Physical stats van Martins uit mijn hoofd.quote:
Als je die gast elke keer tegenkomt zie je aan dat kutvlaggetje en dat kutkuifje wel dat het Aubameyang is, dus niet janken.quote:
Het ging om Martins.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je die gast elke keer tegenkomt zie je aan dat kutvlaggetje en dat kutkuifje wel dat het Aubameyang is, dus niet janken.
Lees eens terug op welke post mijn reactie Wie? was ...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je die gast elke keer tegenkomt zie je aan dat kutvlaggetje en dat kutkuifje wel dat het Aubameyang is, dus niet janken.
Het gaat over de stats van Martins...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zag het nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees eens terug op welke post mijn reactie Wie? was ...
ik dacht het fout.quote:
De IF neem ik aan?quote:
Jep dankuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De IF neem ik aan?
BENAT 83: Acceleration: 71 / Agility: 78 / Balance: 85 / Jumping: 70 / Reactions: 91 / Sprint Speed: 69 / Stamina: 80 / Strength: 71 / Aggression: 86 / Positioning: 73 / Interceptions: 76 / Vision: 84 / Ball Control: 90 / Crossing: 74 / Curve: 97 / Dribbling: 76 / Finishing: 67 / Free Kicks: 99 / Heading: 46 / Long Passing: 96 / Long Shots: 94 / Marking: 62 / Penalties: 79 / Short Passing: 92 / Shot Power: 99 / Sliding Tackle: 59 / Standing Tackle: 79 / Volleys: 55 | 86 IG
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ene met die moeilijke naam. Uit de League 1 met 93 pace
Die is op EL denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
blehh zendt sport1 Bayern Dortmund niet eens uitnep
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, nee, ik reageerde op die IF van Johnsie
De ARD wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
blehh zendt sport1 Bayern Dortmund niet eens uitnep
oh, dacht dat gevraagd werd wie dat was. Nu zie ik het. Onvergeeflijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, nee, ik reageerde op die IF van Johnsie
Heb alleen sport1quote:
hart messi methode?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YOLO!
Thanks voor het advies guys!
Die gaan we nooit vrijwillig op zetten als ik dat kanaal al hebquote:
Iedereen heeft ARD. Is hetzelfde als NL 1, 2, of 3.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die gaan we nooit vrijwillig op zetten als ik dat kanaal al heb
Werkt ie echt ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Yups, eerste keer direct raak
Ik ben totaal over
haha k, thxquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedereen heeft ARD. Is hetzelfde als NL 1, 2, of 3.
Volgens mij is het geluk eraf!quote:
yepquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens mij is het geluk eraf!
Zie ook al dat die Aubemeyang oid, nu al voor 90k geplaatst wordt
weer shit packquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Pakje terug verdiend, dat wel maar goed
Je hoeft echt niet al je packs hier te plaatsen op zich. Als je dat graag wilt doen moet je maar gaan streamenquote:
baasje jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de Trog trouwens in mijn BBVA budget team.Wat een koning. Voelt hetzelfde als vorig jaar.
ok sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet al je packs hier te plaatsen op zich. Als je dat graag wilt doen moet je maar gaan streamen
Dit. Het moet wel bijzonder genoeg zijn om te posten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet al je packs hier te plaatsen op zich. Als je dat graag wilt doen moet je maar gaan streamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |