Scheer er juist superglad mee. Vind het hele fijne mesjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Met Astra's kan ik echt totaal niet overweg. Telkens haal ik mijn gezicht ermee open, terwijl ik dat probleem met andere mesjes niet heb.
Wit voor sensibele huid. Ruikt nergens naar eigenlijk. Weet niet hoe dat bij rood en groen isquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Vond die stainless wel ok van astra. (Blauw) die groene was mn eerste mesje. Toen kon ik t nog niet echt. Wel jammer. Misschien binnenkort eens bestellen. Eerst eens proraso groen en rood bestellen. Wit schijnt er ook te zijn.
De hema mesjes waren beter dan die supermax
Palmolive classic creme of zeep van de vergulde handquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Over sandalwood. Welke zeep/creme gebruiken jullie? En hoe bevalt die?
die palmolive viel mij echt tegen qua geur. Zal ook erg lang gaan duren voordat 'ie op is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef rexted het volgende:
[..]
Palmolive classic creme of zeep van de vergulde hand
Mail eens een webshop met de vraag of ze dat kunnen doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn er geen webshops die scheermesjes per brievenbuspost opsturen? Vind de verzendkosten nofal hoog voor de aanschafprijs :p
Op ebay vind je er een aantal met gratis verzendkosten (en brievenbuspost!) naar Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn er geen webshops die scheermesjes per brievenbuspost opsturen? Vind de verzendkosten nofal hoog voor de aanschafprijs :p
Ik vind hem best lekker ruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat Tabac ruikt naar de koffiecorner in een bejaardentehuis op zondagochtend.
Mooi, weet ik dat ik die niet hoef te proberen. Is Sandalwood ook een beetje zo'n ouwe lullen-geur eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat Tabac ruikt naar de koffiecorner in een bejaardentehuis op zondagochtend.
Die Gilette is best goed. De mesjes vind ik wel vrij bot al zijn anderen er wel over te spreken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 04:17 schreef Snowballed het volgende:
Zo... kon me niet inhouden....![]()
dus even wat boodschapjes gedaan:
[ afbeelding ]
Een originele (Chinese) Gillette voor de ongelofelijke prijs van wel $2.99..![]()
Jawel. Nog Nederlands ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
Zelf ben ik gegaan voor een Mühle R89 krabber met Derby mesjes. Ik raad je aan om gewoon te beginnen met Vergulde Hand en een varkensharen kwast, vergeet ook niet om aftershave te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef From het volgende:
Heren,
Ik wil mezelf ook gaan 'verwennen' met de klassieke scheermethode echter wil ik graag gelijk voor goed gaan dus vroeg me af of iemand een starterspakket kan aanbevelen. Een krabber / mesjes en schuim / zeep is ook voldoende als ik maar weet wat 'goed' spul is..
Paar posts terug heb ik mijn starterskit gepost. Misschien kan je daar iets mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef From het volgende:
Heren,
Ik wil mezelf ook gaan 'verwennen' met de klassieke scheermethode echter wil ik graag gelijk voor goed gaan dus vroeg me af of iemand een starterspakket kan aanbevelen. Een krabber / mesjes en schuim / zeep is ook voldoende als ik maar weet wat 'goed' spul is..
Die kwast is wel fijn en stukken beter als die van de vergulde hand. Stinkt de 1 e keer overigens wel... Maar dat heb je met dassenhaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:35 schreef From het volgende:
Ik krijg gewoon geen plaatje geupload..
Anyway dit is het geworden:
http://imageshack.us/photo/my-images/407/scheerset.jpg/ (copy/paste deze link)
2e keer ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef rexted het volgende:
[..]
Die kwast is wel fijn en stukken beter als die van de vergulde hand. Stinkt de 1 e keer overigens wel... Maar dat heb je met dassenhaar.
Heb je je niet een bunzingharen scheerkwast in de maag laten splitsen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef rexted het volgende:
[..]
Die kwast is wel fijn en stukken beter als die van de vergulde hand. Stinkt de 1 e keer overigens wel... Maar dat heb je met dassenhaar.
welke webshop? En imgur.com werkt beter qua linking.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:35 schreef From het volgende:
Ik krijg gewoon geen plaatje geupload..
Anyway dit is het geworden:
http://imageshack.us/photo/my-images/407/scheerset.jpg/ (copy/paste deze link)
Haha nee hoor... Het is normaal dat zoiets stinkt. Tis tenslotte dierenhaar... Ruik maar eens aan een natte hondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je je niet een bunzingharen scheerkwast in de maag laten splitsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |