Vergulde hand zeep en een Lord kloon van een Gilette Tech (L122) met meegeleverd mesje, merkur krabber is nog niet binnen, die had ik later besteld, maar ik kon niet het geduld opbrengen om erop te wachtenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat voor mes en zeep?
Vandaag met een supermax mesje geschoren. Meer rasp gevoel, feathers zijn fijner. Ook is het lastiger met de vergulde hand schuim te maken dan de ToBS crème.
Ik dacht dat die niet meer verkocht werden?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef hmmmz het volgende:
Iemand ervaring met de DE mesjes van de HEMA. Zijn heel goedkoop.
Hier is er ook een topic over. http://badgerandblade.com(...)le-edge-razor-blades
Heb er een setje van liggen, zal ze binnenkort is uitproberen.
vorige week hingen ze nog bij de hema. Niet gekocht tbh.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef hmmmz het volgende:
Ik kwam hier in de kast net een doosje tegen, lang geleden gekocht. Nooit gebruikt eigenlijk. Maar blijkbaar verkopen de hema ze dus niet meer
waar zou je ze mee vergelijken?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Thorical het volgende:
Waarschijnlijk heeft niet ieder filiaal de DE mesjes. Ik vind ze in principe goed genoeg voor dagelijks gebruik en ze zijn voor mij makkelijk te koop.
Dat je het mes in je rechterhand houd als je de linkerkant van je gezicht scheert. En dat je je linkerhand gebruikt voor de rechterzijde.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
2-3 keer per kant doe ik meestal wel, je voelt vanzelf wanneer ze bot worden.
Ben veel op reis, dus bewaren doe ik zo:
[ afbeelding ]
[..]
Hoe bedoel je tweehandig?
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zou niet ATG gaan met je barbermes voorlopig.
Kom niet in de war met Bluebirds (au!) en Super blue's he..?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Beter dan Feathers? Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog geen betere heb geprobeerd. Blue birds waren echt de slechtste.
Ja dat is grappig he..?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die kop van de Lord lijkt inderdaad wel heel erg veel op de Merkur die ik vandaag heb ontvangen.
Op zich is het geen slecht merk, maar komt niet in de buurt van een Merkur qua afwerking...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel erg, ik had al bijna die Lord besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |