Ooh ik bedoelde de radijsjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij weet dat SV plezier moet hebben?
oh haha ja stahpquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde de radijsjes
Oke koel manquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef AppelCake het volgende:
bert van marwijk is een baas
Ik zie hem vaker als ik naar de bakker ga. ;$
Ik ben intens blij met de plek waar ik nu woon al dan niet met mijn omgeving in een straal van ongeveer 25 kilometer.quote:
Woont hij in jouw wijk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef AppelCake het volgende:
bert van marwijk is een baas
Ik zie hem vaker als ik naar de bakker ga. ;$
Oke, dat is wel gaaf zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dorp met de verkrachtende wethouder en bertje van marwijk
Van Bommel komt hier ook wonen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, dat is wel gaaf zeg.
Ik woon in een stad met Erwin Kroll, de gepensioeneerde weerman waar onze generatie als het goed is mee grootgeworden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan kom ik naar zijn huis en ga ik alle omliggende straten checken of ik een slaapkamer met dichte gordijnen en een muffe zolderkamerlucht zie.quote:
In mijn straat is een Lidl en een bakker en een café en een restaurant voor ouwe besjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan kom ik naar zijn huis en ga ik alle omliggende straten checken of ik een slaapkamer met dichte gordijnen en een muffe zolderkamerlucht zie.
Dus je woont in het centrum xdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In mijn straat is een Lidl en een bakker en een café en een restaurant voor ouwe besjes.
up in the club just broke upquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
You've gotta dance like nobody is watching.
Love like you'll never be hurt.
Sing like there's nobody listening.
And live like it's heaven on earth.
Wees eens blij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
You've gotta dance like nobody is watching.
Love like you'll never be hurt.
Sing like there's nobody listening.
And live like it's heaven on earth.
Ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef AppelCake het volgende:
Beach is een oude, dikke, kale man die Ruud heet.
Nee, niet in het centrum.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus je woont in het centrum xd
Bruisend leven daar zeker.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Life isn't about to wait for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Je weet toch dat je uit je nek lult en beach gewoon een toffe gozer is. dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef AppelCake het volgende:
Beach is een 45-jarige, dikke, kale man die Ruud heet.
Dat mag niet besproken worden vraag maar aan hem zelf.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet toch dat je uit je nek lult en beach gewoon een toffe gozer is. dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt?
ruzie? Wutquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind die ruzie tussen appol en prom wel komisch.
welke ruzie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind die ruzie tussen appol en prom wel komisch.
Ik ken beach verder niet, ook amper op FOK!, maar lijkt mij een prima gozer hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet toch dat je uit je nek lult en beach gewoon een toffe gozer is. dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt?
Mijn vader heeft veel huizen in Meerssen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
Wow, wat veel pauperhuizen in Meerssen.
Sowieso staat Limburg daar bekend om
Jullie weten niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken beach verder niet, ook amper op FOK!, maar lijkt mij een prima gozer hoor
Zelfs al was ie 45, dik en kaal
Kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat hij niet 45 noch dik of kaal isquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken beach verder niet, ook amper op FOK!, maar lijkt mij een prima gozer hoor
Zelfs al was ie 45, dik en kaal
Ja, ook allemaal pauperhuizen die op 2 centimeter van de weg staan die met 30% helling naar beneden gaat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader heeft veel huizen in Meerssen.
Voor zover ik weet is heij begin 20, maakt ook niet uit, hier op FOK!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat hij niet 45 noch dik of kaal is
Hoi lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ook allemaal pauperhuizen die op 2 centimeter van de weg staan die met 30% helling naar beneden gaat?
Enneuh
Enneuh
Gezellig dat iedereen nu komt inschakelen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi lieverdBah viespeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Dat spelquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij Hamerhaaitje moet ik steeds denken aan Hammer Bro ofzo van Marioparty
Die heb ik altijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij Hamerhaaitje moet ik steeds denken aan Hammer Bro ofzo van Marioparty
Ja die huizen in Meerssen staan allemaal net als in Belgie langs de weg enzo, heel dicht op de weg zonder voortuin enzo.quote:
wat een hommo'squote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die heb ik altijd
Als je mario en hammerbro in 1 team gooit dan wordt je teamnaam automatisch Heavy-Blow-Bro's
Ik heb ook geen voortuin.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja die huizen in Meerssen staan allemaal net als in Belgie langs de weg enzo, heel dicht op de weg zonder voortuin enzo.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja en no-liferquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je wint word je toch alleen maar homo genoemd
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]hahaha echt wat een bazenkinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van je!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
I DON'T CARE WHO YOU ARE, AS LONG AS YOU LOVE ME
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik tong niet met sletjes
Jawel.quote:
Ja, ik was op aandacht uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JRRY dit had ik niet zien aankomen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
You are the air I breathe
You are my everything
Baby come and follow me
Till the end of the world
I won't live a day without your love
Waarom staat dat bij wetenschapquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef AppelCake het volgende:
W&T / Beeld maagd Maria huild bloed?
jij mag dit niet love'n want het is jake en jij vindt hem niet leukquote:
Leuk nummertjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
You are the air I breathe
You are my everything
Baby come and follow me
Till the end of the world
I won't live a day without your love
ken jij die dan?quote:
Jake wie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jij mag dit niet love'n want het is jake en jij vindt hem niet leuk
Ik lette eigenlijk meer op de typfout in de TTquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom staat dat bij wetenschap
Jammerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ik vond het eerlijk gezegd niks, na 1 minuut afgezet.
Sorry.
jake miller - day without your lovequote:
Het is nepquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is heel mooi gezongen![]()
KAN JE NIET ONTKENNEN. Doe dan.
Jake Miller -Day without your love, heb je vaak genoeg gepostquote:
twee keer maar ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jake Miller -Day without your love, heb je vaak genoeg gepost
Moest hem wel even opzoeken hoor, dat wel
Dat was juist die ene die ik opzich wel redelijk vondquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
jake miller - day without your love
Ze heeft al een jongere gozerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Was je maar meer zoals pedobear..
[ afbeelding ]
Nee hoor ze playbackte helemaal niet.quote:
Ja zoiets, zal ik me vergissen met andere Jake Miller nummersquote:
Laat hem ophouden danquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
een klasgenootje irriteert mij via twitter
meid toch..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Weet je nietquote:
Ja oudjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ohmygawd ik ben een pedobear
Gebruik je zieke adiko skillsquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb ik ook niet veel van gepost hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zoiets, zal ik me vergissen met andere Jake Miller nummers
Ontvolg hemquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik zeg ook niet heel veelquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb ik ook niet veel van gepost hoor![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet je niet
[..]
Ja oudjebah bah bah
technisch gezien ben ik even oud dus geen pedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht maar 2 maandenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik even oud dus geen pedo
Craaaaaaazy!quote:
niet zeuren danquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat vind ik zielig, hij is zo klein
oh plsquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die kk hond Twitteren![]()
Mensen die Twitteren
thxquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die kk hond Twitteren![]()
Mensen die Twitterenop hh na
op de meetquote:
Ik heb die nog nooit gemaakt, maar vind die van de winkel kant en klaar altijd heel lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik maakte die toen ik... 14 was ofzo echt elke maand wel een keer
Nee is echt heel simpelquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit gemaakt, maar vind die van de winkel kant en klaar altijd heel lekker![]()
Is niet moeilijk toch?
oke mooiquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee is echt heel simpel
Als het Tax lukt (qua koken) dan kan iedereen het
quote:
Slipknot heeft maskersquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
Er is toch een band die rare kleding aan hun lijf heeft geplakten maskers enzo?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
Er is toch een band die rare kleding aan hun lijf heeft geplakten maskers enzo?
zijn die vastgeplakt?quote:
Mijn broertje luistert hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Black veil brides![]()
Terechte haat
Slap some sense in himquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje luistert hetEn hij kijkt vet veel anime enzo, misschien moet ik hem slaan
Nee man dat is gewoon hardrockquote:
difference?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee man dat is gewoon hardrock
Dat is nog aan te horen; dit is emo:quote:
Geweldig ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)t-niet-hij-deed.html
wat een badboy trouwens.
Welke vrouw niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beyoncé loopt met een laagje make-up op haar gezicht rond en autotuned die shit.
Niet zo extreem als zijquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welke vrouw niet?
Live ownt ze alles en iedereen.![]()
Heb je ooit de moeite genomen om naar een nummer van haar te luisteren (en zeg aub niet dat dat Run The World was)
Ooh nee, wat nu WE GAAN ALLEMAAL DOOD ZEG IK JE DOODquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
MINIMUMLEEFTIJD ALCOHOL WELLICHT AL VOOR ZOMER NAAR 18 JAAR
Kut voor je.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
pizzaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hypo
Ben je nog naar heppie geweest?
Ik ben het wel met je eens dat ze soms te perfect klinktquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet zo extreem als zij
Ik vind die stem gewoon niets, te perfect, heb liever iets als van Kurt Cobain, is veel echter.
Ja, vond het niet slecht ofzo, maar het is niet mijn smaak, te gelikt.
Ik ben al 16 dus ik mag al jippajajoquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh nee, wat nu WE GAAN ALLEMAAL DOOD ZEG IK JE DOOD
Ja maar dan waarschijnlijk niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben al 16 dus ik mag al jippajajo
Zelfs de autotune is er uit getuned iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat ze soms te perfect klinkt![]()
Maar je hoort wel overduidelijk dat het niet autotuned is![]()
Dus.
Jawel want voor mensen die al 16 waren mogen dan nog wel blijven kopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan waarschijnlijk niet meer
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zelfs de autotune is er uit getuned idd
neequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want voor mensen die al 16 waren mogen dan nog wel blijven kopen
Ik hoorde laatst ook iets dat dat niet meer doorgaat, weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want voor mensen die al 16 waren mogen dan nog wel blijven kopen
Ik ben gvd de halve dag bij de huisarts geweest voor tests en onzin en blablabla antibiotica.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen inzet
I knowquote:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ze het zo erg hebben ge-autotuned dat mensen denken dat het echt is.
Heb er geen last vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
Heb je antibiotica ja? Ik was vandaag om 12:00 uur uit, en ik heb dus de hele dag niets gedaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben gvd de halve dag bij de huisarts geweest voor tests en onzin en blablabla antibiotica.
[..]
I know
Jij ook ziek?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je antibiotica ja? Ik was vandaag om 12:00 uur uit, en ik heb dus de hele dag niets gedaan
uhuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je antibiotica ja? Ik was vandaag om 12:00 uur uit, en ik heb dus de hele dag niets gedaan
Veel te perfect, daarbij heeft ze een gek hoofd.quote:
Neeman, goldstrikequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
HELEMAAL LAM DOOR DE DROPSHOT AL DIE 18-ERS UITSCHELDING HIHAHO
Ligt het aan mij... Of snap ik gewoon geen reet van wat je zegt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
HELEMAAL LAM DOOR DE DROPSHOT AL DIE 18-ERS UITSCHELDING HIHAHO
Pics van jouw moeder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Veel te perfect, daarbij heeft ze een gek hoofd.
Klopt, maar dan mag ik niet drinken tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
je komt er toch wel aan als je het wilt.
en thuis mag je toch wel drinken op je 16e.
dat is kutquote:
Ik lul maar weer watquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ligt het aan mij... Of snap ik gewoon geen reet van wat je zegt?
jij hebt een raar hoofdquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Veel te perfect, daarbij heeft ze een gek hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Maar uitgaan is toch kut, huisfeestjes/bijeenkomsten/risk-/kolonisten-/monopolyavondenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt, maar dan mag ik niet drinken tijdens het uitgaan.
Beyoncé is jouw moeder? Daarbij vind ik dat mijn moeder een normaler hoofd heeftquote:
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goldstrike's is voor plebs die stoer willen doen met alcohol
Vieze tering bende
Goldstrikequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goldstrike's is voor plebs die stoer willen doen met alcohol
Vieze tering bende
kloptquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat is kutik ging proberen te schrijven en toen heb ik meer dan een uur naar een lege pagina gekeken
maar ik las dropshot dus dat is altijd goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik lul maar weer watverveling ditdat
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
j
[..]
jij hebt een raar hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
monopolyavonden? ;$quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar uitgaan is toch kut, huisfeestjes/bijeenkomsten/risk-/kolonisten-/monopolyavonden
Tssquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beyoncé is jouw moeder? Daarbij vind ik dat mijn moeder een normaler hoofd heeft
dit is waarheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar uitgaan is toch kut, huisfeestjes/bijeenkomsten/risk-/kolonisten-/monopolyavonden
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
j
[..]
jij hebt een raar hoofdJij ziet er gewoon helemaal raar uit, met je lelijke katten, hoe heette die kutkat? Dougie ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Je maintiendrai
Ja dat is leuk en gezellig, drinken en monolyen. Iedereen dronken voeren en er met de winst vandoor gaanquote:
Ja dus toen ging ik maar schrijven over dat de hoofdpersoon niets kon schrijven, hele lap tekst erbijquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kloptaww
writers-block. nu al.
jij bent raarquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij ziet er gewoon helemaal raar uit, met je lelijke katten, hoe heette die kutkat? Dougie ofzo?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dus toen ging ik maar schrijven over dat de hoofdpersoon niets kon schrijven, hele lap tekst erbij
Die ene fles ligt nog in mijn auto daar bij mijn cd's in het zichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik las dropshot dus dat is altijd goeddropshot
Wil je vechten dan, mijn gordijnen zijn hartstikke mooiquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent raarmet je lelijke gordijnen op al die foto's.
Dat is emo as fuck manquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee man dat is gewoon hardrock
Singstar wodkagummibeer avonden voor de elitequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee
Risk, monopoly
Als je bijeen komt gewoon beetje praten.
Dat ook maar dat is voor het spelen en soms na het spelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee
Risk, monopoly
Als je bijeen komt gewoon beetje praten.
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je vechten dan, mijn gordijnen zijn hartstikke mooi
merk ik geen fuck vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
ja en nu?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die ene fles ligt nog in mijn auto daar bij mijn cd's in het zicht
Collega zag hem net liggen
Zorgt alleen dat de 16 jarigen uit de kroeg verdwijnenquote:
Ja mijn hoofdpersoon is een schizofrene schrijver die te maken krijgt met een depressie, een writer's block en een relatie met een vrouw die uiteindelijk niet echt blijkt te zijn en gebaseerd is op het dagboek van zijn zusje, die zelfmoord heeft gepleegd, en hij leest tijdens zijn schizofrene aanvallen. En dan nog een paar leuke dingen erin, en wat semi-lijnen, maar dit is de hoofdlijn, in het kort ofc.quote:
Wat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mijn hoofdpersoon is een schizofrene schrijver die te maken krijgt met een depressie, een writer's block en een relatie met een vrouw die uiteindelijk niet echt blijkt te zijn en gebaseerd is op het dagboek van zijn zusje, die zelfmoord heeft gepleegd, en hij leest tijdens zijn schizofrene aanvallen. En dan nog een paar leuke dingen erin, en wat semi-lijnen, maar dit is de hoofdlijn, in het kort ofc.
Echte bazen spreken bijna nooit af en gaan af en toe 's zaterdag avond met elkaar gamen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Singstar wodkagummibeer avonden voor de elite
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
eh eh eh
Please Don't Stop The Music
gamen is stom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echte bazen spreken bijna nooit af en gaan af en toe 's zaterdag avond met elkaar gamen.
Hey ik was vandaag aan het tekenen en mijn tekening van hipster jezus met beats scheen fucking goed te zijn slet die zichzelf aan oudere jongens verkooptquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaze zijn extreem lelijk
en je tekeningen ook
en je hoofd ook
Dit weekendquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en nu?wanneer gaat ie op?
Het wordt geweldig als ik het afkrijg, wereld volgens Garp x 10, nobelprijs voor literatuur allesquote:
picsquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey ik was vandaag aan het tekenen en mijn tekening van hipster jezus met beats scheen fucking goed te zijn slet die zichzelf aan oudere jongens verkoopt
Nee die was best wel slecht eigenlijk, want ik had eerst een Griekse soldaat getekend, toen werd het een man in een eendenpak, toen een hipster, toen werd het een jezus en toen een HM tas erbij. Het leek eigenlijk nergens meer opquote:
Neuqenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet wat, naast FOK!ken
cool.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee die was best wel slecht eigenlijk, want ik had eerst een Griekse soldaat getekend, toen werd het een man in een eendenpak, toen een hipster, toen werd het een jezus en toen een HM tas erbij. Het leek eigenlijk nergens meer op
Maar ik stuur wel een pic van een hand
andere forums bezoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watwat doe je anders naast FOK! dan?
Muziek luisteren, filmpje kijken, beetje whatsappen, beetje gamen, huiswerk. The usualquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watwat doe je anders naast FOK! dan?
waarom kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat jij als schattig lief meisje dat doetquote:
hihi muziek luisterenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren, filmpje kijken, beetje whatsappen, beetje gamen, huiswerk. The usual
Klopt, hup, je hebt wiskunde nog niet af.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hahaha huiswerk is voor homo's xdxd
Stiekem doen we dat ook niet. Heppie en ik FOK!ken alleen maar als we bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat jij als schattig lief meisje dat doet![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik moet nog steeds leren voor biologiequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt, hup, je hebt wiskunde nog niet af.
wist ik wel, lekker klef samen op fok ditdatquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem doen we dat ook niet. Heppie en ik FOK!ken alleen maar als we bij elkaar zijn.
Tegenover elkaar zitten en ongemakkelijk naar elkaar kijken toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem doen we dat ook niet. Heppie en ik FOK!ken alleen maar als we bij elkaar zijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax zijn schuld
okquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds leren voor biologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |