Ooh ik bedoelde de radijsjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij weet dat SV plezier moet hebben?
oh haha ja stahpquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde de radijsjes
Oke koel manquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef AppelCake het volgende:
bert van marwijk is een baas
Ik zie hem vaker als ik naar de bakker ga. ;$
Ik ben intens blij met de plek waar ik nu woon al dan niet met mijn omgeving in een straal van ongeveer 25 kilometer.quote:
Woont hij in jouw wijk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef AppelCake het volgende:
bert van marwijk is een baas
Ik zie hem vaker als ik naar de bakker ga. ;$
Oke, dat is wel gaaf zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dorp met de verkrachtende wethouder en bertje van marwijk
Van Bommel komt hier ook wonen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, dat is wel gaaf zeg.
Ik woon in een stad met Erwin Kroll, de gepensioeneerde weerman waar onze generatie als het goed is mee grootgeworden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan kom ik naar zijn huis en ga ik alle omliggende straten checken of ik een slaapkamer met dichte gordijnen en een muffe zolderkamerlucht zie.quote:
In mijn straat is een Lidl en een bakker en een café en een restaurant voor ouwe besjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan kom ik naar zijn huis en ga ik alle omliggende straten checken of ik een slaapkamer met dichte gordijnen en een muffe zolderkamerlucht zie.
Dus je woont in het centrum xdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In mijn straat is een Lidl en een bakker en een café en een restaurant voor ouwe besjes.
up in the club just broke upquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
You've gotta dance like nobody is watching.
Love like you'll never be hurt.
Sing like there's nobody listening.
And live like it's heaven on earth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |