Zie boven. Schijnt geschreven te zijn door G:Son.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op een buitenlands forum dat de echtgenoot van Christer Bjorkman (de grote man achter MF in Zweden en organisator van dit jaar) in het achtergrondkoor van deze inzending staat.... hallo belangenverstrengelingErg benieuwd waar zij worden neergezet in de loting
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:34 schreef TheVulture het volgende:
Als 25 in de finale optreden, handig zo'n Zweeds neukertje van de directeur in je delegatie!
Zij ging echt heel vals ja, Jan Smit vond het wel meevallen in vergelijking met haar middagoptreden... dus dat zegt wel watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit.![]()
Zong zij gister nou vals of lag dat aan mij
Ik dacht ook al hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij ging echt heel vals ja, Jan Smit vond het wel meevallen in vergelijking met haar middagoptreden... dus dat zegt wel wat
Ik vond het tien keer niks. Er doen te veel van dit soort nummers mee. Dat zal hebben bijgedragen aan de matige prestatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Fred_B het volgende:
Een peperdure producer, een gelikte act, en volgens de experts de Top 10 als een min of meer zekerheid. Dan zal 15e en valse zang ongetwijfeld een teleurstelling zijn in Georgië zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |