Nee dankjequote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef klawie het volgende:
interesse in ruilen met een kawasaki er-5 uit 2004
Hoeveel km gereden ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:12 schreef Marvelous het volgende:
Goed onderhouden honda cbx750f uit 85 als inruil?
Over karakter gesproken
Km- onbekend.. op de teller staat 84.000, vorige eigenaar vertelde me dat hij er 24.000 minder had gereden ivm tellerbak vervangen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef habanero het volgende:
[..]
Hoeveel km gereden ?
Daar zit een probleem in met de geloof ik de dynamo ketting oid na 40k en dan moet je het hele blok uit elkaar trekken.. Of is dat al gedaan ?
Misschien wel een leuk verbouw project.
Pas op .. Op is huiliequote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef habanero het volgende:
[..]
Hoeveel km gereden ?
Daar zit een probleem in met de geloof ik de dynamo ketting oid na 40k en dan moet je het hele blok uit elkaar trekken.. Of is dat al gedaan ?
Misschien wel een leuk verbouw project.
Nee ben je zat met je irritante gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Pas op .. Op is huilie
Succes met de verkoop..staat de moter
Is wel lekker in de buurt... als het een beetje weer is kunnen we best een bakkie drinken en een stukkie fietsen op elkaars fiets!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:57 schreef habanero het volgende:
[..]
Nee ben je zat met je irritante gedrag.
En de motor staat in Leiden.
dat kan altijd !quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Is wel lekker in de buurt... als het een beetje weer is kunnen we best een bakkie drinken en een stukkie fietsen op elkaars fiets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |