abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2013 @ 17:23:00 #1
119606 habanero
577000 Scoville
pi_123416334
Hierbij bied ik te koop mijn Yamaha XS650 twee cilinder met dikke klappen.
Een custom motor met veel veranderingen en soms zelfs verbeteringen. Sportster tank, frisco sissybar, RVS remleiding en mooi zadel
De motor heeft een prachtig geluid, nergens mee te vergelijken.
Motor heeft een beurt gehad alle slijt delen kunnen er weer tegen, frisse accu en banden zijn ook nog prima.

naadelen van de motor
- vonk van bougie is niet erg sterk denk bobine

voordelen van de motor
- startmotor en kickstart
- nieuwe carburateur vlakschuif Keihin waardoor de motor erg snel is
- mooi gedraaide spruitstukken
- olie koeler
- blauwe kentekenplaat
- old timer

vraag prijs is 2650,-

of Ruilen tegen :
BMW R80/R100
Honda CB550 / 600 / 750

filmpje op de Dyno bank voor dat de ander carbs en tank etc zijn geplaatst !


foto’s



pi_123416624
Yvonne als pitspoes?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  woensdag 27 februari 2013 @ 17:35:58 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_123416767
leuke bopper :7
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:40:04 #4
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_123418924
Mooi hoor! :9~
Frysk bloed tsjoch op!
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:28:16 #5
119606 habanero
577000 Scoville
pi_123461154
leuke aan de motor is dat je het onderhoud makkelijk zelf kan doen (of leren !)
je kan de motor makkelijk verbouwen, stel je wil een caferacer of andere look er aan geven.

kick :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:12:29 #6
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_123465857
Ruilen tegen een GSF600 uit '97? :9
Frysk bloed tsjoch op!
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:45:36 #7
119606 habanero
577000 Scoville
pi_123467248
Wel een mooie kleur zwart / antreciet meer denk ik en is dat nou een oliekoelertje ?

Hou het in gedachte maar word dan zo ie zo geen 1op1 ruil :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:23:11 #8
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_123475998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef habanero het volgende:
Wel een mooie kleur zwart / antreciet meer denk ik en is dat nou een oliekoelertje ?

Hou het in gedachte maar word dan zo ie zo geen 1op1 ruil :)
Laat maar horen, we kunnen altijd overleggen :)
Frysk bloed tsjoch op!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 07:23:28 #9
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_123489231
Zwart metallic en olie gekoeld inderdaad
Frysk bloed tsjoch op!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:38:34 #10
119606 habanero
577000 Scoville
pi_123511735
iFries ben ingesprek met iemand met een Honda blackbird en er is iemand met een oude BMW op dit moment heeft dat mijn voorkeur en wil het even afwachten hoe dat gaat.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:35:16 #11
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_123514144
Géén probleem! Ik ben niet op zoek, mijn aanbod was -maar daarom niet minder gemeende- een spontane actie
Frysk bloed tsjoch op!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:49:37 #12
119606 habanero
577000 Scoville
pi_123514862
ja en ik moet zeggen dat ik een Bandit ook wel erg tof vind.
hou je op de hoogte ! :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:22:53 #13
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124127506
bod van 2000,- gekregen

en iemand die bij een proef rit een wheely maakte en maar meteen van de koop afzag :(
dus .. let op hij is SNEL en erg direct op het gas.
pi_124149182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef habanero het volgende:
bod van 2000,- gekregen

en iemand die bij een proef rit een wheely maakte en maar meteen van de koop afzag :(
dus .. let op hij is SNEL en erg direct op het gas.
Snel????😂😂😂
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zondag 17 maart 2013 @ 00:18:14 #15
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124149880
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Snel????😂😂😂
Als vergif.

Niet zo snel als mijn SuperDuke oid maar tis echt zon dragrace idee.

Niet te hard huilen hoor :)
  zondag 17 maart 2013 @ 01:11:58 #16
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_124151250
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef habanero het volgende:

[..]

Als vergif.

Niet zo snel als mijn SuperDuke oid maar tis echt zon dragrace idee.

Niet te hard huilen hoor :)
Ding heeft 2 pk ofzo..

Succes met de verkoop van je dragracer..😆
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zondag 17 maart 2013 @ 01:18:31 #17
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_124151440
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:11 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Ding heeft 2 pk ofzo..

Succes met de verkoop van je dragracer..😆
Wat een belachelijke reactie weer. :N
  zondag 17 maart 2013 @ 03:56:00 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124153503
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:11 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Ding heeft 2 pk ofzo..

Succes met de verkoop van je dragracer..😆
Knars eens op man, je voegt geen kont toe.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 maart 2013 @ 10:07:42 #19
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124155718
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:11 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Ding heeft 2 pk ofzo..

Succes met de verkoop van je dragracer..😆
Dankje :)
Gaat wel lukken.
  zondag 17 maart 2013 @ 11:54:30 #20
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_124157875
quote:
13s.gif Op zondag 17 maart 2013 03:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Knars eens op man, je voegt geen kont toe.
Zeker wel..

Ts praat over dat de motor ongeschikt is voor een beginner..

Maar dat zou deze zeker moeten zijn..

48 pk is prima om te leren motor te rijden..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_124158335
Dit is het origineel.



Die van jou ziet er flink aangepakt uit. Is dit een professionele ombouw? Of huisvlijt?
It was a business doing pleasure with you.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:51:02 #22
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124159066
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:54 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Zeker wel..

Ts praat over dat de motor ongeschikt is voor een beginner..

Maar dat zou deze zeker moeten zijn..

48 pk is prima om te leren motor te rijden..
deze is inmiddels goed aangepakt en trekt erg door.
denk dat het die originele vacuum carburateurs waren die de zgn bottleneck was :)
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:17 schreef Q.C.Passed het volgende:
Dit is het origineel.

[ afbeelding ]

Die van jou ziet er flink aangepakt uit. Is dit een professionele ombouw? Of huisvlijt?
Motor is door Heiden Tuning omgebouwd en getuned, Jerry is iemand die niks anders (ok bijna!) dan XS650 doet maakt ze geschikt voor zijspan cross en dus ook zo dat je makkelijk met het hedendaagse verkeer mee kan op je oldtimer :)

[ Bericht 0% gewijzigd door habanero op 17-03-2013 15:06:53 (beter nl :o) ]
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 17 maart 2013 @ 13:48:30 #23
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_124160935
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:54 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Zeker wel..

Ts praat over dat de motor ongeschikt is voor een beginner..

Maar dat zou deze zeker moeten zijn..

48 pk is prima om te leren motor te rijden..
Weer iemand die de XS650 niet kent :')

Qua vermogen zal het inderdaad geen spektakelstuk zijn. Wie echter heeft leren motorrijden op zo'n moderne fluitketel die onder de 4000rpm geen vorm van leven toont komt met een XS in het begin bijzonder belazerd uit. Al het vermogen en vooral het koppel(waarvan er relatief erg veel in zit) komt er vanaf iets boven stationair allemaal uit, niet lekker gedoseerd of zo maar gewoon alsof je een emmer leeggooit.
Denk ik even terug aan mijn eerste XS-ritje, dan moet dat voor het overige verkeer best vermakelijk zijn geweest om een motorfiets op zijn achterwiel van elke rotonde af te zien komen.

Beginnersfiets :? Ja, mits je even rekening houdt met het karakter van het motorblok, het is, al ga je er niet mee door de geluidsbarriere, sterker dan je op grond van de cijfertjes zou vermoeden.
Karakterfiets :? 200% :Y Dit is een van de laatste motorfietsen waar nog mee te praten valt. Het blok is nagenoeg onverwoestbaar. Het geluid is nog echt geluid welke pijp je er ook onder hangt, echt iets aparts dus voor de liefhebber, zelfs voor de liefhebber van traditioneel Engels twin-geweld met dien verstande dat het allemaal langer heel blijft.

Wil je een racer, langeafstandsbuffel of luxe toersuizer, koop dan iets moderners.
Wil je een dragster, koop dan een Vmax

Wil je echter een karakterfiets waar mensen zich nog echt naar omdraaien en die je ten eeuwige dage kunt blijven opkalefateren, dan is een XS650 je dingetje, of je er nou een chopper, een bob of een caferacer van bouwt of je houdt hem in zijn oorspronkelijke stijl.

kijk eens TS, gratis schopje van een XS-liefhebber die het jammer vindt dat ie niet meer aan motorrijden toe komt. Hopelijk vindt ie een goed baasje.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zondag 17 maart 2013 @ 15:08:10 #24
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124164134
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Weer iemand die de XS650 niet kent :')

Qua vermogen zal het inderdaad geen spektakelstuk zijn. Wie echter heeft leren motorrijden op zo'n moderne fluitketel die onder de 4000rpm geen vorm van leven toont komt met een XS in het begin bijzonder belazerd uit. Al het vermogen en vooral het koppel(waarvan er relatief erg veel in zit) komt er vanaf iets boven stationair allemaal uit, niet lekker gedoseerd of zo maar gewoon alsof je een emmer leeggooit.
Denk ik even terug aan mijn eerste XS-ritje, dan moet dat voor het overige verkeer best vermakelijk zijn geweest om een motorfiets op zijn achterwiel van elke rotonde af te zien komen.

Beginnersfiets :? Ja, mits je even rekening houdt met het karakter van het motorblok, het is, al ga je er niet mee door de geluidsbarriere, sterker dan je op grond van de cijfertjes zou vermoeden.
Karakterfiets :? 200% :Y Dit is een van de laatste motorfietsen waar nog mee te praten valt. Het blok is nagenoeg onverwoestbaar. Het geluid is nog echt geluid welke pijp je er ook onder hangt, echt iets aparts dus voor de liefhebber, zelfs voor de liefhebber van traditioneel Engels twin-geweld met dien verstande dat het allemaal langer heel blijft.

Wil je een racer, langeafstandsbuffel of luxe toersuizer, koop dan iets moderners.
Wil je een dragster, koop dan een Vmax

Wil je echter een karakterfiets waar mensen zich nog echt naar omdraaien en die je ten eeuwige dage kunt blijven opkalefateren, dan is een XS650 je dingetje, of je er nou een chopper, een bob of een caferacer van bouwt of je houdt hem in zijn oorspronkelijke stijl.

kijk eens TS, gratis schopje van een XS-liefhebber die het jammer vindt dat ie niet meer aan motorrijden toe komt. Hopelijk vindt ie een goed baasje.
:D dank Ouwesok !
de juiste woorden van de juiste sok
  maandag 18 maart 2013 @ 22:42:50 #25
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124230868
Bobine is ook weer helemaal fris dus geen nadelen meer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')