Ik ken deze vogel ook wel, tenminste, van naam dan, maar wel mooi zo, dat oranje op die kop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:23 schreef Lienekien het volgende:
De secretarisvogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, beter dan een schijtlijsterquote:
Die wil je ook niet in het donker tegenkomenquote:
Fuck yeah.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:22 schreef Scootmobiel het volgende:
En natuurlijk de bekende fluitbekzeenaald....
[ afbeelding ]
die wou ik postenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:58 schreef Ferdo het volgende:
De axolotl mag natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Aparte naam voor een zo mogelijk nog aparter dier.
Bril-jantquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Maak kennis met... de Blue-footed BoobyEerste reactie; krijg nou tieten
Hmm. Een 'snaveldier' zou te verwarrend zijn, want dat zou op alle vogels slaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:19 schreef soapie het volgende:
Vogelbekdier blijf ik ook vreemd vinden.....
[ afbeelding ]
Het mooiste zou zijn dat als het vrouwtje niet geďnteresseerd is ze dan haar veren opzet en jequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef senesta het volgende:
Superb Bird-of-paradise (Lophorina superba)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiwi vind ik ook wel een aparte naam voor een vogel, en verwarrend vooral.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef senesta het volgende:
Superb Bird-of-paradise (Lophorina superba)
[ afbeelding ]
Die leven in Zuid Afrika. Ik heb ze al eens gezien in het Kruger National Park.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:23 schreef Lienekien het volgende:
De secretarisvogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grappig en mooi beestje ja, maar wel een beetje zielig, want compleet weerloos ondanks z'n stoere uiterlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef Chase_Utley het volgende:
De Thorny Devil / bergduivel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grappige naam maar wel een grappig beest.
Geniaal ook hoe hij aan zijn drinken komtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef andre_k het volgende:
[..]
grappig en mooi beestje ja, maar wel een beetje zielig, want compleet weerloos ondanks z'n stoere uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |