Ja lekker glibberig zijn diequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:25 schreef Mss het volgende:
Ik dus die pit uit de avocado willen halen, vliegt dat kreng de halve kamer door
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had in de TT oorspronkelijk 'fouten' geschreven en toen heeft Mir het veranderd.
Ze vullen ook wel enorm, dat scheeltquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat er zo veel kcals in avocado zit, anders zou ik ze vaker eten
Ik heb altijd zin in ongezonde dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Derde dag zonder zooi te eten en ik krijg weer zin in lekkere (niet al te gezonde) dingen. Ben inmiddels op een appel fruithapje aan het knagen maar dat helpt niet echt
True, alhoewel ze dusdanig vet zijn dat ik een half uur later nog wel eens spijt heb. Maar wel nom. Kon ik het maar bij een halve houdenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze vullen ook wel enorm, dat scheelt
jij altijd met je uitspraken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kcals zijn ook niet alles, ik snap de obsessies nooit
Dat is toch mijn mening?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij altijd met je uitspraken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd een mediabureau wil met mn blog samenwerken
Heb om wat meer info gevraagd maar als ze om bedragen gaan vragen heb ik echt geen idee wat ik moet roepen mehequote:
je kan avocado ook niet echt met groente vergelijken. Het is een vrucht, maar dan niet zoet maar vetquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind avocado een beetje meh![]()
en dat terwijl ik heel erg van groenten houd.
Als ze maar niet over 'gastartikelen' beginnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb om wat meer info gevraagd maar als ze om bedragen gaan vragen heb ik echt geen idee wat ik moet roepen mehe
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd een mediabureau wil met mn blog samenwerken
Nee ze had het wel over betaalde shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ze maar niet over 'gastartikelen' beginnen.
Een witte jas whyyyy...quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH EN ERMAHGERD MISS C!
[ afbeelding ]
In de sale op de vd site, 85 euro en ik had me geabonneerd op de nieuwsbrief en kreeg nogmaals 10 euro korting
GAAF!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH EN ERMAHGERD MISS C!
[ afbeelding ]
In de sale op de vd site, 85 euro en ik had me geabonneerd op de nieuwsbrief en kreeg nogmaals 10 euro korting
Mooi! Ik vind dat zo'n bullshit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ze had het wel over betaalde shit
Ik vind het altijd een beetje smakeloos en papperigquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan avocado ook niet echt met groente vergelijken. Het is een vrucht, maar dan niet zoet maar vet
Omdatquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een witte jas whyyyy...
Ik zou m binnen 5 minuten vies hebben
Jaaquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat
[..]
JaaEr waren er eerst nog 2 en toen had ik hem in mn mandje en ineens was er nog maar 1 en dacht ik OMGEINZMINE! En op betalen geramd
Ja hij is tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat
[..]
JaaEr waren er eerst nog 2 en toen had ik hem in mn mandje en ineens was er nog maar 1 en dacht ik OMGEINZMINE! En op betalen geramd
Peper en zout op de boterhamquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje smakeloos en papperigWat gooien jullie erbij als je het eet? Tot nu toe heb ik het alleen in een koude pastasalade met kip, komkommer en pesto gehad. Oh en gewoon zo, au naturel
Absoluut, maar ook een stuk vetter dan een appel. Daarom eet ik vaker appels dan avocado's en vaker avocado's dan zakken chipsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Avocado is wel beter vet dan een zak chips.
ik vreet ze altijd naturel, vind dat juist lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje smakeloos en papperigWat gooien jullie erbij als je het eet? Tot nu toe heb ik het alleen in een koude pastasalade met kip, komkommer en pesto gehad. Oh en gewoon zo, au naturel
Ik heb ook een volledig spierwitte jas. Maar als ik die naar werk aan durf te doen, vragen ze waarom ik mijn labjas draagquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij is tofMaar ik weet dat ik nooit een witte hoef te kopen
ja, dat krijg je danquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een volledig spierwitte jas. Maar als ik die naar werk aan durf te doen, vragen ze waarom ik mijn labjas draag![]()
Maar niet lekkerder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Avocado is wel beter vet dan een zak chips.
Ik eet ze meestal ook als ik weet dat ik binnen 2 uur weer wat kan etenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg van appels alleen maar meer honger
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een volledig spierwitte jas. Maar als ik die naar werk aan durf te doen, vragen ze waarom ik mijn labjas draag![]()
Ideale 11-uurtjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet ze meestal ook als ik weet dat ik binnen 2 uur weer wat kan eten
Sommigen denken dan dat ze het meest leuke en originele grapje ooit maken, maar een iemand dacht het dus een keer serieus en die liep daarna heel beschaamd wegquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ideale 11-uurtjes
Vandaag geen appels trouwens, ik had al 250 gram aardbeien door de kwark
Mandarijnen in decemberquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
sinaasappelssinaasappelsap (mits zelf geperst)
mandarijnen
etc
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook een stuk vetter dan een appel. Daarom eet ik vaker appels dan avocado's en vaker avocado's dan zakken chips
Ik vind alle drie erg lekker!
[..]
ik vreet ze altijd naturel, vind dat juist lekkerZo rijp mogelijk
Ik heb nog nooit een witte gehad eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij is tofMaar ik weet dat ik nooit een witte hoef te kopen
En dan een bruin broodje of pistolet of of of? Al die vragen!quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat staat er nou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan een bruin broodje of pistolet of of of? Al die vragen!
Oh in mijn hoofd is boterham niet een sneetjequote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
Op een donkere volkoren boterham met een heul klein beetje boter en dan avocado, peper ende zout. Klaar
Nee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
nu moet ik straks weer avocado's kopen.
Is lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik ga dat wel eens proberen.
En als je het niet elke dag eet boeiend, die vetten zijn goed voor jequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Is lekker. Je raakt er wel vol van. Ik heb om 14.00 uur geluncht en zit nog steeds nokkievol.
Oh dat vind ik altijd wel fijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Is lekker. Je raakt er wel vol van. Ik heb om 14.00 uur geluncht en zit nog steeds nokkievol.
Klopt, ik vind fbchat irritant. Je kunt me ook gewoon whatsappenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss is nooit online in de facebookchat, tsssssssssssss
Ja I know, maar ik vind het leuk om daar tegen mensen aan te lullen als ik toch op de laptop zit, hoef ik neit steeds naar mn telefoon te wisselenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, ik vind fbchat irritant. Je kunt me ook gewoon whatsappen
Ik vind ze er zo apart uit zien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben fruit vergeten... of soberso iets qua tussendoortje![]()
En advocado doet me niet zoveel ook
Koop ik dus nooit
Je kunt ook hier tegen me aan lullenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik vind het leuk om daar tegen mensen aan te lullen als ik toch op de laptop zit, hoef ik neit steeds naar mn telefoon te wisselen
Altijd als ik mijn fbchat meer dan twee keer hoor bliepen roepen Intro en ik in koor: 'SPEES!'quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik vind het leuk om daar tegen mensen aan te lullen als ik toch op de laptop zit, hoef ik neit steeds naar mn telefoon te wisselen
I know maar sommige dingen zijn privéquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Je kunt ook hier tegen me aan lullen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Altijd als ik mijn fbchat meer dan twee keer hoor bliepen roepen Intro en ik in koor: 'Spees!'
Roddelsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I know maar sommige dingen zijn privé![]()
Bring on the dirtquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I know maar sommige dingen zijn privé![]()
Oh ik heb nu niets eigenlijk, maar ik was jou gewoon aan het zoeken in mn facebooklijst en toen bedacht ik me dat ik jou nooit zie daaroquote:
Sure surequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens, maar sommige dingen hoef ik hier niet te bespreken
JOUW MOEDER IS WHOOPquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden een usb oplader voor mama op eBay besteld, nu vraagt ze steeds of dr pakje er al is
Ik heb sowieso nog 1 paar liggen met zo'n 'bediening', en dan nog 1 in de verpakkingquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Mijn oortjes waren na een half jaar al kapot
En ze kosten echt 30 euroquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Terwijl oortjes bij mij dus echt nooit kapot gaan he, maar deze wel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:43 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moet nog huiswerk maken voor de therapie, en het is een heftige opdracht.
Voor morgen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]voor wanneer? Merk je wel dat je iets aan de opdrachten hebt?
Oh, dat klinkt wel heftig ja!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor morgen.
Ja, de meeste opdrachten zijn wel confronterend, maar dat is denk ik ook de bedoeling. Ik moet nu een brief schrijven aan mezelf, over hoe mijn leven eruit ziet over 5 jaar. Eentje waarbij ik nog steeds een aidstoornis heb, en eentje waarbij ik die niet meer heb. Hoe mijn leven er dan uit ziet.
Het maakt je wel erg goed nadenken over de situatie enzo... Maar kan me voorstellen dat het wel heftig is als je het ook daadwerkelijk moet doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor morgen.
Ja, de meeste opdrachten zijn wel confronterend, maar dat is denk ik ook de bedoeling. Ik moet nu een brief schrijven aan mezelf, over hoe mijn leven eruit ziet over 5 jaar. Eentje waarbij ik nog steeds een aidstoornis heb, en eentje waarbij ik die niet meer heb. Hoe mijn leven er dan uit ziet.
hahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Cif's idee voor een derby naam: Amai-o-nais....
van... amai... en mayonaise....![]()
Had het natuurlijk kunnen weten dat jij dat weer briljant zou vindenquote:
Oef, dat is wel confronterend ja..quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor morgen.
Ja hoiquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Terwijl oortjes bij mij dus echt nooit kapot gaan he, maar deze wel.
Super!quote:
Ja die is over drie weken berekend, dus die zullen ze binnenkort ook wel opensnijdenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:59 schreef Mss het volgende:
Milka is wel bijna aan de beurt denk ik!
Wat laat je dat toch weer prachtig klinkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Super!
Ga je nu uit de kast?
[..]
Ja die is over drie weken berekend, dus die zullen ze binnenkort ook wel opensnijden
ja, dat doen ze toch. Beter opensnijden dan openscheuren? Nee?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat laat je dat toch weer prachtig klinken
I'll join you next weekquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook maar eens gaan biggen onderhand. Gelukkig heb ik Kip nog als andere kinderloze dertiger
Drie geeft harmonie!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
I'll join you next week
Ja wacht daar nog maar een week of 30 meequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel doen ja![]()
Mss dat duurt nog wel even
en wijs! Vooral heel wijs! Al die twintigers uitlachenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel voor altijd oud
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wijs! Vooral heel wijs! Al die twintigers uitlachen
Ja maar officieel word ik helemaal geen 30 om 0.00uquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je de klok slaat om 0.00 en je 30 wordt bezit je opeens alle wijsheid van het universum. Ook als je eerst een kansloze pauper was
Bijzaakquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar officieel word ik helemaal geen 30 om 0.00u
Okquote:
Nu ga ik 30 weken lang vragen HOE het met je gaat en of Sintersik er al is!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel doen ja![]()
Mss dat duurt nog wel even
Sintersikquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu ga ik 30 weken lang vragen HOE het met je gaat en of Sintersik er al is!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:21 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij was wel lekker ermahgerd. En de andere helft braaf in de koelkast gelegd als tussendoortje voor morgen!quote:
Je hebt hem nu jetzt meteen opgegeten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij was wel lekker ermahgerd. En de andere helft braaf in de koelkast gelegd als tussendoortje voor morgen!
Jij hebt er een app voor? Ik maak gewoon notities en typ het wekelijks over.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nu moet ik 'm wel even toevoegen in mijn FatSecret vreet-app
JA jonge, ik had dikke vette nood na al dat gebabbel over die dingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt hem nu jetzt meteen opgegeten?
ja, dat is kenserhandig, die heeft zelfs een barcodescannertquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij hebt er een app voor? Ik maak gewoon notities en typ het wekelijks over.
En zegt die app dan ook 'Weet je dat zeker...?' bij dingen als chips en zo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is kenserhandig, die heeft zelfs een barcodescannert
dus als ik een sultana eet scan ik die sultana enzulks. Ook handig als je onderweg bent![]()
Ik voer alles in voor ik het in m'n hoofd stop, dan kan ik me nog bedenken als ik schrik van de hoeveelheid suiker en vet
haha, nee,quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En zegt die app dan ook 'Weet je dat zeker...?' bij dingen als chips en zo?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, nee,zou wat zijn wel
Net als weegschalen die zeggen: Zoooo, heeft het gesmaakt? als je er op gaat staan
Juistquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en alle menu's van fastfoodketens staan er in. Ter bemoediging
calorieteller, van fat secretquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Juist
Welke app is dat dan?
Ermahgerd, dat is echt ergquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, nee,zou wat zijn wel
Net als weegschalen die zeggen: Zoooo, heeft het gesmaakt? als je er op gaat staan
Zal hem eens downloaden, ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
calorieteller, van fat secret
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zal hem eens downloaden, ben wel nieuwsgierig.
Ik dacht dat je eerder met fat secret een grapje maakte
Gat in de marktquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die bestaan niet hoor, hoop ik
Die Wii active dinges doet dat wel toch? Van die stomme opmerkingen als je lang niet geweest bent of aangekomen bent? Volgens mij had Dwyn daar laatst een foto vanquote:
Is that you, Dwyn? It has been 16 days!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die Wii active dinges doet dat wel toch? Van die stomme opmerkingen als je lang niet geweest bent of aangekomen bent? Volgens mij had Dwyn daar laatst een foto van
Dat doet die nazi braintrainer ook. Nu haat ik mijn DSquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die Wii active dinges doet dat wel toch? Van die stomme opmerkingen als je lang niet geweest bent of aangekomen bent? Volgens mij had Dwyn daar laatst een foto van
ik zou zo'n weegschaal met een enorme trap onder z'n weegschaalhol naar een andere dimensie sturenquote:
Heb jij een Dwyn rss?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is that you, Dwyn? It has been 16 days!
Ook aardig, als je gewoon bent afgevallenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:18 schreef Dwyn het volgende:
En als je ineens een heel ander gewicht hebt, vraagt ie of je het wel echt bent of dat het iemand anders is.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel een rijst met worteltjes rss geloof ik.
ik scheet bekant in mun boxquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel een rijst met worteltjes rss geloof ik.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik moest hardop lolleren
quote:
ja, of zijn het je hormonen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:23 schreef milka82 het volgende:
Jajaja, ik ben bijna de sjaak! We hebben een datum en nee, dat duurt niet lang meer. Gek idee dat je eigenlijk al weet wanneer Gaylord komt. Maar super dat bij Bubske ook alles goed is.
Enne, na de bevalling kom ik de dieetclub hier weer aanvullen, alles mut der weer af!
Schrijf nu niet zoveel mee hier, ben aan het whalen, verrotte nachten en dat werk( draai je maar eens om met 20 kilo aan je pens hangen). Maar ik lees wel, hehehe, ultieme stalkert!
Ermahgerd, bijna! Maar je wil de datum voor jezelf houden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:23 schreef milka82 het volgende:
Jajaja, ik ben bijna de sjaak! We hebben een datum en nee, dat duurt niet lang meer. Gek idee dat je eigenlijk al weet wanneer Gaylord komt. Maar super dat bij Bubske ook alles goed is.
Enne, na de bevalling kom ik de dieetclub hier weer aanvullen, alles mut der weer af!
Schrijf nu niet zoveel mee hier, ben aan het whalen, verrotte nachten en dat werk( draai je maar eens om met 20 kilo aan je pens hangen). Maar ik lees wel, hehehe, ultieme stalkert!
anders kunnen we toch niet elke dag vragen of ie er al isquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, bijna! Maar je wil de datum voor jezelf houden?
Misschien krijgt Milka ook een trollbaby en komt-ie een dag voor het opensnijdenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders kunnen we toch niet elke dag vragen of ie er al is
ik denk soberso dat de kans wel groot is dat milka een trollkint krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien krijgt Milka ook een trollbaby en komt-ie een dag voor het opensnijden.
uiteraard!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:27 schreef Mss het volgende:
Vanaf juni ga ik sowieso elke dag vragen of bb je al zwanger geschopt heeft
ERMAHGERD SPANNEND!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:27 schreef milka82 het volgende:
Hahaha, hij zit nog binnenboord! Ik hou de datum nog een beetje geheim, anders is de verrassing voor Swarte der ook af!
Maar zodra Gaylord der uit gesneden is laat ik het weten. Ik kan iig wel verklappen dat het geen twee weken meer duurt!
ERMAHGERD SPANNEND!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:27 schreef milka82 het volgende:
Hahaha, hij zit nog binnenboord! Ik hou de datum nog een beetje geheim, anders is de verrassing voor Swarte der ook af!
Maar zodra Gaylord der uit gesneden is laat ik het weten. Ik kan iig wel verklappen dat het geen twee weken meer duurt!
Soberso een troller, anders ist niet één van mij. Mini kwam ook drie dagen voor de geplande datum dus ik kijk nergens van op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk soberso dat de kans wel groot is dat milka een trollkint krijgt
Hier nog -3 ben benieuwdquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:23 schreef milka82 het volgende:
Straks heeft ie nog mijn verjaardagquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Soberso een troller, anders ist niet één van mij. Mini kwam ook drie dagen voor de geplande datum dus ik kijk nergens van op.
En dan geef ik mijn eierstokje aan jou, donedeal hier! Tijdens het snijwerk gaat de knippen der op. Ik heb mijn plicht voor de mensheid gedaan met drie koters vind ik zelf. Huis is ook vol nu trouwens....quote:
stak ze ook d'r tong uit terwijl ze ter wereld kwam?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Soberso een troller, anders ist niet één van mij. Mini kwam ook drie dagen voor de geplande datum dus ik kijk nergens van op.
HOE?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD HET DM RODDELSYSTEEM IS VERNIEUWT!
En die is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Straks heeft ie nog mijn verjaardag
Der middelvinger, so long modderfokkers! Hahahahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stak ze ook d'r tong uit terwijl ze ter wereld kwam?
ja, plus dat de wereld helemaal niet zo veel Frysken nodig heeft natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
En dan geef ik mijn eierstokje aan jou, donedeal hier! Tijdens het snijwerk gaat de knippen der op. Ik heb mijn plicht voor de mensheid gedaan met drie koters vind ik zelf. Huis is ook vol nu trouwens....
Heb je al een nickname voor Gaylord? Anders dan Gaylord dan hequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Der middelvinger, so long modderfokkers! Hahahaha
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, plus dat de wereld helemaal niet zo veel Frysken nodig heeft natuurlijk
Uiteraard, voordat alle Nagelscharen overstuur raken, zomg Frysk! En Speesjes.....quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, plus dat de wereld helemaal niet zo veel Frysken nodig heeft natuurlijk
Maar trollbaby en heul te vroeg en zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope, zoals het nu staat niet......
Dat is toch al heul lang? Of DM jij op de DM-pagina?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je alle rodddels boven elkaar ziet ipv dat je steeds je pagina moet vernieuwen
Was toch al?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je alle rodddels boven elkaar ziet ipv dat je steeds je pagina moet vernieuwen
Whaaaah, die vind ik leuk, nano!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je al een nickname voor Gaylord? Anders dan Gaylord dan he
Zo van midi, mini en nano
Of schuiven midi en mini op in de rangorde?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Whaaaah, die vind ik leuk, nano!
nee, wel op mijn werklaptop of telefoon normaliter, werklaptop zal wel een serieus oude versie van IE draaienquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch al heul lang? Of DM jij op de DM-pagina?
Dan zou ik voor de zekerheid toch eerder gaan voor Prince Dior.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ik ga voor Achmed, zodat je zeker weet dat je kint de enige is met die naam in zijn klas.
Het is Friesland. Daar wonen geen Achmeds.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de zekerheid toch eerder gaan voor Prince Dior.
Een gemiddelde klas van B bevat anders meer Achmeds dan Jantjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ik ga voor Achmed, zodat je zeker weet dat je kint de enige is met die naam in zijn klas.
Achmeds zijn overal!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is Friesland. Daar wonen geen Achmeds.
Geeft hij les in Friesland?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een gemiddelde klas van B bevat anders meer Achmeds dan Jantjes![]()
Prince Diors nog minderquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is Friesland. Daar wonen geen Achmeds.
Een hell, ook hier overal een associatie bij en het moest ook nog een beetje bij de anderen passen ( Lisanne en Marčn). Maar Wopke kan overal bij!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Is het alleen niet heel lastig (geweest) om een naam uit te zoeken Milka?
B is ook leraar en die heeft inmiddels zoveel associaties met zoveel namen, dat er heel veel voor hem af zouden vallen vanwege het kint waarmee hij het soms associeert
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
Een hell, ook hier overal een associatie bij en het moest ook nog een beetje bij de anderen passen ( Lisanne en Marčn). Maar Wopke kan overal bij!
hehehehe, dan moet je het kint zo Beer noemenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het maar geen 4 oktober wordt. Ik heb een hekel aan die datum en met onze achternaam op dierendag jarig zijn
Beverquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehe, dan moet je het kint zo Beer noemen![]()
![]()
Wopke is idd een zeer makkelijk te combineren naamquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
Een hell, ook hier overal een associatie bij en het moest ook nog een beetje bij de anderen passen ( Lisanne en Marčn). Maar Wopke kan overal bij!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij The Make Up Spot doen ze trouwens wel aan nagellak besparing, daar is onderhand meer niet dan wel gelakt
[ afbeelding ]
dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij The Make Up Spot doen ze trouwens wel aan nagellak besparing, daar is onderhand meer niet dan wel gelakt
[ afbeelding ]
Doperwtjes festiniquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WTF heb jij nou weer met je UI gedaan
Het is gewoon een potje bonduelle.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan Skjoe d'r ui niet zien, wie stuurt me een screenshot via wa?
Het is een blikje Bonduelle doperwtjesfestiniquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vroeg me al af of ie voor jou bedoeld was![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat zo elke keer als jij wat roept, iemand hier de UI aanpastquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga maar niet meer over eten praten. Of over sportkleding.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD ik heb zo'n kutleven.
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je je FANTASTISCHE hoesje nog gebruikt? Meheh
Als je serieus genomen wilt worden is ie ook niet echt voor dagelijks gebruik mehehequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
NeeHeb nog geen schermstikkers
Maar hij ligt op mijn nachtkastje en moet telkens lachen als ik hem zie liggen
Fijn gevoel is dat jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik niet oplet in de trein dan krijg ik zo een halve hartaanval dat m'n station net is geweest ofzo
Eh nee, dat niet neequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden is ie ook niet echt voor dagelijks gebruik mehehe
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet minderen. Mijn plas rook naar paprika
ja ik had er dus twee vandaag...quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat wil je ook met een paprika per dag jonguh
Morgen ruikt-ie naar avocado! Of doperwtenfestini!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet minderen. Mijn plas rook naar paprika
nee, ik eet taugé festijn bij mijn lijst vanavond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Morgen ruikt-ie naar avocado! Of doperwtenfestini!
Nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik had er dus twee vandaag...
Oeh, lammiequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik eet taugé festijn bij mijn lijst vanavond.
Geen worteltjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik eet taugé festijn bij mijn lijst vanavond.
of Mayoneuzen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Cif's idee voor een derby naam: Amai-o-nais....
van... amai... en mayonaise....![]()
Ik had opwarmpastaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Tauge is wel vet lekker
wij eten weer witlof omdat het zo extreem lekker was gisteren
Alleen nu i.p.v. met aardappelpuree met pomme duchesse
als in zak droogvoer waar je gekookt water bij moet doen of opwarm uit de ijskast?quote:
Godverquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een foto van ons drie gevonden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
doe het nieeeeeet, velen kaas is velen calori"en en velen slechten vet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar ik ga velen kaas eten vanavond!
die iets vettere rechts ben ik uiteraardquote:
Opwarm uit de ijskastquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als in zak droogvoer waar je gekookt water bij moet doen of opwarm uit de ijskast?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe het nieeeeeet, velen kaas is velen calori"en en velen slechten vet!
hou het bij een stukje/beetje
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een foto van ons drie gevonden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh die is helemaal niet vet, maar heeft gewoon een zeikbek zie ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die iets vettere rechts ben ik uiteraard
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe het nieeeeeet, velen kaas is velen calori"en en velen slechten vet!
hou het bij een stukje/beetje
taugequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had zelf nasi gemaakt zonder conimex of zakje en daar hb ik nu nog wat van mee voor morgen. Moet er nog wel wat bij verzinnen
nee ik, want rooie gokquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die iets vettere rechts ben ik uiteraard
vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Opwarm uit de ijskast
Gister door B gemaakt en moest vandaag op de TU eten, dus wel makkelijk om het nog een keer mee te nemen
dan zijn het niet je eierstokken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg rammelende eierstokken van puppies![]()
Maar dan wil ik puppies kopen, niet een baby maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |