Ja lekker glibberig zijn diequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:25 schreef Mss het volgende:
Ik dus die pit uit de avocado willen halen, vliegt dat kreng de halve kamer door
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had in de TT oorspronkelijk 'fouten' geschreven en toen heeft Mir het veranderd.
Ze vullen ook wel enorm, dat scheeltquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat er zo veel kcals in avocado zit, anders zou ik ze vaker eten
Ik heb altijd zin in ongezonde dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Derde dag zonder zooi te eten en ik krijg weer zin in lekkere (niet al te gezonde) dingen. Ben inmiddels op een appel fruithapje aan het knagen maar dat helpt niet echt
True, alhoewel ze dusdanig vet zijn dat ik een half uur later nog wel eens spijt heb. Maar wel nom. Kon ik het maar bij een halve houdenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze vullen ook wel enorm, dat scheelt
jij altijd met je uitspraken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kcals zijn ook niet alles, ik snap de obsessies nooit
Dat is toch mijn mening?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij altijd met je uitspraken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd een mediabureau wil met mn blog samenwerken
Heb om wat meer info gevraagd maar als ze om bedragen gaan vragen heb ik echt geen idee wat ik moet roepen mehequote:
je kan avocado ook niet echt met groente vergelijken. Het is een vrucht, maar dan niet zoet maar vetquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind avocado een beetje meh![]()
en dat terwijl ik heel erg van groenten houd.
Als ze maar niet over 'gastartikelen' beginnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb om wat meer info gevraagd maar als ze om bedragen gaan vragen heb ik echt geen idee wat ik moet roepen mehe
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd een mediabureau wil met mn blog samenwerken
Nee ze had het wel over betaalde shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ze maar niet over 'gastartikelen' beginnen.
Een witte jas whyyyy...quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH EN ERMAHGERD MISS C!
[ afbeelding ]
In de sale op de vd site, 85 euro en ik had me geabonneerd op de nieuwsbrief en kreeg nogmaals 10 euro korting
GAAF!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH EN ERMAHGERD MISS C!
[ afbeelding ]
In de sale op de vd site, 85 euro en ik had me geabonneerd op de nieuwsbrief en kreeg nogmaals 10 euro korting
Mooi! Ik vind dat zo'n bullshit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ze had het wel over betaalde shit
Ik vind het altijd een beetje smakeloos en papperigquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan avocado ook niet echt met groente vergelijken. Het is een vrucht, maar dan niet zoet maar vet
Omdatquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een witte jas whyyyy...
Ik zou m binnen 5 minuten vies hebben
Jaaquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat
[..]
JaaEr waren er eerst nog 2 en toen had ik hem in mn mandje en ineens was er nog maar 1 en dacht ik OMGEINZMINE! En op betalen geramd
Ja hij is tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat
[..]
JaaEr waren er eerst nog 2 en toen had ik hem in mn mandje en ineens was er nog maar 1 en dacht ik OMGEINZMINE! En op betalen geramd
Peper en zout op de boterhamquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje smakeloos en papperigWat gooien jullie erbij als je het eet? Tot nu toe heb ik het alleen in een koude pastasalade met kip, komkommer en pesto gehad. Oh en gewoon zo, au naturel
Absoluut, maar ook een stuk vetter dan een appel. Daarom eet ik vaker appels dan avocado's en vaker avocado's dan zakken chipsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Avocado is wel beter vet dan een zak chips.
ik vreet ze altijd naturel, vind dat juist lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje smakeloos en papperigWat gooien jullie erbij als je het eet? Tot nu toe heb ik het alleen in een koude pastasalade met kip, komkommer en pesto gehad. Oh en gewoon zo, au naturel
Ik heb ook een volledig spierwitte jas. Maar als ik die naar werk aan durf te doen, vragen ze waarom ik mijn labjas draagquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij is tofMaar ik weet dat ik nooit een witte hoef te kopen
ja, dat krijg je danquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een volledig spierwitte jas. Maar als ik die naar werk aan durf te doen, vragen ze waarom ik mijn labjas draag![]()
Maar niet lekkerder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Avocado is wel beter vet dan een zak chips.
Ik eet ze meestal ook als ik weet dat ik binnen 2 uur weer wat kan etenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg van appels alleen maar meer honger
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een volledig spierwitte jas. Maar als ik die naar werk aan durf te doen, vragen ze waarom ik mijn labjas draag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |