Ja lekker glibberig zijn diequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:25 schreef Mss het volgende:
Ik dus die pit uit de avocado willen halen, vliegt dat kreng de halve kamer door
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had in de TT oorspronkelijk 'fouten' geschreven en toen heeft Mir het veranderd.
Ze vullen ook wel enorm, dat scheeltquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat er zo veel kcals in avocado zit, anders zou ik ze vaker eten
Ik heb altijd zin in ongezonde dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Derde dag zonder zooi te eten en ik krijg weer zin in lekkere (niet al te gezonde) dingen. Ben inmiddels op een appel fruithapje aan het knagen maar dat helpt niet echt
True, alhoewel ze dusdanig vet zijn dat ik een half uur later nog wel eens spijt heb. Maar wel nom. Kon ik het maar bij een halve houdenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze vullen ook wel enorm, dat scheelt
jij altijd met je uitspraken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kcals zijn ook niet alles, ik snap de obsessies nooit
Dat is toch mijn mening?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij altijd met je uitspraken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd een mediabureau wil met mn blog samenwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |