abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 september 2002 @ 20:45:38 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_5675090
En we kunnen weer verder gaan!

Als nieuwtje natuurlijk de Xbox Halo 2 Trailer, nu te downloaden op www.xbox.com!

Voor de luie mensen: hier dus

donderdag 5 september 2002 @ 21:07:58 #2
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5675533
quote:
Op donderdag 05 september 2002 20:45 schreef twi het volgende:
En we kunnen weer verder gaan!

Als nieuwtje natuurlijk de Xbox Halo 2 Trailer, nu te downloaden op www.xbox.com!

Voor de luie mensen: hier dus

Na het 255ste keer posten gaat het topic dicht.

Maar ker, daaro in vietnam kan je volgens mij games voor een prikkie halen. Maarja, is natuurlijk allemaal illigalen shit.

Die halo 2 trailer is nix. Helemaal geen ingame movie, heb je dus geen fuck aan.

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_5675565
Volgens mij moet de Nintendo 8-bit daar nog geïntroduceert worden
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 5 september 2002 @ 21:10:14 #4
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5675579
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
  donderdag 5 september 2002 @ 21:12:43 #5
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5675635
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je moet over een tijde een box kopen. Hele tijd acties, er gaan geruchten volgens gamers.nl (ja dan heb je het ook ergens over ) dat de box gratis wordt bij aan koop van 4 games. maarja dan heb je de keuze uit first party games, wordt je ook niet echt vrolijk van.

Maar die andere acties: 250 euro, of xbox + dvd remote + dvd voor 300 . Gewoon nog ff w8ten . Het is dat ik al een box heb, maar misschien maar eens 4 games kopen, heb ik er nog een xbox bij en die dan weer verpatsen

pi_5675674
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Je moet over een tijde een box kopen. Hele tijd acties, er gaan geruchten volgens gamers.nl (ja dan heb je het ook ergens over ) dat de box gratis wordt bij aan koop van 4 games. maarja dan heb je de keuze uit first party games, wordt je ook niet echt vrolijk van.

Maar die andere acties: 250 euro, of xbox + dvd remote + dvd voor 300 . Gewoon nog ff w8ten . Het is dat ik al een box heb, maar misschien maar eens 4 games kopen, heb ik er nog een xbox bij en die dan weer verpatsen

Ja dat had ik gelezen (met alle flames & bashing wat daar de orde van de dag is)
Onder welke naam sta jij daar btw?
α & Ω
  donderdag 5 september 2002 @ 21:16:28 #7
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5675718
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:14 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ja dat had ik gelezen (met alle flames & bashing wat daar de orde van de dag is)
Onder welke naam sta jij daar btw?

waar?
pi_5675745
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:16 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

waar?

Gamers.nl als je daar staat geregd.
α & Ω
  donderdag 5 september 2002 @ 21:19:03 #9
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5675778
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:17 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Gamers.nl als je daar staat geregd.

hoef je toch niet te regge ofwel? Of bedoel je voor het forum? Heb niet geregged op het forum. Is het een beetje gezellig daaro of heeft het geen zin om te reggen?
pi_5676243
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:19 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

hoef je toch niet te regge ofwel? Of bedoel je voor het forum? Heb niet geregged op het forum. Is het een beetje gezellig daaro of heeft het geen zin om te reggen?

Veel kinderen zeg maar ,niet veel interresante topics.
Veel liefhebbers van GP.
α & Ω
pi_5678369
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:41 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Veel kinderen zeg maar ,niet veel interresante topics.
Veel liefhebbers van GP.

GrandPrix4 is gecancelled!
http://www.gamers.nl/nieuws/14542

En mijn post in vorig draad was niet als flame bedoeld, maar vond het wel leuk om alles op een rijtje te hebben...... Maar het spijt me e-norm en ik zal noooooit meer zo'n link posten waar de Xbox goed uitkomt, vooral niet in een Xbox topic

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-09-2002 23:39]

vrijdag 6 september 2002 @ 17:00:20 #12
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5685848
quote:
Op donderdag 05 september 2002 23:33 schreef Neejoh het volgende:

[..]

GrandPrix4 is gecancelled!
http://www.gamers.nl/nieuws/14542

En mijn post in vorig draad was niet als flame bedoeld, maar vond het wel leuk om alles op een rijtje te hebben...... Maar het spijt me e-norm en ik zal noooooit meer zo'n link posten waar de Xbox goed uitkomt, vooral niet in een Xbox topic

tuurlijk mag je wel zulke specs posten alleen wat je zegt slaat nergens op:

"Voor de mensen die niet weten welke console ze willen, dan lijkt me dit duidelijke taal"

Je moet niet denken dat ik anti xbox ben, integendeel ik heb zelf ook een xbox maar welke console het beste is kan je niet zeggen.

vrijdag 6 september 2002 @ 17:04:41 #13
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5685947
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 17:00 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Je moet niet denken dat ik anti xbox ben, integendeel ik heb zelf ook een xbox maar welke console het beste is kan je niet zeggen.

Dat kun je dus wel zeggen ik heb alle 3 de conso(u)les en ik kan dus zeggen dat ik de xbox het beste vindt. Dit is gewoon een mening. Als iemand mij dus vraagt welke conso(u)le moet ik kopen zou ik hem na te hebben gevraagd wat voor games hij wil gaan spelen. Waarschijnijk de xbox aanbevelen tenzij hij natuurlijk persee mario en starfox wil spelen ofzo.

Als je alleen op technische specificaties afgaat kan je zeggen dat de xbox het beste is. Dat zijn namelijk gewoon feiten.

Drop you like an ill, bad habit
pi_5686707
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 17:04 schreef pmponer het volgende:

[..]

Dat kun je dus wel zeggen ik heb alle 3 de conso(u)les en ik kan dus zeggen dat ik de xbox het beste vindt. Dit is gewoon een mening. Als iemand mij dus vraagt welke conso(u)le moet ik kopen zou ik hem na te hebben gevraagd wat voor games hij wil gaan spelen. Waarschijnijk de xbox aanbevelen tenzij hij natuurlijk persee mario en starfox wil spelen ofzo.

Als je alleen op technische specificaties afgaat kan je zeggen dat de xbox het beste is. Dat zijn namelijk gewoon feiten.

Thnx, daar doelde ik ook op.

Voor de gene die zitten te denken om DivX en Mp3 of een andere hdd erin te zetten, en er dus een modchip inzetten, je kan dan niet meer meedoen met XboxLive! bron

vrijdag 6 september 2002 @ 18:04:51 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5686743
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:07 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Die halo 2 trailer is nix. Helemaal geen ingame movie, heb je dus geen fuck aan.

Volgens mij is het wel gewoon live gerenderd dat filmpje, anders zou het er allemaal nog iets gelikter uitzien. Let maar eens op de randjes overal, en de schaduwen. Die zien er naar mijn idee te gekarteld uit voor een prerenderd filmpje. Of heeft iemand een bron dat het daadwerkelijk prerenderd is.
pi_5686753
HALO 2 Screenshots!!!!!

Waanzinnig...
Wat een game wordt dat zeg..
Weet iemand trouwens of de soundtrack al te koop is?
Die zouden ze uitbrengen las ik ergens.

-
pi_5686842
Weird dat GP4 gecancelled is.
Hij was zo goed als af..
Maarja..Er zijn nergens zo veel geruchten als in gamesland, dus of het waar is is nog maar de vraag..
-
pi_5691088
Infogrames weet zelf nog van niets over een gecancellede GP4 voor de Xbox. Wél uitgesteld, tot na kerstmis.
pi_5691303
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
HALO 2 Screenshots!!!!!

Waanzinnig...
Wat een game wordt dat zeg..
Weet iemand trouwens of de soundtrack al te koop is?
Die zouden ze uitbrengen las ik ergens.

De soundtrack van Halo is in ieder geval....."verkrijgbaar"
pi_5691367
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 21:50 schreef Blinx het volgende:
Infogrames weet zelf nog van niets over een gecancellede GP4 voor de Xbox. Wél uitgesteld, tot na kerstmis.

Aha..Het houdt ook nooit op met de geruchten.
Goeie username trouwens..
Ik verwacht veel van Blinx.

-
  vrijdag 6 september 2002 @ 22:49:24 #21
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5692183
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 17:04 schreef pmponer het volgende:

[..]

Ja maar hij gaat gewoon op de specs af en concludeerd daaruit dat het niet moeilijk kiezen is welke console je moet nemen en dat is totaal fout. Dat jij de xbox het leukst vind zou vast niet komen doordat alleen de gfx mooi zijn, het ligt gewoon aan de games.

En tuurlijk mag hij zeggen dat hij de xbox het best vind (met argumenten) maar dan moet ie niet opeens voor iedereen gaan spreken: "niet moeilijk kiezen welke console je moet nemen" .

Maar laten we maar geen ruzie maken en hier mee kappen, straks loopt dit weer uit tot een console war.

En vergeet niet dat ik niet anti xbox ben, ik heb zelf een xbox en een ps2. De gamecube haal is als mario er is en waarom ik dan 3 consoles heb? Omdat op elk platform gewoon leuke games zijn en ik niet alleen af ga op de gfx. Anders had ik wel alleen een xbox gehad.

pi_5692269
WHAAAAAAAAA!
Ik word ziek van dat fucking hokjesgedoe.
Speel gewoon de LEUKE spellen. Op welke consoles dan ook..
En ga niet andere consoles afkraken omdat je zelf een andere hebt.
HOU DAAR NOU IS MEE OP! Djeez...
-
  vrijdag 6 september 2002 @ 23:36:42 #23
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5693093
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
WHAAAAAAAAA!

heb je het tegen mij
pi_5693140
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 23:36 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

heb je het tegen mij

Denk nie.
Ik denk dat 'fanboys' andere console's afkraken om hun koop te waardigen.
Anyway back on-topic.
α & Ω
  vrijdag 6 september 2002 @ 23:41:52 #25
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5693194
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 23:39 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Denk nie.
Anyway back on-topic.

Lijkt me een goed idee
pi_5693491
Net de Viper verslagen in PGR Had meer van die auto verwacht, ik gaf hem 1sec voorsprong (standaard 6), en ik liep bij hem uit Morgen ff snel goud halen op die...
pi_5693779
De Viper is inderdaad een brakke auto. Alles wat er een beetje onder zit rijdt beter...Maar zodra je de Viper hebt, heb je vrij snel de F50. Succes!
pi_5693801
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 23:39 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Denk nie.
Ik denk dat 'fanboys' andere console's afkraken om hun koop te waardigen.
Anyway back on-topic.

Inderdaad..
-
pi_5694587
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 00:23 schreef Blinx het volgende:
De Viper is inderdaad een brakke auto. Alles wat er een beetje onder zit rijdt beter...Maar zodra je de Viper hebt, heb je vrij snel de F50. Succes!
Ik rij tot nu toe alles nog met die Delfino Feroce, wat een HEERLIJKE auto is dat zeg!
pi_5695394
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:57 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ik rij tot nu toe alles nog met die Delfino Feroce, wat een HEERLIJKE auto is dat zeg!

Yep, voor pure snelheid en clean sections is dat een heerlijke auto. Maar hij glijdt zo slecht en je kunt er amper veel Kudos mee scoren
pi_5697004
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 05:36 schreef Blinx het volgende:

[..]

Yep, voor pure snelheid en clean sections is dat een heerlijke auto. Maar hij glijdt zo slecht en je kunt er amper veel Kudos mee scoren

Ow echt wel Ik vind hem juist fijner kudos-rijden, omdat je niet té snel in een slip raakt.. Je kan hem gedoseerd verder laten rijden/driften, zodat je superveel kudus krijgt. Auto's als de Ferrari's enzo, slippen gelijk een 180, of kun je niet normaal "verder driften" omdat als je gas geeft hij gelijk spint.

Ik denk dat ik niet meer van de Feroce afkom

pi_5701510
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:55 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ow echt wel Ik vind hem juist fijner kudos-rijden, omdat je niet té snel in een slip raakt.. Je kan hem gedoseerd verder laten rijden/driften, zodat je superveel kudus krijgt. Auto's als de Ferrari's enzo, slippen gelijk een 180, of kun je niet normaal "verder driften" omdat als je gas geeft hij gelijk spint.

Ik denk dat ik niet meer van de Feroce afkom

Daar kom je hard op terug
pi_5710602
Amped is ook gaaf! Vind hem zelfs nog stukken beter dan Aggressive Inline. Alleen duurt het soms alleen erg lang om te laden, een optie in het menu bijvoorbeeld...
pi_5710719

Hebben jullie de nwe filmpjes van MK:DA al gezien??
Mooie graph's maar ik verwacht vooral veel van de gameplay.
Alle karakters hebben meerdere vechtstijlen!!!

Maargoed in deze topic: Mortal Kombat: Deadly Alliance staan de linkjes!
Eentje is ingame, de ander is van Scorpion..

IK KAN HAAST NIET WACHTEN OM WEER "FATALITY" UIT M'N SPEAKERS TE HOREN!!

-
  zondag 8 september 2002 @ 21:22:12 #35
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5712580
quote:
Op zondag 08 september 2002 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

Hebben jullie de nwe filmpjes van MK:DA al gezien??
Mooie graph's maar ik verwacht vooral veel van de gameplay.
Alle karakters hebben meerdere vechtstijlen!!!

Maargoed in deze topic: Mortal Kombat: Deadly Alliance staan de linkjes!
Eentje is ingame, de ander is van Scorpion..

IK KAN HAAST NIET WACHTEN OM WEER "FATALITY" UIT M'N SPEAKERS TE HOREN!!

kan ook niet wachten. Ingame filmpje is echt stoer. Ik hem MK vroeger op de pc gespeeld, vond het oook prachtig toen
pi_5712628
quote:
Op zondag 08 september 2002 21:22 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

kan ook niet wachten. Ingame filmpje is echt stoer. Ik hem MK vroeger op de pc gespeeld, vond het oook prachtig toen

Flawless victory!!

Ik heb me sufgespeeld op de Megadrive en later op de andere consoles.
Dit is de eerste die op een next-gen uitkomt.
Ze hebber er iig JAREN aan gewerkt. De vorige MK is alweer wat jaartjes uit.
-
  maandag 9 september 2002 @ 10:41:07 #37
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5718054
wacht ongeduldig af op MK...
  maandag 9 september 2002 @ 11:00:55 #38
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5718136
Nèt binnen: Hunter - The Reckoning
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_5724576
Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd een MK aanhanger geweest, maar dit valt me enorm tegen... Ik denk niet dat dit een DOA3 beater wordt eerlijk gezegt. Het ziet er sloom uit, en ik vind de omgevingen ook niet super eerlijk gezegt.
  maandag 9 september 2002 @ 19:15:22 #40
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5725189
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:32 schreef Neejoh het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd een MK aanhanger geweest, maar dit valt me enorm tegen... Ik denk niet dat dit een DOA3 beater wordt eerlijk gezegt. Het ziet er sloom uit, en ik vind de omgevingen ook niet super eerlijk gezegt.
vond het er wel heftig uitzien . Maar die filmpjes zijn meestal niet echt mooi qua gfx.
pi_5725240
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:32 schreef Neejoh het volgende:
Een woord:
FATALITY!
Trouwens..Bij fighters ga ik meer voor de gameplay dan de graphs..
DOA3 is vet maar MK is imo vetter.
Bij DOA3 kun je als goeie speler verliezen van een button basher..Bij MK niet.
-
  maandag 9 september 2002 @ 19:36:05 #42
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5725599
quote:
Op zondag 08 september 2002 19:23 schreef Neejoh het volgende:
Amped is ook gaaf! Vind hem zelfs nog stukken beter dan Aggressive Inline. Alleen duurt het soms alleen erg lang om te laden, een optie in het menu bijvoorbeeld...
Ja dat is inderdaad erg vervelend af en toe, nog vervelender is het verwisselen van kleren. Het veranderen van texture duurt makkelijk een seconde of 3. Maar ik denk dat dit gewoon te wijten is aan slechte code
  maandag 9 september 2002 @ 20:42:42 #43
10785 Smots
pi_5726669
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een woord:
FATALITY!
Trouwens..Bij fighters ga ik meer voor de gameplay dan de graphs..
DOA3 is vet maar MK is imo vetter.
Bij DOA3 kun je als goeie speler verliezen van een button basher..Bij MK niet.

daarom is Virtua Fighter 4 ook zo goed.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:24:59 #44
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_5734631
Via een topic in een ander forum kwam ik terecht bij www.dvdcrave.com. Wat is daar nu zo bijzonder aan, zul je je afvragen... Nou ze verkopen ook XBOX games, maar dan voor een iets aantrekkelijkere prijs: 45-50 euro per spel!

De bezorging duurt ongeveer 10 werkdagen, omdat de winkel in Australie zit (internet is zoooooooo cool ). De winkel is zeker betrouwbaar, heb al meerdere threads (op verschillende sites) gelezen met reacties van mensen die er iets besteld hebben. De games werken ook gewoon (Australie heeft ook PAL).
Verder krijg je bij iedere order 1% korting extra, dus als je 10 games besteld hebt, krijg je 10% korting!

dinsdag 10 september 2002 @ 11:30:07 #45
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5734726
Ik wil MK gewoon hebben of het nu een doa beater wordt of niet. Ik wil gewoon weer koppen kunnen afrukken en dergelijke...

call me a sicko

dinsdag 10 september 2002 @ 11:41:16 #46
10785 Smots
pi_5734876
net binnen: Review-versie van Myst III voor Xbox
pi_5734889
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:42 schreef Smots het volgende:

[..]

daarom is Virtua Fighter 4 ook zo goed.

VF4 is geweldig.
Maar geen FATALITIES!
-
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:44:51 #48
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5734927
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:41 schreef Smots het volgende:
euw kewl... plaatjes LOL
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:45:12 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5734935
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
WHAAAAAAAAA!

gek genoeg ben ik het met je eens
The truth was in here.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:48:51 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5734989
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:41 schreef Smots het volgende:
Laat me raden " Verbazingwekkend mooi, puzzels zijn wat aan de moeilijke kant, en de plaatjes lijken op dia's. " ?

Heb je nog andere leuke spellekes gespeeld Smots? Afgezien van aggresive inline dan..

The truth was in here.
pi_5735096
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:24 schreef Chevalric het volgende:
Via een topic in een ander forum kwam ik terecht bij www.dvdcrave.com. Wat is daar nu zo bijzonder aan, zul je je afvragen... Nou ze verkopen ook XBOX games, maar dan voor een iets aantrekkelijkere prijs: 45-50 euro per spel!

De bezorging duurt ongeveer 10 werkdagen, omdat de winkel in Australie zit (internet is zoooooooo cool ). De winkel is zeker betrouwbaar, heb al meerdere threads (op verschillende sites) gelezen met reacties van mensen die er iets besteld hebben. De games werken ook gewoon (Australie heeft ook PAL).
Verder krijg je bij iedere order 1% korting extra, dus als je 10 games besteld hebt, krijg je 10% korting!

Te gekke site man!!
Alleen raar dat er voor Transworld Snowboarding 2 release-dates staan.
Maargoed. De games die ik op m'n lijstje heb staan zijn die in q4 uitkomen:

Deathrow
Transworld Snowboarding ( )
Mortal Kombat:Deadly Alliance
The Thing
Brute Force
Fifa 2003
Colin McRae 3

Maar de game waar denk ik de meeste mensen op wachten...
TOM CLANCY'S SPLINTER CELL!!
-
pi_5735103
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

gek genoeg ben ik het met je eens

Het is zoiezo al een vreemde dag vandaag.
-
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:58:41 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5735140
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het is zoiezo al een vreemde dag vandaag.

Daar heb je ook al gelijk in!
The truth was in here.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:59:37 #54
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5735150
Hey daggla waarom staat gta vice city niet in dat lijstje?
pi_5735167
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:59 schreef pmponer het volgende:
Hey daggla waarom staat gta vice city niet in dat lijstje?
Omdat GTA de komende 3 jaar niet op de XBox komt.
Maargoed, met de games die eraan komen mis je niet veel.
-
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:01:57 #56
10785 Smots
pi_5735179
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Laat me raden " Verbazingwekkend mooi, puzzels zijn wat aan de moeilijke kant, en de plaatjes lijken op dia's. " ?

Heb je nog andere leuke spellekes gespeeld Smots? Afgezien van aggresive inline dan..

nog niet gespeeld...

Maar ik vond de PC-versie ERRUG cool.
Bovendien ondersteunt de Xbox-versie Dolby Biggentaal en Fors Fiedbèk.

dinsdag 10 september 2002 @ 12:03:30 #57
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5735193
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat GTA de komende 3 jaar niet op de XBox komt.
Maargoed, met de games die eraan komen mis je niet veel.

oeps oja dit is een xbox topic
pi_5735258
Djeez..Er zijn echt ZOVEEL spellen die eraan komen die ik echt heel graag wil hebben.
Ik heb net weer zitten geilen op de plaatjes van Brute Force.

Die bijv.

-
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:11:46 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5735280
Ik heb nu ook een xdoos maar zou niet ff een hoop titels kunnen opnoemen die ik nodig heb.
CMR3, splinter cell ( misschien zelfs ), battlefield 1942, project ego, GT..
The truth was in here.
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:12:38 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5735289
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:01 schreef Smots het volgende:

[..]

nog niet gespeeld...

Maar ik vond de PC-versie ERRUG cool.
Bovendien ondersteunt de Xbox-versie Dolby Biggentaal en Fors Fiedbèk.

Tis niet echt een spel voor mij ook
The truth was in here.
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:29:18 #61
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_5735449
Komt er deze maand nog wat leuks uit dan?
pi_5735450
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nu ook een xdoos maar zou niet ff een hoop titels kunnen opnoemen die ik nodig heb.
CMR3, splinter cell ( misschien zelfs ), battlefield 1942, project ego, GT..
Sjappoo jongen.
Ik ben trots op je.
Maarre..
Verdiep je is voor de gein in:
Brute Force
Halo 2
MoH:Frontline
Deathrow
Malice
BC (ook van Molinieux)
Blinx (had op de e3 of een edge award gewonnen volgens mij had het iets met het spelconcept te maken)
TEKKI a.k.a Steel Batallion!! (Met die enorme speciale joystick
The Last Ninja
Panzer Dragoon (ZEER VETTE SEGA GAME)
Ninja Gaiden
Star Wars: KotOR
Toe Jam & Earl III (OOK VAN SEGA)

Sommige screenies werd ik echt stil van..Vooral Malice en Panzer Dragoon..

-
pi_5737346
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:24 schreef Chevalric het volgende:

inderdaad gave site, ik heb er ook al genoeg van gelezen op diverse forums. Je moet alleen geluk hebben dat de Duane geen steekproeven neemt, en toevallig jou pakje eruit halen. Dan moet je namelijk 19% BTW, en 5% invoerrechten er overheen betalen Maar 9 van de 10x zul je daar geen last van hebben hoor
  dinsdag 10 september 2002 @ 15:41:43 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5738292
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sjappoo jongen.
Ik ben trots op je.
Maarre..
Verdiep je is voor de gein in:
Brute Force
Halo 2
MoH:Frontline
Deathrow
Malice
BC (ook van Molinieux)
Blinx (had op de e3 of een edge award gewonnen volgens mij had het iets met het spelconcept te maken)
TEKKI a.k.a Steel Batallion!! (Met die enorme speciale joystick
The Last Ninja
Panzer Dragoon (ZEER VETTE SEGA GAME)
Ninja Gaiden
Star Wars: KotOR
Toe Jam & Earl III (OOK VAN SEGA)

Sommige screenies werd ik echt stil van..Vooral Malice en Panzer Dragoon..

Zitten wel leuke/intressante games bij... niet dat ik erg warm word van Panzer dragoon myself maar die halo 2 is bv wel leuk. Duurt alleen weer een tijdje voor hij uit is he?
MOH frontline heb ik al uitgespeeld op de PS2.. zie ik niet zo zitten dan.
Malice lijkt me ook wel cool trouwens.
The truth was in here.
  dinsdag 10 september 2002 @ 17:14:52 #65
7957 Chevalric
pi_5739833
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 14:38 schreef Neejoh het volgende:

[..]

inderdaad gave site, ik heb er ook al genoeg van gelezen op diverse forums. Je moet alleen geluk hebben dat de Duane geen steekproeven neemt, en toevallig jou pakje eruit halen. Dan moet je namelijk 19% BTW, en 5% invoerrechten er overheen betalen Maar 9 van de 10x zul je daar geen last van hebben hoor

Klopt... En zeker als je niet te veel spellen in een keer bestelt. De kans dat ze een klein pakje eruit pikken is kleiner dan dat ze er een grote doos uithalen.
Daarnaast wordt het ook als "gift" betiteld, waardoor de douane er niet van uitgaat dat er nog belasting over betaald moet worden.
pi_5742993
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 15:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zitten wel leuke/intressante games bij... niet dat ik erg warm word van Panzer dragoon myself maar die halo 2 is bv wel leuk. Duurt alleen weer een tijdje voor hij uit is he?
MOH frontline heb ik al uitgespeeld op de PS2.. zie ik niet zo zitten dan.
Malice lijkt me ook wel cool trouwens.

En de rest NIET????? Zoals Blinx bijv.
-
  dinsdag 10 september 2002 @ 20:29:49 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5743383
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En de rest NIET????? Zoals Blinx bijv.

Oh ja zeker wel.. Blinx heeft naast coole graphics ook nog eens een totaal leuk concept met dat tijdreizen.

Brute force ziet er cool uit.. misschien te clean ( maar dat zal smaak zijn ) hij moet online komen?

Deathrow is echt een NEE voor mij, heb je de trailer gezien? Trouwens sportspellen heb ik een hekel aan...

BC.. van de makers ook van project ego? Kom er weinig van tegen .. wat is het voor spel? Wel grappig is " Dimitri " ook een spel is van lionhead studios.. ( Mijn naam is ) geen ideee ook wat dat spel moet doen maar ben benieuwd!!

Tekki.. is dat niet met die moeilijk grote joystick erbij? .. Nee dus..

Verder.. Star wars is niet aan mij besteed denk ik.. althans online wel erg leuk denk ik..

Het zijn ook allemaal zo van die echte onbekende titels voor mij.. allemaal nieuw!

The truth was in here.
pi_5767806
Vandaag is Buffy toch uitgekomen? Zo ff naar de winkel dan

edit__________________
tering, net gebeld naar de FRS, en ze hebben hem nog niet En hij kon er niets van vinden, zou niet weten wanneer ze hem hebben

edit2_________________
net ook maar even naar de Bart Smit () gebeld, en die krijgen pas maandag hun spellen binne, dus niet eens voor het weekend! Stelletje amateurs

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 12-09-2002 13:01]

pi_5782965
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:29 schreef Bastard het volgende:

BC.. van de makers ook van project ego? Kom er weinig van tegen .. wat is het voor spel? Wel grappig is " Dimitri " ook een spel is van lionhead studios.. ( Mijn naam is ) geen ideee ook wat dat spel moet doen maar ben benieuwd!!

BC is a hugely innovative action game set in a brutal, fully simulated prehistoric world in the shadow of a potentially devastating natural disaster. It’s the story of an intense struggle for survival in a hostile environment governed by a food chain’s worth of violent predatory creatures. History is just beginning, but already the fate of mankind hangs in the balance as the embittered rivalry between man and ape is spiralling out of control. BC unfolds in a dynamic simulated environment through which the player has unparalleled levels of interaction. The player must seek to unite the isolated factions of mankind and create and sustain a new tribal culture of his own devising. By learning to use the natural environment and developing the innate skills of each individual, the player can fight with all the tribes strength to defeat the simian race, rise to the top of the food chain and ensure a future for mankind.
BC allows the player to employ all his 21st century know-how in a prehistoric context and asks the question: ‘What would you do if you found yourself sent back in time to confront a chaotic natural ecosystem containing some of the most violent creatures that have ever walked the Earth?

-
pi_5803495
*KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!*

Voor de liefhebbers van Snowboarden en GRU-WE-LIJ-KE graphics..
http://www.transworldgames.com/snow en ga naar de movies sectie..
Transworld Snowboarding staat echt HEEL hoog in m'n lijstje...

-
  zaterdag 14 september 2002 @ 23:15:36 #71
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5806124
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
*KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!*

Voor de liefhebbers van Snowboarden en GRU-WE-LIJ-KE graphics..
http://www.transworldgames.com/snow en ga naar de movies sectie..
Transworld Snowboarding staat echt HEEL hoog in m'n lijstje...

Na amped zit ik niet echt meer zo te wachten op een snowboard game.

Most wanted:

Splinter Cell
UC
Blinx
MKDA
Project ego
CMR 3

pi_5806206
Mijn most wanted dan ook maar..

-True Fantasy
-Project Ego
-BC
-Blinx
-Splinter Cell
-Rainbow Six: Raven Shield
-Deathrow
-Fifa 2003
-Halo 2
-MK:DA
-VF 4.1
-Panzer Dragoon Orta
-Shenmue 2
-Soul Calibur 2
-Transworld Snowboarding
-Tekki/Steel Battalion
-Legend of the Sun
-Malice
-Ninja Gaiden
-The Last Ninja
-ToeJam & Earl III
-Brute Force

Het zijn er nog al wat maar op deze games ziot ik echt te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 14-09-2002 23:28]

-
pi_5806355
Ik op:

- Blinx
- Sega GT 2002
- Project Ego
- True Fantasy
- Deathrow
- Grand Prix 4
- Splinter Cell

En deze moet ik allemaal hebben Er zijn er nog wel een aantal anderen, maar dat kan ik allemaal nie betalen...Maar is het al definitief dat True Fantasy ook naar Europa komt? Ik dacht dat het een Jap-only titel was...

pi_5806390
Grappig, Project Ego, Splinter Cell en Blinx heeft iedereen op z'n lijstje.
-
pi_5806520
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig, Project Ego, Splinter Cell en Blinx heeft iedereen op z'n lijstje.
En Splinter Cell is niet eens mijn type spel. Maar hij wordt 60 euro, nouja...dat moet er dan nog maar even bij. Overigens, Rare is vrijwel officieel, nu na het uitbrengen van StarFox Adventures, Nintendo-af.

They're gonna make Xbox goodies

pi_5806535
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 23:51 schreef Blinx het volgende:

[..]

En Splinter Cell is niet eens mijn type spel. Maar hij wordt 60 euro, nouja...dat moet er dan nog maar even bij. Overigens, Rare is vrijwel officieel, nu na het uitbrengen van StarFox Adventures, Nintendo-af.

They're gonna make Xbox goodies

KILLER INSTINCT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
  zondag 15 september 2002 @ 00:52:33 #77
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5807287
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

KILLER INSTINCT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja,...ik hoorde het net ook ja. Rare op XB. Dat moeten droomgamen worden. Nu zal ook de XB top 3D adventures en platformers krijgen. Er komen er al een aantal aan (Blinx, Malice) maar games van Rare mogen er altijd bij.

Zag net die shots van BC 2 pagina's terug........ erg .

En ja,.........ik heb ook zin in Splinter Cell. Vooral na het zien van de nieuwe trailer.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_5809203
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_5820564
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,...ik hoorde het net ook ja. Rare op XB. Dat moeten droomgamen worden. Nu zal ook de XB top 3D adventures en platformers krijgen. Er komen er al een aantal aan (Blinx, Malice) maar games van Rare mogen er altijd bij.

En ja,.........ik heb ook zin in Splinter Cell. Vooral na het zien van de nieuwe trailer.

-
pi_5826635
LOL:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 25 september 2002 @ 09:27:36 #81
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5960931
Tis een beetje stil in het xbox forum..................

Keb net een movie gezien van Rare die een Xbox game demonstreerd op X02,...............tis waanzinnig. Kameo "Elements of Power"

ftp://209.164.21.30/pub/kameo/kameo_sep02.mov

Ook deze screens zijn wel het kijken waard mensen. PS,.....de Rare site is extreem traag aangezien iedereen wilt weten wat Rare nu weer allemaal voor Xbox aan het doen is. De Perfect Dark en Banjo Kazooie en de Conker's serie komen allemaal naar Xbox........

pi_5978037
quote:
Op woensdag 25 september 2002 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Tis een beetje stil in het xbox forum..................

Maargoed..De line up op het XO2 event was erg sterk..Vooral de RPG Sudeki viel in positieve zin op!
Sudeki
A sultry wizardress a soaring gunslinger a powerful swordsman a dark huntress. Four heroes, about to be hurtled over the edge into a flight into darkness. Sudeki will push the limits of what you think an RPG can be with bigger worlds, more powerful heroes and sexier heroines all wrapped around Hong Kong-style cinematic combat. And it is all only possible on Xbox.

http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Sudeki/SudekiXbox01.jpg
http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Sudeki/SudekiXbox02.jpg
http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Sudeki/SudekiXbox03.jpg
http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Sudeki/SudekiXbox04.jpg
http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Sudeki/SudekiXbox05.jpg

Klik link en druk op refresh..
Dat klinkt goed...

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 26-09-2002 10:36]

-
  donderdag 26 september 2002 @ 07:54:59 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5978048
Ik wil online
The truth was in here.
pi_5978060
quote:
Op donderdag 26 september 2002 07:54 schreef Bastard het volgende:
Ik wil online
Ik wil dat Project Ego weer gewoon Project Ego heet!
De nieuwe naam, Fable, zuigt!
-
  donderdag 26 september 2002 @ 08:24:11 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5978139
quote:
Op donderdag 26 september 2002 07:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik wil dat Project Ego weer gewoon Project Ego heet!
De nieuwe naam, Fable, zuigt!

Ach als het maar een naaam heeft
Maar ik wil serieus online gaan gamen dammit!! En jou kont schoppen!!!
The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 08:27:17 #86
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5978149
quote:
Op donderdag 26 september 2002 07:54 schreef Bastard het volgende:
Ik wil online
Ja,........dat willen we allemaal. (Dr Daggla's kont schoppen ) Nee,....serieus, Xbox Live komt maart 2003, precies 1 jaar na de release van de Xbox.

Overigens vind ik Fable wel cool. Het rolt lekker over je tong en als je het maar al te veel hoort, wat ook gaat gebeuren, dan wordt het ook cool.

pi_5979178
quote:
Op donderdag 26 september 2002 08:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,........dat willen we allemaal. (Dr Daggla's kont schoppen ) Nee,....serieus, Xbox Live komt maart 2003, precies 1 jaar na de release van de Xbox.

Overigens vind ik Fable wel cool. Het rolt lekker over je tong en als je het maar al te veel hoort, wat ook gaat gebeuren, dan wordt het ook cool.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
De kogel is door de kerk..
14 maart komt XBox Live naar Nederland.
Voor maar 60 Euro's ben je 1 jaar online (op het Live netwerk dus), krijg je de XBox-communicator (microfoon+koptelefoon ) en de games MotoGP en Whacked!.
Bron: Spits 26-09-2002

60 Euro's voor al dat moois is echt niks..
Ik vraag me alleen af of je beide games krigt of een keuze moet maken tussen een van de 2.
Hoe dan ook.. 5 euro per maand en een gratis game (wsl zelfs 2) en de XBox communicator is imo een zeer zeer goede prijs!!!

En ja..Ook ik wil online om, jullie aarsch te schoppen...

-
pi_5979251
De plaatjes werkte niet uit m'n eerdere post..
Hier alsnog screenies van de game Sudeki..(wel andere screens trouwens)

-
  donderdag 26 september 2002 @ 10:25:36 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5979257
quote:
Op donderdag 26 september 2002 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

En ja..Ook ik wil online om, jullie aarsch te schoppen...

Dat gaat niet lukken

The truth was in here.
pi_5979411
quote:
Op donderdag 26 september 2002 10:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken

Do not underestimate the powers of Young Daggla...

-
pi_5980663
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:52 schreef Chocobo het volgende:

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10350

NIEUWE SCREENSHOTS VAN BC!!!!!
Trek de emmers maar weer uit de kast!

-
  donderdag 26 september 2002 @ 12:56:48 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5981250
quote:
Op donderdag 26 september 2002 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10350

NIEUWE SCREENSHOTS VAN BC!!!!!
Trek de emmers maar weer uit de kast!

Ik neem alles terug wat ik over de xbox heb gezegd!!!!

The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 12:59:46 #93
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5981302
Maaaaaaaaaaa,..waanzinnige BC shots,.........

Trouwens,............die pics hierboven van Sudeki ofzo,.......die gaan ook nergens over. Een online RPG,.........heeft iemand al eens screens van True Fantasy gezien ? Die gaan ook nergens over hoorde ik. Zal wel weer waanzinnig zijn.

pi_5981547
Weet niet of jullie deze al hebben gezien http://www.xbox.com/cms/asx/news/rareannouncement-0001-Hi.asx
  donderdag 26 september 2002 @ 13:17:26 #95
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5981559
Hier,.......... screens van True Fantasy (ook een online RPG)

donderdag 26 september 2002 @ 13:21:06 #96
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5981614
En uiteraard nieuwe Splinter Cell screens: (helaas ook wat oude, maar altijd lekker om te bekijken)

donderdag 26 september 2002 @ 13:26:38 #97
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5981710
Meer Splinter Cell screens:

Remote Camera shots

Nog 1 dan:

donderdag 26 september 2002 @ 13:30:00 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5981756
Waaarrrrr gaat het nog over!!!

* Bastard er een harde plasser van krijgt!

The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 13:32:56 #99
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5981795
Dr. Daggle heeft ook altijd van die heerlijke pics.
pi_5981845
Damn, wat een lichtinvallen

* Krazy kan niet meer wachten.

donderdag 26 september 2002 @ 13:37:13 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5981852
Hier nog wat verse Fable screens:

Het spel waar de hele wereld op wacht staat nu gepland voor een april release.

donderdag 26 september 2002 @ 13:38:13 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5981862
April pas
The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 14:18:02 #103
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5982526
quote:
Op donderdag 26 september 2002 13:38 schreef Bastard het volgende:
April pas
Geen nood,........er komt nog genoeg snoepgoed aan !
  donderdag 26 september 2002 @ 14:21:13 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5982598
quote:
Op donderdag 26 september 2002 14:18 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen nood,........er komt nog genoeg snoepgoed aan !

das ook weer waar, ben misschien net klaar met al die andere games die eerder uitkomen
The truth was in here.
pi_5982687
Jongens..No shit..
Die screenies...
Kippenvel..Echt waar...
Vooral Splinter Cell (de nieuwe screens) en Fable zorgen voor rillingen over m'n rug!
Trouwens ook mooi om te zien dat jullie hier mooie pics posten!
-
  donderdag 26 september 2002 @ 14:42:15 #106
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5983003
Wij trekken het soms ook niet meer. Ik staar soms wel een paar minuten naar sommige screens. Ik weet gewoon niet meer wat voor een screens ik nu moet gaan zoeken..........ik zie wel !
pi_5983077
quote:
Op donderdag 26 september 2002 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Wij trekken het soms ook niet meer. Ik staar soms wel een paar minuten naar sommige screens. Ik weet gewoon niet meer wat voor een screens ik nu moet gaan zoeken..........ik zie wel !
Op www.tothegame.com hebben ze de grootste releaselist..
Met linkjes bij iedere game naar andere sites met filmpjes etc.
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel screenies.
-
pi_5983225
Waar is DeGVR met al z'n screenies?!?
-
  donderdag 26 september 2002 @ 16:32:10 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5984878
quote:
Op donderdag 26 september 2002 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar is DeGVR met al z'n screenies?!?
Aan het bijkomen denk ik

Tis toch godver ook niet normaal meer wat je om je oren gesmeten krijgt dit jaar????!!!

The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 16:40:19 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5985056
Sega GT 2002 .. ook niet lelijk...

quote:
In addition to parts, there are a number of little doo-dads you can buy to decorate your garage with, like floor jacks, potted plants, and rusty license plates. Sega definitely took the virtual garage idea to a whole new level, allowing you to even take screenshots of your race replays and hang them on the wall, right up over your trophy collection. It's a gimmick, but a rather entertaining one, and a nice detail. Spending money on polygonal potted plants does seem a little pointless, though.
edit

En nog een praat quote!!!

quote:
So, that about sums up Sega GT 2002. Does it achieve its goal of beating Gran Turismo 3? Yes and no. It's certainly more realistic in the important areas of driving physics and the expenses of racing. Plus, the game always manages to be a challenge with the upgrading AI that will always give you a run for your money. But the tuning options are disappointing, and it is a little on the short side. But, with the expansion disks that last issue will hopefully be remedied, and with the promise of online racing, this is a game that all Xbox owning racing fans should take a look at. Don't own an Xbox? This might be a good excuse to go pick one up.
* Bastard echte GT racer is.. deel 3 100% klaar ook
The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 16:53:03 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5985251
Spel scoort op Videogames en IGN erg hoog trouwens........ ! Het zijn must-haves,........ !
  donderdag 26 september 2002 @ 16:55:43 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5985300
quote:
Op donderdag 26 september 2002 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Spel scoort op Videogames en IGN erg hoog trouwens........ ! Het zijn must-haves,........ !
CMR3
SEGA GT
SPLINTERCELL
TOMB
GTA VC

Mij zie je dit jaar in ieder geval niet meer...

The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:14:02 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_5985575
Grappig om te zien wie hier het topic vult
  donderdag 26 september 2002 @ 17:14:57 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5985592
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:14 schreef twi het volgende:
The truth was in here.
pi_5986593
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:14 schreef twi het volgende:
Tis alleen maar goed om hardcore-gamers hier te zien.
Zoals ik lang geleden al is zei..Je kan gewoon niet echt om de XBOX heen..
Trouwens..Binnenkort staat hier ook een GC!!
Ik wacht nog ff op Zelda.
Owjah..In de officiele XBOX magazine van volgende maand staat de playable demo van CMR3!!!
-
  donderdag 26 september 2002 @ 20:07:53 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5987893
XIII screens (niet 13 screens nee, maar het spel 13)

donderdag 26 september 2002 @ 20:10:42 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5987934
Op CVG vond ik deze mega trailer van Splinter Cell Een must see.

http://movies.computerandvideogames.com/40190/splinterlarge.wmv

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 26-09-2002 20:12]

pi_5987950
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:07 schreef Chocobo het volgende:
XIII screens (niet 13 screens nee, maar het spel 13)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Yup..De eerste cell-shaded FPS..
Gebaseerd op een belgische strip!
-
pi_5988039
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:10 schreef Chocobo het volgende:
Op CVG vond ik deze mega trailer van Splinter Cell Een must see.

[afbeelding]

http://movies.computerandvideogames.com/40190/splinterlarge.wmv

*heel erg stil wordt*
-
pi_5988058
*topic opent
Chocobo!!!
-
  donderdag 26 september 2002 @ 21:08:43 #121
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5989035
Check deze trailer om te zien wat de plannen van Rare zijn met Xbox. Er schijnt Banjo Kazooie en Perfect Dark beeldmateriaal in te zitten maar het is nog te druk om te downen voor mij. Have fun.

ftp://209.164.21.30/pub/misc/rare_sequence.mov

En hier nog meer info over de Rare en Microsoft merge !

http://www.xbox.com/news/0209/rarepressrelease.htm

donderdag 26 september 2002 @ 21:15:47 #122
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5989237
Soldier of Fortune 2 op Xbox met Xbox Live support. De knallers blijven komen.

donderdag 26 september 2002 @ 21:18:47 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5989303
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:15 schreef Chocobo het volgende:
Soldier of Fortune 2 op Xbox met Xbox Live support. De knallers blijven komen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

* Bastard gaat ff naakt weglopen hier
The truth was in here.
  donderdag 26 september 2002 @ 21:31:35 #124
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5989595
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:08 schreef Chocobo het volgende:
Check deze trailer om te zien wat de plannen van Rare zijn met Xbox. Er schijnt Banjo Kazooie en Perfect Dark beeldmateriaal in te zitten maar het is nog te druk om te downen voor mij. Have fun.

ftp://209.164.21.30/pub/misc/rare_sequence.mov

Inmiddels het filmpje gezien. DOWNLOAD DIT NU !!! MEGACOOL !

Rare

pi_5989652
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Inmiddels het filmpje gezien. DOWNLOAD DIT NU !!! MEGACOOL !

Rare

Hij doet het niet die link!!!
-
  donderdag 26 september 2002 @ 21:37:13 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5989724
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij doet het niet die link!!!

Jawel,..tis alleen megadruk !
pi_5989929
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Jawel,..tis alleen megadruk !

Hijs leuk ja..
Conker met z'n zaag!
Maargoed..heel leuk en lief allemaal, maar ik hoop toch echt op Killer Instinct!!
-
  donderdag 26 september 2002 @ 22:58:02 #128
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5991550
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hijs leuk ja..
Conker met z'n zaag!
Maargoed..heel leuk en lief allemaal, maar ik hoop toch echt op Killer Instinct!!

Ja wie niet, maar ik denk dat dat nog wel een paar jaar weg is. Er zal denk ik eerst een Banjo, Conker en Perfect Dark game na Kameo komen. Killer Instinct komt daarna denk ik..........tenzij Nintendo die rechten heeft. Dan heb je echt last !
  donderdag 26 september 2002 @ 23:35:12 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5992210
Als laatste van vanavond Joanna Dark van Perfect Dark zoals ze op de Xbox zal verschijnen:

pi_5992242
quote:
Op donderdag 26 september 2002 22:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja wie niet, maar ik denk dat dat nog wel een paar jaar weg is. Er zal denk ik eerst een Banjo, Conker en Perfect Dark game na Kameo komen. Killer Instinct komt daarna denk ik..........tenzij Nintendo die rechten heeft. Dan heb je echt last !

Denk het niet..
Killer Instinct is als arcadespel ontwikkeld en kwam later pas op de SNES.
Ik denk (en hoop) dat de licentie bij Rare ligt.
-
  vrijdag 27 september 2002 @ 11:53:49 #131
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5997531
Sorry dat ik de laatste paar post een beetje Rare minded ben, maar ik ben nou eenmaal een Rare fan. En Xbox is een machine die games van Rare volgens mij heel veel leven kan geven.

Hier meer Kameo:

pi_5997576
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 11:53 schreef Chocobo het volgende:
Sorry dat ik de laatste paar post een beetje Rare minded ben, maar ik ben nou eenmaal een Rare fan. En Xbox is een machine die games van Rare volgens mij heel veel leven kan geven.

Hier meer Kameo:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is de meest slimme zet van Billy geweest om Rare te kopen.
-
  vrijdag 27 september 2002 @ 14:51:30 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6000469
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het is de meest slimme zet van Billy geweest om Rare te kopen.

Mee eens. Ik heb een poll op mijn site gezet hierover. Ik ben benieuwd naar de uitslag maar ik denk dat de meeste gamers toch wel blij zijn met dit nieuws.

Kan je je het voorstellen ? Banjo op de Xbox en al die andere Rare games. Ik vind het onwijs.......

zaterdag 28 september 2002 @ 11:43:40 #134
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6011782
ben een weekje weg geweest en dan mis je gelijk zoveel hiero op het fook forum. Nog iets bijzonders gebeurd? Geen zin om al die pagina's door te spitten als een gek
  zaterdag 28 september 2002 @ 12:21:42 #135
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6012128
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 11:43 schreef The.PhantoM het volgende:
ben een weekje weg geweest en dan mis je gelijk zoveel hiero op het fook forum. Nog iets bijzonders gebeurd? Geen zin om al die pagina's door te spitten als een gek
Ik zal als ik jouw was toch even dit Xbox topic checken,..........er staan mega coole shit tussen !
  zaterdag 28 september 2002 @ 14:14:51 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6013068
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 11:53 schreef Chocobo het volgende:

Hier meer Kameo:

[afbeelding]

*Als achtergrond insteld*
The truth was in here.
  zaterdag 28 september 2002 @ 15:52:20 #137
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_6013874
Heb net MotoGP en Conflict desert storm bestelt.

Maar had gehoord dat er een playeable versie van splinter cell op deathrow zou komen is dat een hoax of echt?

Want dan heb ik een extra game op mijn lijst

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 28 september 2002 @ 19:32:00 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6016278
Download nu weer een NIEUWE Splinter Cell trailer waarin Sam een gevecht met 2 militairen in een chinees restaurant aan gaat. Let vooral op de muziek............erg cool !

ftp://ftp.ubisoft.fr/video/pc/splintercell/rstrnt_mp4.zip

zondag 29 september 2002 @ 17:50:39 #139
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_6028638
Iedereen is nog ijverig aan het posten, zie ik
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  zondag 29 september 2002 @ 18:58:50 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6029521
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:50 schreef Robhimself het volgende:
Iedereen is nog ijverig aan het posten, zie ik
So ?
pi_6031734
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Download nu weer een NIEUWE Splinter Cell trailer waarin Sam een gevecht met 2 militairen in een chinees restaurant aan gaat. Let vooral op de muziek............erg cool !

ftp://ftp.ubisoft.fr/video/pc/splintercell/rstrnt_mp4.zip

*stuiptrekjes krijgt*

Een woord: Damn!!!!

Sheepidicus:
Deathrow is helaas uitgesteld tot half Oktorber!
TC:SC komt 14-11 als ik het goed heb.
Maandje daarna MK:DA..
De maanden November en December worden goede maanden voor XBOX bezittend Europa!!
Er komen echt ZOVEEL goeie games aan..
En dat mag ook wel, de line up tot aan nu valt imo "een beetje tegen".
Maargoed, Nov. en Dec. opletten!!

-
  zondag 29 september 2002 @ 23:43:07 #142
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6034380
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

*stuiptrekjes krijgt*

Een woord: Damn!!!!

Sheepidicus:
Deathrow is helaas uitgesteld tot half Oktorber!
TC:SC komt 14-11 als ik het goed heb.
Maandje daarna MK:DA..
De maanden November en December worden goede maanden voor XBOX bezittend Europa!!
Er komen echt ZOVEEL goeie games aan..
En dat mag ook wel, de line up tot aan nu valt imo "een beetje tegen".
Maargoed, Nov. en Dec. opletten!!

Hahahaha,......das grappig dat je dat zegt, want dat moet ik voor 3 consoles doen.

Xbox heeft zijn knaller maar Gamecube (Starfox, Mario Party 4 en Metroid Prime) en de PS2 (GTA Vice City, Kingdom Hearts en Tombraider) zijn ook games die ik niet kan en ga missen !

maandag 30 september 2002 @ 15:36:12 #143
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6042139
quote:
Op zondag 29 september 2002 23:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hahahaha,......das grappig dat je dat zegt, want dat moet ik voor 3 consoles doen.

Xbox heeft zijn knaller maar Gamecube (Starfox, Mario Party 4 en Metroid Prime) en de PS2 (GTA Vice City, Kingdom Hearts en Tombraider) zijn ook games die ik niet kan en ga missen !

same here
pi_6042303
quote:
Op zondag 29 september 2002 23:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik koop de games die ik wil voor m'n XBox (nov, dec en jan.) en als ik die heb koop ik een GC!!
-
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 19:16:09 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6060510
Tis weer eens dood in het Xbox topic.........hier dan....een screen van Splinter Cell

woensdag 2 oktober 2002 @ 21:04:15 #146
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6078334
Heb niet verder gelezen maar zag dit, misschien wat voor de X-box fans onder jullie:

Capcom brengt een nieuw Xbox-spel Steel Battalion op de markt waarvoor de gamer nogal diep in de buidel moet tasten. Voor 200 dollar krijg hij een battle-tech simulator met een zeer uitgebreide controller die speciaal voor dit spel is ontworpen. Battle-techs worden ook wel Vertical Tanks (VT) genoemd en lijken op hele grote robots. Uitgerust met vele wapens nemen deze mechs het tegen elkaar op in een futuristische oorlog. De controller die los ongeveer 150 dollar kost, heeft 40 knoppen, twee joysticks en een set pedalen voor een realistische besturing van de oorlogsmachines.

Veel vaker komen er spellen waar speciale controllers voor zijn ontwikkeld. Zo heeft de PlayStation 2 een spel waarbij de speler danspassen die worden voorgedaan in het spel moet herhalen op een speciale mat waarin knoppen zijn verwerkt. Spelontwikkelaars streven er altijd naar om de speler meer in het spel te betrekken door gebruik te maken van telkens realistischere beelden en geluid, nu worden dus ook dit soort controllers daarvoor gebruikt. Steel Battalion komt in November op de Amerikaanse markt en er zijn helaas nog geen plannen om het ook voor andere platformen uit te brengen:

An exclusive 40-button controller has been designed to completely maximize the gaming experience and immerse the player into the role of a Vertical Tank pilot. With trigger buttons to fire weapons; foot petals to accelerate, boost and brake; levers to shift gears and move left to right, gamers must utilize the full potential of their VT's abilities in order to survive on the battlefield. Mastering the controls of this tactical vehicle will allow players to feel as if the VT is part of their own body.

Steel Battalion players operate a strategic battle mech weapon through 12 action-packed levels, fending off dozens of adversaries while attempting to diffuse a riot that has ensued on a Pacific island ruled by a military dictatorship. Unlocking new missions, maps and enemy robots once the game is completed provides endless entertainment. With a diverse arsenal at the player's disposal, including plasma torches and a MK21-6 twin pod rocket launch, there will be plenty of action to go around.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_6078710
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:04 schreef jacco het volgende:
heel verhaal met plaatjes van tweakers.net
had dit ook net gelezen, lijkt me wel een leuk spel, was altijd verslaafd aan mech warrior spelletjes. Alleen de prijs staat me heel erg tegen, 200 dollar.. toch teveel geld voor een spel ook al "krijg" je er dan die joystick bij.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 21:52:06 #148
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6079268
Ongelooflijke baard, maar wel erg cool om weer te zien.

donderdag 3 oktober 2002 @ 16:11:17 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6090941
RACING EVOLUZIONE

The truth was in here.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 16:21:23 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6091178
The truth was in here.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 16:41:29 #151
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_6091518
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 16:11 schreef Bastard het volgende:
RACING EVOLUZIONE

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Invisible Cars
Radio Soulwax!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 17:37:47 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6092442
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 16:21 schreef Bastard het volgende:
download een 160mb movie van sudeki
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,... waanzinnig !
  donderdag 3 oktober 2002 @ 18:43:33 #153
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_6093267
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 16:41 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Invisible Cars

Bumpercam?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
  donderdag 3 oktober 2002 @ 21:35:33 #154
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6097160
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:04 schreef jacco het volgende:
Heb niet verder gelezen maar zag dit, misschien wat voor de X-box fans onder jullie:

Capcom brengt een nieuw Xbox-spel Steel Battalion op de markt waarvoor de gamer nogal diep in de buidel moet tasten. Voor 200 dollar krijg hij een battle-tech simulator met een zeer uitgebreide controller die speciaal voor dit spel is ontworpen. Battle-techs worden ook wel Vertical Tanks (VT) genoemd en lijken op hele grote robots. Uitgerust met vele wapens nemen deze mechs het tegen elkaar op in een futuristische oorlog. De controller die los ongeveer 150 dollar kost, heeft 40 knoppen, twee joysticks en een set pedalen voor een realistische besturing van de oorlogsmachines.

Veel vaker komen er spellen waar speciale controllers voor zijn ontwikkeld. Zo heeft de PlayStation 2 een spel waarbij de speler danspassen die worden voorgedaan in het spel moet herhalen op een speciale mat waarin knoppen zijn verwerkt. Spelontwikkelaars streven er altijd naar om de speler meer in het spel te betrekken door gebruik te maken van telkens realistischere beelden en geluid, nu worden dus ook dit soort controllers daarvoor gebruikt. Steel Battalion komt in November op de Amerikaanse markt en er zijn helaas nog geen plannen om het ook voor andere platformen uit te brengen:

An exclusive 40-button controller has been designed to completely maximize the gaming experience and immerse the player into the role of a Vertical Tank pilot. With trigger buttons to fire weapons; foot petals to accelerate, boost and brake; levers to shift gears and move left to right, gamers must utilize the full potential of their VT's abilities in order to survive on the battlefield. Mastering the controls of this tactical vehicle will allow players to feel as if the VT is part of their own body.

Steel Battalion players operate a strategic battle mech weapon through 12 action-packed levels, fending off dozens of adversaries while attempting to diffuse a riot that has ensued on a Pacific island ruled by a military dictatorship. Unlocking new missions, maps and enemy robots once the game is completed provides endless entertainment. With a diverse arsenal at the player's disposal, including plasma torches and a MK21-6 twin pod rocket launch, there will be plenty of action to go around.

[afbeelding]
[afbeelding]

stop die controller maar in je hol (als dat past ). Ga echt geen 200 flappen neer leggen voor een spel met een controller die niet eens op mijn kamer past
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 04:50:31 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6101306
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 05:05:48 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6101316
WAANZINNIG

vrijdag 4 oktober 2002 @ 15:16:20 #157
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_6108667
Trouwens voor de Splinter Cell fans met een credit card, waarschijnlijk gaat DVDCrave.com een actie houden voor de winter periode met splinter cell. Dan is hij dus ongeveer 35 euro inc. verzendkosten .
Kijk hier maar ff.
Radio Soulwax!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:40:38 #158
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6111485
wanneer komt splinter cell eigenlijk?

Echt ga straks echt blut: MKDA, GTA, starfox, splinter cell, blinx, cmr 3 .....

vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:04:12 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6113364

check die schaduwen!

Volgens mij is dit een spel waarbij ik regelmatig gewoon stop met gamen, gewoon een peukie op steek en ff ga kijken.. kijken naar de omgeving, verbazen er over.

The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:05:34 #160
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6113392
Ik hoorde dat Shen Mue 2 mischien niet uit gaat komen op de XBOX, mmm plannen om XBOX te halen toch maar ik de koelkast.....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:22:05 #161
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6113636
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:05 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoorde dat Shen Mue 2 mischien niet uit gaat komen op de XBOX, mmm plannen om XBOX te halen toch maar ik de koelkast.....
met splinter cell, blinx, uc, halo op de xbox vind ik het nog een goede reden om de xbox in huis te halen.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:25:30 #162
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6113691
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:22 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

met splinter cell, blinx, uc, halo op de xbox vind ik het nog een goede reden om de xbox in huis te halen.

blinx is niet mijn type game, halo moet ik je gelijk in geven, splinter cell haal ik op de pc of gamecube en ik weet niet waar uc voor staat. Daar komt bij dat ik zwaar gamecube verslaafd ben, dat soort spellen liggen me gewoon beter.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:30:50 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6113764
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:22 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Half waar..
Het gerucht gaat dat ie niet in Europa uitkomt..
Vooralsnog is de release date voor Amerika 29-10.
Ik hoop idd dat het om een gerucht gaat.
Dit is de reden dat ik aan een dual mod chip zit te denken.
Veel games komen in Amerika wel uit en hier niet.
Dual bios is een dubbele modchip.
XBoxen met een modchip kunnen niet het Live netwerk op..
De dualmod omzeilt dat dus.
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:33:30 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6113798
Het wachten doet zo'n pijn...
Panzer Dragoon Orta:

Klik vooral op de plaatjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 04-10-2002 21:35]

-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:34:44 #165
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6113812
Hoe is de DVD speler van de XBOX eigenlijk, is ie de moeite waard, dus niet zoals dat kutding van de PS2. En ik blijf verhalen horen over een hangende XBOX wat is er waar van die geruchten (zelf heb ik het meerdere malen meegemaakt bij een collega van me.)
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:35:18 #166
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6113823
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het wachten doet zo'n pijn...
SEGA toch??
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:36:39 #167
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6113843
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:34 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de DVD speler van de XBOX eigenlijk, is ie de moeite waard, dus niet zoals dat kutding van de PS2. En ik blijf verhalen horen over een hangende XBOX wat is er waar van die geruchten (zelf heb ik het meerdere malen meegemaakt bij een collega van me.)

Dat is niet waar!!!!!
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:38:01 #168
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6113862
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is niet waar!!!!!

Ik heb het meerdere malen gezien!! Dus geloof me maar op m'n woord... maar goed, als niemand anders er last van heeft ga ik er van uit dat het aan zijn xbox lag. Is die DVD speler wat?? En die aziatische controlpad wanneer komt die uit?
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:44:13 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6113947
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:35 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

SEGA toch??

SEGA komt een een waanzinnige line up.
De Megadrive's klassieker Toe Jam & Earl komt ook. Deeltje III.
2 players splitscreen.

The original alien duo is back in a hilarious new adventure. In ToeJam & Earl III: Mission to Earth, ToeJam, Big Earl, and their sassy new homegirl, Latisha embark on a mission to retrieve the 12 sacred Albums of Funk, stolen by the dysfunctional inhabitants of the planet Earth. Gamers will explore sprawling environments as they master the ways of Funk-Fu and battle towards the ultimate showdown with the evil Anti-Funk. Along the way, they'll collect present power-ups of almost endless variety and take on harrowing side quests in a massive, wickedly funny adventure. Play solo or with a friend; the dynamically splitting screen makes it easy for a friend to jump in at any time and double-team the clueless Earthlings in style. Either way, gamers are guaranteed an irreverent blend of action, risqué comedy and out-of-this-world alien attitude.

-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:46:45 #170
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6113977
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik heb het meerdere malen gezien!! Dus geloof me maar op m'n woord... maar goed, als niemand anders er last van heeft ga ik er van uit dat het aan zijn xbox lag. Is die DVD speler wat?? En die aziatische controlpad wanneer komt die uit?

Bij Games enzo in Amsterdam staat ie al een tijdje voor 52. De officiele Europese kost net zoveel als de gewone joypad en komt gauw. Ik weet niet precies wanneer.
DVD optie is trouwens perfect hoor.
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:49:58 #171
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6114038
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bij Games enzo in Amsterdam staat ie al een tijdje voor 52. De officiele Europese kost net zoveel als de gewone joypad en komt gauw. Ik weet niet precies wanneer.
DVD optie is trouwens perfect hoor.

Ik heb een nieuwe DVD speler nodig dus had ik zoiets van, dan kan ik net zogoed de XBOX halen, dan ben ik trotse eigenaar van alle3 de consoles . Alleen als Shenmue niet uitkomt hier zou ik dat een zware tegenvaller vinden. Alhoewel wat zeur ik, als SEGA als exclusieve titels gaat uitbrengen voor de XBOX....... volgende maand ga ik hem denk ik halen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:00:26 #172
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6114209
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:49 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe DVD speler nodig dus had ik zoiets van, dan kan ik net zogoed de XBOX halen, dan ben ik trotse eigenaar van alle3 de consoles . Alleen als Shenmue niet uitkomt hier zou ik dat een zware tegenvaller vinden.

Dualmod is voor mij dan ook een mogelijke oplossing.
Trouwens. UC is Unreal Championship.
Hij draait op de Unreal 2 engine..JA! De Unreal 2 engine!!!!!!!!!

Utilizing the amazing Unreal 2 engine, Unreal Championship is a stunning, fast-paced online slugfest pitting players against one another in thirty different arenas.
The demo we played looked good enough to go on store shelves the next day. And Digital Extremes has another four to five months to fiddle with the game. Running at a smooth-as-silk 60fps, Unreal is everything you could want in an arena-style FPS. Rich textures, dynamic lighting, and thumping sound. And lets not forget Unreal is set to be one of Xbox' first online games.

Unreal has five modes of play:

Deathmatch
Team Deathmatch
Capture the Flag
Double Domination
Bombing Run

Dat nieuwe Bombing Run zit er dus ook op.
Nieuwe exclusieve maps.. En hij komt binnen een maand.

-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:28:13 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6114698
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn nieuwe BC screens.
Dit slaat echt alles!!!!

BC:
BC is een innovatieve en uitdagende game. BC geeft je de mogelijkheid om de toekomst van de mensheid veilig te stellen. Daarvoor moeten ze wel een hoop problemen de baas worden. De game wordt uitgegeven door Microsoft en gemaakt door Lionhead Studios. Je raadt het al, Peter Molyneux heeft er wat mee te maken. Een nog kleiner bedrijfje onder Lionhead Studios, namelijk Intrepid Studios zal een hoop werk voor zijn rekening nemen. En gezien de onderstaande screens gaat dat ze goed af:

-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:45:14 #174
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6114973
BC heb ik al eerder van gehoord, en maakte me erg nieuwsgierig. Dit zijn echt mijn soort games, als ik tegen die tijd een XBOX heb ga ik hem zeker halen. Racing Evoluzione schijnt ook een toptitel te worden.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:49:46 #175
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6115038
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
BC heb ik al eerder van gehoord, en maakte me erg nieuwsgierig. Dit zijn echt mijn soort games, als ik tegen die tijd een XBOX heb ga ik hem zeker halen. Racing Evoluzione schijnt ook een toptitel te worden.
Ik heb nog nooit zulke ingame graphics gezien.
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:57:32 #176
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6115140
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit is wel zeer uniek ja!! Maarja zijn het de ingame graphics??dat is ook altijd nog de vraag. Voor ingame graphics moet je Resident Evil 0 eens bekijken. RE's graphics schijnen er niks tegenover te zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 04-10-2002 22:59]

Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:59:16 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6115170
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Toch... de graphics zien er inderdaad cool uit maar ik weet niet zeker of het spel wel echt cool word.
Zoiezo hoef je tegenwoordig steeds minder jezelf af te vragen of een spel wel mooi is, dat zit vaak wel goed maar het gamen zelf word belangrijker, is hij leuk om te spelen?
Zo zie je ook dat bv in het race genre weer iets nieuws opkomt duiken, steeds meer spreken over "het ervaren van het echte".. daar word meer nadruk op gelegd.
The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:00:18 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6115187
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:57 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Voor ingame graphics moet je Resident Evil 0 eens bekijken. RE's graphics schijnen er niks tegenover te zijn!

Ik neem echt aan dat jij RE zelf nog niet hebt zien draaien, RE is het mooist gemaakte spel wat ik ken.
The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:01:27 #179
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6115204
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toch... de graphics zien er inderdaad cool uit maar ik weet niet zeker of het spel wel echt cool word.
Zoiezo hoef je tegenwoordig steeds minder jezelf af te vragen of een spel wel mooi is, dat zit vaak wel goed maar het gamen zelf word belangrijker, is hij leuk om te spelen?

Een goede game engine is voor mij prio nummer 1. Graphics kan ik makkelijk doorheen kijken. Ik kan me bijvoorbeeld beter vermaken met een potje sensible soccer dan dat ik FIFA 2xxx speel.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:02:11 #180
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6115214
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik neem echt aan dat jij RE zelf nog niet hebt zien draaien, RE is het mooist gemaakte spel wat ik ken.

Ik heb hem meerdere malen uitgespeeld , ben nu op hard bezig met chris.

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 04-10-2002 23:06]

Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:04:33 #181
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6115248
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zo zie je ook dat bv in het race genre weer iets nieuws opkomt duiken, steeds meer spreken over "het ervaren van het echte".. daar word meer nadruk op gelegd.

Over de game heb je mij niets horen zeggen.
Ik had het over de grapchics.
Na het Black & White debacle heb ik m'n twijfels met dit soort games.
Project Ego/Fable lijkt me wel waanzinnig, maar bij deze Peter Molinieux game weet ik het niet.
Het spelconcept lijkt me erg leuk iig.
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:16:35 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6115446
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Over de game heb je mij niets horen zeggen.
Ik had het over de grapchics.
Na het Black & White debacle heb ik m'n twijfels met dit soort games.
Project Ego/Fable lijkt me wel waanzinnig, maar bij deze Peter Molinieux game weet ik het niet.
Het spelconcept lijkt me erg leuk iig.

Nee ik weet het inderdaad ook nog niet zo heel zeker met BC hoor... fable inderdaad klikt veel belovender over het spel, eigenlijk is er maar relatief weinig bekend over BC als spel zelf.
The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:19:33 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6115492
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:16 schreef Bastard het volgende:
eigenlijk is er maar relatief weinig bekend over BC als spel zelf.
En dat is wat mij nou juist zo nieuwsgierig maakt.
Over Fable durf ik te zeggen dat het een klassieker wordt.
Dat weet ik zeker.
Net als Splinter Cell.
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:22:34 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6115546
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:02 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik heb hem meerdere malen uitgespeeld , ben nu op hard bezig met chris.

Oke, ik dacht ff dat je maar wat zei
The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:23:35 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6115558
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En dat is wat mij nou juist zo nieuwsgierig maakt.
Over Fable durf ik te zeggen dat het een klassieker wordt.
Dat weet ik zeker.
Net als Splinter Cell.

Precies, en het mooie ervan is dat wij dat al weten zonder ook maar een minuut te hebben gespeeld!!
Terwijl een CMR al zn naam heeft waargemaakt bv.
The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:29:01 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6115646
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies, en het mooie ervan is dat wij dat al weten zonder ook maar een minuut te hebben gespeeld!!
Terwijl een CMR al zn naam heeft waargemaakt bv.

Werken voor m'n games wordt dat..
CMR staat ook op de wanted list.
Na het zien van de FIFA demo op de pc..Ook die, maar dan voor de XBox..Ik wil een goeie footie.
Blablablabla *nog veel games* blablbla..
Je kent het wel
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:30:56 #187
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6115667
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Na het zien van de FIFA demo op de pc..Ook die, maar dan voor de XBox..Ik wil een goeie footie.

Ga dan voor Pro Evolution Soccer 2 als je een ps2 hebt, dan....
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:30:59 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6115669
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je kent het wel

Ik ken het, ik moet zelf ook nadenken hoe ik de dagen langer kan laten duren dan 24 uur, anders red ik het niet met al die games!
The truth was in here.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:31:07 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6115670
Wat een ongelooflijke coole screens waren dat van BC zeg...............damn.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:32:12 #190
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6115686
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ken het, ik moet zelf ook nadenken hoe ik de dagen langer kan laten duren dan 24 uur, anders red ik het niet met al die games!

Of je hebt 3 a 4 nieuwe games liggen en je weet van gekkigheid niet welke je moet spelen.
-
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:33:50 #191
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6115711
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:31 schreef Chocobo het volgende:
Wat een ongelooflijke coole screens waren dat van BC zeg...............damn.

Vooral de lichtinval in het water is waanzinnig.
En de dino's wow..Die graphics..
Vooral op dat plaatje dat Bastard postte.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 04-10-2002 23:38]

-
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 04:01:01 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6117928
Meer True Fantasy online screens

Erg coole online RPG uiteraard gemaakt voor Xbox Live.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 09:10:21 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6118527
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 04:01 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*kidnapt*

Ik hoor Dr. Daggla trouwens over dubbel gemodificeerde modchips. Wat als je straks een USA game wilt spelen met Xbox Live functionaliteit? Ga gewoon op zoek naar een NTSC Xbox in originele staat. Is nog goedkoper ook...

zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:25:09 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6119966
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 09:10 schreef twi het volgende:

[..]

*kidnapt*

Ik hoor Dr. Daggla trouwens over dubbel gemodificeerde modchips. Wat als je straks een USA game wilt spelen met Xbox Live functionaliteit? Ga gewoon op zoek naar een NTSC Xbox in originele staat. Is nog goedkoper ook...

Dat is de bedoeling van die dual-mod.
Als je een modchip in je box gooit kan ie het live netwerk niet op.
Met die Dualmod WEL.Omdat je 2 bios-en hebt.
De ene om de imports te kunnen spelen en eentje om op het netwerk te kunnen.
Wat bedoel je met NTSC? En hoezo goedkoper? De dualmodchip is 70 euro ofzo.
-
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:31:01 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6120008
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 04:01 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Moet ik ook nog halen
The truth was in here.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:31:33 #196
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6120639
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat bedoel je met NTSC?

Amerikaanse xbox. Of is dat niet wat je wilde weten. Pal = europees, NTSC = amerikaans. En dan heb je ook nog een standaard voor japan enz. en brazillie dacht ik ook.
pi_6120790
*terug van weggeweest is*
Hey

Ik moet zeggen dat ik over sommige games niet even enthousiast als jullie ben, maar er zitten zeker een aantal goede games aan te komen! Ik ga nu ff terug naar mijn Xbox (buffy ), maar zal hier weer geregeld terug komen

zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:55:11 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6120857
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:47 schreef Neejoh het volgende:
*terug van weggeweest is*
Hey

Ik moet zeggen dat ik over sommige games niet even enthousiast als jullie ben, maar er zitten zeker een aantal goede games aan te komen! Ik ga nu ff terug naar mijn Xbox (buffy ), maar zal hier weer geregeld terug komen

Dat zal best,........dat heb ik met Buffy. (voor zowel de serie als de games)
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 14:15:30 #199
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_6121037
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:34 schreef HAL9000S het volgende:
DVD =
Geruchten over vastlopers =
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 15:42:49 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6121963
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:31 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Amerikaanse xbox. Of is dat niet wat je wilde weten. Pal = europees, NTSC = amerikaans. En dan heb je ook nog een standaard voor japan enz. en brazillie dacht ik ook.

PAL = Europa en veel andere landen (Australië ook, Australische games van www.dvdcrave.com o.i.d. schijnen prima te werken op onze Europese boxjes)
NTSC = Noord-Amerika & Japan/Azië
SECAM = Frankrijk/Turkije en wat andere landen in het midden-oosten en Oost-Europa

Ik heb liever dat ik ergens een tweedehands USA-Xbox kan kopen voor 170-200 euro, dan dat ik mijn Xbox laat ombouwen voor 150 euro (70 dollar, maar dan nog inbouwkosten).

pi_6122191
Ik heb de box nu een aantal maanden, en heb totaal nergens last van. Geen vastlopers of stotteringen
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 16:36:08 #202
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6122397
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:04 schreef Neejoh het volgende:
Ik heb de box nu een aantal maanden, en heb totaal nergens last van. Geen vastlopers of stotteringen
Kheb ook nergens last van gehad.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 16:40:38 #203
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6122435
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:42 schreef twi het volgende:

[..]

PAL = Europa en veel andere landen (Australië ook, Australische games van www.dvdcrave.com o.i.d. schijnen prima te werken op onze Europese boxjes)
NTSC = Noord-Amerika & Japan/Azië
SECAM = Frankrijk/Turkije en wat andere landen in het midden-oosten en Oost-Europa

Ik heb liever dat ik ergens een tweedehands USA-Xbox kan kopen voor 170-200 euro, dan dat ik mijn Xbox laat ombouwen voor 150 euro (70 dollar, maar dan nog inbouwkosten).

70 euro voor het inbouwen?!?!!?
Dan word je echt genaaid..
En het mag trouwens niet meer in winkels.
-
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:43:26 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6123016
Ach, laten we zeggen dat het inbouwen 35-45 euro kost. Ben je alsnog 100 à 110 euro kwijt. Geef mij maar een originele NTSC box
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:59:36 #205
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6124824
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:43 schreef twi het volgende:
Ach, laten we zeggen dat het inbouwen 35-45 euro kost. Ben je alsnog 100 à 110 euro kwijt. Geef mij maar een originele NTSC box
moet je wel alle games gaan importeren en dat is ook niet echt fijn.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 23:08:06 #206
7957 Chevalric
pi_6127380
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:04 schreef Neejoh het volgende:
Vastlopers? Daar heb ik een pc voor... M'n XBOX doet het prima en is nog nooit vastgelopen...
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 23:22:45 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6127662
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:59 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

moet je wel alle games gaan importeren en dat is ook niet echt fijn.

Hoe wil je dat dan doen met een gemodificeerde box? Originele games moet je altijd importeren. NTSC-box of niet. Ik doe niet aan kopieën voor consoles.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 23:56:11 #208
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6128167
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:08 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Vastlopers? Daar heb ik een pc voor... M'n XBOX doet het prima en is nog nooit vastgelopen...

Hahahaha,.... *mee eens is*
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:00:21 #209
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6134424
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:22 schreef twi het volgende:

[..]

Hoe wil je dat dan doen met een gemodificeerde box? Originele games moet je altijd importeren. NTSC-box of niet. Ik doe niet aan kopieën voor consoles.

Gewoon Pal xbox houden. Ik doelde niet op kopieren. Maar ik bedoel: als je een NTSC xbox hebt dan kan je dus geen Pal games draaien en dan moet je steeds die games die je wilt hebben importeren en dat duurt ook weer een paar weken. Dat bedoelde ik.
  zondag 6 oktober 2002 @ 15:33:31 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6135542
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:00 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Gewoon Pal xbox houden. Ik doelde niet op kopieren. Maar ik bedoel: als je een NTSC xbox hebt dan kan je dus geen Pal games draaien en dan moet je steeds die games die je wilt hebben importeren en dat duurt ook weer een paar weken. Dat bedoelde ik.

Ik heb al een PAL box. Niemand verbiedt me om twee Xboxen in huis te hebben
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:50:50 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6137402
Heeft iemand nog wat lekkere geile screens ? (niet letterlijk nemen aub) Vind die Xbox screen topics altijd erg cool namelijk.
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:10:17 #212
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_6137584
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:50 schreef Chocobo het volgende:
Heeft iemand nog wat lekkere geile screens ? (niet letterlijk nemen aub) Vind die Xbox screen topics altijd erg cool namelijk.

zoiets?

Dit is ECHT een spel trouwens

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:15:55 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6137628
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:50 schreef Chocobo het volgende:
Heeft iemand nog wat lekkere geile screens ? (wel letterlijk nemen aub) Vind die Xbox screen topics altijd erg cool namelijk.
Dead or Alive Xtreme Volleyball

-
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:43:03 #214
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6137991
Godverdomme,........jullie maken het meteen wel weer heel geil he. Ging me meer om de games, maar dit is erg cool. Ik zat eerlijk gezegd meer te hopen op bv gloednieuwe CMR screens of vers van de pers Splinter Cell screens enzo.
  zondag 6 oktober 2002 @ 19:43:11 #215
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_6139050
Radio Soulwax!
pi_6139077
okee het x box topic... dat moest ik hebben!! Wie vertelt me even wat een x box nu nog gaat kosten
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:09:25 #217
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_6139497
Je kan hem nu krijgen voor 259 euro met dvd afstandbediening en de dvd Jurassic park III. Maar van November t/m januarie kan je hem voor 259 kopen met 2 SEGA spellen; JSRF en GT 2002
Radio Soulwax!
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:11:04 #218
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6139525
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:44 schreef Nadientje het volgende:
okee het x box topic... dat moest ik hebben!! Wie vertelt me even wat een x box nu nog gaat kosten
He..
Een vrouw..
Die zie je hier niet vaak!!
Maargoed.Ik zou nog ff wachten..
Nieuwe Xbox stunt voor feestdagen, 2 gratis games!
Tijdens de feestdagen krijg je dus 2 gratis games bij je XBOX.
Voor 260 eurootjes..
-
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:12:03 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6139544
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:43 schreef Sheepcidus het volgende:
Duits Splinter Cell filmpje
Dies van de PC.
-
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:12:44 #220
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_6139560
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dies van de PC.

zelfde gameplay
Radio Soulwax!
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:16:29 #221
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6139633
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:12 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

zelfde gameplay

Andere graphics..
-
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:18:33 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6139670
Hij komt trouwens eerst op de XBOX. (Uiteraard)
Op 14 November kunnen we naar de winkel.
28 November is de PC aan de beurt.
De releasedates voor de ps2 en de GC zijn nog niet bekend..
Dat kan dus nog wel ff duren.
-
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:17:04 #223
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6140595
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:33 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb al een PAL box. Niemand verbiedt me om twee Xboxen in huis te hebben

ja kan je hem toch beter laten ombouwen voor 100 euro inplaats van 300 euro neerleggen voor een ntsc xbox
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:18:31 #224
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6140641
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij komt trouwens eerst op de XBOX. (Uiteraard)
Op 14 November kunnen we naar de winkel.
28 November is de PC aan de beurt.
De releasedates voor de ps2 en de GC zijn nog niet bekend..
Dat kan dus nog wel ff duren.
mooie icon
pi_6140664
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

He..
Een vrouw..
Die zie je hier niet vaak!!

ja das altijd he... tsss meisjes gamen ook hoor
Ik speelde altijd TO online... maar ja als meisje blijf je maar altijd een n00b he
  zondag 6 oktober 2002 @ 23:52:17 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6144134
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:17 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

ja kan je hem toch beter laten ombouwen voor 100 euro inplaats van 300 euro neerleggen voor een ntsc xbox

300? De Xbox is in de USA 199 dollar. Bij Nedgame was 'ie ook rond die prijs te koop. Voor 175 o.i.d. tweedehands. Omvormer erbijkopen, en klaar ben je. Tweedehands kan je 'm voor die prijzen echt wel krijgen...
  maandag 7 oktober 2002 @ 09:07:04 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6145834
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:43 schreef Chocobo het volgende:
Godverdomme,........jullie maken het meteen wel weer heel geil he. Ging me meer om de games, maar dit is erg cool. Ik zat eerlijk gezegd meer te hopen op bv gloednieuwe CMR screens of vers van de pers Splinter Cell screens enzo.
Nee.. ik weiger CMR3 screens te zoeken... ik trek het gewoon niet meer.. Ik moet het nu ECHT ZELF GAAN BELEVEN

ps volgens mij zuigt DOA na een uurtje spelen wel .

The truth was in here.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:07:42 #228
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146249
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 09:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

ps volgens mij zuigt DOA na een uurtje spelen wel .

Welk vechtspel niet ?
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:11:44 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6146299
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Welk vechtspel niet ?

Tekken series, Virtua fighter 4
The truth was in here.
pi_6146321
quote:
Poging tot innovativiteit doet Blinx de das om

Ontwikkelaar Artoon is enige tijd bezig geweest met de ontwikkeling van het super ambitieuze Blinx: The Time Sweeper. Blinx moest een erg innovatieve game gaan worden, met een zogenaamde vierde dimensie. Deze vierde dimensie zou de tijd zijn. In Blinx kan het hoofdkarakter namelijk tijdrijzen, om zo deuren te openen en om platforms op de goede plaats te krijgen.

GameSpot kreeg de volledige versie van Blinx: The Time Sweeper onder ogen en moest jammerlijk concluderen dat het 4D aspect niet goed tot zijn recht kwam.

Blinx: The Time Sweeper is one of Microsoft's most touted games of the season, a 3D platformer exclusively for the Xbox that's intended to give the system a mascot much like Nintendo had in Mario, Sega had in Sonic, and Sony had in Crash. The game stars Blinx, who looks like a futuristic Cheshire cat and is armed with what's basically a vacuum cleaner. So you could say Blinx sucks. And unfortunately, so do many aspects of the game itself. Though it sports a superficially interesting time-travel gimmick and some impressive graphics, it's also chock-full of the sorts of problems that have bogged down countless other 3D platformers over the years. Blinx has some good ideas, and you won't finish it in a sitting, but that's not much consolation from a game that's a lot more frustrating than fun.

Gamespot doet in de review uit de doeken dat de kleine onhandigheidjes die grote frustratie opleveren de game de das om doen. De geweldige graphics kunnen de tekortkomingen niet meer goed maken.

maandag 7 oktober 2002 @ 10:13:58 #231
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146326
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tekken series, Virtua fighter 4

Die ben ik na 30 minuten al zat Henk
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:15:13 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146337
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:13 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Oeps,.........maar gelukkig heeft Rare nog coole platforms voor Xbox. Wat scoorde blinx eigenlijk op Gamespot ? Op IGN was het namelijk ook niet denderend.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:15:36 #233
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6146342
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:13 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Je hebt het over Gamespot.
Hij krijgt bijna overal rond de 8.
Best oke, had er iets meer van verwacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-10-2002 10:16]

-
pi_6146350
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hebt het over Gamespot.
Wat is er mis met Gamespot? Ik vind hun reviews altijd dik in orde!
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:16:43 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6146356
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die ben ik na 30 minuten al zat Henk

Ja jij, maar menig gamer heeft er RSI aan over gehouden!
The truth was in here.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:17:21 #236
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146359
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wat is er mis met Gamespot?

Niks !
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:19:23 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6146382
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wat is er mis met Gamespot? Ik vind hun reviews altijd dik in orde!

Echt waar?!
Ik vind het 3x niks.
Geef mij maar IGN of Gamers.com
-
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:21:07 #238
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146397
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Echt waar?!
Ik vind het 3x niks.
Geef mij maar IGN of Gamers.com

IGN rouleerd ook inderdaad, maar dan moet je wel een account hebben vind ik. Anders is het irritant al die reclames en lid wordt beelden en schermen.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:22:01 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6146411
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]

IGN rouleerd ook inderdaad, maar dan moet je wel een account hebben vind ik. Anders is het irritant al die reclames en lid wordt beelden en schermen.

Oh god, hij heeft ook net een week een account hoor
The truth was in here.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:24:06 #240
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146431
Rare gaat wel voor megagames zorgen. Wat die Xbox nodig heeft zijn een paar goede RPG's en een paar goede platforms. Nu kan Rare niet alles, maar het plarform genre is nu gecoverd. Nu nog zoiets als FF en je bent klaar.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:34:42 #241
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6146541
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oeps,.........maar gelukkig heeft Rare nog coole platforms voor Xbox. Wat scoorde blinx eigenlijk op Gamespot ? Op IGN was het namelijk ook niet denderend.

Blinx scoorde een 6.3

In de eerste drie regels weet je al gelijk watvoor een review het is. Het begint gelijk met de schrijver die vindt dat het karakter van Blinx sucked. Hij kan 't niet waarderen dat je wanneer je iets in een level niet goed doet, je het level opnieuw moet beginnen. Ook vindt 'ie het niet leuk dat je als je even niet goed oplet, je een 'verkeerde' tijdskristal pakt. Hij vindt het verhaal niet goed (prinses redden, komt me bekend voor). Bla bla bla.

Jammer dat je het profiel van deze gozer niet kunt bekijken. Zal me niet verbazen als 'ie alleen maar actiegames speelt op z'n PS2.

maandag 7 oktober 2002 @ 10:39:53 #242
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146620
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:34 schreef twi het volgende:

[..]

Blinx scoorde een 6.3

In de eerste drie regels weet je al gelijk watvoor een review het is. Het begint gelijk met de schrijver die vindt dat het karakter van Blinx sucked. Hij kan 't niet waarderen dat je wanneer je iets in een level niet goed doet, je het level opnieuw moet beginnen. Ook vindt 'ie het niet leuk dat je als je even niet goed oplet, je een 'verkeerde' tijdskristal pakt. Hij vindt het verhaal niet goed (prinses redden, komt me bekend voor). Bla bla bla.

Jammer dat je het profiel van deze gozer niet kunt bekijken. Zal me niet verbazen als 'ie alleen maar actiegames speelt op z'n PS2.

Hahahaha,..lijkt wel alsof jij HEM nu even reviewed. Blinx lijkt me wel cool, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat spel niet ga kopen. Er zit al teveel moois tussen dit najaar.
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:46:23 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6146687
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hahahaha,..lijkt wel alsof jij HEM nu even reviewed. Blinx lijkt me wel cool, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat spel niet ga kopen. Er zit al teveel moois tussen dit najaar.

Ach ja, ik word gewoon een beetje pissig als iemand gaat zeuren dat het stom is dat je 'schade oploopt' wanneer je ook maar een klein beetje in aanraking komt met een 'vijand'. Dan ben je duidelijk fighting games gewend, want bij elke platformer werkt dat zo. Ik zeg niet dat Blinx een 10 verdient, maar als je die review van GameSpot leest, dan weet je wat ik bedoel. Hij vindt het slecht dat je voor een level slechts een paar honderd punten kunt halen, waardoor je geen nieuw wapen (krachtigere stofzuiger) kunt kopen omdat die te duur zijn. Volgens mij is het eerste wat 'ie doet wanneer 'ie Duke3D speelt, het intypen van DNKROZ en DNSTUFF
  maandag 7 oktober 2002 @ 10:50:49 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6146719
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 10:46 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerste wat 'ie doet wanneer 'ie Duke3D speelt, het intypen van DNKROZ en DNSTUFF

Hahaha,..prachtig ! Ja,...misschien is het wel een hardcore aktiegamer. Ik ga die review eens even checken.
pi_6147930
α & Ω
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:04:01 #246
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6148636
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gamespot review
WHOEHAHAHAHAHA,...zijn opening ook......... Tis wel humor. Mij lijkt er ook geen reet aan, maar ik zou het spel niet afkraken voordat ik het gespeeld heb. Echter die character alleen al die sucked wel inderdaad. Ze hadden wel wat cooler mogen bedenken dan een vreemde (en lelijke kat),...........

Gamespot opening: Blinx: The Time Sweeper is one of Microsoft's most touted games of the season, a 3D platformer exclusively for the Xbox that's intended to give the system a mascot much like Nintendo had in Mario, Sega had in Sonic, and Sony had in Crash. The game stars Blinx, who looks like a futuristic Cheshire cat and is armed with what's basically a vacuum cleaner. So you could say Blinx sucks

maandag 7 oktober 2002 @ 13:29:10 #247
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_6149159
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:04 schreef Chocobo het volgende:
Tsja, da's een kwestie van smaak. Ik vind 'm er cooler uitzien dan Mario, alleen heeft die al een reputatie en scoort daardoor dus makkelijker.
pi_6149244
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:04 schreef Chocobo het volgende:
Ze hadden wel wat cooler mogen bedenken dan een vreemde (en lelijke kat),...........

So you could say Blinx sucks

En bedankt:(
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:35:25 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6149315
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:32 schreef Blinx het volgende:

[..]

En bedankt:(

Hahahaha,..oeps sorry. No Offense blinx
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:40:43 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6149431
Like I said..
Gamespot zuigt.
Graphics een 7?
Volgens mij is die fanboy een beetje blind.
-
  maandag 7 oktober 2002 @ 14:34:24 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6150527
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Like I said..
Gamespot zuigt.
Graphics een 7?
Volgens mij is die fanboy een beetje blind.
Het is inderdaad een review van niks zeg,..........jezus !
  maandag 7 oktober 2002 @ 14:38:53 #252
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6150606
Mij lijkt blinx wel cool.
  maandag 7 oktober 2002 @ 14:41:24 #253
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6150654
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 14:38 schreef The.PhantoM het volgende:
Mij lijkt blinx wel cool.
"Mwa",...ik weet het niet. Het trekt me niet zo.
  maandag 7 oktober 2002 @ 18:04:48 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6154889
en
The truth was in here.
  maandag 7 oktober 2002 @ 18:04:59 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6154890
weer
The truth was in here.