lijkt er wel opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Begint op de bank neem ik aan?
toch heb ik liever Bjelland achter de hqnd als braafheid ;pquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bengtsson doet het anders prima samen met Douglas. Bjelland heeft ook nog maar een paar potjes gespeeld. Moet hij eerst maar eens langer achter elkaar in actie komen voordat we kunnen zeggen wat we in huis hebben.
Tja die deed het anders wel prima de vorige wedstrijd. Het is ook gewoon geen back.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
toch heb ik liever Bjelland achter de hqnd als braafheid ;p
Ja hij deed mooi mee vorige week.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja die deed het anders wel prima de vorige wedstrijd. Het is ook gewoon geen back.
Vorige week voor het eerst weer overtuiging en teamwork. Dus ja ze maken wel een kans!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Braafheid speelde inderdaad verdienstelijk vorige week
zin aan 16:30, met het spel van vorige week moeten de 3 punten nu echt wel te halen zijn
EN de 5e plek verdedigenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef blistah het volgende:
Duurt ff, een overwinning, maar dan heb je ook wat. En nu weer de weg naar boven vinden!
Tweede helft wel een beetje.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef Silv het volgende:
Heb niet gekeken. Was het een beetje aan te zien?
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb het niet kunnen zien... moest eten vlak voordat het rust was en zat in de auto tijdens de samenvattingenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
Wat is dat trouwens voor bijdehand gedoe van Fer, iedereen afwerenjuich gewoon met je teamgenoten in het veld joh
snel opgerot hier aub die Rotterdamse kliek
Eerste veertig minuten was het zwaar kut, zal ook aan de slecht spelende janssen liggen.quote:
ja klopt. Hoop dat Schreuder een aanval met Chadli - Bollekin/Luc - Tadic en Hölscher daar achter gaat proberen. Geeft die steekballen ten minste en is aanspeelbaar op het middenveld.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eerste veertig minuten was het zwaar kut, zal ook aan de slecht spelende janssen liggen.
Fer vandaag wel echt top trouwens.
Speelde de laatste weken wel als een zak hooi. Puntverlies tegen o.a. Willem II had hij makkelijk kunnen voorkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja klopt. Hoop dat Schreuder een aanval met Chadli - Bollekin/Luc - Tadic en Hölscher daar achter gaat proberen. Geeft die steekballen ten minste en is aanspeelbaar op het middenveld.
Wat vinden jullie overigens van Mihaylov? Op andere Twentefora krijgt hij echt belachelijk veel kritiek terwijl ik niet vind dat hij dat verdient. Die kerel doet het prima naar mijn mening.
....heb je de hele wedstrijd gekeken? Die raakte geen knikker in de eerste helft en de 2e helft had ie 2 of 3 goede acties. Verder nauwelijks gezien.quote:
Ik vind het een prima keepert. Hij mag alleen nog wel wat werken aan de zweefduik bij afstandschoten, om verder in de hoek te komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat vinden jullie overigens van Mihaylov? Op andere Twentefora krijgt hij echt belachelijk veel kritiek terwijl ik niet vind dat hij dat verdient. Die kerel doet het prima naar mijn mening.
Wie bij Twente niet? Ze spelen allemaal zaad.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:52 schreef ShaoliN het volgende:
Vind het ook een goede keeper, maar met grote regelmaat lijkt hij er niet helemaal bij dit seizoen. Hij heeft betere seizoenen gehad.
uitvak en 90 minuten bij de positievenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
....heb je de hele wedstrijd gekeken? Die raakte geen knikker in de eerste helft en de 2e helft had ie 2 of 3 goede acties. Verder nauwelijks gezien.
Sowieso was het een dramatische wedstrijd. Tegen een normale tegenstander waren we kneiterhard genaaid. Gelukkig was Groningen nķg slechter.
Inderdaad alleen in de twintigste minuut waren de 'fanatics' op eigen initiatief even te horenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitvak maakte veel meer lawaai dan de rest van het stadion. Wat een sfeerloos publiek..
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?cat=551&nid=161196quote:FC Twente heeft ontslag aangevraagd voor Denny Landzaat. Het contract van de middenvelder loopt af en formeel moet Twente voor 1 april duidelijkheid verschaffen.
Het lijdt geen twijfel dat Landzaat niet in aanmerking komt voor een nieuw contract. De Amsterdammer kwam dit seizoen door blessures niet veel aan spelen toe. De 36-jarige middenvelder wil zijn carričre nog niet besluiten en hoopt elders aan de bak te kunnen. Ook voor Dmitry Bulykin lijkt het einde einde oefening in Enschede. De spits heeft eveneens een aflopend contract en de verwachting is dat de Rus na dit seizoen kan vertrekken.
zou het balen vinden als Bulykin vertrekt, alleen met Luc gaan we het (zoals hij nu speelt) niet redden!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef blistah het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?cat=551&nid=161196
Buly mag van mij ook nog wel een jaar blijven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou het balen vinden als Bulykin vertrekt, alleen met Luc gaan we het (zoals hij nu speelt) niet redden!
Idd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef blistah het volgende:
[..]
Buly mag van mij ook nog wel een jaar blijven.
Kan nie wachte niequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:27 schreef Stienn het volgende:
Volgens de berichten gaat vandaag de nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd worden om 14:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |