Volgens was de aankoop van Miralem nog een graadje of twee erger.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoeveel hebben jullie ook alweer betaald voor Kastanje? Dat geld ga je ook nooit meer terug krijgen
Vergeet voor het gemak zijn 2 epische reddingen anders...quote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een slapzak, als een zak aardappelen naar de hoek. Er staat gewoon geen kerel.
Kortom, die is te passief en weet de agressie en de passie niet terug te brengen in het team. Je moet iemand hebben die echt boos wordt op de spelers.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef Syntix het volgende:
Schreuder komt wel sympathiek overheel open en rustig.
Ik weet niet hoe hij in de kleedkamer is, maar voor de camera komt hij in ieder geval prettig over.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Kortom, die is te passief en weet de agressie en de passie niet terug te brengen in het team. Je moet iemand hebben die echt boos wordt op de spelers.
Alleen strijd heb je ook niets aanquote:Op zondag 3 maart 2013 13:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Kortom, die is te passief en weet de agressie en de passie niet terug te brengen in het team. Je moet iemand hebben die echt boos wordt op de spelers.
Het is heel wat beter dan die gelatenheid van nu.quote:
Dat lijkt maar zo, ze werden gewoon weggetikt de 1e helft, tja dan weet je wel dat er niets te halen valtquote:Op zondag 3 maart 2013 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is heel wat beter dan die gelatenheid van nu.
Mwa, als zelfs Willem II, Roda en PEC puur op strijd wat kunnen forceren, doe mij dan maar strijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, ze werden gewoon weggetikt de 1e helft, tja dan weet je wel dat er niets te halen valt
OK maar ik heb het over Schreuder, het is geen tovenaarquote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, als zelfs Willem II, Roda en PEC puur op strijd wat kunnen forceren, doe mij dan maar strijd.
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zou als fc twente gewoon een drill sergeant als trainer aanstellen. Wat een slapheid en laxe instelling bij het team. Dit was waarschijnlijk onder een van Gaal of Verbeek niet snel gebeurd.
quote:Verbeek: 'Ik word geen trainer onder onbetrouwbare Munsterman'
AZ-trainer Gertjan Verbeek heeft afgelopen weekeinde uitgehaald naar Twente-voorzitter Joop Munsterman. De 50-jarige Deventenaar, wiens naam afgelopen week bij FC Twente genoemd als opvolger van de opgestapte Steve McClaren, kwalificeerde de Twente-voorzitter een onbetrouwbare onderhandelingspartner.
'Ik heb in verleden met Twente gesproken maar afspraken zijn niets waard', aldus Verbeek.
Verbeek zei dat op een sponsorbijeenkomst in Gorredijk. Hij was daar aanwezig bij een korfbalwedstrijd van LDODK, op uitnodiging van een bekende. Dat meldt RTV Noord-Holland.
Verbeek zou in het verleden, voor zijn tijd bij AZ, twee keer met FC Twente gesproken. 'Zolang Munsterman daar voorzitter is, is de kans klein dat ik daar trainer word', aldus de oefenmeester van AZ.
Natrapper Munsterman? Wie heeft hij ooit nagetrapt dan. Ik kan me niet heugen dat hij zich ooit negatief heeft uitgelaten over een ex-werknemer van Fc Twente. Je lult poep vent.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik riep hier een tijd geleden al dat Twente zich met het leugenachtige karakter van ubernatrapper Monsterman nog eens in de vingers ging snijden. Toen werd ik weggelachen
Vraag het vriendje Ronniequote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Natrapper Munsterman? Wie heeft hij ooit nagetrapt dan. Ik kan me niet heugen dat hij zich ooit negatief heeft uitgelaten over een ex-werknemer van Fc Twente. Je lult poep vent.
Dat is niet natrappen. Stam was uit op geld meer geld dan mondeling overeengekomen en wilde zijn poen krijgen middels een dagvaarding die hij zo nodig in mei al ingediend heeft terwijl Twente niet eerder dan Augustus hoefde te betalen. Dat Stam iets beweert en Munsterman wat anders, Stam de media opzoekt en Munsterman de club verdedigd betekend niet dat hij natrapt. Dan vertel je gewoon wat de situatie is en geef je duidelijkheid. Had Munsterman Stam maar nagetrapt, dat had die jongen wel verdiend.quote:
Lijkt me betrouwbaarder dan een verlaten twitteraar die weer rare roddels verspreid en iedereen die het klakkeloos overneemt..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Ties02 het volgende:
https://twitter.com/paulschabbink/status/308325227048337408
Dit kwam ook langs tijdens Studio Voetbal. Verbeek en Munsterman hebben elkaar vandaag nog ff gesproken over dit wannabe relletje. Storm in een glas water.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me betrouwbaarder dan een verlaten twitteraar die weer rare roddels verspreid en iedereen die het klakkeloos overneemt..
Sulejmani heeft niks met het huidige beleid te maken en is dus irrelevant.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:38 schreef Opaas het volgende:
[..]
Volgens was de aankoop van Miralem nog een graadje of twee erger.
Ben al lang blij dat castaignos er gisteren wat energie tegenaan heeft gegooid. Ik blijf erbij dat het nog wel wat kan worden mits hij op de juiste manier wordt gebruikt. Is nog maar zijn eerste jaar, hij is nog jong en er is nog genoeg ruimte voor verbetering.
Hölscher viel mij gisteren weer positief op. Janssen daarentegen.... Tering zeg, die loopt er echt hopeloos bij.
Wel eens trouwens dat het te vroeg is om Castaignos volledig af te schrijvenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:34 schreef Opaas het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat iedere club wel eens een misstap begaat op het gebied van transfers. Dat het niet met het huidige beleid te maken heeft staat daar los van.
idd, kan nog makkelijk aan de bak bij nac ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens trouwens dat het te vroeg is om Castaignos volledig af te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |