Het wordt steeds meer, de laatste keer was het nog 1,3.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zag vandaag dat lijstje best verdienende nederlanders in het voetbal. Echt ongeloofelijk dat Castaignos 1,75 miljoen per jaar krijgt (exclusief bonussen voor goals europees voetbal etc).
Ik lees het ook maar. Zelfs zou het 1,3 zijn dat is ook abnormaal veel voor zon matige speler. Buliykin zit ook tegen de miljoen aan das ook belachelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer, de laatste keer was het nog 1,3.
Dan blijft het dus die 1,75quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zag vandaag dat lijstje best verdienende nederlanders in het voetbal. Echt ongeloofelijk dat Castaignos 1,75 miljoen per jaar krijgt (exclusief bonussen voor goals europees voetbal etc).
Want? Bij 2 Eredivisie ploegen succesvol geweest. 1 daarvan is de beste ploeg van Nederland.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik lees het ook maar. Zelfs zou het 1,3 zijn dat is ook abnormaal veel voor zon matige speler. Buliykin zit ook tegen de miljoen aan das ook belachelijk.
Voor een reservespits best wat knaken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want? Bij 2 Eredivisie ploegen succesvol geweest. 1 daarvan is de beste ploeg van Nederland.
Vind ik een miljoen salaris heel normaal voor Bulykin.
Naar de salarissen kijkende kunnen we toch wel rustig stellen dat Twente ook over knaken beschiktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een reservespits best wat knaken.
Ik vraag het mij af of het nog allemaal zo voorspoedig gaat in het Twentse. Voor Djuricic was ook geen geld deze winter bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Naar de salarissen kijkende kunnen we toch wel rustig stellen dat Twente ook over knaken beschikt
Die stadionramp schijnt een duur grapje te zijn geweest. Zeker omdat de verzekering niet 1.2.3. uitbetaald.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af of het nog allemaal zo voorspoedig gaat in het Twentse. Voor Djuricic was ook geen geld deze winter bijvoorbeeld.
Ik prefereer toch nog steeds de term bedrijfsongeval.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die stadionramp schijnt een duur grapje te zijn geweest. Zeker omdat de verzekering niet 1.2.3. uitbetaald.
Hij zit op 1mln bruto. Fer is de grootverdiener en zit op 8 ton netto.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:48 schreef Stienn het volgende:
Janko terughalen komende zomer?Mag vertrekken bij z'n huidige club.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wat een geile wedstrijd was dat trouwens
Die 2-2 van Janssen was ook schitterend. Maar ja, ik flipte hem wel bij de 3-2. Net als de rest van de Oude Markt, wat een gekkenhuis.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wat een geile wedstrijd was dat trouwens
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die 2-2 van Janssen was ook schitterend. Maar ja, ik flipte hem wel bij de 3-2. Net als de rest van de Oude Markt, wat een gekkenhuis.
Jaaa, die wedstrijd had echt alles. Denk dat ik dat één van de zo niet dé mooiste wedstrijd vond.quote:
Van wat? Ooit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jaaa, die wedstrijd had echt alles. Denk dat ik dat één van de zo niet dé mooiste wedstrijd vond.
Ja. Op de wedstrijd in mei 2010 tegen NAC na, wel.quote:
Dat wilde ik toch ook maar zeggen. Wat een feest was dat zeg, dat gevoel in dat uitvak bij de 0-1 van Ruiz was echt onbeschrijfelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Op de wedstrijd in mei 2010 tegen NAC na, wel.
En het gevoel van van de 0-2 van Stoch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat wilde ik toch ook maar zeggen. Wat een feest was dat zeg, dat gevoel in dat uitvak bij de 0-1 van Ruiz was echt onbeschrijfelijk.(x10.000)
Dat was ook wel lekkah maar toen was de wedstrijd al wel gespeeld. Die rode kaart voor NAC en de goal volgde elkaar op. NAC deed er ook niet meer zoveel aan. Na die 0-1 heb ik nooit het gevoel gehad dat we het nog gingen verspelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En het gevoel van van de 0-2 van Stoch?
Nee klopt, volgens mij had niemand dat. Ik stond niet in het uitvak maar in Enschede en daar zei ook iedereen tegen elkaar dat we dit nooit meer uit handen zouden geven. Die 0-2 van Stoch was wel heerlijk vond ik. Toen konden we niet meer verliezen, ook niet door een lullige kutgoal uit een corner of iets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was ook wel lekkah maar toen was de wedstrijd al wel gespeeld. Die rode kaart voor NAC en de goal volgde elkaar op. NAC deed er ook niet meer zoveel aan. Na die 0-1 heb ik nooit het gevoel gehad dat we het nog gingen verspelen.
En toch wachten tot het eindsignaal he? Man o man wat een feest barstte er los in Enschedequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee klopt, volgens mij had niemand dat. Ik stond niet in het uitvak maar in Enschede en daar zei ook iedereen tegen elkaar dat we dit nooit meer uit handen zouden geven. Die 0-2 van Stoch was wel heerlijk vond ik. Toen konden we niet meer verliezen, ook niet door een lullige kutgoal uit een corner of iets.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch wachten tot het eindsignaal he? Man o man wat een feest barstte er los in Enschede![]()
twitter:twentefans twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:00:13Disciplinaire schorsing voor Douglas #FCTwente #twentepraat: http://t.co/udCK9fdTSD reageer retweet
Die Schreuder weet tenminste van aanpakken!twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:02:42@brunhild1964 ik verwacht dat duo. Schreuder geeft niet aan wat precies reden is voor verbanning maar hij heeft zich niet als prof gedragen reageer retweet
Oh goden, Petertje tegen het Beestquote:
Bjelland is nog niet fit genoeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of Bjelland-Bengtsson centraal achterin
quote:
Breukers op weg naar Oranjetwitter:twentefans twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:33:19Rosales weken uit de roulatie #FCTwente #twentepraat: http://t.co/kzwcySULSJ reageer retweet
De eerste overwinning van 2013 komt steeds dichterbijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Topopstelling wordt dat. Nog even geel voor Tadic & Brama zondag.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef Adames het volgende:
hebben jullie de grap van de dag al gehoord?
McClaren wil weer in dienst bij Engelse bond
Gepubliceerd op donderdag 7 maart 2013 om 15:17
Steve McClaren heeft er wel oren naar om Stuart Pearce na het EK op te volgen als keuzeheer van Jong Engeland. De 51-jarige Brit zit sinds vorige week zonder werkgever, na zijn vertrek bij FC Twente.
"Ik heb nu meegemaakt hoe Nederland en Duitsland grote stappen hebben gezet met hun jeugdopleidingen. Ik zou graag iets van die kennis aan mijn eigen land willen schenken", zegt McClaren tegen Sky Sports News. "Met de jeugd werken zou een perfecte nieuwe uitdaging zijn."
De oefenmeester heeft eerst nog tijd nodig om zijn vertrek uit de Grolsch Veste te verwerken. "Het was toch een schok. Het is nu een kwestie van rusten, m'n gedachten ordenen en m'n energie terugkrijgen."
"Ik geniet nog altijd van het voetbal. Deze week was ik op Old Trafford en ik hoop nog meer stadions te bezoeken. Niet alleen in Engeland, maar in diverse Europese landen. Ik wil mijn kennis graag vergroten."
Bekerfinale 2001 was ook zo geweldig. Al was ik toen nog echt stukken jonger. Boschkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een feest toen op de Oude Markt, ik ging echt stuk van genot
regen erbij, maar kon totaal niet boeien; helemaal gek
Hans Louws is dat. Toevallig ook nog eens m'n oomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:43 schreef icloud het volgende:
Ik hoorde gisteren het nummer voor eeuwig fc twente, weet iemand wie dit gezongen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |