PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:14 schreef DuTank het volgende:
En, ben je nu blij vdm, dat je het topic hebt mogen openen?
Dat is nu wel een trapje hoger, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haal maar weg. Dadelijk wordt je gebanned. Net als VDM met zijn douche grapje
Nja ik weet niet hoe flauw ze hier zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:28 schreef Philos het volgende:
[..]
Dat is nu wel een trapje hoger, toch?
Is dit een troll?quote:
quote:
Is zijn paard ook dronken ?quote:
Hij gaat 300k op PS3quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Of is hij gewoon 100k duurder op PS3?
quote:
Sommige mensen voelen zich hier nogal joods en soms aangesproken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:28 schreef Philos het volgende:
[..]
Dat is nu wel een trapje hoger, toch?
Lijkt me wel een tof spel..Het is nu gewoon precies Unchartedquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
I hate tombs. Well guess what then don't be a Tomb raider
Vorig jaar was die E3 trailer al schitterendquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een tof spel..Het is nu gewoon precies Uncharted
Reactie van het publiek op dat momentquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorig jaar was die E3 trailer al schitterendIk raak alleen vrij snel verveeld met dit soort spellen
Wel zieke shit met die takken door der keel de hele tijd
Ja dat is het meestal ook. Al zijn sommige dingen nog wel tof om zelf te doen. Maar de dingen die je moeten shockeren of die je mooi moet vinden lukt ook wel in een walkthroughquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reactie van het publiek op dat moment
Dit zijn van die spellen waarbij ik vaak net zo lief de walkthrough kijk though
I see what you did therequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich hier nogal joods en soms aangesproken.
Nice, hoor alleen iedereen bitchen over die keeper van jequote:
Die is matig, er mag wel eens een Neuer IF komen hehequote:Op woensdag 27 februari 2013 03:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, hoor alleen iedereen bitchen over die keeper van je
quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nice
Waarom heb je die Alaba niet in de 80 variant?
[ afbeelding ]
Antwoord op beiden: geldgebrek. Dan moet ik aan m'n Lukaku-Benteke team komen, en ik weet niet of ik dat wel durf.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, hoor alleen iedereen bitchen over die keeper van je
Nog groterquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar heeft Barca echt zo'n grote afstraffing gehad als de cijfers doen vermoeden?
Die gast kan best leuk en aardig voetballen, maar het is en blijft een heaumeau.quote:
Zegt Anthony Lulringquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast kan best leuk en aardig voetballen, maar het is en blijft een heaumeau.
Wiese is behoorlijk goed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:51 schreef Philos het volgende:
[..]
[..]
Antwoord op beiden: geldgebrek. Dan moet ik aan m'n Lukaku-Benteke team komen, en ik weet niet of ik dat wel durf.
Is UP Adler dan zo slecht btw? Lijkt me goeie stats te hebben.Kan hem morgen pas uitproberen.
Ergste is Anthony kwam vroeger altijd bij ons in de friettent in Den Bosch toen die daar nog speeldequote:Op woensdag 27 februari 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Woordgrapjes zoals dezeZelf verzonnen?
Dat is inderdaad echt erg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ergste is Anthony kwam vroeger altijd bij ons in de friettent in Den Bosch toen die daar nog speelde
Trauma van die natte neusquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |