Die gaan natuurlijk vol op de aanval spelen en worden dan helemaal in de pan gehakt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huddersfield Town staat trouwens op een verdienstelijke 18e plaats.
Jammer dat hij niet zwart is, dan had je helemaal los kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
echt zo'n ajacied met zn statistieken en non voetbal kennis
Don't shoot de advocaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Het zal juridisch wel weer kloppen maar wat een kankerlul.
Dan had hij niet aan tafel gezeten want hij heeft wel ondernemers-skills probablyquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zwart is, dan had je helemaal los kunnen gaan.
Uithongering! Dat zal werken!quote:Kees Cornelder die troep 'verdachten' in één cel gooien, de sleutel weggooien en dat vuil laten verrekken.
Vandaag om 11:50 's middags
hehe inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een stukje rijden met Brent zoals met die negert.
Is dat lekker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Fuck de rechtstaat, ik wil een volksgerecht.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Fuck de rechtstaat, ik wil een volksgerecht. executie op een stadsplein
Een rechtstaat wordt ook vaak geaccepteerd in relatieve kalmte. Dan is het makkelijk zoiets te pretenderen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Fuck de rechtstaat, ik wil een volksgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |