heeft het soms iets met ASMR te maken?quote:risico is dat je in slaap valt en misschien een afspraak mist (je wordt echt wel vanzelf weer wakker!)
Ik vind het ook nogal ver gaan eigenlijk...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef kwiwi het volgende:
Leuk, dat 'moeten' doen voor een volle zaal en vervolgens op het internet staan ermee
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel eens gedaan én gelukt.
Bewijst maar dat een orgasme vooral mentaal is.
Bij sommigen werkt het direct, bij andere na een aantal keren. Eerst een inductie filmpje kijken kan ook helpen. (zal deze straks opzoeken en posten).quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Dipkip het volgende:
Het werkt zeker wel, maar het is volgens mij wel sterk afhankelijk van of je wil dat het werkt. Hoe dan ook blijft het knap dat je zonder aanraking erdoor kunt klaarkomen - dat lukt vrijwel niemand zomaar. Maar het is ook weer niet zo dat als je niet wil je alsnog zomaar in je broek jizzt.
Had je toen een slappe toen je klaarkwam? En was het een goeie zaadlozing? Wat gebeurde er allemaal?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel eens gedaan én gelukt.
Bewijst maar dat een orgasme vooral mentaal is.
MIjn ervaring is met een harde, geen zaadlozing en flink heftig! Vooral door je hele lichaam voelbaar...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Had je toen een slappe toen je klaarkwam? En was het een goeie zaadlozing? Wat gebeurde er allemaal?
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Had je toen een slappe toen je klaarkwam? En was het een goeie zaadlozing? Wat gebeurde er allemaal?
Hahha, leuk he..quote:
Ja hoor, als je er open naar luisterd en je volledigt focust..quote:
Mijn ervaring is dat 0-5 hypnosis echt werkt. Gisteren gedaan en het maakte nogal wat los. Ik kreeg een DM vanmorgen maar het effect was weg terwijl mijn vriend gisteren een paar keer 4 zei en dat had wel nog een sterke uitwerking.quote:
Als jullie weer intiem zijn, laat je vriend dan nog maar eens langzaam van 0 tot 5 tellen ;-)quote:Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat 0-5 hypnosis echt werkt. Gisteren gedaan en het maakte nogal wat los. Ik kreeg een DM vanmorgen maar het effect was weg terwijl mijn vriend gisteren een paar keer 4 zei en dat had wel nog een sterke uitwerking.
Gewoon hard en goede zaadlozing ja. Volgende keer bereid ik me wel wat beter voor, thoughquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Voorkeur met koptelefoon, op bed of in stoel maakt niet uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef the-it het volgende:
Hoe luisteren jullie hier naar dan? Als je op bed ligt of gewoon tijdens het browsen?
Bekijk het filmpje dan eerst rustig en zie dat dit niet zo is:)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef Henno het volgende:
Ik verwacht dan altijd zo'n hele harde schreeuw 10 minuten in de hypnose, ik vertrouw die shit niet
Dit, het is me te vaak overkomenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef Henno het volgende:
Ik verwacht dan altijd zo'n hele harde schreeuw 10 minuten in de hypnose, ik vertrouw die shit niet
Inderdaad. ..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef Impect het volgende:
Had meer reacties verwacht, loopt niet echt storm hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |