Die heeft het druk in de wijken.quote:
Ik heb het dus gemist?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze bewaren het beste voor het laatste.
Nee Xaviquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten Derksen, Genee en Gijp aan tafel ofzo?
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten Derksen, Genee en Gijp aan tafel ofzo?
Misschien kunnen we even lachen met z'n allen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft het druk in de wijken.
Gaat Marianne Thieme een paaldans act doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze bewaren het beste voor het laatste.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen grappen over de oorlog. Mijn opa is in Dachau omgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Die Turken snappen alleen niks van lidwoorden.
Hij spreekt het taal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Baas.quote:
Ik ben geen Turk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Barcaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |