abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123384775

SPOILER: STONER-MEET POLL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
bc3Ij.gif g8ic9.gif Mano2.gif Big%20smoke.gif kruisUI.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg ava.png noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar1.gif Fritomlogo.png ja,%20hoi.png ui.png smit.gif nerdd.gif subliminal.jpg stonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Stoner van de week:
flat2.gif
Vaseline_

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
Topic-vid by TS:

quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
pi_123384797
FOK! YEAH eindelijk weer een FiPo
:D
Ook in moeilijke tijden.
  PR en moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 21:16:43 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123384928
Vas doe ff nieuwe stoner vd week, 't is allang zondag geweest :9
Fuck the EBU.
pi_123385095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Iedereen vergeet dat constant... Gek ;(
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_123385101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stoners :@
pi_123385132
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stoners :@
Boeie, stoner van der woche kiezen zul je :6
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  PR en moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 21:22:42 #7
288245 crew  Moira
pi_123385289
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Lol mij boeit 't niet zo veel maar vond 't wel grappig :9
Begon ook meer als eerbetoon aan oerbeer omdat hij dit topic sticky en centraal zette enzo :9
Fuck the EBU.
pi_123385317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef Onorgineel het volgende:

[..]

Boeie, stoner van der woche kiezen zul je :6
Dan kies ik mezelf hahahahahah.
pi_123387082
Stoner v/d week is op zich best leuk. Maar goed aangezien
Mono Modje is, vind ik dat we dat naar hem moeten delegeren.
Moet ie maar geen mod zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_123387967
Bohhh, die amnesia ruikt echt fucking lekker in de grinder _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_123388118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohhh, die amnesia ruikt echt fucking lekker in de grinder _O_
Minst favo haze :N
pi_123388170
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik kan hier niet veel meer krijgen dan Amnesia en Silver :')
pi_123388209
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ik kan hier niet veel meer krijgen dan Amnesia en Silver :')
Silver is wel lekker, die heb ik nu ook :9
pi_123388267
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Silver is wel lekker, die heb ik nu ook :9
Het verschilt bij die shop altijd, heb al een hele tijd geen amnesia gehad, vind het dus wel prima :P

Ik wou soms dat ik de keuze had die je in amsterdam hebt, lijkt me heerlijk _O_
pi_123388335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Het verschilt bij die shop altijd, heb al een hele tijd geen amnesia gehad, vind het dus wel prima :P

Ik wou soms dat ik de keuze had die je in amsterdam hebt, lijkt me heerlijk _O_
Beetje teveel keuze soms, weet ook niet wat ik moet kiezen als ik bij een onbekende shop ben waar ze shit hebben die ik nooit gehad heb :')
pi_123388364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Beetje teveel keuze soms, weet ook niet wat ik moet kiezen als ik bij een onbekende shop ben waar ze shit hebben die ik nooit gehad heb :')
Ja maar dan heb je nog avontuur, als je altijd dezelfde menukaart hebt dan is het zo saai :')
pi_123388433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je nog avontuur, als je altijd dezelfde menukaart hebt dan is het zo saai :')
Kan ik mee inkomen ja :P Waar woon je dan dat je zo weinig keuze hebt?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:22:32 #18
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123388445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik Amnesia alleen in Zaandam echt lekker gehad. I.c.m. een zelfgemaakte bong was ik wel even van de wereld moet ik je zeggen. :')
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_123388479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kan ik mee inkomen ja :P Waar woon je dan dat je zo weinig keuze hebt?
Eindhoven, misschien dat er bij andere shops wel wat meer te vinden is wat misschien interessant is, maar ik heb eigenlijk geen reden om ergens anders te halen, prima wiet, en het zit op mijn route tussen thuis en de fontys :P
  PR en moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 22:44:16 #20
288245 crew  Moira
pi_123389859
Ik ga dr vandeur skeeties :W
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 februari 2013 @ 22:44:57 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_123389908
Slaap lekker Moira! :*
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 februari 2013 @ 22:45:40 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_123389970
Bah ik moet morgen om 09:40 bij de dokter zijn waardoor ik dus om 09:00 al de bus moet nemen (als ik 1 later neem ben ik te laat) en dus om 08:30 op moet staan. Blegh
Your beauty never ever scared me.
pi_123392666
Hoe zet ik een bestand van 5.7GB zo simpel mogelijk over van m'n laptop naar m'n desktop. :')
pi_123393695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zet ik een bestand van 5.7GB zo simpel mogelijk over van m'n laptop naar m'n desktop. :')
Externe schijf is denk ik het makkelijkst, of je moet willen klooien met netwerk shares :P
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:59:22 #25
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_123393742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
Map delen in het netwerk (rechter muisknop - delen met... - netwerkgroepnaam). Als het goed is zie je hem dan op je desktop bij Computer - Netwerk (links onderin) en dan je laptop aanklikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')