Als er vrouwen van 35+ zijn met een kinderwens zijn er mannen van 35+ die een kinderwens hebben. Dus ik denk dat er kansen zat zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
wat betreft vrouwen met een kinderwens, hoeveel kansen hebben de 35+ vrouwen nog bij leeftijdsgenoten in datingsiteland?
Geen idee, maar ik zit rond die leeftijd en kom aardig wat mannen tegen met een kinderwensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
wat betreft vrouwen met een kinderwens, hoeveel kansen hebben de 35+ vrouwen nog bij leeftijdsgenoten in datingsiteland?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef Andromache het volgende:
om het kunstmatig ontopic te houden: ik heb wel eens gelezen over singlemamadating.nl...... vraag me af op wat voor mannendoelgroep zij zich richten....
Die richten zich natuurlijk op mannen die de nieuwe vader zouden kunnen worden. (Ook al roepen ze heel hard: het kind heeft al een vader ik zoek geen tweede vader balbalblabal)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef Andromache het volgende:
om het kunstmatig ontopic te houden: ik heb wel eens gelezen over singlemamadating.nl...... vraag me af op wat voor mannendoelgroep zij zich richten....
Ik zie dat je in Maastricht woont, ik kom uit die buurt ook nooit iets tegen eigenlijk. Maar in steden als Utrecht en Amsterdam (ook de andere twee grote steden, maar daar voor m'n gevoel iets midner) kom je echt om in het aanbod van vrijgezelle vrouwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:34 schreef lateralize het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel knap dat er mannen zijn die blijkbaar meer dan 1 meid op een datingsite tegen komen waarin ze geïnteresseerd zijn. Ik kom verspreid over 3 - 4 sites misschien 1 keer in de 2 maanden iets tegen dat me genoeg interesseert om een bericht te willen sturen...
edit: moet daar misschien wel bij vermelden dat ik in het zuiden van het land woon, en het me opvalt dat het grootste deel van de leden in omgeving Randstad woonachtig is.
Ain't that the truth.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef Silenus het volgende:
Maar in steden als Utrecht en Amsterdam kom je echt om in het aanbod van vrijgezelle vrouwen.
Of van die chicks van 22 die een vent tussen 25 en 45 zoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik kom op RP ook regelmatig profielen tegen van jonge huismoeders die op zoek zijn naar een man die de zaken goed voor elkaar heeft enz..... Daar heb ik dan ook altijd ernstig mijn twijfels bij, DIe zijn op zoek naar een portemonnee ipv een relatie.
25 is niets mis mee, toch? Ik zoek ook al 2-3 jaar naar iemand tussen de 25 en de 30.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ain't that the truth.
[..]
Of van die chicks van 22 die een vent tussen 25 en 45 zoeken
Ondergrens niet, maar de bovengrens is zo overdreven. Die zoeken gewoon een sugardaddy.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
25 is niets mis mee, toch? Ik zoek ook al 2-3 jaar naar iemand tussen de 25 en de 30.
Die 45 is wel too much als je t mij vraagt, dat kan met gemak d'r vader zijn
Bij mij in ieder geval niet, of het moet nog héél raar lopen en alle kerkklokken ter wereld moeten tegelijk afgaan in een slowmotion-achtige scene. Ik heb me al voortgeplant, en twee zal ik de mensheid besparen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
Was dat live of via datingsite/foto?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
Maar wat nou als je 28 bent en 32 wordt geschat... Mag ik dan ook reageren op mensen die zoeken > 30Ik vond het een pijnlijk moment dat iemand van 24 me 32 jaar oud schatte...
ik wou het ff kwijt
Live in de kroegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dat live of via datingsite/foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |