abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123383123

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:49:33 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123383306
Die TT! :D
Ik ben benieuwd wat Silenus gaat terugsturen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:50:19 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123383353
Lol @ TT. Ik ben ook benieuwd :)
Niet meer actief op Fok!
pi_123383567
Qua foto's, ik heb gewoon een leuke recente gepakt die ik nog had.

Wat betreft meerdere mensen tegelijk daten. Ik heb deze week ws 2 dates via internet, en heb heel pril contact met iemand die ik op een bruiloft heb ontmoet. Het voelt wel een beetje gek, maar meerdere eerste dates rond dezelfde periode vind ik op zich best kunnen. Vooral via internet, want ik durf nog niks te geloven voordat ik iemand ontmoet heb.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:07:15 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123384373
wat betreft vrouwen met een kinderwens, hoeveel kansen hebben de 35+ vrouwen nog bij leeftijdsgenoten in datingsiteland? :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_123384745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
wat betreft vrouwen met een kinderwens, hoeveel kansen hebben de 35+ vrouwen nog bij leeftijdsgenoten in datingsiteland? :)
Als er vrouwen van 35+ zijn met een kinderwens zijn er mannen van 35+ die een kinderwens hebben. Dus ik denk dat er kansen zat zijn.
pi_123384817
quote:
Geen idee, maar ik zit rond die leeftijd en kom aardig wat mannen tegen met een kinderwens :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123384883
Silenus 4 president !
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:23:17 #9
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123385319
als je goede afspraken van te voren vastlegt en je zelf geen kinderen wil, maar haar wel een plezier wil doen, waarom niet, Silenus? :) soatestje, contractje, en gaan met die banaan! *O*

om het kunstmatig ontopic te houden: ik heb wel eens gelezen over singlemamadating.nl...... vraag me af op wat voor mannendoelgroep zij zich richten....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_123385649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef Andromache het volgende:
om het kunstmatig ontopic te houden: ik heb wel eens gelezen over singlemamadating.nl...... vraag me af op wat voor mannendoelgroep zij zich richten....

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 21:30:27 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:31:04 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123385737
Ik was wel nieuwsgierig, en gevraagd of ik plan B was. En wat ze zou doen als ik 'nee' zou zeggen. (Die kans is wel 99% eigenlijk)

Ze is wel serieus, ik ben de eerste die ze vraagt. Als ik niet wil heeft ze nog een andere bekende die ze zou willen vragen, als die niet wil schijnt er een bepaalde website te zijn waarop je in contact kan komen met donoren...en als dat niet lukt heb je een Europese spermabank oid. (Ik hoor hier allemaal voor het eerst van)

Ik vind het een te bizar idee eigenlijk, wil later wel kinderen maar dit zou me natuurlijk uiteindelijk veel teveel gezeik op kunnen leveren. Ik zie Derk Bolt al voor m'n deur staan over 18 jaar. :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:33:28 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123385859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef Andromache het volgende:
Die richten zich natuurlijk op mannen die de nieuwe vader zouden kunnen worden. (Ook al roepen ze heel hard: het kind heeft al een vader ik zoek geen tweede vader balbalblabal)

In werkelijkheid zitten daar waarschijnlijk alleen milf-hunters op inderdaad.
pi_123385933
Ik vind het trouwens ook wel knap dat er mannen zijn die blijkbaar meer dan 1 meid op een datingsite tegen komen waarin ze geïnteresseerd zijn. Ik kom verspreid over 3 - 4 sites misschien 1 keer in de 2 maanden iets tegen dat me genoeg interesseert om een bericht te willen sturen...

edit: moet daar misschien wel bij vermelden dat ik in het zuiden van het land woon, en het me opvalt dat het grootste deel van de leden in omgeving Randstad woonachtig is.
pi_123385989
Ik kom op RP ook regelmatig profielen tegen van jonge huismoeders die op zoek zijn naar een man die de zaken goed voor elkaar heeft enz..... Daar heb ik dan ook altijd ernstig mijn twijfels bij, DIe zijn op zoek naar een portemonnee ipv een relatie.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:38:41 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123386131
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:34 schreef lateralize het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel knap dat er mannen zijn die blijkbaar meer dan 1 meid op een datingsite tegen komen waarin ze geïnteresseerd zijn. Ik kom verspreid over 3 - 4 sites misschien 1 keer in de 2 maanden iets tegen dat me genoeg interesseert om een bericht te willen sturen...

edit: moet daar misschien wel bij vermelden dat ik in het zuiden van het land woon, en het me opvalt dat het grootste deel van de leden in omgeving Randstad woonachtig is.
Ik zie dat je in Maastricht woont, ik kom uit die buurt ook nooit iets tegen eigenlijk. Maar in steden als Utrecht en Amsterdam (ook de andere twee grote steden, maar daar voor m'n gevoel iets midner) kom je echt om in het aanbod van vrijgezelle vrouwen.
pi_123386204
Ja, dat is inderdaad spijtig. Tja, in de toekomst wil ik wel verhuizen, maar ik maak toch eerst even mijn studie af hier en dat duurt nog wel even.. :)
pi_123386474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef Silenus het volgende:
Maar in steden als Utrecht en Amsterdam kom je echt om in het aanbod van vrijgezelle vrouwen.
Ain't that the truth.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik kom op RP ook regelmatig profielen tegen van jonge huismoeders die op zoek zijn naar een man die de zaken goed voor elkaar heeft enz..... Daar heb ik dan ook altijd ernstig mijn twijfels bij, DIe zijn op zoek naar een portemonnee ipv een relatie.
Of van die chicks van 22 die een vent tussen 25 en 45 zoeken :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:51:37 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123386830
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ain't that the truth.

[..]

Of van die chicks van 22 die een vent tussen 25 en 45 zoeken :')
25 is niets mis mee, toch? Ik zoek ook al 2-3 jaar naar iemand tussen de 25 en de 30.

Die 45 is wel too much als je t mij vraagt, dat kan met gemak d'r vader zijn :r
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123387056
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

25 is niets mis mee, toch? Ik zoek ook al 2-3 jaar naar iemand tussen de 25 en de 30.

Die 45 is wel too much als je t mij vraagt, dat kan met gemak d'r vader zijn :r
Ondergrens niet, maar de bovengrens is zo overdreven. Die zoeken gewoon een sugardaddy.
pi_123387091
Of ze willen niet te snel iets uitsluiten. Al zou ik dan nog de grens leggen bij 35-40 en niet 45 :P
pi_123387192
Ik ben 28 en moet er niet aan denken om iemand van 8 jaar jonger te hebben. Maar wie weet hoe dat is als je 45 bent :')
pi_123387344
quote:
Bij mij in ieder geval niet, of het moet nog héél raar lopen en alle kerkklokken ter wereld moeten tegelijk afgaan in een slowmotion-achtige scene. Ik heb me al voortgeplant, en twee zal ik de mensheid besparen.

Ik kom ze echter per dozijn tegen, de rammelende eierstokwijven in mijn leeftijdscategorie. Zeer vermoeiend.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:00:59 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123387353
Maar wat nou als je 28 bent en 32 wordt geschat... Mag ik dan ook reageren op mensen die zoeken > 30 :P

;( Ik vond het een pijnlijk moment dat iemand van 24 me 32 jaar oud schatte... :'( ik wou het ff kwijt :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:02:37 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123387439
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
Maar wat nou als je 28 bent en 32 wordt geschat... Mag ik dan ook reageren op mensen die zoeken > 30 :P

;( Ik vond het een pijnlijk moment dat iemand van 24 me 32 jaar oud schatte... :'( ik wou het ff kwijt :9
Was dat live of via datingsite/foto?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:03:13 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123387466
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was dat live of via datingsite/foto?
Live in de kroeg :D en ze was dood serieus...
"Meneer, mag ik vragen hoe oud u bent?" :'(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')