Heerlijke spelertjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef dion_v_k het volgende:
En een spits van 2.04m (Ajax Capetown)![]()
[ afbeelding ]
Ja probeer het wel maar afentoe kom ik regens tegen die ik niet kan laten gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke spelertjesProbeer jij ook te nationaliseren?
Ja maar sinds ik in FM12 een team vol Brazilianen en Argentijnen had, vind ik dat niet leuk meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja probeer het wel maar afentoe kom ik regens tegen die ik niet kan laten gaan
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef ado98 het volgende:
Jaa kwartfinale bekerin de 6e minuut extra tijd maak ik 1-1 en win dan met penalty's.
loting: Helmond-ado
*stil is*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is de beste regen die ik in lange tijd ben tegengekomen, weggekaapt uit de opleiding van Stuttgart![]()
[ afbeelding ]
Duitsers verkiezen boven Brazilianenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar sinds ik in FM12 een team vol Brazilianen en Argentijnen had, vind ik dat niet leuk meerNu probeer ik alleen nog maar Duitsers aan te trekken
toen ik naar kwartfinale ging kreeg ik 115 Kquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat zijn jouw inkomsten uit de beker?
[..]
*stil is*
*mooi*
Ja Duitsers verkies ik boven Brazilianen. Dan vind ik het spel veel leuker. Want ik denk tijdens een game ook altijd wat ze bij Studio Sport en VI over mijn club en mijn spelers vertellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Duitsers verkiezen boven Brazilianen![]()
Ja in Nederland is het wel moeilijk om te nationaliseren aangezien de beste regens bij Ajax en Feyenoord komen.. En je kan ze niet van elkaar kopenDe spelers van Feyenoord willen niet naar Ajax en vice versa..
Jack van Gelder geilt op zuid-amerikanenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Duitsers verkies ik boven Brazilianen. Dan vind ik het spel veel leuker. Want ik denk tijdens een game ook altijd wat ze bij Studio Sport en VI over mijn club en mijn spelers vertellenHeel apart is dat. Ik ga ook nog wel een keer bij een Franse club werken. Daar is echt geen reet aan om te nationaliseren volgens mij, daar komen altijd zo veel ziek goede regens vandaan
Johan Derksen gaat nog 4 jaar door op TVquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jack van Gelder geilt op zuid-amerikanen
En Johan Derksen stopt dus don't care![]()
![]()
Dan komt Derksen weer aan over zijn tijd in het oostblok waar mannen voetballen en vrouwen piemels hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen gaat nog 4 jaar door op TVIk hoor Gijp al fappen op spelers die lekker groot en sterk zijn
Of gaat hij vertellen wat je in de hoerenbuurt van Hamburg toch een lekkere wijven hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan komt Derksen weer aan over zijn tijd in het oostblok waar mannen voetballen en vrouwen piemels hebben
Promoveren en competities winnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb geld nodig
M'n spelers willen nu opeens van alles, en dat was eerst niet
Logopack downloadenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
De stand op dit moment.
En de bekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promoveren en competities winnen
Te duur voor mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
Destro is in FM13 gewoon TE goed![]()
[ afbeelding ]
Leuke spelers voor Cambuurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En de beker
Ik sta 4e, ik kan de derde periode nog winnen! En anders de vierde periode.
Ik weet echter niet of ik financieel uitkom met lonen enzo
Heb nu wel wat veel spelers, maar van een paar heb ik het contract niet verlengd.
Nieuwe aanwinsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik ook altijd in de eerste seizoenen. Nu trek ik zelden meer iemand transfervrij aan, meestal zijn ze niet goed genoeg of ze zijn geen Duitser.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef ado98 het volgende:
Geen geld om mensen transfervrij aan te trekken ... ow
Edit: moest mijn doelstelling aanpassennu kan ik wel spelers aantrekken.
Ajax is de baas in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef dion_v_k het volgende:
Net even Feyenoord vernederd in De Kuip met 4-0![]()
Voor mij nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuke spelers voor Cambuur![]()
Ik zou wel even je achtergrond veranderen, dat wit doet zeer aan mijn ogen
Doelstelling aanpassen? Kan dat ook?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef ado98 het volgende:
Geen geld om mensen transfervrij aan te trekken ... ow
Edit: moest mijn doelstelling aanpassennu kan ik wel spelers aantrekken.
als je het goed doet krijg je in de winterstop soms de kans om een andere doelstelling te kiezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor mij niet
[..]
Doelstelling aanpassen? Kan dat ook?
ff kijken dan, want ik heb een probleempje:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef ado98 het volgende:
[..]
als je het goed doet krijg je in de winterstop soms de kans om een andere doelstelling te kiezen.
nou bij mij kreeg ik gewoon een berichtje of ik mijn doelstelling wilde veranderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ff kijken dan, want ik heb een probleempje:
[ afbeelding ]
Maar het bestuur is wel tevreden over me!
Iemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan Hiljemark verkopen aan PSV voor 16,5 miljoen. 5 miljoen nu en 11,5 in de komende 48 maanden![]()
Doen of niet doen? Hij is de afgelopen 2 seizoen aanvoerder geweest maar is zijn basisplaats verloren.
Dit is mijn team nu:
[ afbeelding ]
Je ziet soms de meest rare managers bij clubs. Ook Mario Been bij Ajaxquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:29 schreef ado98 het volgende:
Haha Lokhoff bij mijn game manager van Twente
Die spelers passen zich maar aan mijn tactiek aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je spelers het beste instellen als een rol die in hun profiel als beste staat aangegeven? Of kijk je zelf naar de stats en beslis je wat het beste voor ze is?
Ik zit te twijfelen bij m'n spits, of hij Deep lying Forward moet zijn...
[ afbeelding ]
...of Complete Forward...
[ afbeelding ]
11 dp tegen in 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Meneer wou persee vertrekken, wat is ie toch goed begonnen bij AZ![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aangezien ik net bondscoach ben is hij zijn plaats in Oranje ook verloren.
Vermeer.. Wie het laatst lacht......................... Karma bitch, deal with it
Whahahaha wat een faalhaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vermeer.. Wie het laatst lacht......................... Karma bitch, deal with it
Ja, maar ik heb nog niet echt een tactiek...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers passen zich maar aan mijn tactiek aan
Bij Ajax maakte hij ook de ene na de andere fout.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
11 dp tegen in 3 wedstrijden
Is ie in iedere game zo slecht?
Lekker aanvallendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog niet echt een tactiek...
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat de volgende wedstrijd van AZ tegen mij is, in A'damquote:
Ok, bedankt voor de tip. Zijn contract loopt over 2 jaar af, hij is nu 18. ik heb hem toegevoegd op m'n shortlist.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij Ajax maakte hij ook de ene na de andere fout.
Jij bent nog maar net begonnen toch? Probeer van der Hart te huren van Ajax.
Speelt bij mij super goed, al een aantal onmogelijke reddingen verricht.
Ik wou eerst een nieuwe keeper kopen maar totaal onnodig met zo'n toptalent
Van der Hart was bij mij 2,5 sterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je nog iets op die tactiek aan te merken? Jij hebt veel ervaringquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aanvallendGewoon dan waar die speler zich het beste bij voelt
10-0 minimaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de volgende wedstrijd van AZ tegen mij is, in A'dam
Hoe goed zijn je scouts? M'n beste scout heeft JPA en JPP allebei op 12quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hart was bij mij 2,5 sterDus was niks
Ik ben echt geen tactisch wonderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je nog iets op die tactiek aan te merken? Jij hebt veel ervaring
Is hij bij mij ook maar speelt uitstekendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hart was bij mij 2,5 sterDus was niks
Ik was met Ajax, dus mijn assistent deed dat, en ik trek altijd de beste assistenten aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe goed zijn je scouts? M'n beste scout heeft JPA en JPP allebei op 12
Bij 2,5 ster moet ik zo'n speler gewoon verkopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hij bij mij ook maar speelt uitstekend
Ik denk hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben echt geen tactisch wonder. Ik speel meestal 4-3-3 met punt naar achter of punt naar voren, ligt eraan waar je de spelers voor heb. En dat werkt lekker. Ik vind dat van jou wel aanvallend, maar het werkt toch?
Ik stoor me er niet zo aanquote:
Ik ga echt geen 15 miljoen betalen voor een keeper met 4 sterren als ik een keeper heb uit eigen jeugd die dezelfde ballen eruit houdt ondanks zijn 2,5 ster..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij 2,5 ster moet ik zo'n speler gewoon verkopen
Haha dat is mooi zoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk het
1e seizoen is nog niet afgelopen, ik heb gewoon iets opgesteld en dan gaan met die banaan
Ik ben koopziek hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga echt geen 15 miljoen betalen voor een keeper met 4 sterren als ik een keeper heb uit eigen jeugd die dezelfde ballen eruit houdt ondanks zijn 2,5 ster..![]()
[ afbeelding ]
Ooh oke. Ik vind dat er altijd zo lelijk uitzienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet zo aan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zei ik toch; hurenquote:
Zal eens kijken of dat kan. Heeft weinig zin als ie na een jaartje alweer weg gaat, keepers zijn op hun best tussen hun 29e en 35e jaar.quote:
Ik ben er nu wel aan gewendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh oke. Ik vind dat er altijd zo lelijk uitzien
Lekker 35-jarig keepertje halen danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal eens kijken of dat kan. Heeft weinig zin als ie na een jaartje alweer weg gaat, keepers zijn op hun best tussen hun 29e en 35e jaar.
Heb nu een Tsjech in mn team, hallo taalbarriere
Robert Zwinkels van ADO is nu in de aanbieding, en hij is pas 29 jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker 35-jarig keepertje halen dan
Ik heb nu mijn eerste game dat hij ook echt goed word.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
Destro is in FM13 gewoon TE goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
Meh, Chery 5 weken geblesseerd en m'n spits die ik net in de basis had gezet 7 weken weg
Maar de vervanger van die spits scoorde wel gelijk. 4-0 gewonnen
En waarom gaat opeens mijn aanvallende middenvelder weg? Ik heb geen toestemming gegeven voor die transfer![]()
Zal vast komen omdat ik in het rood staquote:
Contractje afgelopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal vast komen omdat ik in het rood sta
Ik kan het gelukkig wel opvangen.
Ik zie net dat ADO niks betaalt voor hem, maar het is wel een Full Transfer
Nee, had het juist verlengdquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, had het juist verlengd
Zal zo nog ns checken, ik sta nu met 2-0 voor, maar m'n aanvallende middenvelder heeft een tik gehad dus zn conditie is 58%, en ik kan m niet wisselen want ik heb geen goede vervanger :S
Muslera ontslaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn spelers lopen elkaar in de weg. Schieten ballen tegen elkaar aan etc.
Daar ontstaan te veel goals uit. Kan ik daar wat aan doen?
quote:
4 blessures nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind ik leuk.
Hoeveel blessures heb je wel niet?
Ik heb ook zo iemand op het oog, multifunctioneel is erg handig!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
Het is 31 Augustus en moest nog een rechtsback en een CM halen voor de breedte met een budget van 47 miljoen.
Niemand kunnen vinden, vervolgens ben ik Australië aan het bekijken (mijn volgende tegenstander met Oranje) en zie ik dit baasje er tussen staan zonder club![]()
[ afbeelding ]
Een multifunctioneel baasje en nog steeds 47 miljoen in de pocket
Overall 9e, maar ze hebben in de 3e periode de meeste punten gepaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
Helmond Sport heeft de 3e periodetitel te pakken, maar ze staan 9e![]()
Je hebt gelijkquote:
Snel een nieuw contract aanbieden!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Waarom heb ik hem geen nieuw contract aangeboden....
Ik ben het ook vergeten bij een rechtsback van me, nu heeft ie al aanbiedingen van 3 clubs liggen :S
Al gedaan. Hij heeft voor 3 jaar bijgetekendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snel een nieuw contract aanbieden!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, ik heb een aanbieding gekregen om PSV te managen![]()
Heb het uiteraard afgeslagen, Mansfield is mijn lust en mijn leven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vermeerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de volgende wedstrijd van AZ tegen mij is, in A'dam
PSV managenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, ik heb een aanbieding gekregen om PSV te managen![]()
Heb het uiteraard afgeslagen, Mansfield is mijn lust en mijn leven.
Ach, het is mij ook gelukt bij Mansfieldquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:19 schreef MolFan het volgende:
Gaat nog een hele klus worden om Morecambe te versterken zonder geld en slechts 5 wissels
De zoon van Mario in het team?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet nu tegen Feyenoord in de CL in 2016/2017. Wel een bazig team hebben ze, bijna alleen maar Nederlanders
En RvP terug, hij is nu 33
[ afbeelding ]
Ik ben in 3 jaar gestegen met spelerssalarissen van 20 miljoen naar 50 miljoenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een spits gehaald vorig jaar, maar die bleek het niet aan te kunnen. Met een salaris van bijna 8 ton drukte hij te zwaar op de begroting. Hij is nu in de winterstop gratis naar Frankrijk. Krijg wel 50% van de volgende verkoop. Ik geef 22 miljoen uit aan salarissen ofzo. Veel te veel.
Gelijk een regenspits van NEC vastgelegd voor komende zomer. Ik heb 6 talentvolle spitsen geloof ik.
Tering.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in 3 jaar gestegen met spelerssalarissen van 20 miljoen naar 50 miljoen
Ik heb gewoon 23 spelers in mijn selectiequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering.
Ik mag nu 31 miljoen uitgeven zie ik. Dat geeft me al wat meer ruimte.
In de zomer neem ik afscheid van Klaassen, Veltman en Andersen. Dat levert weer wat ruimte op.
In mijn eerste seizoen met St. Pauli was de hele tweede seizoenshelft een vormdipquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk dat FM op vormdipjes aanstuurt ja
De mijne heb ik gelukkig al gehad, direct aan het begin van het seizoen: 4x gelijk en 3x verloren, daarna won ik eindelijk een keer
Dat lijkt mij ook een toffe club om mee te beginnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn eerste seizoen met St. Pauli was de hele tweede seizoenshelft een vormdip, nu heb ik die niet zo vaak meer. Hoogstens een dip van 1 of 2 wedstrijden
Je moet in eerste seizoen meteen promoveren. Maar ik werd 8e, maar toch kreeg ik nieuw contract. Jaar erop was doelstelling een respectabele plek, en toen werd ik kampioen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een toffe club om mee te beginnen.Welke doelstelling begin je mee?
Mensen die niet met een Duitse club beginnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die niet met een laaggeklasseerd Engels clubje spelen
Of met een Kroatische , Italiaanse of 1 uit Australie ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niet met een Duitse club beginnen
Italiaanse clubsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of met een Kroatische , Italiaanse of 1 uit Australie ofzo![]()
Palermo ontslaat trainers om de 3 wekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse clubsEen 10e plek halverwege dramatisch noemen
Doen ze allemaal daarquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Palermo ontslaat trainers om de 3 weken
Welke?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niemand heeft dus mijn Mansfield Townshirt-opmerking gelezen?
Had 'ie ook heimwee? Mijn Portugees niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een spits gehaald vorig jaar, maar die bleek het niet aan te kunnen. Met een salaris van bijna 8 ton drukte hij te zwaar op de begroting. Hij is nu in de winterstop gratis naar Frankrijk. Krijg wel 50% van de volgende verkoop. Ik geef 22 miljoen uit aan salarissen ofzo. Veel te veel.
Gelijk een regenspits van NEC vastgelegd voor komende zomer. Ik heb 6 talentvolle spitsen geloof ik.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt allemaal nog wel. Ik ben nog alle functies aan het ontdekken enzo.
Jammer joh. Speel dan gewoon FM13quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is mij ook gelukt bij Mansfield
Ik heb gisteravond trouwens voor de gein een mailtje naar die lui gestuurd met de vraag of ze nog shirts van seizoen 2011-2012 hadden liggen, in maat L of XL, en hopelijk voor een zacht prijsje wilden verkopenKreeg net een mailtje terug dat ze helaas alleen XXXL's hadden liggen
Ik heb 300k schuld. Yeahquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag/kan nog steeds niks uitgeven en het salarisplafond is 33.5k per week. Yeah
Ik ook, yeahquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is mij ook gelukt bij Mansfield
Ik heb gisteravond trouwens voor de gein een mailtje naar die lui gestuurd met de vraag of ze nog shirts van seizoen 2011-2012 hadden liggen, in maat L of XL, en hopelijk voor een zacht prijsje wilden verkopenKreeg net een mailtje terug dat ze helaas alleen XXXL's hadden liggen
Nee, zit nu in de 4e periode. Moet de eerste wedstrijd daarin nog spelen. Ik sta nu 3e overall, en moet tegen de degradatiekandidaat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al gepromoveerd met Cambuur?
Gewoon promoveren joh. En dan DE club uit Friesland wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, zit nu in de 4e periode. Moet de eerste wedstrijd daarin nog spelen. Ik sta nu 3e overall, en moet tegen de degradatiekandidaat.
Ik wil welquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon promoveren joh. En dan DE club uit Friesland worden
Gewoon vol doorselecteren dan in de zomer. Meestal zijn er op dat niveau nog wel genoeg transfervrije versterkingen te vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil wel
Ik weet niet of Cambuur Eredivisiewaardig is.
Ok. Ik zie het welquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vol doorselecteren dan in de zomer. Meestal zijn er op dat niveau nog wel genoeg transfervrije versterkingen te vinden
Geen Mansfieldquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://www.subsidesports.(...)la-championship.html
Wat een geld inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen MansfieldDie prijzen zijn wel fucking ziek
Dat met die schwalbe gebeurt wel erg vaak in 13.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Duisburg tegen Kaiserslautern![]()
Ene Baljak krijgt na 31 min rood![]()
2 keer een schwalbe waarvoor die geel krijgt
Jos van Ossquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef dion_v_k het volgende:
Barca-Madrid in de copa..
Sowieso matchfixing:![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef dion_v_k het volgende:
Barca-Madrid in de copa..
Sowieso matchfixing:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is kut. Sowieso Leverkusenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Pfft uit de beker gemikt door Leverkusen . 3-3 eindstand en verloren op penals
Stond 3 min voor tijd nog met 3-2 voor maarja dan scoort die spits die ik heb verkocht aan Leverkusen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kut. Sowieso LeverkusenAltijd speel ik gelijk met 3-3 of 4-4 ofzo tegen hun
Ooh ook leuk die ex-spitsjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stond 3 min voor tijd nog met 3-2 voor maarja dan scoort die spits die ik heb verkocht aan Leverkusen..Verder schopten zij alle strafschoppen raak en ik mis ze allemaal
Op de 1 of andere manier ga je er al vanuit dat je die reeks ga verliezen. (Sowieso gebeurt dat best vaak in het spel)quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ook leuk die ex-spitsjesScoorde bij mij ook in 2 wedstrijden CL 3x keer tegen
. En strafschoppen zijn sowieso kut
Wel als je team ze niet kan nemen. Maarja dan leg ik me er al bij neer. Net als vorige week bij Steaua-Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier ga je er al vanuit dat je die reeks ga verliezen. (Sowieso gebeurt dat best vaak in het spel)
Ik leg me er ook maar bij neer . heb toch een aardige run gehad in mijn eerste seizoen met de beker (Schalke een ronde ervoor eruit gegooid )quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je team ze niet kan nemen. Maarja dan leg ik me er al bij neer. Net als vorige week bij Steaua-Ajax
Die beker is toch niks waard. Ik heb hem paar keer gewonnen, maar ik vind er geen reet aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik leg me er ook maar bij neer . heb toch een aardige run gehad in mijn eerste seizoen met de beker (Schalke een ronde ervoor eruit gegooid )
Ik zit nog maar in de 2de Bundesliga dus Europees zit er voorlopig niet voor anderhalf jaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die beker is toch niks waard. Ik heb hem paar keer gewonnen, maar ik vind er geen reet aanEuropees daar gaat het om. En een beetje de competitie
Bij mij gaat het toch drama Europees maarja. Dat haal je vanzelf wel. Welke ploeg was je ook al weer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zit nog maar in de 2de Bundesliga dus Europees zit er voorlopig niet voor anderhalf jaar
Kaiserslauternquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het toch drama Europees maarja. Dat haal je vanzelf wel. Welke ploeg was je ook al weer?
Maar als club ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Destroff, Fourtonis , De Wit etc zijn wel aardige spelertjes idd
46000 man kunnen erin nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als club ookHoe groot is je stadion ?
Net stadion. Mijn stadion word nu pas uitgebreid naar 50.000 manquote:
Je rivaal is toch HSV ? Wel nice dat je daar kan spelen danquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net stadion. Mijn stadion word nu pas uitgebreid naar 50.000 man. Ondertussen seizoentje in het stadion van de rivaal spelen, moet kunnen toch
Ja is HSVquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je rivaal is toch HSV ? Wel nice dat je daar kan spelen dan
Hamburg on topquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is HSVDaar kan 57.000 man in, dus is prima stadion. Thuiswedstrijd spelen tegen HSV in hun stadion
. En net dit seizoen doet HSV ook bovenin mee
In FM12 was ik met 1860 Munchen en die spelen ook in de Allianz Arena, maar dan voor altijd. Dus dan moest ik altijd huur betalen aan Bayern, maar was ik wel de beste club van de wereldquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hamburg on topBeetje Milan/Inter gehalte
Wat kan fm toch lekker scheef zijn somsquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM12 was ik met 1860 Munchen en die spelen ook in de Allianz Arena, maar dan voor altijd. Dus dan moest ik altijd huur betalen aan Bayern, maar was ik wel de beste club van de wereld
Ja als het hun stadion isquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan fm toch lekker scheef zijn soms(huur moeten betalen aan de mindere club)
Vroeger was het nog wel een beetje leuk omdat 1860 in de middenmoot speelde. Met oa Vanenburg .quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als het hun stadion isIs wel vet volgens mij in het echt, die derby dan. Beter als Milan/Inter
Als ze mij niet aanstellen als manager niet neequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel een beetje leuk omdat 1860 in de middenmoot speelde. Met oa Vanenburg .
Nu komt het er wss nooit meer van
Iemandquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
Er is zo'n lijstje waar spelers in staan die je interessant vindt en waar je updates over ontvangt. Waar kan ik dat lijstje vinden?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze mij niet aanstellen als manager niet nee
Probeer je scoutlist eens?quote:
Dat is je shortlist. Bovenin in het menu op je naam klikken en dan shortlistquote:
Nee vorig jaar al gedaan. En dit jaar al met een club uit de 2. Bundesliga. Volgende game word Frankrijk ofzo denk. Daar heb ik nog nooit gemanagedquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Mss iets voor je volgende game ?
Frankrijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee vorig jaar al gedaan. En dit jaar al met een club uit de 2. Bundesliga. Volgende game word Frankrijk ofzo denk. Daar heb ik nog nooit gemanaged
Bedanktquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is je shortlist. Bovenin in het menu op je naam klikken en dan shortlist
Dat zal best, maar gewoon Frankrijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh is dat niks? Er komen elk jaar wel bazenregens daar vandaan
Dat kanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal best, maar gewoon Frankrijk
Je mag er maar 5 wissels hebben ofzo en bij elke 3 gele kaarten heb je een schorsing aan je broekquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh is dat niks? Er komen elk jaar wel bazenregens daar vandaan
Ooh dat is kutquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag er maar 5 wissels hebben ofzo en bij elke 3 gele kaarten heb je een schorsing aan je broek
Daarom vind ik de serie a leuk . je hebt genoeg te kiezenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is kutIn Italië mag je 12 mensen op de bank hebben
Is in Engeland ook zo qua wissels. Enorm irritant om dat aan het begin van het seizoen te regelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag er maar 5 wissels hebben ofzo en bij elke 3 gele kaarten heb je een schorsing aan je broek
Ik vind ook best leuk. Maar ik ben er deze versie al 4x ontslagen. Dus ben er wel even klaar mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom vind ik de serie a leuk . je hebt genoeg te kiezen
Dacht dat je in premier league meer wissels hebt , daaronder idd 5 dacht ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is in Engeland ook zo qua wissels. Enorm irritant om dat aan het begin van het seizoen te regelenIk heb nu gelukkig standaard een VL, VR/VC, MC/ML/AML, MR/AMR en en S op de bank zitten
Begin met Hellas Veronaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ook best leuk. Maar ik ben er deze versie al 4x ontslagen. Dus ben er wel even klaar mee.
Lukt dat nog een beetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel te doen. Eerst nog de CL winnen met St. Pauli
Europees niet. Verloren van Shaktar, gewonnen van Juventus en 2x gelijk tegen Porto. Sta nu 3e in de poulequote:
op hoeveel punten van nr 2 ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees niet. Verloren van Shaktar, gewonnen van Juventus en 2x gelijk tegen Porto. Sta nu 3e in de poule
1quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
op hoeveel punten van nr 2 ?
gewoon 2 keer winnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1Vorig jaar ging ik ook maar net aan door
Dat lijkt me verstandig. Of er zijn nog meer ex-spelers die me kwalificatie door de neus borenquote:
Twente natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Eindelijk beet
Had niet verwacht dat het er gelijk 4 zouden zijn
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
Feyenoord, beste jeugdopleiding van die 3. + hebben nu al veel talenten die je kan lenen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Eindelijk beet
Had niet verwacht dat het er gelijk 4 zouden zijn
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
quote:
Mmmm....moeilijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:59 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Feyenoord, beste jeugdopleiding van die 3. + hebben nu al veel talenten die je kan lenen.
Dit is m in mijn game:quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Khaleem Hyland. Wat een baas.
[ afbeelding ]
Check die kaarten, man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is m in mijn game:
[ afbeelding ]
Goed gedaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Feyenoord gekozen. Ik krijg 51k/jaar ervoor
Jammer dat je ze nooit kan kopen als je Ajax bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Wat hierboven al gezegd is; Feyenoord krijgt altijd erg goede regens in de game waar je veel profijt van kan hebben
Ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je ze nooit kan kopen als je Ajax bent
Ok mooi!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Wat hierboven al gezegd is; Feyenoord krijgt altijd erg goede regens in de game waar je veel profijt van kan hebben
Op iets als naam van een speler klikken, dan kun je verder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dit dan weer, wedstrijd is afgelopen maar hij gaat gewoon niet verder
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op iets als naam van een speler klikken, dan kun je verder.
Nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 01:49 schreef MolFan het volgende:
Wauw win net met 2-0 thuis van Duisburg met FC Oss en nu 1-0 vs Hoffenheim
Fm scoutquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fm Scout is een leuk dingetje.
Kan ik eindelijk zien wat die sterren betekenen. Niks.
Goed om te lezen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:58 schreef Winski05 het volgende:
Seizoen 2 met SC Heerenveen verloopt tot nu toe hartstikke goed. Ik ben druk op weg om, net als in seizoen 1, wederom kampioen van Nederland te worden. De voorsprong op nummer 2 PSV bedraagt nu 10 punten, dus ik mag het nu niet meer uit handen geven. Ik zit in maart 2014, overigens.
Voor de beker ben ik in de kwartfinale uitgeschakeld door FC Groningen, mede doordat ik met een veredeld B-team speelde.
In de CL ben ik kansloos ten onder gegaan in een poule met Arsenal, Lille en Shakhtar. Uiteindelijk nog wel 3e geworden waardoor ik verder mocht in de EL.
Daar verloor ik in de thuiswedstrijd van Spartak Moskou met 1-2, dus ik had me al neergelegd bij een uitschakeling. Win ik vervolgens de uitwedstrijd doodleuk met 0-4
Volgende tegenstander is Newcastle United. De eerste wedstrijd is net gespeeld en die won ik, in Engeland, met 1-3. Dus de volgende ronde lonkt alweer.
Kortom: het gaat goed!
Voor volgend seizoen heb ik Dudu vastgelegd. Die speelt momenteel op huurbasis bij mijn club, en doet het echt uitstekend. Voor een dikke 5 miljoen euro staat hij vanaf volgend seizoen bij Heerenveen onder contract. Da's wel zowat mijn hele transferbudget, maar ik heb het er voor over. Daarnaast heb ik ook Dirk Marcellis en Ryan Donk vastgelegd, want het aantal verdedigers is vooralsnog wat dun gezaaid. Gouweleeuw is een zekerheidje achterin, maar naast hem spelen afwisselend Kruiswijk en Khumalo(gehuurd van Tottenham). Maar veel meer opties heb ik ook niet. Als rechtsachter heb ik in de winterstop Hosain Kaebi gehaald. Wat een speler! Die heeft nog geen slechte wedstrijd gespeeld en levert volop assists. Aanrader!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kampioen
Als AZ op de laatste speeldag van PSV won en ik verloor in Groningen, was ik tweede.
Ondanks een thuisfluitende scheids, de 0-0 kunnen vasthouden.
Eerste 7 overtredingen van mij, waren 6 gele kaarten
Die is wel nice.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef Silv het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk spelertje weggehaald bij Groningen. Is vooral goed in set pieces, dus heeft nog wat training nodig voordat het een nieuwe van Persie is.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Lekker dan, ben je net een topdeal aan het sluiten om een middelmatige speler die 2 miljoen waard is te verkopen voor 8 miljoen. Raakt hij 2 maanden geblesseerd bij een interland, zal nu daar de keuring wel niet meer doorkomen.
De vervanger is inmiddels wel al binnen.
Doe je goed. Cambuur staat nu 1e overall, maar 3e in de 4e periode. Excelsior staat daar bovenaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef MolFan het volgende:
Met FC Oss bovenaan van Sparta en Den Bosch gewonnen. 5 wedstrijden 15 punten
Dat wordt wel een toppertje hoor. Oerhollandse Hamid uit het hoge noordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef Silv het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk spelertje weggehaald bij Groningen. Is vooral goed in set pieces, dus heeft nog wat training nodig voordat het een nieuwe van Persie is.
Wordt tijd om te promoveren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef MolFan het volgende:
Speel wel in seizoen 2016-2017 al met Oss btw
Echte bazen spelen natuurlijk met 3 spitsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik nog een centrale middenvelder moet kopen. Ik had de kans Heitinga over te nemen voor 6 miljoen, maar hij vroeg te veel. De supporters waren al enthousiast.
Ik ga dan denk ik maar mijn tactiek aanpassen, naar 2 man in de spits. Ik heb toch keiveel spitsen.
Oh, ik zit nog in 2013.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef MolFan het volgende:
Speel wel in seizoen 2016-2017 al met Oss btw
Hoe hoog is je transfer en salarisbudget?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef MolFan het volgende:
Ben pas 1 seizoen coach nu, kwam op het einde van het vorige seizoen pas en heb iets van 15 nieuwe jongens gehaald waarvan 1 goede spits voor Oss begrippen althans.
Transferbudget was 100K en salaris 30-40k zoietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh, ik zit nog in 2013.
Oss staa bij mij 17e
[..]
Hoe hoog is je transfer en salarisbudget?
Chadli voor 3,5M doe je goed. Is na 2 seizoenen makkelijk 3x zoveel waard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nu Ronaldinho als speler/scout vastgelegd.
Heeft goede scoutingstats, vroeg maar 1,500 per/week, en ik hoop stiekem op een goede merchandise. Kan het voetbal niet meer aan, fysiek dan. Misschien een keer gebruiken in de eerste ronde league cup of fa cup ofzo.![]()
Transfer van net helaas afgeketst, terwijl ik Chadli wel al binnen had voor 3,5 miljoen. Toch nog wel goede koop.
Dit is na het 2de seizoen, daarom stond ik ervan te kijken. Meteen gehaald, stond op de transferlijst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:49 schreef Silv het volgende:
[..]
Chadli voor 3,5M doe je goed. Is na 2 seizoenen makkelijk 3x zoveel waard.
Het is achterin nu al prijsschieten. Dat durf ik niet aan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Silv het volgende:
Ah zo, dacht dat je nu al vanaf het begin coach was.
[..]
Echte bazen spelen natuurlijk met 3 spitsen.
Zieke baasquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[ afbeelding ]Verhuren aan Leeds? Of gebruik laten maken van mijn trainingsfaciliteiten en de stand-in van de stand-in zijn?
Ik zou hem verhuren. Speeltijd is echt erg belangrijk, en de trainingsfaciliteiten van Leeds zijn ook nog wel redelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[ afbeelding ]Verhuren aan Leeds? Of gebruik laten maken van mijn trainingsfaciliteiten en de stand-in van de stand-in zijn?
Ik neig naar verhuren, aangezien speeltijd belangrijk is. Anderzijds, is hij nog maar 16.
Ik heb Chadli transfervrij weten te halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:49 schreef Silv het volgende:
[..]
Chadli voor 3,5M doe je goed. Is na 2 seizoenen makkelijk 3x zoveel waard.
Nice, hoe ver in het seizoen zit je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:51 schreef MolFan het volgende:
3-0 gewonnen thuis vs Telstar still bovenaan
Wat is je tactiek?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:51 schreef MolFan het volgende:
3-0 gewonnen thuis vs Telstar still bovenaan
Van Persie word wel heel snel minder na zijn 30equote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bijna 33-jarige van Persie tekent bij mij
Is hij nu al check NL elftal HAHAHAHquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Persie word wel heel snel minder na zijn 30e
Doet er niet toe. Gaat om prestige en shirtverkoop.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is hij nu al check NL elftal HAHAHAH
Oke dan kan het. Al haal ik al nauwelijks spelers die ouder zijn 21. Laat staan als ze 33 zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Gaat om prestige en shirtverkoop.
Ik ben momenteel bondscoach van NL en van Persie staat met zijn 33 jaar nog steeds in de spits hoor. Blijft ook scorenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eyquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef MolFan het volgende:
Spits weer 2x gescoord 3-2 winst vs Cambuur
Ok. En je nieuwe spelers heb je transfervrij gehaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
4-4-2 gewoon. Niet te lastig op dit niveau1 targetman en een diepe spits
Ik meestal ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Oke dan kan het. Al haal ik al nauwelijks spelers die ouder zijn 21. Laat staan als ze 33 zijn
Ja als je niks beters heb in de spitsquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bondscoach van NL en van Persie staat met zijn 33 jaar nog steeds in de spits hoor. Blijft ook scoren![]()
Alleen jammer dat hij bij Man Utd in de reserves speelt, hij was dicht bij een overstap naar Feyenoord maar de deal ging op het laatste moment niet door omdat Feyenoord niet genoeg geld had
Meeste wel ja of aangeboden via zaakwaarnemers.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ey
[..]
Ok. En je nieuwe spelers heb je transfervrij gehaald?
Alleen toen ik met St. Pauli moest promoveren en doorgroeien haalde ik nog wel oudere transfervrije spelers. Maar nu haal ik alleen nog maar jonge Duitsersquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet.
Maar iedereen is zo duur. Ik wilde een jonge Kroaat halen, aanvallende middenvelder. Hij zou 11 miljoen moeten kosten. Hij zou bij mij 1ste of 2de reserve zijn. Bekijk het lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |