Heerlijke spelertjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef dion_v_k het volgende:
En een spits van 2.04m (Ajax Capetown)![]()
[ afbeelding ]
Ja probeer het wel maar afentoe kom ik regens tegen die ik niet kan laten gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke spelertjesProbeer jij ook te nationaliseren?
Ja maar sinds ik in FM12 een team vol Brazilianen en Argentijnen had, vind ik dat niet leuk meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja probeer het wel maar afentoe kom ik regens tegen die ik niet kan laten gaan
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef ado98 het volgende:
Jaa kwartfinale bekerin de 6e minuut extra tijd maak ik 1-1 en win dan met penalty's.
loting: Helmond-ado
*stil is*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is de beste regen die ik in lange tijd ben tegengekomen, weggekaapt uit de opleiding van Stuttgart![]()
[ afbeelding ]
Duitsers verkiezen boven Brazilianenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar sinds ik in FM12 een team vol Brazilianen en Argentijnen had, vind ik dat niet leuk meerNu probeer ik alleen nog maar Duitsers aan te trekken
toen ik naar kwartfinale ging kreeg ik 115 Kquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat zijn jouw inkomsten uit de beker?
[..]
*stil is*
*mooi*
Ja Duitsers verkies ik boven Brazilianen. Dan vind ik het spel veel leuker. Want ik denk tijdens een game ook altijd wat ze bij Studio Sport en VI over mijn club en mijn spelers vertellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Duitsers verkiezen boven Brazilianen![]()
Ja in Nederland is het wel moeilijk om te nationaliseren aangezien de beste regens bij Ajax en Feyenoord komen.. En je kan ze niet van elkaar kopenDe spelers van Feyenoord willen niet naar Ajax en vice versa..
Jack van Gelder geilt op zuid-amerikanenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Duitsers verkies ik boven Brazilianen. Dan vind ik het spel veel leuker. Want ik denk tijdens een game ook altijd wat ze bij Studio Sport en VI over mijn club en mijn spelers vertellenHeel apart is dat. Ik ga ook nog wel een keer bij een Franse club werken. Daar is echt geen reet aan om te nationaliseren volgens mij, daar komen altijd zo veel ziek goede regens vandaan
Johan Derksen gaat nog 4 jaar door op TVquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jack van Gelder geilt op zuid-amerikanen
En Johan Derksen stopt dus don't care![]()
![]()
Dan komt Derksen weer aan over zijn tijd in het oostblok waar mannen voetballen en vrouwen piemels hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen gaat nog 4 jaar door op TVIk hoor Gijp al fappen op spelers die lekker groot en sterk zijn
Of gaat hij vertellen wat je in de hoerenbuurt van Hamburg toch een lekkere wijven hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan komt Derksen weer aan over zijn tijd in het oostblok waar mannen voetballen en vrouwen piemels hebben
Promoveren en competities winnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb geld nodig
M'n spelers willen nu opeens van alles, en dat was eerst niet
Logopack downloadenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
De stand op dit moment.
En de bekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promoveren en competities winnen
Te duur voor mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
Destro is in FM13 gewoon TE goed![]()
[ afbeelding ]
Leuke spelers voor Cambuurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En de beker
Ik sta 4e, ik kan de derde periode nog winnen! En anders de vierde periode.
Ik weet echter niet of ik financieel uitkom met lonen enzo
Heb nu wel wat veel spelers, maar van een paar heb ik het contract niet verlengd.
Nieuwe aanwinsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |