vind gewokt lekkerder!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gewoon rauw, als salade
je weet hoeveel kcals zo'n sausje heeft hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
ik wilde mijn ananas reactie wijzigen vannaar
maar was te laat
we hebben er trouwens geen vlees bij, dus dan vind ik een beetje ham en wat kaas wel mogen
dat verklaart het een en ander, ik heb een gruwelijke hekel aan kerrie en aan ananas door mijn voerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Met anananananas en kerrie. Maar ik had geen kerrie meer. Dat was jammer.
Hmm nee, I'll passquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Met anananananas en kerrie. Maar ik had geen kerrie meer. Dat was jammer.
zulks een niet draagbare kleuren en vast kutpigmentatie want sephora eigen merk meukquote:
sausje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoeveel kcals zo'n sausje heeft helekker, maar niet light!
oh ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sausje?
gewoon een plak kaas en een plak ham om een stronkje
2 pp, dat valt toch wel mee
FTFYquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ook.
ik ben altijd retard...
echt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Dwyn het volgende:
En ik gebruik dat soort kleuren vrij vaak juist.
doe ik niet, maar je hebt toch van die witlofschotelsausjes, die gebruiken volgens mij heel veel mensen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ook.
Niet altijd doen of ik retard ben...
ja dit, ook oranje, mintgroen, blauw en geel enzo?quote:
ik maak dat altijd vers met bechamelsausquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe ik niet, maar je hebt toch van die witlofschotelsausjes, die gebruiken volgens mij heel veel mensen.
met gedroogde kaaspoeder en hamstukjes ofzo, huuuuuh
ja, paars!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, heb vandaag ook met paars rondgelopen.
Ik heb deze kleurtjes niet allemaal, maar sure. Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dit, ook oranje, mintgroen, blauw en geel enzo?
dat heb ik nooit op, maar klinkt ook wel lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak dat altijd vers met bechamelsaus
kan wel tuurlijk, maar zijn voor mij niet echt dagelijkse looks, zeker niet naar werkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb deze kleurtjes niet allemaal, maar sure. Waarom niet?
nee, de kaas erdoorheen smelten en hamsnippers doorroerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heb ik nooit op, maar klinkt ook wel lekker
gewoon bechamelsaus en wat kaas erover? of ook met ham?
Ik vond het zelf best geslaagd. Was er ook wel bang voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rood ziet er echt matig uit op oogledenmaar er zijn nog geen swatches?
Niet dat ik oogschaduw nodig heb
Rood kan wel mooi zijn, maar dan wel meer bordeaux achtigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rood ziet er echt matig uit op oogledenmaar er zijn nog geen swatches?
Niet dat ik oogschaduw nodig heb
Van allebei?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pics als je dat weer doet? Ben heel benieuwd hoe dat staat
Dat klinkt welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de kaas erdoorheen smelten en hamsnippers doorroeren
ja, dat wel, ik kan er ook niet zo goed mee overweg. Oranje weer welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rood kan wel mooi zijn, maar dan wel meer bordeaux achtig.
damn, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de kaas erdoorheen smelten en hamsnippers doorroeren
sunsetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit palette. Weet alleen niet meer welke rood ik heb gebruikt.
Is goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Graag!
Het zijn geen combi's die ik zelf zou bedenken, dus ben wel benieuwd hoe dat overkomt
Nee dat is wel vaker met de dingen diequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, alleen niet zo verantwoord helaas
als kind likte ik altijd de pan uit als mijn moeder dat maaktequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat is wel vaker met de dingen diezijn
Dat heb ik ook al een paar keer gedaan jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe wel eens bordeauxrood met bruin boven mn ogen, ish mooi
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst een keer een roze ooglook gemaakt en toen zei een klant dat het er supervet uitzag.
Maar jij en Taart hebben donkere ogen toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer gedaan jaBordeaux rode eyecream van de Etos, dat spul blijft echt super zitten!
Genoeg goud bij doen, dan kan het bestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar jij en Taart hebben donkere ogen toch?
Ik heb lichte ogen dus dan is dat vaak wat heftig en veel
Ik heb groen/bruine ogen. Niet erg donker iigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar jij en Taart hebben donkere ogen toch?
Ik heb lichte ogen dus dan is dat vaak wat heftig en veel
Ik heb ook groen/bruinige ogenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb groen/bruine ogen. Niet erg donker iig
ik ben van de koele kleuren, ik en goud is echt een grote vette NOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Genoeg goud bij doen, dan kan het best.
oh echt, ik dacht dat jij bruine ogen hadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb groen/bruine ogen. Niet erg donker iig
Mhehehe die foto jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben van de koele kleuren, ik en goud is echt een grote vette NOOOOOOOOOOOOOO![]()
dan voel ik me echt zo'n Anita Meijer achtig type![]()
[ afbeelding ]
(LOL om die foto)
In Naked 2 zitten ook wat kleuren die goed met Bordeaux rood combinerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben van de koele kleuren, ik en goud is echt een grote vette NOOOOOOOOOOOOOO![]()
dan voel ik me echt zo'n Anita Meijer achtig type![]()
[ afbeelding ]
(LOL om die foto)
ik ben meer van de groentinten geloof ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Naked 2 zitten ook wat kleuren die goed met Bordeaux rood combineren
Groenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben meer van de groentinten geloof ik
serieus nog nooit bordeaux geprobeerd. Wel diep paars want dat staat tof bij mijn groenblauwe ogen
Ja is ook echt met stip mijn favoriete palettequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Naked 2 combineert wel heel erg makkelijk met allerlei kleuren ja, echt zo fijn dat palette
ik heb ook wel lang over Theodora getwijfeldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
GroenTheodora
Dieppaars is ook gaaf ja
Heb je hem ook uiteindelijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook wel lang over Theodora getwijfeld
Die is tof!
nopequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je hem ook uiteindelijk?
of gewoon een zwart oogpotlood heen en weer slingeren of in een rondje langs je oog rammenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Klooien met kleurtjes.
Maar m'n enige betaalde werk is bij poppodium, daar kan dat.
NEE, KLEURTJESquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of gewoon een zwart oogpotlood heen en weer slingeren of in een rondje langs je oog rammen
gij hipster!quote:
da's balenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, zodra m'n huid zich weer gedraagt. Ik heb er momenteel weinig zin in.
Truste kipjonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's balen
ik ga maar eens slapen, zit moeilijk te geeuwen en in slaap te vallen hier. Tukse
Nope, niet bruin-bruin iig :-)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh echt, ik dacht dat jij bruine ogen had
Ik heb genoeg lipsticks ik heb genoeg lipsticks ik heb genoeg lipsticksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
die maybelline 14 hour wear lipsticks zijn trouwens echt relaxed! ik had een zacht roze kleur gekocht in de winkel gisteren en die blijft goed zitten
Kleur is alleen wat licht voor mij dus ik ga morgen als ik het red ook de fuchsia kleur halen, desnoods om te mengen
Mwehehehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lipsticks ik heb genoeg lipsticks ik heb genoeg lipsticks
en hoe vaak draag je ze?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lipsticks ik heb genoeg lipsticks ik heb genoeg lipsticks
Minder vaak omdat ze niet lang genoeg bleven zitten en ik niet op school elk uur bij ga werkenquote:
Ik ga voor simpel. Ik had vanmiddag moeilijk gedaan met peel-off basecoat, zwarte lak en glitters en dat was meteen lelijk.quote:
ik ga voor cha cha chaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga voor simpel. Ik had vanmiddag moeilijk gedaan met peel-off basecoat, zwarte lak en glitters en dat was meteen lelijk.
Ziet er goed uit ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef Dwyn het volgende:
De swatches van het palette zien er best wel aardig uit!
http://www.temptalia.com/(...)tos-swatches-preview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
IJS
Processed through USPS Sort Facility
February 26, 2013, 9:10 am
CHICAGO, IL 60666
Volgens mij best langquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang heb je eigenlijk garantie? Fml
Repairs and Service Coverage: Activequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: April 19, 2013
jeujdus dan moet ik naar a'dam
quote:
Naja ik moet die telefoon dan wss omruilenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef Mss het volgende:
Wel stom dat het niet een kwestie van iets ophalen is. Ik kom er bijna dagelijks langs.
Is dan die bioscoopmeet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus ik vind dat we dinsdag ook eten in a'dam
Neinz ik ga dinsdag a.s. 5 maartquote:
Dan zit ik ook in Amsterdamquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz ik ga dinsdag a.s. 5 maartIk wilde donderdag al gaan maar kon ik geen afspraak meer voor maken
Ja inderdaad! Het zijn alleen wel heel veel kleuren die ik nooit zou gebruiken denk ik, dus ik sla hem overquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef Dwyn het volgende:
Heb je een affaire?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zit ik ook in Amsterdam![]()
In een hotel langs de A4
quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Score, full face make-up in exact tien minuten gemacht
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef Dwyn het volgende:
Gewoon mee naar huis nemen, in elkaar zetten, ergens neerzetten en kijken hoe lang het duurt voor hij het merktquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens kwam ik er gisteren achter dat niet al mijn nagellak meer in mijn la pastIk weet alleen niet hoe ik cif moet overtuigen dat we een helmer moeten halen
![]()
quote:
wut?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:59 schreef Mss het volgende:
Sinds wanneer is 'heb ik al' hier een goeden argument?
Gewoon kopen en zeggen dat je helmer zich spontaan gekloond heeft!quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens kwam ik er gisteren achter dat niet al mijn nagellak meer in mijn la pastIk weet alleen niet hoe ik cif moet overtuigen dat we een helmer moeten halen
![]()
Als het niet zo tof is dat je het dubbel nodig hebtquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:59 schreef Mss het volgende:
Dat heb hebben van soortgelijke kleuren, met zowel make up als nagellak, hier niet echt een reden is om niet te falenquote:
soortgelijk is een matige reden inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb hebben van soortgelijke kleuren, met zowel make up als nagellak, hier niet echt een reden is om niet te falen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Score, full face make-up in exact tien minuten gemacht
Wat doen jullie dan aan make up? Ik red dat echt niet in 10 min, dan heb ik net mijn ogen gehad zo ongeveer. Nu ben ik ook wel onmogelijk traag in de ochtend, maar in 10 min alles voor elkaar krijgen lukt me echt niet...quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als ik een 'dagelijkse' look doe haal ik het tegenwoordig ook in 10min. Alleen mijn lipcote pleur ik er pas in de auto op
![]()
[..]
[..]Hij is wel erg gaaf; maar meeste kleuren zie ik me ook niet echt gebruiken... Nouja blauwig/paars heb ik al... licht en bruin ook... Dus dan hou je oranje/geel over en die ga ik dan niet gebruiken; dus neuh
Voor make-up is dat voor mij wel een argumentquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:59 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd mooi!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil deze http://www.scrangie.com/2(...)ame-from-beyond.html
Maar ik wil ook al pixie dusts.
Tralalalala
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon mee naar huis nemen, in elkaar zetten, ergens neerzetten en kijken hoe lang het duurt voor hij het merkt
Lolquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Neinz, ik mag weer fijn mijn jaarlijkse afschiet-presentatie gevenHet wordt de laatste keer, dus ben er daarna gelukkig vanaf. Maar binnen ons cluster zijn er 3 meetings per jaar in dat hotel en eens per jaar ben je aan de beurt voor een overzichtspresentatie. En dan gaan er allemaal mensen, waar je normaal niks van hoort en die eigenlijk niet helemaal snappen wat je doet, commentaar lopen geven waar je niet zoveel aan hebt maar wel en plein public voor zo'n 80 man dus echt leuk is het niet
En de secretaresse is ook gewoon echt dom, krijg net dit mailtje:
This is to remind you about sending in your preliminary presentations for the upcoming Cluster Meeting as soon as possible, but ultimately the 29th of February.
Vanmorgen: bb cream, fixing powder; blush; lipstick; ogen met naked 1: zwart roze en highlighter; zwart lijntje onder en boven; mascara.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie dan aan make up? Ik red dat echt niet in 10 min, dan heb ik net mijn ogen gehad zo ongeveer. Nu ben ik ook wel onmogelijk traag in de ochtend, maar in 10 min alles voor elkaar krijgen lukt me echt niet...
Nope...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil deze http://www.scrangie.com/2(...)ame-from-beyond.html
Maar ik wil ook al pixie dusts.
Tralalalala
Is ie niet verzekerd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zus mocht gisteren even 408 euro aftikken voor de honden dan hebben ze ng niet eens een echt onderzoek gedaan
over 2 weken moeten ze weer
Ik ben vooralsnog de meeste tijd kwijt met oogschaduw blenden. Dat is voor mij nog steeds geen automatisme en het duurt relatief lang om het mooi en naar mijn zin te krijgen. En ik draag nu sinds anderhalve week elke dag vloeibare eyeliner omdat ik daar ook wat meer routine in wil krijgen. Daar kon ik eerst dus rustig 5-10 min over doen met aanbrengen, uitschieten, bijwerken, is het weer niet gelijk, weer bijwerken, AARGH frustratie) en dat gaat nu redelijk soepel eigenlijk. Dus wie weet gaat dat blenden ooit ook wel snellerquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Proberen waard
[..]
LolEn ew presentaties
![]()
![]()
[..]
Vanmorgen: bb cream, fixing powder; blush; lipstick; ogen met naked 1: zwart roze en highlighter; zwart lijntje onder en boven; mascara.
DONE !
Alleen de foundation dinges moet ik nog wat aan wennen; maar die bb cream is zo handig; die smeer ik zo uit als mijn dagcrčme eigenlijk
En de rest is automatisme
Ouch, das veelquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zus mocht gisteren even 408 euro aftikken voor de honden dan hebben ze ng niet eens een echt onderzoek gedaan
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat komt dan nog wel iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog de meeste tijd kwijt met oogschaduw blenden. Dat is voor mij nog steeds geen automatisme en het duurt relatief lang om het mooi en naar mijn zin te krijgen. En ik draag nu sinds anderhalve week elke dag vloeibare eyeliner omdat ik daar ook wat meer routine in wil krijgen. Daar kon ik eerst dus rustig 5-10 min over doen met aanbrengen, uitschieten, bijwerken, is het weer niet gelijk, weer bijwerken, AARGH frustratie) en dat gaat nu redelijk soepel eigenlijk. Dus wie weet gaat dat blenden ooit ook wel sneller
En ja, haat aan presentaties, ik vind dat echt verschrikkelijk om te moeten doen, ondanks dat ik er inmiddels al wel heel veel gedaan heb. Maar dat publiek daar is gewoon zo verschrikkelijk, daar zie ik altijd hele erg tegenop
Auchhhquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Samson is hier ook niet verzekerd.......quote:
Oh het was enkel een vraag hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AuchhhWat heeft ie?
[..]
Samson is hier ook niet verzekerd.......
Cody ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AuchhhWat heeft ie?
[..]
Onze katten ook nietquote:
alles.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie dan aan make up? Ik red dat echt niet in 10 min, dan heb ik net mijn ogen gehad zo ongeveer. Nu ben ik ook wel onmogelijk traag in de ochtend, maar in 10 min alles voor elkaar krijgen lukt me echt niet...
Okquote:
Ik gebruik wel eens donkerbruine oogschaduw met een eyeliner-kwast (zo'n schuine). Dit is wat vergevingsgezinder wat foutjes betreft is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok
Ik ben bv ook een kluns met oogpotlood, daarom gebruik ik dat ook bijna nooit. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een mooi strak, niet al te dik lijntje onder mijn oog te zetten. Ik wil dan dat het aan de buitenkant wat zwaarder aangezet is en naar binnen toe wat vervaagt, maar dat lukt me nooit en zeker niet snel
Dat is inderdaad vaak ook mijn oplossing inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens donkerbruine oogschaduw met een eyeliner-kwast (zo'n schuine). Dit is wat vergevingsgezinder wat foutjes betreft is mijn ervaring
oefenen oefenen oefenen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok
Ik ben bv ook een kluns met oogpotlood, daarom gebruik ik dat ook bijna nooit. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een mooi strak, niet al te dik lijntje onder mijn oog te zetten. Ik wil dan dat het aan de buitenkant wat zwaarder aangezet is en naar binnen toe wat vervaagt, maar dat lukt me nooit en zeker niet snel
dat doe ik altijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens donkerbruine oogschaduw met een eyeliner-kwast (zo'n schuine). Dit is wat vergevingsgezinder wat foutjes betreft is mijn ervaring
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oefenen oefenen oefenen.
Maar om wat meer detail te brengen, vanmorgen:
1. concealer onder ogen smeren
2. TFSI aanbrengen op oogleden
3. Highlighter onder wenkbrauwen
4. Oogschaduw op ooglid
5. andere kleur oogschaduw in crease
6. Blend it like a mofo
7, Dun lijntje oogschaduw onder ogen
8. Eyelinerstift aanbrengen
9. Mascara aanbrengen
9B. gebraste mascara van smoel poetsen
10. BB cream of foundation over bakkes smeuren
11. Matterende poeder op bakkes
12. Blush op wangetjes
13. Wenkbrauwpotlood op wenkbrauwers
14. Liplinert aanbrengen
15. Stopwatch stilzetten op 10:07
ik ben normaal ook trager maar mijn bed was zo lekker warm en ik moest haasten en ik wilde wel eens weten hoe lang het nou effectief duurde als ik niet elke minuut Fok zat te checken op mijn mobiel en niet drie minuten als een soort van zombie naar mijn pellets zou staren omdat ik niet kan kiezen...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik doe niet heel veel anders, behalve dan gekleurde wenkbrauwgel ipv potlood en ik skip de lipliner. Ja ok, en ik had geen stopwatch![]()
En ik doe er 2x zo lang overIk heb gewoon overal klote licht 's ochtends dus ik moet ook altijd check dubbelcheck doen om zeker te weten dat het bij beide ogen hetzelfde is en zo. Verder ben ik dus gewoon traag
En ik zit me steeds af te vragen hoe mensen dat met oogpotlood zo netjes krijgen onder hun oog, is het bij iedereen gewoon oogschaduwquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
O ja wenkbrauwen heb ik dan weer niet nodig....En blenden like a mofo
![]()
Ik doe ook alleen potlood op mijn waterlijn en verder oogschaduw onder mijn oog
Ja irritant hequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:47 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook de meeste tijd kwijt met het gelijk krijgen van mijn ogen.
Ohai elke ochtendquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben normaal ook trager maar mijn bed was zo lekker warm en ik moest haasten en ik wilde wel eens weten hoe lang het nou effectief duurde als ik niet elke minuut Fok zat te checken op mijn mobiel en niet drie minuten als een soort van zombie naar mijn pellets zou staren omdat ik niet kan kiezen...
De conclusie was dat het makkelijk in tien minuten kān
Maar ik heb geen mobiel in de buurt als ik me 's ochtends opmaak en ik bedenk soms zelfs 's avonds al welk pellet ik de volgende ochtend wil gebruikenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben normaal ook trager maar mijn bed was zo lekker warm en ik moest haasten en ik wilde wel eens weten hoe lang het nou effectief duurde als ik niet elke minuut Fok zat te checken op mijn mobiel en niet drie minuten als een soort van zombie naar mijn pellets zou staren omdat ik niet kan kiezen...
De conclusie was dat het makkelijk in tien minuten kān
Ik vraag me dus ook serieus al wel eens af als ik ooit kinderen heb, hoe ik dat in godsnaam moet redden 's ochtendsquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai elke ochtendVooral omdat ik dan nog samson moet uitlaten
*crap heb nog 5 minuten. FLATS ALLES OP JE SMOEL*
Visual van miss_c als ochtendzombiequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik heb geen mobiel in de buurt als ik me 's ochtends opmaak en ik bedenk soms zelfs 's avonds al welk pellet ik de volgende ochtend wil gebruiken
Maar ik weet van mezelf dat ik 's ochtends om half 7 gewoon niet vooruit te branden ben. Als ik me om half 8 op kan maken, ben ik serieus een paar minuten sneller. En als ik het ergens in de middag/avond kan doen en gewoon een simpele look maak zoals ik die naar werk zou dragen, dan kan ik het wel redelijk snel. Weet niet of ik de 10 min red, dat moet ik misschien van het weekend eens testen
En als ik 's ochtends echt wil opschieten, dan laat ik van alles vallen en zo, dus dat helpt ook niet echt
Echtquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook serieus al wel eens af als ik ooit kinderen heb, hoe ik dat in godsnaam moet redden 's ochtendsIk moet nu al om kwart over 6 mijn bed uit om om 5 voor half 8 weg te kunnen en dan heb ik alleen nog maar mijn eigen dingen en die van de katten gedaan.
Misschien dat velen vrouwen daarom ineens verslonzen zodra ze moeder zijn
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echtik sta om 05:33 op en moet om 05:57 het huis uit
Ermahgerd, vroegquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen werkt in Almere en woont in Tilburgquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, maar vind het niet zo ergquote:
Het gaat dan ook om de tijd die ik nodig heb 's ochtends en niet hoe vroeg ik weg moetquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen werkt in Almere en woont in Tilburg
wat doe je dan in die 24 minuten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, maar vind het niet zo erg
[..]
Het gaat dan ook om de tijd die ik nodig heb 's ochtends en niet hoe vroeg ik weg moet
Douchen, aankleden, katten eten geven en make up.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat doe je dan in die 24 minuten?
It ain't prettyquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visual van miss_c als ochtendzombie
HOE????????????quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Douchen, aankleden, katten eten geven en make up.
Ah, zo dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik doe alleen eyeliner en mascara, dat scheelt al een hoop
Dat doe ik de avond ervoor.quote:
quote:
Holy das wel erg snelquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Douchen, aankleden, katten eten geven en make up.
Ik slaap liever dan dat ik tien min eerder opstaquote:
wanneer is je feest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Mss het volgende:
Ik dus uitnodigingen versturen voor mijn verjaardag, ook maar een facebookevent aangemaakt. Staan er net zoveel mensen op 'misschien' als op 'komen'. Daar heb ik toch niks aan.
Hihi, ik zei 'komen'..
Ermahgerd ik kom partycrashenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Mss het volgende:
Ik dus uitnodigingen versturen voor mijn verjaardag, ook maar een facebookevent aangemaakt. Staan er net zoveel mensen op 'misschien' als op 'komen'. Daar heb ik toch niks aan.
Hihi, ik zei 'komen'..
Oh das fijn inkopen doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Mss het volgende:
Hihi, ik zei 'komen'..
Snap ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik slaap liever dan dat ik tien min eerder opstaoverigens douche ik niet elke ochtend als ik geen zin heb.
In het paasweekend. Daar komt het ook door, omdat al die mensen nog niet weten wat ze met pasen gaan doen.quote:
Goeden ideequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd ik kom partycrashen
Ik heb heul geen trouwjurk aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd ik kom partycrashen
Ik moet wel zeggen dat ik wel vroeger moest opstaan toen ik de hond nog 's ochtends uitliet. Daar gaat ook al gauw een kwartier inzitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Snap ikSlapen
Ik sta om 7u op om om 8u te vertrekkenOf om kwart voor 7 als ik me 's morgens nog even wil douchen
Toen ik dat de avond ervoor deed, was ik 's ochtends ook wel sneller klaar. Alleen is het toch minder lekker als het brood al een avond belegd in de koelkast ligt dan wanneer ik het 's ochtends maak, maar dan nog is ontbijt+lunch maken weer 10 min extraquote:
Ja, dat is het 'm vooral. Als er nu al 10 mensen zijn die niet weten of ze komen, je altijd nog een hoop mensen hebt waarvan je niet weet of ze komen moet je een ruime marge hebben om genoeg bier te hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das fijn inkopen doen
Ik merk het verschil niet zo eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik dat de avond ervoor deed, was ik 's ochtends ook wel sneller klaar. Alleen is het toch minder lekker als het brood al een avond belegd in de koelkast ligt dan wanneer ik het 's ochtends maak, maar dan nog is ontbijt+lunch maken weer 10 min extra
Wat is ditquote:
Hmm, niet handig nee..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:10 schreef Mss het volgende:
[..]
In het paasweekend. Daar komt het ook door, omdat al die mensen nog niet weten wat ze met pasen gaan doen.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, niet handig nee..
Maar je kan ook per mail mensen voor je verjaardag uitnodigen en meteen replies krijgen met 'kan ik niet', is ook bemoedigend![]()
Sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik merk het verschil niet zo eigenlijkMaar daar heb ik eigenlijk ook nooit opgelet
zal zo eens goed proeven
[..]
Wat is dit
Ja inderdaad. Wij mailen altijd en vragen dan of mensen voor een bepaalde datum willen laten weten als ze niet komen. Van de rest ga je dan uit dat ze wel komen. En dan nog zijn er altijd bij die 1 dag van tevoren mailen dat ze 'toch niet kunnen'. Daar erger ik me dan wel aan, dat wisten ze vast al wel eerderquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is het 'm vooral. Als er nu al 10 mensen zijn die niet weten of ze komen, je altijd nog een hoop mensen hebt waarvan je niet weet of ze komen moet je een ruime marge hebben om genoeg bier te hebben.
Jup. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou inderdaadhad jij dat?
dat laatste.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh meningen gevraagd trouwens, katten verzekeren of gewoon geld opzij zetten?
Ik heb ze nog nooit verzekerd, dus ik zou geld opzij zetten. Een verzekering is relatief duur en als je geluk hebt dat je een gezond beestje hebt, kost de verzekering vooral veel geld en heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh meningen gevraagd trouwens, katten verzekeren of gewoon geld opzij zetten?
En dat jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Verzekeringen dekken toch 80% niet.
Ik zie het voor een gedeelte wel gewoon. Ik zorg gewoon dat er genoeg is. Het is bier, dat zal hier niet bedervenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wij mailen altijd en vragen dan of mensen voor een bepaalde datum willen laten weten als ze niet komen. Van de rest ga je dan uit dat ze wel komen. En dan nog zijn er altijd bij die 1 dag van tevoren mailen dat ze 'toch niet kunnen'. Daar erger ik me dan wel aan, dat wisten ze vast al wel eerder
[..]
Jup. Altijd hetzelfde liedje.
Gelukkig hebben de mensen die ik er het liefste bij heb wel toegezegd en zijn degenen die afgemeld hebben degenen die wel bij de groep horen maar waar ik persoonlijk het minste mee heb![]()
Ik krijg nog anderhalve krat Grolsch van zwager 'want dat bederft toch in maart'. B zei al meteen dat we hem maar in die waan moeten laten en gewoon dankjewel zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie het voor een gedeelte wel gewoon. Ik zorg gewoon dat er genoeg is. Het is bier, dat zal hier niet bederven.
Dit is een studentenfeest. Er zullen dus een paar zakken chips op het aanrecht liggen en that's it. Als er maar genoeg bier isquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg nog anderhalve krat Grolsch van zwager 'want dat bederft toch in maart'. B zei al meteen dat we hem maar in die waan moeten laten en gewoon dankjewel zeggen![]()
Ik vind het vooral met eten lastig, we hebben altijd voor een weeshuis aan hapjes en dingen in huis en als daar teveel van overblijft, vind ik het zonde om het weg te gooien maar wil ik het eigenlijk ook niet allemaal zelf opeten
Ja ok, dan kom je met genoeg bier al een heel eind jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit is een studentenfeest. Er zullen dus een paar zakken chips op het aanrecht liggen en that's it. Als er maar genoeg bier is.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Verzekeringen dekken toch 80% niet.
Thanks!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit verzekerd, dus ik zou geld opzij zetten. Een verzekering is relatief duur en als je geluk hebt dat je een gezond beestje hebt, kost de verzekering vooral veel geld en heb je er weinig aan.
Ik heb serieus nog bij geen enkele kat achteraf gedacht 'hadden we hem maar verzekerd'. Als ze ziek worden, helpen we ze, soms is dat wel aan de prijs, maar is nog nooit meer geweest dan dat we anders aan verzekering kwijt zijn geweest
Ach, hier hebben een project met een golive datum van 31 september wat tot en met directie zo besproken wordt.... Wekelijksquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En de secretaresse is ook gewoon echt dom, krijg net dit mailtje:
This is to remind you about sending in your preliminary presentations for the upcoming Cluster Meeting as soon as possible, but ultimately the 29th of February.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, hier hebben een project met een golive datum van 31 september wat tot en met directie zo besproken wordt.... Wekelijks.
Iets met z'n darmen en hij houdt nu vet veel vocht vast. Maar ze konden m niet onder narcose brengen om een onderzoek te doen omdat z'n eiwitgehalte in z'n bloed veel te laag was. Nu krijgt ie van die shakes voor body builders en gekookt ei en dan hopelijk over 2-3 weken weten ze wel iets.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AuchhhWat heeft ie?
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, hier hebben een project met een golive datum van 31 september wat tot en met directie zo besproken wordt.... Wekelijks.
OMGquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je bent egwoon jaloers omdat ie meer swag heeft dan jijquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:35 schreef Mss het volgende:
Ik heb iemand op Facebook die twee masters in biomedische wetenschappen oid heeft en aan een phd gaat beginnen en nog steeds 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.
Daar krijg ik ook jeuk vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:35 schreef Mss het volgende:
Ik heb iemand op Facebook die twee masters in biomedische wetenschappen oid heeft en aan een phd gaat beginnen en nog steeds 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.
Bloed afgenomen, echo en nog wat dingen. Maar ze moesten naar een specialist in Wageningen dus alleen het consult was al 117 ekkiesquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan?
Ja, als er dan eens iets mis is met die beestjes, dan kost het ook meteen flink veel geldquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bloed afgenomen, echo en nog wat dingen. Maar ze moesten naar een specialist in Wageningen dus alleen het consult was al 117 ekkies![]()
wel een beetje met IQ en ontwikkeling en beschaving en zulks. Je zal toch boeken moeten lezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar biomedische wetenschap heeft toch 0.0 met taal te maken
Polymeren ook niet, maar mijn begeleider wordt wel serieus zeer chagrijnig als ie sommige verslagen moet corrigeren... Je kan op een bepaald niveau gewoon echt niet aankomen met dat soort taalgebruik..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar biomedische wetenschap heeft toch 0.0 met taal te maken
In het Engels gok ik zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel een beetje met IQ en ontwikkeling en beschaving en zulks. Je zal toch boeken moeten lezen.
Een verslag is toch iets anders dan een privé feestboek. Limburgers typen toch ook geen verslagen in het Limburgs maar praten zo wel op feestboek. En Friesen of whateverquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Polymeren ook niet, maar mijn begeleider wordt wel serieus zeer chagrijnig als ie sommige verslagen moet corrigeren... Je kan op een bepaald niveau gewoon echt niet aankomen met dat soort taalgebruik..
O ja is zeker wel zuur geld... Hopelijk knapt ie toch gauw op; klinkt niet bepaald prettigquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets met z'n darmen en hij houdt nu vet veel vocht vast. Maar ze konden m niet onder narcose brengen om een onderzoek te doen omdat z'n eiwitgehalte in z'n bloed veel te laag was. Nu krijgt ie van die shakes voor body builders en gekookt ei en dan hopelijk over 2-3 weken weten ze wel iets.
Ze kunnen het ook wel betalen hoor maar het is toch velen zuur geld
dat is geen excuus. En jij ergerde je er zelf aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In het Engels gok ik zo![]()
Maar goed het is z'n privé feestboek, dikke care denk ik dan.
Het zijn bij mij op facebook wel 'bepaalde types met bijbehorend IQ' zeg maar, die dat soort dingen gebruiken. 'Me schatje' en zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In het Engels gok ik zo![]()
Maar goed het is z'n privé feestboek, dikke care denk ik dan.
zolang het taaltechnisch correct Fries is mag het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een verslag is toch iets anders dan een privé feestboek. Limburgers typen toch ook geen verslagen in het Limburgs maar praten zo wel op feestboek. En Friesen of whatever
Limburgs en Fries ga je toch nie vergelijken met verlomping van het Nederlands hoop ik?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een verslag is toch iets anders dan een privé feestboek. Limburgers typen toch ook geen verslagen in het Limburgs maar praten zo wel op feestboek. En Friesen of whatever
Ik vind het onleesbaarder dan verlompt Nederlands. En irritanter omdat je er 9/10 gewoon geen touw aan vast kunt knopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Limburgs en Fries ga je toch nie vergelijken met verlomping van het Nederlands hoop ik?
Ik gok zo dat die berichtjes dan ook niet voor jou bedoeld zullen zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het onleesbaarder dan verlompt Nederlands. En irritanter omdat je er 9/10 gewoon geen touw aan vast kunt knopen
Klopt, maar ze staan wel openbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gok zo dat die berichtjes dan ook niet voor jou bedoeld zullen zijn
Als ik mijn statussen in het Nederlands zet, kunnen de niet-Nederlandstaligen in mijn lijst ze ook niet begrijpen. Als ik ze in het Engels zet, kan mijn familie ze niet lezenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klopt, maar ze staan wel openbaar
Ja dit dus, dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:54 schreef Mss het volgende:
Ik ga ervan uit dat als je in staat bent om op academisch niveau het zeer ver te schoppen dat je ook in staat bent om op acceptabele hoogte in het Nederlands te communiceren. Ik ga ervan uit dat hij het weet, en dat hij het in zijn verslagen ed wél goed doet. Ik kan er dan met mijn hoofd niet bij dat je het bewust fout doet. Ook al is het een prive feestboek.
Ik vind die blauwe en rode anders wel mooiquote:
Maar dialect/Fries typen is toch heel wat anders als dingen bewust fout schrijven?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik moet eik niks zeggen; want mijn familie typt ook gewoon dialect![]()
naja, wij hebben ook zo van die dingen natuurlijk, met goeden matigen pellets enzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:54 schreef Mss het volgende:
Ik ga ervan uit dat als je in staat bent om op academisch niveau het zeer ver te schoppen dat je ook in staat bent om op acceptabele hoogte in het Nederlands te communiceren. Ik ga ervan uit dat hij het weet, en dat hij het in zijn verslagen ed wél goed doet. Ik kan er dan met mijn hoofd niet bij dat je het bewust fout doet. Ook al is het een prive feestboek.
Ja, dat soort dingen zeg ik hier, dat zet ik dus never nooit niet in een openbare facebook statusquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, wij hebben ook zo van die dingen natuurlijk, met goeden matigen pellets enzo
Ja dát zeker welquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar dialect/Fries typen is toch heel wat anders als dingen bewust fout schrijven?
oh, dat slipt er nog wel eens tussendoor bij mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen zeg ik hier, dat zet ik dus never nooit niet in een openbare facebook status
Ik ben me altijd wel bewust van de dingen die ik op Facebook zet, en ook van HOE ze er staan. Ik heb bv ook mijn oud stage-baas in mijn lijst staan en ik heb nog steeds interesse om na mijn PhD bij dat bedrijf te gaan solliciterenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat slipt er nog wel eens tussendoor bij mij
Nee snap ik, daar zou ik ook niet echt blij van wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef bleiblei het volgende:
Ik houd bewust werk verre van facebook.
Hebben ze niets mee te maken wat ik daar uitvoer.
Net als Fok!, bij mijn vorige WG hadden collega's mijn nick achterhaald. Zat ik niet echt op te wachten.
Hoe matig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn facebook wordt de laatste dagen overspoeld met mensen die reageren op 'Je bent een Bredanaar als', 'Je bent een Bekenaar als', Je bent een Etten-Leurenaar als'.
En daar staan dan allemaal van die oude zwart-wit foto's met bijschriften als 'Je bent een Bredanaar als je weet hoe deze straat hete' (ja, exact die spelling)
Ok danquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omfg ze hadden de verkeerde informatie meegegeven de vorige keer, ze willen heul geen matje doen
Ik hoor dat van meer mensen inddquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn facebook wordt de laatste dagen overspoeld met mensen die reageren op 'Je bent een Bredanaar als', 'Je bent een Bekenaar als', Je bent een Etten-Leurenaar als'.
En daar staan dan allemaal van die oude zwart-wit foto's met bijschriften als 'Je bent een Bredanaar als je weet hoe deze straat hete' (ja, exact die spelling)
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omfg ze hadden de verkeerde informatie meegegeven de vorige keer, ze willen heul geen matje doen
Ja een versteviging met hechtingen, domme kut assistentenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok danHeb je je voor niks zo druk lopen maken
![]()
Wat willen ze nu gaan doen? Die traditionele operatie?
Fijn voor je ma dat het alsnog op deze manier kan, maar de manier waarop is wel heel lulligquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja een versteviging met hechtingen, domme kut assistenten
6 weken wachtlijstquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn voor je ma dat het alsnog op deze manier kan, maar de manier waarop is wel heel lullig
Wanneer kan ze geopereerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |