vind gewokt lekkerder!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gewoon rauw, als salade
je weet hoeveel kcals zo'n sausje heeft hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
ik wilde mijn ananas reactie wijzigen vannaar
maar was te laat
we hebben er trouwens geen vlees bij, dus dan vind ik een beetje ham en wat kaas wel mogen
dat verklaart het een en ander, ik heb een gruwelijke hekel aan kerrie en aan ananas door mijn voerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Met anananananas en kerrie. Maar ik had geen kerrie meer. Dat was jammer.
Hmm nee, I'll passquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Met anananananas en kerrie. Maar ik had geen kerrie meer. Dat was jammer.
zulks een niet draagbare kleuren en vast kutpigmentatie want sephora eigen merk meukquote:
sausje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoeveel kcals zo'n sausje heeft helekker, maar niet light!
oh ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sausje?
gewoon een plak kaas en een plak ham om een stronkje
2 pp, dat valt toch wel mee
FTFYquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ook.
ik ben altijd retard...
echt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Dwyn het volgende:
En ik gebruik dat soort kleuren vrij vaak juist.
doe ik niet, maar je hebt toch van die witlofschotelsausjes, die gebruiken volgens mij heel veel mensen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ook.
Niet altijd doen of ik retard ben...
ja dit, ook oranje, mintgroen, blauw en geel enzo?quote:
ik maak dat altijd vers met bechamelsausquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe ik niet, maar je hebt toch van die witlofschotelsausjes, die gebruiken volgens mij heel veel mensen.
met gedroogde kaaspoeder en hamstukjes ofzo, huuuuuh
ja, paars!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, heb vandaag ook met paars rondgelopen.
Ik heb deze kleurtjes niet allemaal, maar sure. Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dit, ook oranje, mintgroen, blauw en geel enzo?
dat heb ik nooit op, maar klinkt ook wel lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak dat altijd vers met bechamelsaus
kan wel tuurlijk, maar zijn voor mij niet echt dagelijkse looks, zeker niet naar werkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb deze kleurtjes niet allemaal, maar sure. Waarom niet?
nee, de kaas erdoorheen smelten en hamsnippers doorroerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heb ik nooit op, maar klinkt ook wel lekker
gewoon bechamelsaus en wat kaas erover? of ook met ham?
Ik vond het zelf best geslaagd. Was er ook wel bang voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rood ziet er echt matig uit op oogledenmaar er zijn nog geen swatches?
Niet dat ik oogschaduw nodig heb
Rood kan wel mooi zijn, maar dan wel meer bordeaux achtigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rood ziet er echt matig uit op oogledenmaar er zijn nog geen swatches?
Niet dat ik oogschaduw nodig heb
Van allebei?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pics als je dat weer doet? Ben heel benieuwd hoe dat staat
Dat klinkt welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de kaas erdoorheen smelten en hamsnippers doorroeren
ja, dat wel, ik kan er ook niet zo goed mee overweg. Oranje weer welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rood kan wel mooi zijn, maar dan wel meer bordeaux achtig.
damn, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de kaas erdoorheen smelten en hamsnippers doorroeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |