Nee het is echt doodvervelend en der zitten alleen maar Amerikanen in me nek te hijgen om te kijken wat ik daar allemaal doequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik heb spijt, kun je mij vergeven en de zoete liefde met mij bedrijven?
(nohommo)
[..]
Meh, matigjes, hopelijk gaat dat weer een beetje aantrekken, want zo'n magazijnbaan is ook gewoon drie keer niets.
Hoop het niet want dan moet ik huilenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen is de geur lekker ingetrokken
quote:
MACHT! HARHAR! Ja, natuurlijk kán ik dat, maar ik doe het niet zomaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij die macht niet gewoon?
Naja het gaat erover dat er op die thermometer dingen die ik verwerk in dat magazijn een bruine bloed/poep smeurie of wat het ook mocht zijn zatquote:
oke verander dan maar ik wist niks betersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar...hij nodigt niet zo uit
[..]
MACHT! HARHAR! Ja, natuurlijk kán ik dat, maar ik doe het niet zomaar
Euh?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja het gaat erover dat er op die thermometer dingen die ik verwerk in dat magazijn een bruine bloed/poep smeurie of wat het ook mocht zijn zat
zal zo eens een foto posten
Raar chemisch goedjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke verander dan maar ik wist niks beters
Nee en het stonk ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euh?dus niet gewoon kwik? Meh, raar chemisch goedje dus, matig!
[..]
Raar chemisch goedje
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar...hij nodigt niet zo uit
[..]
MACHT! HARHAR! Ja, natuurlijk kán ik dat, maar ik doe het niet zomaar
Zo dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee en het stonk ook verschrikkelijk![]()
Heb alleen een foto van 1 met een beetje smurrie.. want toen ik degen die echt helemaal onder zaten pakten ging ik natuurlijk niet even met mijn strontklauwen aan mijn telefoon zitten
hoezo nietquote:
WEER niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Lombehork godsamme
Nu lijkt het ik ik een eigen naam topique heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |