Ik wil exact mijn bas, maar dan in het wit wel hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet er bijna weer een nieuwe bij hebben
Succes met zoekenquote:
Tja, drummers en photoshop...quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Succes met zoeken
Doe volgende keer wel de tekst met ruimte vanaf de rand. Dit leest echt heel kut en ziet er niet netjes uit.
Wowquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah zo vet, we hebben 2 nieuwe boekingen binnen waar we voor 3000+ man publiek spelenZo vet
Om het makkelijk een stuk leesbaar te maken is dat je wat ruimte op de zijkant maakt. Tekst op je pc begint ook niet op de rand van je scherm. Of in een boek/quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, drummers en photoshop...
Drummers hebben gewoon de neiging om alles op te vullen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Om het makkelijk een stuk leesbaar te maken is dat je wat ruimte op de zijkant maakt. Tekst op je pc begint ook niet op de rand van je scherm. Of in een boek/
Tof. Dat zijn de betere gigs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah zo vet, we hebben 2 nieuwe boekingen binnen waar we voor 3000+ man publiek spelenZo vet
Tekst op mijn pc begint idd vaak niet in een boekquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Om het makkelijk een stuk leesbaar te maken is dat je wat ruimte op de zijkant maakt. Tekst op je pc begint ook niet op de rand van je scherm. Of in een boek/
Ja voor ons ook een uitzondering hoor normaal. Maar er komen vette dingen aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof. Dat zijn de betere gigs.
Ik ben al blij als wij voor 2% daarvan mogen spelen.
Opzich is de muziek zelf wel leuk, alleen het basgeluid vind ik te veel distortion hebben, en de gitaren vallen hierdoor denk ik ook wat weg. is die basist een halve gitarist, dat ie zijn eigen geluid zo op de voorgrond wil hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:10 schreef The_Dean het volgende:
Afgemixte track binnen gekregen zonet... klinkt prima, maar je kan wel horen dat een bassist er de hand in had.
Beetje verloren tijd en geld, hele dag in de studio en het enige wat je hoort is een flets, schel gitaartje ergens ver op de achtergrond...
Begint op 1:50.
https://soundcloud.com/ebut-1/black-no-1-wolf/s-tMCpR
Of ligt dat aan mij?
Daar denkt de bassist van Korn wel anders overquote:
En iedereen die rammelpunk maaktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar denkt de bassist van Korn wel anders over
Beetje type o negative soundquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:10 schreef The_Dean het volgende:
Afgemixte track binnen gekregen zonet... klinkt prima, maar je kan wel horen dat een bassist er de hand in had.
Beetje verloren tijd en geld, hele dag in de studio en het enige wat je hoort is een flets, schel gitaartje ergens ver op de achtergrond...
Begint op 1:50.
https://soundcloud.com/ebut-1/black-no-1-wolf/s-tMCpR
Of ligt dat aan mij?
Ik vind juist die bas (met distortion) ontzettend storend en afleiden van het nummer. Clean bas heeft mijn voorkeurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Beetje type o negative soundIk vind het wel dope alleen gitaren wat harder. De bas sound zelf vind ik wel vet:)
Klopt. en in de studio en oefenruimte klinkt het wel prima, zelfs met zijn distortion, maar als ik het zo hoor valt het nogal tegen. Ik heb er echt wel meer mid in dan ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
Je moet juist in je gitaar veel mid hebben en juist minder bas. Daar heb je de basgitaar voor immers. Samen maken ze een supervet en dik geluid.
En bassen horen niet te rammelen. Beetje fuzz op het geluid past wel bij het genre, maar dik klinkt ook niet laag en dik. De bassist snapt zijn rol niet helemaal denk ik
.
Deze kon je ook niet vinden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:28 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien ik niet zo snel een topic kon vinden voor electronische meuk, pleurt ik mijn creatie van een paar jaar terug maar ff hier neer voor kritiek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |