er staat hierboven precies wat je moet doen. je start minecraft niet op, maar de feed the beast launcher die je even kan googelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef Cremesoep het volgende:
Ik ben nu net nieuw hier, dus ik typte bij Multiplayer 't IP over, geeft hij aan dat ik me FML moet downloaden, ik heb nu de Modloader/Audiomod al gedownload, maar hij pakt 't nog steeds niet, iemand een oplossing?
Waarschijnlijk een domme vraag, maar Minecrack?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:18 schreef shaderon het volgende:
[..]
er staat hierboven precies wat je moet doen. je start minecraft niet op, maar de feed the beast launcher die je even kan googelen.
Dat is de modpack die je opstart in de feed the beast launcher die je download. hij download automatisch bij de eerste keer opstarten.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een domme vraag, maar Minecrack?
Dus als ik 't goed begrijp, FTB downloaden, als mod erin gooien, en dan Beast laucher ook downloaden?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is de modpack die je opstart in de feed the beast launcher die je download. is. hij download automatisch bij de eerste keer opstarten.
Deze modpack voegt veel nieuwe werelde n, items en recipes toe.
? FTB is gewoon een afkorting voor Feed the Beast. Dat is de launcher die je download meer niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Dus als ik 't goed begrijp, FTB downloaden, als mod erin gooien, en dan Beast laucher ook downloaden?
opstarten duurt ongeveer een minuut, gewoon wachtenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Cremesoep het volgende:
Mindcrack is toch uiteindelijk gelukt, maar hij loopt IEDERE keer vast
gewoon een clean install doen. Dus heel minecraft eraf bij ..\roamingquote:Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef Cremesoep het volgende:
Ondertussen nog niks, heb net een keer op 't scherm ''geklikt'', FTB sloot zichzelf af...
Okay ^^bedanktquote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gewoon een clean install doen. Dus heel minecraft eraf bij ..\roaming
oh een dungeon bedoel je. die komen wel vaak voor. als je die hebt uitgeschakeld in de world opties bij het maken van de world zullen ze nooit spawnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan geen zadel vinden wat ik ook doe. ik gewoon gewoon die caves in en dan doorzoek ik alles en hak nog 20 gangen extra er bij maar kom nooit bij zon ruimte waar dan ook een kist met zadel staat. Hoe kan dat?
Mhh ik geloof niet dat dat ik heb uitgezet. Wel dorpen spawnen enzo valt dat daar misschien onder?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
oh een dungeon bedoel je. die komen wel vaak voor. als je die hebt uitgeschakeld in de world opties bij het maken van de world zullen ze nooit spawnen.
Jawel, biggen kan je tegenwoordig besturen en als mount gebruiken. Gaan best snel, ontwijken van bomen is alleen beetje lastig.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |