PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gotze ga ik weer eens proberen, Muller doet het namelijk best prima. En ik wil 'm ombouwen naar 451. Dus ik weet niet of dan Med/Med wel handig is... Dan komt de High/Med van Farfan misschien beter uit..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gotze op CAM en Kuba op RM en je hebt alleen maar groene lijntjes
Wie dan daar? En Esswein is net zo snel als Reus. Dus dan moet ook Reus eruit, want die is dan ook te snel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik vind het een verschil op RM of in de Spits in combinatie met Reus. Esswein is gewoon de Gabby van vorig jaar en je wordt dan vaak gezien als noob.
Gotze, Reus, Esswein. Gouden trio.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gotze ga ik weer eens proberen, Muller doet het namelijk best prima. En ik wil 'm ombouwen naar 451. Dus ik weet niet of dan Med/Med wel handig is... Dan komt de High/Med van Farfan misschien beter uit..
[..]
Wie dan daar? En Esswein is net zo snel als Reus. Dus dan moet ook Reus eruit, want die is dan ook te snel.
In een dilemma nog wel? Of met een dilemma?quote:
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
In een dilemma nog wel? Of met een dilemma?
Gewoon gaan YOLOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\
Dat meisje die ik leuk vind nodigde me net uit bij haar appertement voor een paar biertjes. Enige probleem is dat ze met 3 kerels woont en waarvan ik er 1 echt neit mag. Gaan of niet niet gaan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\
Dat meisje die ik leuk vind nodigde me net uit bij haar appertement voor een paar biertjes. Enige probleem is dat ze met 3 kerels woont en waarvan ik er 1 echt neit mag. Gaan of niet niet gaan.
jawel, en die gozert gewoon lekker negeren, dan daar vragen of ze ook een keer zin heeft om naar jou te komen en hop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Gewoon gaan natuurlijk. Fuck die dude.
En niet te letterlijk pl0x.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Gewoon gaan natuurlijk. Fuck die dude.
Ze deelt toch niet een slaapkamer met een van die gasten (en die ene kerel in het bijzonder)?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik doe het altijd liever bij haar thuis.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, en die gozert gewoon lekker negeren, dan daar vragen of ze ook een keer zin heeft om naar jou te komen en hop.
En word je weggejaagd door haar moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het altijd liever bij haar thuis.
Blijft mijn bed schoon
Daar wil ik het nu niet over hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
En word je weggejaagd door haar moeder.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar wil ik het nu niet over hebben.
Ze dachten dat ik haar onder druk zette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |