SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat nummer ken ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear?
Op mijn werk licht genoeg maar daar heb je nu niets aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Superkoffieman!
Shit, vergeten koffie te halen -_-
Nah, ik ga eerdaags wel naar de supermarkt. En tot die tijd is koffie op rantsoen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk licht genoeg maar daar heb je nu niets aan
Ik ook, maar ik drink toch meestal maar 1 bak per dag (meteen zodra ik wakker ben, gaat het koffie-apparaat meteen aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
als ik geef koffie in huis heb word ik helemaal gek
ik minimaal 6quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik drink toch meestal maar 1 bak per dag (meteen zodra ik wakker ben, gaat het koffie-apparaat meteen aan)
Vast welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, zal mij benieuwen... Jurkje besteld, en voor dat geld mag het wel passen en ik er damn sexy uitzien
Voor een speciale gelegenheid?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, zal mij benieuwen... Jurkje besteld, en voor dat geld mag het wel passen en ik er damn sexy uitzien
Je hebt behoorlijke skills als jij rond vliegende koffie kan drinkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon niet meteen opdrinken Vin
Jij ziet er toch altijd damn sexy uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou had je me gister moeten.zienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ziet er toch altijd damn sexy uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |