Ik denk dat een gemiddeld bordeel er wel een heeft zitten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
zouden er ook lesbiehoeren bestaan?
je hebt het van meerdere merken... dit was 2,80 voor 40 gram maar het weegt ook serieus niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb jij natrena stevia? Ik bedoel dan denk ik iets anders
Hmz waar hebben ze die suikershit op de ah onder staan, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt het van meerdere merken... dit was 2,80 voor 40 gram maar het weegt ook serieus niks
Wat zijn ze toch weer tactisch bij bjoetiesienquote:Hebben jullie dit weekend naar Obese gekeken? Zijn de lichte wallen/kringen van Wendy van Dijk jullie ook opgevallen?
ehhhhh....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmz waar hebben ze die suikershit op de ah onder staan, kan het niet vinden
ja, dat is dat andere merk idd. Ik heb gewoon poedervorm, want ik wil het niet in mijn koffie gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedoel
Pure Via Klontjes 0 cal
130 gr 5.59
[ afbeelding ]
koop allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is de AH echt pure aids als je wil afvallen zeg. Ik snap best dat ze zo groot zijn geworden, met hun geniepige schransmarketing overal
Heb je dan een salade met pasta? En met dressing erbij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij, een AH maaltijdsalade bestudeerd.
202 kcals per 100 gram.
een salade bevat 450 gram, dus je maaltijd is 900 kcals.
Een diepvriespizza bevat 850 kcals.
Who are you kidding?
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!quote:
Gezond!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!
En aarsbeien!
En kwark!
En yoghurt!
En ananas!
En witlof!
En gerookte kipfilet!
En toen rende ik heel hard naar de kassa's
Paprika's zijn goedkoop, de mijne was zwanger gisterenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!
En aarsbeien!
En kwark!
En yoghurt!
En ananas!
En witlof!
En gerookte kipfilet!
En toen rende ik heel hard naar de kassa's
gewoon zo'n salade met pasta, sla, fruit, kaas, dressing.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan een salade met pasta? En met dressing erbij?Je hebt ook salades zonder pasta
ik vind dat viesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga spinazie eten, met een valess, en aardappelpuree. Uit een pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |