Ja man hij had gewoon Advocaat moeten verbouwen dit datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Aldo-MC het volgende:
Hey maar wel laf dat Koeman niet gewoon die confrontatie aanging he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke confrontatie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Aldo-MC het volgende:
Hey maar wel laf dat Koeman niet gewoon die confrontatie aanging he
Als trainer moet je er dan toch juist tussen gaan staanquote:De onwaardige taferelen in de catacomben van De Kuip zondag na de topper Feyenoord-PSV (2-1) zijn aan de winnende trainer Ronald Koeman grotendeels voorbij gegaan. 'Ik zag wel een paar spelers van PSV wachten bij de trap, maar het leek mij niet verstandig om erbij te gaan staan. Ik ben niet zo sterk, ik loop in dat soort situaties altijd liever door. De tv-beelden liegen in elk geval niet, heb ik begrepen.'
Ik hoorde wel een verwoed 'LEX LEX DOE RUSTIG'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
Wie riep er eigenlijk steeds: Je moet gewoon optyfen! Immers?
Jaaaah ritmoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als trainer moet je er dan toch juist tussen gaan staan
Dit is wel precies wat het team soms nodig heeft. Potje rossen met z'n allen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een verwoed 'LEX LEX DOE RUSTIG'
Ik ben het daar op zich wel mee eens. Ik vond het ook heel raar hoe Koeman, Dickie en de het arbritagekwartet zich gewoon weg liet sturen terwijl iedereen wist dat hij op een Feyenoord-speler stond te wachten. Volgens mij is Lens tussendoor zelfs nog in de kleedkamer geweest, en dan heeft ie tegen Dickie gezegd: "Maar nu ga ik Joris eens even confronteren met zijn gedrag!" oid??? Raar dat er niemand iets aan heeft gedaan...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als trainer moet je er dan toch juist tussen gaan staan
Goed oordeel.quote:Schikkingsvoorstel voor Lens
De aanklager betaald voetbal heeft zojuist een schikkingsvoorstel gestuurd naar Jermain Lens. Het voorstel van de aanklager is een uitsluiting van drie wedstrijden onvoorwaardelijk wegens het schaden van de belangen van het betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen, in het bijzonder door na afloop van de wedstrijd Feyenoord – PSV (24 februari jl.) een (gewelddadige) confrontatie met een tegenstander te zoeken, door deze tegenstander aan zijn shirt te pakken en vast te houden.
Dit schikkingsvoorstel staat los van de reeds geldende uitsluiting van één competitiewedstrijd die Lens kreeg naar aanleiding van zijn 5e registratie. Overigens geldt de uitsluiting van drie wedstrijden voor zowel de KNVB bekerwedstrijden als wedstrijden in de reguliere competitie.
Lens heeft tot morgenochtend 11.00 uur de tijd om op het schikkingsvoorstel te reageren. Als Lens besluit om het voorstel niet te accepteren wordt de zaak door de tuchtcommissie aanstaande donderdag behandeld en wordt de straf tot er een uitspraak is, niet ten uitvoer gelegd.
De aanklager heeft zich in eerste instantie in het onderzoek gericht op de veroorzaker van het incident in de catacomben van de Kuip. Hij heeft ook de beelden bekeken waarop te zien is dat verschillende betrokkenen, al dan niet met kracht, hebben geprobeerd de confrontatie verder te voorkomen. Eventuele individuele handelingen zijn in dat licht door de aanklager beoordeeld en leiden wat hem betreft niet tot verdere vervolging.
Via EL, bron KNVB
Inderdaad, op zich was er geen reet aan de hand al met al maar Dick en Ronald leken er wel weet van te hebben dat er iets aan de hand was maar deden niks.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich wel mee eens. Ik vond het ook heel raar hoe Koeman, Dickie en de het arbritagekwartet zich gewoon weg liet sturen terwijl iedereen wist dat hij op een Feyenoord-speler stond te wachten. Volgens mij is Lens tussendoor zelfs nog in de kleedkamer geweest, en dan heeft ie tegen Dickie gezegd: "Maar nu ga ik Joris eens even confronteren met zijn gedrag!" oid??? Raar dat er niemand iets aan heeft gedaan...
(sprak ik alsof er meerdere mensen het ziekenhuis/ graf in zijn geslagen)
Willem zei het al meteen he, dit gebeurt zo vaak. Nu stonden er toevallig camera's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Inderdaad, op zich was er geen reet aan de hand al met al maar Dick en Ronald leken er wel weet van te hebben dat er iets aan de hand was maar deden niks.
Of misschien wilden ze het die gasten zelf laten oplossen kan ook
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een seniele oude dwaas is die man toch
Willem had die Lens de tanden uit zijn bek geslagen in zijn goede tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Willem zei het al meteen he, dit gebeurt zo vaak. Nu stonden er toevallig camera's.
Die heeft nog de originele Calimero-eierdop...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een seniele oude dwaas is die man toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |