Ik vind dat stukje ook wel mooi, is toch bij het filmpje nog in de gang, na dat 'and we got called them all'?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'so broken heart strings bled the blues
as we tried to empty ourselves
so we would feel nothing'
Maar wel het meest deprimerende stukje.
Ik dacht dat je met hamerhaai die ezels bedoelde en ik lachte.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom staat er Hamerhaai in de OP?
VWO4quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef msacras het volgende:
JRRY, zalando, lol
en nou dat hangt er van af, hoeveel werk is het?
wat voor toetsen? opleiding/niveua?
quote:
slechtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met hamerhaai die ezels bedoelde en ik lachte.
Beginnen kan handig zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
VWO4
eerste dagen zijn geschiedenis, wiskunde, engels.
BAH BAH BAH
En jij nooit, ik compenseer het.quote:
Voor geschiedenis iig noemen ze het op school ook tentamen en het heet tentamenweek dusja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Beginnen kan handig zijn
Waarom noem je dat tentamens?
jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind dat stukje ook wel mooi, is toch bij het filmpje nog in de gang, na dat 'and we got called them all'?
'Don't tell me that hurts less than a broke heart'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'so broken heart strings bled the blues
as we tried to empty ourselves
so we would feel nothing'
Maar wel het meest deprimerende stukje.
smoesjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij nooit, ik compenseer het.
nee was dat niet zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel je dacht dat ik dacht dat ezels hamerhaaien waren
Inderdaad, vooral hoe hij dan even wachtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
en het stukje waar ze stoppen over die moeder en die kinderen en dan zo
'he
was a broken branch'
hoe hij dan 'he' zegt![]()
Je houdt van Buikquote:
Ooh. Sorry.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo dom ben ik ook weer niet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral hoe hij dan even wacht
Vind het ook prachtig hoe hij opbouwt naar:
'because they she her heart, before they see her skin, because she's only ever been amazing' en dan meteen 'he' erachter aan![]()
![]()
Ik ga jou een karate chop geven.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral hoe hij dan even wacht
Vind het ook prachtig hoe hij opbouwt naar:
'because they she her heart, before they see her skin, because she's only ever been amazing' en dan meteen 'he' erachter aan![]()
![]()
Heb jij het filmpje ook gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga jou een karate chop geven.
Aparte. Ja al mijn toetsen tellen ook mee voor examen, maar dat heten gewoon toetsenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor geschiedenis iig noemen ze het op school ook tentamen en het heet tentamenweek dusja.
Telt voor enkele vakken ook al mee voor examen ofzo
Uhu.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje ook gezien?
Ik vind alleen die stem verhoging een beetje irritantquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
karate chops!
'Whenever I'm sad, my grandmother gives me karate chops!'
Ohw, gek. Hier noemen ze o.a. maatschappijleer, geschiedenis, aardrijkskunde enzo al tentamen..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Aparte. Ja al mijn toetsen tellen ook mee voor examen, maar dat heten gewoon toetsen
hoi appolquote:
best raar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohw, gek. Hier noemen ze o.a. maatschappijleer, geschiedenis, aardrijkskunde enzo al tentamen..
kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind alleen die stem verhoging een beetje irritant
Dat klinkt zo over-fancy weetjewel, ik vind tentamens meer wat voor universiteit enzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohw, gek. Hier noemen ze o.a. maatschappijleer, geschiedenis, aardrijkskunde enzo al tentamen..
Nee pas na 'to this day' en dan vind ik het einde met die 'underdog' en dat circus ook niet echt geweldigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopthet begin is sowieso niet geweldig.
Achja, het schoolbestuur vindt het mooi klinken ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat klinkt zo over-fancy weetjewel, ik vind tentamens meer wat voor universiteit enzo.
klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee pas na 'to this day' en dan vind ik het einde met die 'underdog' en dat circus ook niet echt geweldig
Hoezo klopt de tekst niet 100% ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopt.maar verder
die tekst klopt niet 100% trouwens.
Promiquote:
Dat kan. Alsnog vind ik het raar klinken voor een middelbare schoolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja, het schoolbestuur vindt het mooi klinken ofzo.
je had toch al werk?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen om 10:30 sollicitatiegesprek bij kinderboerderij hier in Almere.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen om 10:30 sollicitatiegesprek bij kinderboerderij hier in Almere.
Wacht. dat zijn toch lyrics van Rihannaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sticks and stones may break my bones but names will never hurt me.
een keer scared ipv afraid en 'all of this' zegt het filmpje terwijl in de tekst staat 'all of this shit'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo klopt de tekst niet 100% ?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wacht. dat zijn toch lyrics van Rihanna
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wacht. dat zijn toch lyrics van Rihanna
Gaat.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey Fok-itone flew over the cuckoo's nest is zo geweldig he
All of this shitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
een keer scared ipv afraid en 'all of this' zegt het filmpje terwijl in de tekst staat 'all of this shit'
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite mequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sticks and stones may break my bones but names will never hurt me.
Hoi jijquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me
nanananana come on
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me
nanananana come on
quote:
s s s a and m m m mquote:
Ik heb diploma dierverzorger.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Vind ik niks voor jouwat voor functie dan?
Die is zo nicequote:
Oh echt?quote:
Misschien allebei kijken hoe het is enzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je zoekt nu voor 1 maand werk?
quote:
aah oke leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien allebei kijken hoe het is enzo.
Rihanna!quote:
Ja en was geen emogif kijk maar goed het was deze smiley:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh echt?Wist ik niet.
Omdat je er zelf ook een emo.gif achteraan zette enzo dacht ik dat het niet heel serieus was ofzo
Mensen die apenpakken boven konijnenpakkenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah oke leuksucces alvast
apenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die apenpakken boven konijnenpakken
VA's muzieksmaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga me niet eens in die muziekdiscussie mengen
Jawel, bv. Crazy In Love was in 2003 modern, ..Baby One More Time in 1998, Girls Just Wanna Have Fun 30 jaar geleden.quote:
Oh ik dacht dat het eenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en was geen emogif kijk maar goed het was deze smiley:![]()
quote:
Ja maar hij bedoelde dat pop alleen van nu is, dus vanaf 2005.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel, bv. Crazy In Love was in 2003 modern, ..Baby One More Time in 1998, Girls Just Wanna Have Fun 30 jaar geleden.
jaquote:
Ik denk dat popmuziek geleidelijk van stijlen verandert.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar hij bedoelde dat pop alleen van nu is, dus vanaf 2005.
SHAKIRA!quote:
En deze jaquote:
ik twijfelde tussen die twee zinnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Please don't stop the music, shut up and drive
Vroegah, toen ze nog normaal was
Het bouwt op de populaire stijlen die er al zijn. In de jaren 80 bijv. disco en nu vaak house-achtig en soms zelfs dubstepquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk dat popmuziek geleidelijk van stijlen verandert.
Ja en Half Of Me. Maar die is niet bekend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen die twee zinnen
jaaa, toen was ze nog leuk. alhoewel ik stay ook wel leuk vind
kijk wat ik postte danquote:
nicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef msacras het volgende:
[..]
En deze ja
Unfaithful en Take a Bow kon ik allebei op de piano vroegah
Neh, vooral die hoodie die je gister op FOK! zette was perfect.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tsssszs juist mijn kledingsmaak is perfect
welke?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neh, vooral die hoodie die je gister op FOK! zette was perfect.
JAAAquote:
JA. DAT WAS HET.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neh, vooral die hoodie die je gister op FOK! zette was perfect.
Laat die foto nog eens zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
JA. DAT WAS HET.
geen kutplaatjes of kutteksten die je zelf niet eens kent erop.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ik realiseer me net dat déze live versie niet heel sterk is.
oh ik dacht dat je het over die grijze had met patronenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Witte hoodie en vanbinnen de capuchon roze
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
heb hem niet geluisterd, weet alleen dat ie leuk is
HAHAA WEER TEGELIJKquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
Maar in het rijtje van dit soort muziek mag echt helemaal niet deze ontbreken:
deze ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
Maar in het rijtje van dit soort muziek mag echt helemaal niet deze ontbreken:
Die was junkerig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over die grijze had met patronen
WOWquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
HAHAA WEER TEGELIJK
Maar dan beide zelfde schrijver en nogal dezelfde stijl![]()
Allebei door Ne-Yo geschreven en dat is duidelijk merkbaar.
Gewoon zwerverskleding ja toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar die was ook lelijk
JEUHHHquote:
feministisch geneuzelquote:
Niet eens op reagerenquote:
Ah ja, lekker consequent tochquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
En dan boos worden op Hypo en Heppie,maar dab wel de helft van de tijd muziek posten dat bijna niemand luistert?
Nee dat niet maar te bekaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon zwerverskleding ja toch?
oh jaquote:
Als je een rel wil beginnen, kan je net zo goed weggaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
En dan boos worden op Hypo en Heppie,maar dab wel de helft van de tijd muziek posten dat bijna niemand luistert?
Wow tienermeisjes die uitdrukkingen kennen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
Mijn leuke ex noemt me een afgelebberde boterham.
Zeg haar dat ze een lelijk dik meisje is waar je alleen maar mee ging omdat je medelijden had en ze later zeker weten alleen sterft omdat niemand ooit iets met mensen als haar wil hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
Mijn leuke ex noemt me een afgelebberde boterham.
bekakt? dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dat niet maar te bekakt
En daar sla je de spijker op zijn kop, ik erger me er ook dodelijk aan dat er wordt gezeurd over Hep en Hypo dat ze over dingen praten waar niemand over mee kan praten terwijl ze het zelf ook doen met die muziek van ze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik was ten eerste niet boos.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leuke ex is niet dik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeg haar dat ze een lelijk dik meisje is waar je alleen maar mee ging omdat je medelijden had en ze later zeker weten alleen sterft omdat niemand ooit iets met mensen als haar wil hebben.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja
hihaho ik had vroeger alleen maar pussycatdolls en beyonce en rihanna op mijn mp3
Rellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je een rel wil beginnen, kan je net zo goed weggaan
Ik geef alleen mijn mening. En ik mag zelf weten of ik hier blijf.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je een rel wil beginnen, kan je net zo goed weggaan
haha wordt echt grappig als heppie en hypo muziek gaan posten xdxdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Die hebben tenminste smaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha wordt echt grappig als heppie en hypo muziek gaan posten xdxd
hypo:
Je gaf al jouw mening bij: baggermuziek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening. En ik mag zelf weten of ik hier blijf.
Maar dikke breezersletjes niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Waarom was het eigenlijk erg dat ze dik was?
Dikke kadden zijn toch ook cool?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NirvanaSmashing pumpkins
Jimi Hendrix
Dire straits
RihannaNicki Minaj
I love you!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je gaf al jouw mening bij: baggermuziek.
Daarna was het meer ruzie uitlokken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha wordt echt grappig als heppie en hypo muziek gaan posten xdxd
hypo:
Ik ken die bovenste niet eens. ;$quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NirvanaSmashing pumpkins
Jimi Hendrix
Dire straits
RihannaNicki Minaj
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NirvanaSmashing pumpkins
Jimi Hendrix
Dire straits
RihannaNicki Minaj
Zegt meer over jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken die bovenste niet eens. ;$
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Not sure if serious or just trolling..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NirvanaSmashing pumpkins
Jimi Hendrix
Dire straits
RihannaNicki Minaj
Ja en ik mag een 2de mening hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je gaf al jouw mening bij: baggermuziek.
Daarna was het meer ruzie uitlokken.
Dit do eik dus niet he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NirvanaSmashing pumpkins
Jimi Hendrix
Dire straits
RihannaNicki Minaj
Wat haar betreft alleen Fly, en Moment4Life en Your Lovequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NirvanaSmashing pumpkins
Jimi Hendrix
Dire straits
RihannaNicki Minaj
omdat je niet zo slim bent ;$quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sarcasme.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Not sure if serious or just trolling..
Ik maar een paar daarvan, maar ik kan niet zomaar nummers van hen opnoemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is ook niet naar jou bedoeldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit doe ik dus niet he.
Ik zeg alleen dat ik het niet leuk vind en dat ik het niet luister. Dat jullie dan zo over onze muziek gaan doen is dan een beetje raar.
starships!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat haar betreft alleen Fly, en Moment4Life en Your Love![]()
Geen Starships zooi
klopdquote:
Ja want wij zeggen niet dat hun muziek SLECHT is, dat zeggen zij wel over onze muziek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit do eik dus niet he.
Ik zeg alleen dat ik het niet leuk vind en dat ik het niet luister. Dat jullie dan zo over onze muziek gaan doen is dan een beetje raar.
Jij bent inderdaad een simpele ziel ja.quote:
Oh oke dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is ook niet naar jou bedoeld
starships!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat haar betreft alleen Fly, en Moment4Life en Your Love![]()
Geen Starships zooi
Ik ben wel erger dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik maar een paar daarvan, maar ik kan niet zomaar nummers van hen opnoemen
Je kent hem verdomme niet eens manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een simpele ziel ja.
Nee jij zegt dat alleen emos er naar luisterenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want wij zeggen niet dat hun muziek SLECHT is, dat zeggen zij wel over onze muziek.
Ik heb vast wel een keer gezegd dat ik het niet leuk vind of het slecht vind. Of in andere woorden. Maar ik ga het niet in elke muziekdiscussie posten of onder elke link.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want wij zeggen niet dat hun muziek SLECHT is, dat zeggen zij wel over onze muziek.
Is neit heel erg hoor, het is allemaal oude muziek ver voor onze tijd geloof ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
starships!
[..]
Ik ben wel erger dus.
Ach, mensen belachelijk maken hier. hoe hij met meisjes omgaat etc etc. Hoe hij over andere praat. Dan ben je een simpele ziel ja.quote:
...en jullie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat alleen emos er naar luisteren
Ik was toch niet serieus, zie PI, meteen janken omdat ik jou bagger noemde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en ik mag een 2de mening hebben.
En dan kom jij met een domme reactie jij bent bagger. Dus wie wilt hier nou gaan rellen?
Alles voor onze tijd is voor bejaarde kerels.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is neit heel erg hoor, het is allemaal oude muziek ver voor onze tijd geloof ik.
Over dingen te serieus nemen gesproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, mensen belachelijk maken hier. hoe hij met meisjes omgaat etc etc. Hoe hij over andere praat. Dan ben je een simpele ziel ja.
Negeer hem, hij is je niet waardig. ;$quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was toch niet serieus, zie PI, meteen janken omdat ik jou bagger noemde.
Gezellig weer. Doei hea
Wij kunnen nooit echt normaal op elkaar reageren dus misschien moet ik je maar negeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was toch niet serieus, zie PI, meteen janken omdat ik jou bagger noemde.
Gezellig weer. Doei hea
Hij meent dat gewoon hoor? Anders stuurt hij geen fotos rond van zijn dikke ex en lacht er hartelijk om.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over dingen te serieus nemen gesproken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Negeer hem, hij is je niet waardig. ;$
Waarom reageer je dan zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg dat je muziek post hoor
Zoet alleen goed als het caramelpopcorn is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE-EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
En jij moet gewoon je bek houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Negeer hem, hij is je niet waardig. ;$
CARAMELPOPCORN!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zoet alleen goed als het caramelpopcorn is.
Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan dat ik wel een beetje van internetrellen houquote:
Zout hoop ik toch wel?quote:
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij kunnen nooit echt normaal op elkaar reageren dus misschien moet ik je maar negeren.
Ik reageer ook zo vaak op promi van: jij bent ...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij kunnen nooit echt normaal op elkaar reageren dus misschien moet ik je maar negeren.
mehquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef JRRY het volgende:
Kelly Rowland
Zij heeft wel goeie muziek, zie Dilemma.
Hmm oke. Als je maar weet dat ik jullie muziek gewoon respecteer hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan dat ik wel een beetje van internetrellen hou
sorry
Jij zal me toch negeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
hoe vaak je dat al hebt gezegd.
En niet eens reageren op mijn reactie.
Meesterrasquote:
ooeeeeehquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik reageer ook zo vaak op promi van: jij bent ...
Maar ben vergeten dat zij het wel aan kan omdat ze geen autist is
Niet als je zulke domme uitspraken doet en ik er wat van moet zeggen.quote:
Ja wij toch andersom ook? Maar of we daar nou niet op reageren of zeggen dat het kutmuziek is maakt daar toch geen verschil inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke. Als je maar weet dat ik jullie muziek gewoon respecteer he
dat hoor je goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs hoort in z'n hoofd opeens een evil gelach
Ik ben een autist? Sinds wanneer? houd gewoon je smoelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik reageer ook zo vaak op promi van: jij bent ...
Maar ben vergeten dat zij het wel aan kan omdat ze geen autist is
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet als je zulke domme uitspraken doet en ik er wat van moet zeggen.
quote:
Ja, maar je hoeft toch niet elke keer zo te reageren? dat doen wij ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wij toch andersom ook? Maar of we daar nou niet op reageren of zeggen dat het kutmuziek is maakt daar toch geen verschil in
Jaaaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
volgende keer samen pannenkoeken bakken?
Wel als de helft van de slowchat bestookt wordt met filmpjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft toch niet elke keer zo te reageren? dat doen wij ook niet
Wat steel jij mij ideeën.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
volgende keer samen pannenkoeken bakken?
Ik heb geen smoel, niet meteen zo doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben een autist? Sinds wanneer? houd gewoon je smoel
Het is zo moeiljik om om te schakelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als de helft van de slowchat bestookt wordt met filmpjes.
Daar heb ik nou juist een apart topic voor gemaakt
Staat er patent op pannenkoeken bakken met je vriend/vriendin dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat steel jij mij ideeën.
oooehquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als de helft van de slowchat bestookt wordt met filmpjes.
Daar heb ik nou juist een apart topic voor gemaakt
Zwitserland?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik je belachelijk maak oid, ik ben Zwitserland
Doe eens lief, ik rel zelfs niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En daar kan je wel goed je ei in kwijt zonder ruzie te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is zo moeiljik om om te schakelen
ooh shit ik zou dit niet pikken mangquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen smoel, niet meteen zo doen.
En ik beslis toch ook zelf of ik mijn smoel houd.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh shit ik zou dit niet pikken mang
Ja op mijn naam gvdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Staat er patent op pannenkoeken bakken met je vriend/vriendin dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |