shit, ik ging net mijn zieke buurman tongen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef Aventura het volgende:
Goede afvaltip: de griep krijgen. Dit is dag 5 en er is 1,5 kilo af.
(Wat een drama zeg die griep, moet je echt niet willen hoor!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Wel uitkijken dat die kilo's er niet meteen weer aankomen als je beter bent! Dit gebeurd wel vaak namelijk. Toen ik ziek was, woog ik 4 kilo lichter. 1 kilo was er een week later wel weer bij maar tochquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef Aventura het volgende:
Goede afvaltip: de griep krijgen. Dit is dag 5 en er is 1,5 kilo af.
(Wat een drama zeg die griep, moet je echt niet willen hoor!)
zo erg is dat niet als je afvalt doordat je niks kan eten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat die kilo's er niet meteen weer aankomen als je beter bent! Dit gebeurd wel vaak namelijk. Toen ik ziek was, woog ik 4 kilo lichter. 1 kilo was er een week later wel weer bij maar toch
ik heb altijd het idee dat het vocht kilo's zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo erg is dat niet als je afvalt doordat je niks kan eten.
Meeste wel idd. Echt vet zul je er niet door verbranden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat het vocht kilo's zijn.
Komt ook omdat het lichaam hoofdzakelijk uit water bestaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat het vocht kilo's zijn.
Goed zo!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg net een zakje m&m's van een collega!
En dat heb ik in de tas gedaan voor iemand anders en ik heb mijn bakje magere yoghurt met schijfjes pruim net opgegeten![]()
(en thuis lees ik terug, maar was zo trots op mezelf aangezien m&m's mijn lievelingssnoepjes zijn!)
(280 kcal per zakje, wat nu keurig op het zakje staat vermeld hielp ook)
ben je toch weer aan de lijn geslagen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ook maar even een dikke vette streep onder gisteren getrokken. Mijn lijstje vertoonde heel veel gelijkenis met dat van BE...
Beterschap aventura
dit lijkt mij wel wat, gewoon 1 m&m per dag, zonder dat je het moet ontzeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg net een zakje m&m's van een collega!
En dat heb ik in de tas gedaan voor iemand anders en ik heb mijn bakje magere yoghurt met schijfjes pruim net opgegeten![]()
(en thuis lees ik terug, maar was zo trots op mezelf aangezien m&m's mijn lievelingssnoepjes zijn!)
(280 kcal per zakje, wat nu keurig op het zakje staat vermeld hielp ook)
nee, wel een op mijn aanrechtblad. Flinke komkommer trouwens!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zitten er trouwens meer mensen met een keukenweegschaal op hun werk? Een matze weegt 8 gram. Mijn komkommer 446 gram.
![]()
![]()
dat zijn geen M&M''s hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit lijkt mij wel wat, gewoon 1 m&m per dag, zonder dat je het moet ontzeggen
[ afbeelding ]
Ik ben weer even aan het leren hoeveel wat weegt zodat ik mijn app goed invul. Is inderdaad een grote. En erg smaakvol ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel een op mijn aanrechtblad. Flinke komkommer trouwens!
Oh, maar dat is te overzien. Ben je even zwaar als ik, gaan we samen even knallen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik probeer nog steeds die gulden middenweg tussen genieten en op gewicht blijven (of iets afvallen) te vinden. Tot nu toe valt dat niet mee... De weegschaal zei vanmorgen 86,5 en ik wil liefst toch onder de 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |