abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124400216
Als je innerHTML vervangt, dan lijkt het me logisch dat je ook de styling veranderd, daarom moet je de text zien te veranderen en niet de html, wat daarvoor juiste commando is moet je even opzoeken ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2013 @ 08:37:45 #206
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124400242
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:28 schreef Chandler het volgende:

[..]

That's all?

En hoe pars je de URL gegevens? ook handig *)

Gewoon in php
pi_124400245
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon in php
Dat leek mij logisch, maar hoe? want dan neem ik aan dat daar een fout in zit :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2013 @ 08:41:46 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124400277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:38 schreef Chandler het volgende:

[..]

Dat leek mij logisch, maar hoe? want dan neem ik aan dat daar een fout in zit :)
Huh? heb je mijn post wel gelezen? Ik heb een testpagina gemaakt met alleen

1
2
3
<?php
echo "dit is een php test";
?>

http://www.hansbakkerlederwaren.nl/test2

dit geeft een 404

http://www.hansbakkerlederwaren.nl/test2.php

dit geeft de echo in het script gewoon weer.

Apache past multiviews op .html en .gif toe, maar dus NIET op .php. Wanneer hij dus in een directory gaat zoeken naar <bestand> vind hij WEL <bestand>.html of <bestand>.gif, maar als er <bestand>.php staat negeert hij die en geeft een 404

in mijn (echte) script doe ik niet veel spannender dan

1
2
3
<?php
$detailId
=end(explode'/'substr($_SERVER['PATH_INFO'], 1)));
?>
pi_124400293
Misschien een regeltje toevoegen in je htacces dat hij ook .php pakt? misschien dat de oude INI van je server dat wel deed en de nieuwe niet?

Zelf rewrite ik alles via index.php en zoek dan naar het desbetreffende bestandje in mijn site (soort mvc)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2013 @ 08:47:13 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124400315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:43 schreef Chandler het volgende:
Misschien een regeltje toevoegen in je htacces dat hij ook .php pakt? misschien dat de oude INI van je server dat wel deed en de nieuwe niet?

Zelf rewrite ik alles via index.php en zoek dan naar het desbetreffende bestandje in mijn site (soort mvc)
Ja, ik wist niet dat dat ook .htaccess kon!

AddType application/x-httpd-php .php toegevoegd in .htaccess en het werkt :P
pi_124400441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, ik wist niet dat dat ook .htaccess kon!

AddType application/x-httpd-php .php toegevoegd in .htaccess en het werkt :P
_O_ gefeli en zo moeilijk was het niet dus :P
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2013 @ 09:11:21 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124400531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:02 schreef Chandler het volgende:

[..]

_O_ gefeli en zo moeilijk was het niet dus :P
Wel om uit te vinden wat er nu mis was. Zeker met een weinig toeschietelijke hoster die vanaf moment 1 heeft geroepen "zit in je script" Terwijl ik kon aantonen dat de server een 404 terug gooide en we dus helemaal niet in mijn script kwamen.
pi_124400563
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wel om uit te vinden wat er nu mis was. Zeker met een weinig toeschietelijke hoster die vanaf moment 1 heeft geroepen "zit in je script" Terwijl ik kon aantonen dat de server een 404 terug gooide en we dus helemaal niet in mijn script kwamen.
LOL het is sowieso raar dat die PHP scripts niet geladen werden, dat is tegenwoordig de norm toch?
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2013 @ 09:14:19 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124400573
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:13 schreef Chandler het volgende:

[..]

LOL het is sowieso raar dat die PHP scripts niet geladen werden, dat is tegenwoordig de norm toch?
Ze werden wel geladen als je .php er achter zet.
pi_124400593
Duidelijk :) al zou ik het toch via een centraal script aanroepen ;) maar goed, wie ben ik hé! :P
Like trump...
pi_124400659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:16 schreef Chandler het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

werkt totaal niet (geeft ook geen error trouwens)
[ code verwijderd ]

plaatst tekst maar vervangt styling :{

Op zich weet ik hoe ik tekst kan aanpassen $('#div').innerHTML maar dat werkt op een of andere manier niet samen met de styling en als ik de content niet aanpas zie ik een leuke box met 'loading....'
Helaas werkt onderstaand voorbeeld ook niet :{

1infoWindow.setContent('<div class="infobox-wrapper"><div id="infobox">' + data + '</div></div>');

:)
Like trump...
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:46:05 #217
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124401007
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:15 schreef Chandler het volgende:
Duidelijk :) al zou ik het toch via een centraal script aanroepen ;) maar goed, wie ben ik hé! :P
Kan ook nog veiliger zijn.

Gewoon mod_rewrite aanzetten
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124401438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:09 schreef Chandler het volgende:

[..]

Leuk! *) kan er altijd van leren! :) zal 3djs ook eens een bezoekje geven.

Even iets anders, wil nu mijn infowindow anders maken, dus custom.
[ code verwijderd ]

Bovenstaand is mijn html code voor mijn custom infowindow! *) werkt op zich goed, echter wil ik de content laten vervangen door en ajax aanroep (iets wat half werkt).
Die </dov> moet </div> zijn, neem ik aan.
quote:
[ code verwijderd ]

Normaal zou ik via infoWindow.setContent(data) de content kunnen vervangen maar helaas vervang ik daarmee ook de styling van de divs en dat wil ik niet, vandaar dat ik dacht middels $('#infobox').innerHTML de content aan te passen maar dat werkt niet. Heeft iemand hier een oplossing voor? google bracht mij namelijk niet veel nuttigs :{
Hoe ziet je css eruit? Ik denk dat re geen styling zit op #infobox maar alleen op de div daarin (#infobox-content). Die verdwijnt, dus gaat de styling ook weg.
pi_124403742
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:12 schreef Light het volgende:

[..]

Die </dov> moet </div> zijn, neem ik aan.

[..]

Hoe ziet je css eruit? Ik denk dat re geen styling zit op #infobox maar alleen op de div daarin (#infobox-content). Die verdwijnt, dus gaat de styling ook weg.
Ja die dov moet een div zijn lol maar die had ik reeds gevonden en aangepast.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
.infobox-wrapper {
        display:none;
    }
    #infobox {
        border:2px solid black;
        margin-top: 8px;
        background:#333;
        color:#FFF;
        font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
        font-size:12px;
        padding: .5em 1em;
        -webkit-border-radius: 2px;
        -moz-border-radius: 2px;
        border-radius: 2px;
        text-shadow:0 -1px #000000;
        -webkit-box-shadow: 0 0  8px #000;
        box-shadow: 0 0 8px #000;
    }

dit is mijn stylesheet.

dit is de aanroep van de infoWindow
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
   infoWindow = new InfoBox({
            content: $("#infobox"),
            disableAutoPan: false,
            maxWidth: 150,
            pixelOffset: new google.maps.Size(-140, 0),
            zIndex: null,
            boxStyle: {
                background: "url('http://google-maps-utility-library-v3.googlecode.com/svn/trunk/infobox/examples/tipbox.gif') no-repeat",
                opacity: 0.75,
                width: "280px"
            },
            closeBoxMargin: "12px 4px 2px 2px",
            closeBoxURL: "http://www.google.com/intl/en_us/mapfiles/close.gif",
            infoBoxClearance: new google.maps.Size(1, 1)
        });

Maar iedere keer als ik op een marker klik verdwijnt de styling en komt de tekst er voor in de plaats..

@Juicyhil: Hoezo kan mod_rewrite veiliger zijn? tenzij je doelt op het parsen van afbeeldingen, dan ben ik het met je eens... die behoor je niet te 'parsen' ;)
Like trump...
pi_124405044
hoort dit niet gewoon in het html-topic?
pi_124409455
Je hebt gelijk KomtTijd, maar je praat zo gemakkelijk door in dit topic ;) ik vraag wel een post move aan *)
Like trump...
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:42:20 #222
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_124414705
En als je
1jQuery("#infobox")

gebruikt in plaats van
1$("#infobox")

werkt het dan ook niet?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 23 maart 2013 @ 19:56:22 #223
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124417484
Het is sowieso geen .text(data) maar .html(data) in jouw geval denk ik.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_124513444
nvm
Like trump...
pi_124516869
Weet iemand of er een manier bestaat om in de tabel zelf op te slaan of een record uitgelezen is met een bepaalde query?

bijv. SELECT * FROM table AND UPDATE table SET uitgelezen = 1

of moet ik daar 2 queries van maken?
pi_124516902
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand of er een manier bestaat om in de tabel zelf op te slaan of een record uitgelezen is met een bepaalde query?

bijv. SELECT * FROM table AND UPDATE table SET uitgelezen = 1

of moet ik daar 2 queries van maken?
Gewoon 2 queries van maken.
pi_124518147
ja ik zit weer te moeilijk te denken voor een simpel probleem geloof ik.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:08:19 #228
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_124521337
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
ja ik zit weer te moeilijk te denken voor een simpel probleem geloof ik.
Houdt de geest jong. :7
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:47:58 #229
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124527339
Mensen hier al met MariaDb gespeeld?
Dit naar aanleiding van onderstaande bericht. :P

http://webwereld.nl/nieuw(...)n-massaal-mysql.html
pi_124528781
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:47 schreef ursel het volgende:
Mensen hier al met MariaDb gespeeld?
Dit naar aanleiding van onderstaande bericht. :P

http://webwereld.nl/nieuw(...)n-massaal-mysql.html
Toevallig gisteren even naar gegoogled. Ben nog niet gelijk geneigd om het te gaan installeren maar zo te zien is het ook op de licentie na weinig anders...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:55:27 #231
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124532519
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Toevallig gisteren even naar gegoogled. Ben nog niet gelijk geneigd om het te gaan installeren maar zo te zien is het ook op de licentie na weinig anders...
Even snel geinstalleerd en database geimporteerd. Applicatie werkt verder gewoon goed naar behoren.
Zend Profiler geeft aan dat er qua performance ook praktisch geen verschil is. Maar goed. Dat is onder amper load en even snel kijken op +/- 100 queries uitvoer.
pi_124532997
Kan ik jullie weer lastig vallen met mijn complexe vragen? Ik zal mijn probleem even omschrijven met een zo simpel mogelijk voorbeeld.

Ik heb een database met, zeg, 3 dieren: kat, hond, vis. Elk dier heeft maximaal 8 verschillende eigenschappen. Die eigenschappen zijn gekoppeld aan een nummer dat ook weer gekoppeld is aan elk dier.

De ene database ziet er dus zo uit:

Dier_ID-----------Dier
1--------------------Kat
2--------------------Hond
3--------------------Vis

En de andere database zo:

Eigenschap_ID-------Eigenschap------------Dier_ID
1----------------------------Miauwt------------------1
2----------------------------Jaagt op muizen-----1
3----------------------------Geeft kopjes----------1
4----------------------------Heeft een staart------1
5----------------------------Blaft----------------------2
6----------------------------Heeft een staart------2
7---------------------------Zwemt--------------------3

Ik weet dus niet of deze database wel geschikt is om het probleem op de meest handige manier aan te pakken.

Wat ik nu wil is een checkboxlist, waarmee ik dieren kan filteren op eigenschappen. Stel ik vink alleen "zwemt" aan, dan wil ik alleen de vis als resultaat. Vink ik alles aan behalve "geeft kopjes", dan wil ik graag alle dieren, behalve de kat als resultaat.

Heeft iemand een idee op welke manier ik dit probleem het beste kan oplossen?
pi_124536199
beter maak je een aparte tabel met alle mogelijke eigenschappen en een koppeltabel om deze aan dieren te koppelen.

SELECT DISTINCT dier_id FROM koppeltabel WHERE eigenschap_id IN (values van chekboxes)
pi_124536507
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
beter maak je een aparte tabel met alle mogelijke eigenschappen en een koppeltabel om deze aan dieren te koppelen.

SELECT DISTINCT dier_id FROM koppeltabel WHERE eigenschap_id IN (values van chekboxes)
Daarmee ben je er niet ;) Hij wil namelijk alleen de dieren waarvan alle eigenschappen geselecteerd zijn. Dus als één van de eigenschappen niet is geselecteerd (in zijn voorbeeld "geeft kopjes" mag hij niet in de lijst voorkomen, dat is bij jou nu wel het geval.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124536784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Daarmee ben je er niet ;) Hij wil namelijk alleen de dieren waarvan alle eigenschappen geselecteerd zijn. Dus als één van de eigenschappen niet is geselecteerd (in zijn voorbeeld "geeft kopjes" mag hij niet in de lijst voorkomen, dat is bij jou nu wel het geval.
Dat maakt het ook zo lastig denk ik. Een array in de database opslaan zou het makkelijkste zijn. :P
pi_124536944
SELECT DISTINCT dier_id FROM koppeltabel WHERE dier_id NOT IN ( SELECT DISTINCT dier_id FROM koppeltabel WHERE eigenschap_id NOT IN ( values van checkboxes ) )
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124537464
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef Rockfire het volgende:
SELECT DISTINCT dier_id FROM koppeltabel WHERE dier_id NOT IN ( SELECT DISTINCT dier_id FROM koppeltabel WHERE eigenschap_id NOT IN ( values van checkboxes ) )
Moet ik nu dus een 3e tabel aanmaken, die de dierentabel koppelt met de kenmerkentabel?
pi_124537611
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Moet ik nu dus een 3e tabel aanmaken, die de dierentabel koppelt met de kenmerkentabel?
Ik was doorgegaan op het voorbeeld van KomtTijd, het moet niet, maar in jouw voorbeeld kun je nu een eigenschap niet aan meerdere dieren koppelen. Als je het niet doet moet je in mijn query "koppeltabel" vervangen door "eigenschappentabel"
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124546447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik was doorgegaan op het voorbeeld van KomtTijd, het moet niet, maar in jouw voorbeeld kun je nu een eigenschap niet aan meerdere dieren koppelen. Als je het niet doet moet je in mijn query "koppeltabel" vervangen door "eigenschappentabel"
Wat zou beter zijn voor de prestaties?

2 tabellen, waarbij elke regel een dier koppelt aan een eigenschap

óf

3 tabellen waarbij één tabel uit unieke kenmerken bestaat en één tabel die per regel een kenmerk aan een dier koppelt?

Natuurlijk uitgaande van de query die jij hier post.

Ik zie eigenlijk het nut niet van die koppeltabel, want in de eigenschappen tabel kan ik toch ook in meerdere regels aangeven dat een dier meerdere kenmerken heeft?
pi_124546854
Eh. Ik denk dat prestaties op dit moment wel het laatste zijn waar je je druk om hoeft te maken.
pi_124547938
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Eh. Ik denk dat prestaties op dit moment wel het laatste zijn waar je je druk om hoeft te maken.
Oké, dan ga ik het eerst proberen zonder koppeltabel aangezien in die 2 tabellen al heb. Mocht dat niet lukken, dan kom ik wel weer terug.

Bedankt voor de input. ^O^
pi_124548298
Ik snap niet helemaal hoe je dat voor je ziet. Je wilt meerdere eigenschappen kunnen koppelen aan meerdere dieren?
pi_124549037
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe je dat voor je ziet. Je wilt meerdere eigenschappen kunnen koppelen aan meerdere dieren?
Ja.
pi_124549496
Dan heb je die koppeltabel dus gewoon nodig.
pi_124549553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef pascal08 het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut niet van die koppeltabel, want in de eigenschappen tabel kan ik toch ook in meerdere regels aangeven dat een dier meerdere kenmerken heeft?
je hebt nu twee keer de eigenschap "heeft een staart" in de tabel staan. Stel je hebt straks 100 dieren met een staart in de database staan en je wilt de beschrijving van de eigenschap aanpassen. Dan zul je dus 100 records in de database moeten aanpassen, terwijl met een koppeltabel je slechts één record zou hoeven aan te passen.

En dan heb ik het nog niet gehad over de mogelijkheid die ontstaat dat je per ongeluk dezelfde eigenschap bij een ander dier anders omschrijft...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124549620
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Rockfire het volgende:

[..]

je hebt nu twee keer de eigenschap "heeft een staart" in de tabel staan. Stel je hebt straks 100 dieren met een staart in de database staan en je wilt de beschrijving van de eigenschap aanpassen. Dan zul je dus 100 records in de database moeten aanpassen, terwijl met een koppeltabel je slechts één record zou hoeven aan te passen.

En dan heb ik het nog niet gehad over de mogelijkheid die ontstaat dat je per ongeluk dezelfde eigenschap bij een ander dier anders omschrijft...
That makes sense. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door pascal08 op 26-03-2013 23:13:00 ]
pi_124549805
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik ga even de tabellen omgooien. :)

Ik moet dus hebben:

Dierentabel:

Dier_ID-----------Dier
1--------------------Kat
3--------------------Vis

Eigenschappentabel:

Eigenschap------------Eigenschap_ID
Miauwt-------------------1
Jaagt op muizen-----2
Geeft kopjes-----------3
Heeft een staart------4
Blaft-----------------------5
Zwemt--------------------6

Koppeltabel:

Eigenschap_ID----------Dier_ID
1------------------------------1
2------------------------------1
3------------------------------1
4------------------------------1
4------------------------------2
5------------------------------2
6------------------------------3

Op deze manier blijven de omschrijvingen van de eigenschappen veel consequenter. Dat is toch wat jullie bedoelen? Ook denk ik dat een database het fijner zal vinden om te zoeken naar getalletjes in plaats van strings. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door pascal08 op 26-03-2013 23:13:04 ]
pi_124555468
Ik zou ook gaan voor 3 tabellen.

1. dier.
2. dingen die het dier kan doen
3. het koppel tabel die dier en actie koppelen.

Qua performance moet dat weinig uitmaken op dit moment maar ook met 1.000.000 records zou dit super snel moeten werken! *)
:)
Like trump...
pi_124557575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:03 schreef pascal08 het volgende:

[..]

[..]

Ik ga even de tabellen omgooien. :)

Ik moet dus hebben:

Dierentabel:

Dier_ID-----------Dier
1--------------------Kat
3--------------------Vis

Eigenschappentabel:

Eigenschap------------Eigenschap_ID
Miauwt-------------------1
Jaagt op muizen-----2
Geeft kopjes-----------3
Heeft een staart------4
Blaft-----------------------5
Zwemt--------------------6

Koppeltabel:

Eigenschap_ID----------Dier_ID
1------------------------------1
2------------------------------1
3------------------------------1
4------------------------------1
4------------------------------2
5------------------------------2
6------------------------------3

Op deze manier blijven de omschrijvingen van de eigenschappen veel consequenter. Dat is toch wat jullie bedoelen? Ook denk ik dat een database het fijner zal vinden om te zoeken naar getalletjes in plaats van strings. :)
Inderdaad :Y

Vergeet ook niet om indexen aan te maken ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124646990
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Dat maakt het ook zo lastig denk ik. Een array in de database opslaan zou het makkelijkste zijn. :P
Kan wel een array in de db opslaan. :P
pi_124756137
Iemand enig idee hoe ik deze pagina's van waypoint kan screenscrapen?
Ik krijg niet de juiste data terug:(
https://app.halowaypoint.(...)tch-b5bae280fab08275

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$url = 'https://app.halowaypoint.com/en-us/Halo4/Ninja%20pgl/wargames/match-b5bae280fab08275';
$agent= $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] ;

$ch = curl_init();
curl_setopt($ch, CURLOPT_SSL_VERIFYPEER, false);
curl_setopt($ch, CURLOPT_VERBOSE, true);
curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true);
curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, $agent);
curl_setopt($ch, CURLOPT_URL,$url);
$result=curl_exec($ch);
echo '<xmp>'.$result.'</xmp>';

?>
Klein test scriptje
pi_124757875
Wat krijg je dan terug? En wat verwacht je terug te krijgen? Log je wel eerst in?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  maandag 1 april 2013 @ 16:07:58 #253
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_124758760
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:34 schreef rekenwonder het volgende:
Wat krijg je dan terug? En wat verwacht je terug te krijgen? Log je wel eerst in?
Idd word gelijk door geredirect naar een login. @Darkomen ff wat meer werk in stoppen door o.a. een cookie jar te gebruiken of zoiets als selenium of phantomjs te gebruiken.
phluphy for president!
pi_124763491
Nog wel een tip als je beter het proces beter wil volgen:
1
2
curl_setopt($ch, CURLOPT_STDERR, fopen('php://output', 'w+'));
curl_setopt($ch, CURLOPT_VERBOSE, true);
Ook nuttig in dit geval:
1curl_setopt($ch, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, true);
En waar ^^ al op hintte: gebruik CURLOPT_COOKIEJAR.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_124765050
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:34 schreef rekenwonder het volgende:
Een stat pagina.
Was idd de login vergeten.

En bedankt, ga maar eens met de nieuwe suggesties aan de slag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')