tof!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef Strega het volgende:
Bos, wat goed nieuws van je sollicitatie.![]()
Ik ben net terug van een ochtendje Neurologie in het UMCG.
Gisteren naar de oogkliniek van het UMCG en nu tot 28 maart eerst even geen ziekenhuis.(hoop ik) Even afkloppen.![]()
Ik heb een leuk iets, ik ben per vorige week redactielid/corrector voor een E-Magazine over (moes)tuinieren, kruiden, koken, kunst enz enz. www.smultuin.nl erg leuk! Het maart nummer is gisteren naar de abonnees gegaan. De samenwerking verloopt goed, zij is blij met mij en ik vind het erg leuk om te doen.
Verder begin ik deze maand met een hondengedragscursus. Dus over een tijdje hoop ik een nog betere hondenfluisteraar te zijn![]()
Gisteren hebben we zo'n 10 kistjes bosviooltjes gehaald, dus ik ben wel even zoet morgen.
Het voorjaar begint nu toch wel echt te kriebelen.![]()
Sinds het goede bericht van het UWV krijg ik nu echt weer wat meer energie en fut voor dingen.
Binnenkort, of ik kom naar Maastricht!quote:
Ja, dat zit hier ook bij! Is ook wel vaak deel van het probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof!
vriendin van mij die doet ook gedragstherapie voor baasjes geven, heel interessant
dr zit iemand heel dichtbij die Sjon kan sturenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Het ligt ongetwijfeld aan mij, daarom zijn het ook allemaal zulke kuthonden en niet maar eentje![]()
Thriftshop
ze leert mij idd ook heel veel, echt tofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zit hier ook bij! Is ook wel vaak deel van het probleem.
Als ie vanavond weer de hele kamer vol gaat zeiken uit het niks net als gisteren breng ik hem morgen, maar ik haal hem niet meer op danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zit iemand heel dichtbij die Sjon kan sturen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie vanavond weer de hele kamer vol gaat zeiken uit het niks net als gisteren breng ik hem morgen, maar ik haal hem niet meer op dan
Zo niet grappig. Het liefste ruk ik echt zijn kop van zijn romp op zo een moment hoor.quote:
zo hadden wij er hier ook eentje, en dan gewoon een placebo teletak omdoen, en meneer zeikt niet meer in huisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo niet grappig. Het liefste ruk ik echt zijn kop van zijn romp op zo een moment hoor.
Ik negeer het maar, straffen heeft toch geen zin, ow en hij lag daarna wel heel braaf 2 uur doodstil onder de bank, dat is ook wat waard
Hij heeft zijn leuke kanten hoor. Als ik hem nooit meer mee naar buiten hoefde te nemen was het best een leuk hondje denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat die hond zielsgelukkig is en jij ondanks alle gedoe met z'n nukken omgaat. Oke, je hebt geen keuze meer, maar je doet het toch maar.
Wat leuk voor je en fijn dat je je op nieuwe dingen kunt gaan richtenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Strega het volgende:
Bos, wat goed nieuws van je sollicitatie.![]()
Ik ben net terug van een ochtendje Neurologie in het UMCG.
Gisteren naar de oogkliniek van het UMCG en nu tot 28 maart eerst even geen ziekenhuis.(hoop ik) Even afkloppen.![]()
Ik heb een leuk iets, ik ben per vorige week redactielid/corrector voor een E-Magazine over (moes)tuinieren, kruiden, koken, kunst enz enz. www.smultuin.nl erg leuk! Het maart nummer is gisteren naar de abonnees gegaan. De samenwerking verloopt goed, zij is blij met mij en ik vind het erg leuk om te doen.
Verder begin ik deze maand met een hondengedragscursus. Dus over een tijdje hoop ik een nog betere hondenfluisteraar te zijn![]()
Gisteren hebben we zo'n 10 kistjes bosviooltjes gehaald, dus ik ben wel even zoet morgen.
Het voorjaar begint nu toch wel echt te kriebelen.![]()
Sinds het goede bericht van het UWV krijg ik nu echt weer wat meer energie en fut voor dingen.
[..]
Binnenkort, of ik kom naar Maastricht!
Bos wat fijn, ik duim nog even doorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef Bos81 het volgende:
Dat was een fijn gesprek
Over 1.5 week nog een test en een gesprek en daarna hoogstwaarschijnlijk een intake bij de desbetreffende afdeling en dan wie weet..
De consulente gaf me een grote kans op bingo, maar wel nog even met beide wortels op de grond blijven staan, want het is nog niet zover..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |