Wow, van bij jou tot bij mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Ynske het volgende:
vanmorgen lekker op de fiets naar t werk gegaan
nee, van de beatrixhaven tot bij t werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, van bij jou tot bij mij?
Bikkel!
Dit is het oudste vogeltje, morgen 2 weken oud!
k kan maar 2 weken parkeren deze maand bij t werk, Tefaf enzo, maar moet wel t volle bedrag betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Huh, wat deed je daar dan?
Is nog ver zat trouwens
tof man, nee heel lief, maar dat gaat hier niet goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er 8.
Zes in 1 nest en 2 in een ander nest.
Wil je?
Je kan nog beter bij mij parkeren, je kan je fiets wel binnen zetten als je wil?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan maar 2 weken parkeren deze maand bij t werk, Tefaf enzo, maar moet wel t volle bedrag betalen
daar pas ik voor, en een vriendinnetje heeft haar bedrijf daar, dus parkeer ik daar en kom ik op de fiets
liefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan nog beter bij mij parkeren, je kan je fiets wel binnen zetten als je wil?
ja is de hond, nee niet t asiel maar om de hoek in t oude pension, daar zit mijn vriendin nu inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Ok. Hier bij het asiel of zo?
Of is Kimmy niet die hond?
![]()
Vanuit bij mij is het maar een paar minuutjes fietsen he, mocht het nou echt smerig weer worden of zo, dan hoor ik het wel. Je kan zo de sleutel van de berging hebben
Zit ze hier in Maastricht nu? Als ze ouwe kleine hondjes heeft die pleegzorg nodig hebben, call me!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja is de hond, nee niet t asiel maar om de hoek in t oude pension, daar zit mijn vriendin nu in
ik houd t in t achterhoofd! dank je!
En jij vind mij erg als ik het over pijpen en slikken heb?quote:
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit ze hier in Maastricht nu? Als ze ouwe kleine hondjes heeft die pleegzorg nodig hebben, call me!
doe mij dat maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij vind mij erg als ik het over pijpen en slikken heb?
Ik weet wel wat de mensen liever horen hoor....
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij vind mij erg als ik het over pijpen en slikken heb?
Ik weet wel wat de mensen liever horen hoor....
More info please!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
we zoeken idd voor zeker 1 hondje pleegzorg
Ik snap wel wie er hier tekort heeft aan persoonlijke contacten dudequote:
Ook aardig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap wel wie er hier tekort heeft aan persoonlijke contacten dude
Zie het als een leermomentje! Doe er je voordeel mee, huiliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |