SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we Sana nou maar beoordelen na het volgende seizoen ipv hem nu al af te zeikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef tammepiet het volgende:
Wel baas van de Boer om Hoesen te selecteren en niet die Zweedse prutser.
Sanaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef tammepiet het volgende:
Wel baas van de Boer om Hoesen te selecteren en niet die Zweedse prutser.
Wat is dat conflict tussen Ajax life en Showtime? Begreep dat ze elkaar niet lekker liggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:01 schreef Inscriviti het volgende:
Jaja de volgende Ajax Life gaat maandag weer naar de drukker
Hier heb ik nog vrij weinig over gehoord, mocht er echt iets spelen dan houden ze het waarschijnlijk internquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wat is dat conflict tussen Ajax life en Showtime? Begreep dat ze elkaar niet lekker liggen.
Hm oké heb een tijdje voor Showtime gewerkt vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Hier heb ik nog vrij weinig over gehoord, mocht er echt iets spelen dan houden ze het waarschijnlijk intern
Ik ga ook morgen, jeeeeuhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef handboek het volgende:
Morgen naar Ajax - AZ.
Zo ga je nooit, zo ga je 2 weken achter elkaar, ik heb de smaak te pakken haha.
1-2 verloren, was restant van eerder door slecht weer gestaakte bekerduel. Was bij 0-2 gestaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef tammepiet het volgende:
Uurtje gespeeld A1 op eigen bodem 1-2 achter tegen feyenoord.
Weet alleen nog niet waar we gaan zitten. Zit een een beetje op marktplaats te neuzen naar kaarten voor de lange zijde, zijn helaas al uitverkocht bij ajax.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ik ga ook morgen, jeeeeuh
Ja. Belachelijk natuurlijk. Er heeft er maar één schuld en dat is Lens, al waren een aantal reacties van andere spelers (ook van PSV) wel buiten proportie.quote:
Misschien had Jetro Willems er wat van moeten zeggen, in plaats van als een meelopertje stoer te willen doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk natuurlijk. Er heeft er maar één schuld en dat is Lens, al waren een aantal reacties van andere spelers (ook van PSV) wel buiten proportie.
die gingen heel hard. Maar ik zou als ik jou was gewoon lekker ergens zitten, maakt niet uit waar alleen op zuid 2 (vak 410 + 426 t/m430) verwacht ik de beste sfeerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:30 schreef handboek het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet waar we gaan zitten. Zit een een beetje op marktplaats te neuzen naar kaarten voor de lange zijde, zijn helaas al uitverkocht bij ajax.
Babel, ben jij het?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Die tokkies van Feyenoord moeten ook worden geschorst.
Vind je van niet dan? Verhoek greep Lens bij de keel en Immers deed ook nog wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |