SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)NIEUW: Foto's!
En dan zo FOK!meets verpestenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien zijn het echte FOK!kers en durven ze niet face-to-face te praten.
Was cool, wij zeiden beide "vol", en ik had post #302quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
TT
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je de lapo niet had, je wordt traag![]()
Ja, awesomequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zo FOK!meets verpesten![]()
Naja, succes met je rijles zo he.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
TT
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je de lapo niet had, je wordt traag![]()
verander shotgun met lapoquote:The Shotgun Gaper
Gapers (gey-pers) are people who prioritize Shotgun much more than a normal human being. These people will alter their usual behavior and even undermine their own ethics in order to gain the rights to Shotgun. They do this through legal means, however - such as sprinting for an exit - and therefore they cannot be Voided (see below). The term Gaper was coined after the most infamous Gaper of all, Will Henderson, rode Shotgun for 2 months straight. The advantage to being a Shotgun Gaper, of course, is that you always get Shotgun. Being a Shotgun Gaper, however, is frowned upon.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
verander shotgun met lapo![]()
Nee, een JNG meet is nooit beter!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, awesomeKun je nog beter een JNG-meet hebben
Dank je
Das dubbel he...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
verander shotgun met lapo![]()
quote:The Shotgun Gaper
Net als een kinderen-pedo... of een vuur-pyromaan, of een diefstal-kleptomaanquote:Gapers (gey-pers) are people who prioritize Shotgun much more than a normal human being.
Ik klik er niet op, het interesseert me namelijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://www.shotgunrules.com/
Maar van een JNG meet kun je nog iets maken, van geen meet nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, een JNG meet is nooit beter!!
WTF ik snap best dat mn ma jaloers is op mijn nieuwe pc aangezien zij een barrel heeft met wel 20 gig schijfruimte
Doe jij nooit aan shotgun?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik klik er niet op, het interesseert me namelijk niet
Daar kon je niks van maken!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar van een JNG meet kun je nog iets maken, van geen meet niet
Whaha, past daar uberhaupt het besturingssysteem op?
Naja, rijles
In mijn auto gelden strikte shotgunregelsquote:
Ik niet nee, jij ongetwijfeld welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kon je niks van maken!!
Je wist niet hoe snel je naar mij moest vluchten![]()
Succes
Wij door kinderzitjes op de achterbankquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In mijn auto gelden strikte shotgunregelsen ik promote shotgun in mijn auto door snoep en een vuile achterbank
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet nee, jij ongetwijfeld wel.
Dankje
kan minder erg zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij door kinderzitjes op de achterbank
Ghehe shotgunquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In mijn auto gelden strikte shotgunregelsen ik promote shotgun in mijn auto door snoep en een vuile achterbank
Dat is toch standaard? Elke nieuwe auto moet ingewijd wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan minder erg zijnGewoon 1x de roddel de lucht ingooien dat je op de achterbank geneukt hebt en niemand wil er meer zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |