quote:
Vanaf waar ga je dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:56 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Maatje haakt af, moet nu alleen richting Schagen. Weet niet of ik daar wel zo'n in heb...
Met onze auto kun je helaas niet mee, zit al volquote:
Daar woonde ik 2 jaar geleden.. Nu niet meerquote:
Center Parcs?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Sc0tTy het volgende:
Nou...! Harm, Tim, Niels, chick van Niels en ik zijn de klaar voorAangekomen in et huusje
Je mist vrij weinig hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar woonde ik 2 jaar geleden.. Nu niet meer
Ja ik hoop het ook, maar dat takke end alleen terug rijden na een feest is geen goed idee...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Met onze auto kun je helaas niet mee, zit al volIk hoop dat je nog iets gefixt krijgt, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Uithoorn, dan is schagen thuisbasis man! Ik woon in Twente, daarom ga ik ook niet. Ik dacht als jij nu uit Twente komt wil ik best meegaan, maar dat wordt em ds niequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mist vrij weinig hoor
[..]
Ja ik hoop het ook, maar dat takke end alleen terug rijden na een feest is geen goed idee...
Geloof mij... dat drukt de pret wel. Ik woon in de omgeving en met de bus hier van station naar station is totale terrorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef Ziekebaard het volgende:
Maar zie net wel dat er aan het spoor wordt gewerkt tussen Alkmaar en Uitgeest en dat we dus op dat stuk met de bus mogen... Achja mag de pret niet drukken
Oww Fijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Geloof mij... dat drukt de pret wel. Ik woon in de omgeving en met de bus hier van station naar station is totale terror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |