Dat lijkt me ook aardig vervelendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb mini handjes... Ik heb maat small
Bouwvakker!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens blijkbaar behoorlijk grote handenDat wist ik eigenlijk wel al, maar met het kopen van handschoenen werd het nog eens bevestigd: ik heb nu maat XL, maar dat is al een beetje aan de kleine kant
Ik draag geen brilquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt nog best een aardige gelijkenis gevonden
quote:
Ik wist dat ik daar commentaar op ging krijgen...quote:
Heb je maar zo'n beperkt setje meegekregen dan?quote:Morgen wel weer though, lenzen zijn in de bestelling maar geen idee wanneer ze er zijn.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat ik daar commentaar op ging krijgen...
[..]
Eerst maar eens gewoon wennen, en dit was het goedkoopstequote:Heb je maar zo'n beperkt setje meegekregen dan?
En waarom geen week- of maandlenzen? Elke dag dat gekloot met die verpakkingen...
Geen idee, niet over gehad. Maar het is zo dichtbij, nog geen 10 minuten fietsenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:31 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het handig dat ik elke maand m'n lenzen thuisgestuurd krijg. Gaan/ kunnen ze dat voor jou ook doen, Etc?
Yeah, Diaan is back!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tim, van harte gefeliciteerd....
en dan doe ik Jojo en Red ook nog maar even... ruim verlaat. Van harte![]()
Diaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tim, van harte gefeliciteerd....
en dan doe ik Jojo en Red ook nog maar even... ruim verlaat. Van harte![]()
Nee dat was Jairquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, Nico ook nog. Red is toch begin deze maand jarig geweest?
Majo, alles gaat goed hoor. Ik heb het alleen te druk op mijn werk om te fokken en 's avonds geen zin. Dan lekker op de bank series kijken.![]()
En de dagen dat ik thuis ben en de kinderen naar school druk met van alles. Ik ben in een opruim/schoonmaakperiode...
Ow okay. Hahaha.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat was JairRed is in oktober jarig.
Fijn dat alles goed met je gaat! En ik ken dat wel dat fokmoe zijn, dat heb ik ook in perioden
En schoonmaakperiode, heb je iets te vertellen?![]()
Dat geldt dan ook niet voor mij. Moet zeggen dat ik het ook irritant vind als er halve dingen gepost worden zodat mensen ernaar moeten vissen en je extra aandacht moeten geven, in plaats van gewoon meteen te zeggen dat je je kut voelt/boos bent/blij bent, omdat ...(vul zelf in).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |