abonnement Unibet Coolblue
pi_123359248
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
Facts don't care about your feelings
pi_123359485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Met jezelf :')
Ja kan prima hoor :)
pi_123359663
Gewoon hard spammen, wikibomben en social bookmark bomben. Gangnam styleeeeee :7
pi_123359952
Mijn sites zijn ook allemaal gelinkt met mezelf :P
pi_123360909
Snap ik ook wel :') maar hij zegt handen uit de mauwen steken en volgas backlinks regelen. Dat lijkt me niet zo moeilijk namelijk met je eigen sites ;)
Facts don't care about your feelings
pi_123360919
Kijk eens op jullie rekeningen :D Google heeft weer uitbetaald :D
pi_123360947
Oh ja nu je het zegt, die ¤950 was me niet eens opgevallen tussen al dat geld :P
Facts don't care about your feelings
pi_123361014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja nu je het zegt, die ¤950 was me niet eens opgevallen tussen al dat geld :P
Hehe met welke website voornamelijk?
pi_123361033
verkleinjepenis.nl
Facts don't care about your feelings
pi_123361048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef YoshiBignose het volgende:
verkleinjepenis.nl
:') Maar even serieus?
pi_123361074
Zeg ik niet.
Facts don't care about your feelings
pi_123361090
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Zeg ik niet.
Waarom niet? :')
pi_123361167
Daar zijn diverse redenen voor :P
Facts don't care about your feelings
pi_123361182
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar zijn diverse redenen voor :P
Ja heb het al gevonden snap hem ja ;) Illegale shizzle for wizzle :P
pi_123361202
Nee dat niet eens...
Facts don't care about your feelings
pi_123361355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:42 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja heb het al gevonden snap hem ja ;) Illegale shizzle for wizzle :P
MolFan bijna niemand plaatst hier zijn/haar project enkele redenen kunnen zijn:

- ideëen kopiëren van goedlopende sites;
- in dezelfde niche gaan concurreren;
- op andermans banners klikken om mogelijk een ban te forceren

Dat laatste lijkt wat minder waarschijnlijk want ik sprak laatst iemand dat wanneer er vreemd klikgedrag vanaf een ip-adres komt deze geen bannervertoningen meer krijgt. Details weet ik niet maar hier was ook al iemand die liet weten dat Adsense bans niet meer snel gegeven worden (kost Google natuurlijk ook omzet/winst).
pi_123361398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

MolFan bijna niemand plaatst hier zijn/haar project enkele redenen kunnen zijn:

- ideëen kopiëren van goedlopende sites;
- in dezelfde niche gaan concurreren;
- op andermans banners klikken om mogelijk een ban te forceren

Dat laatste lijkt wat minder waarschijnlijk want ik sprak laatst iemand dat wanneer er vreemd klikgedrag vanaf een ip-adres komt deze geen bannervertoningen meer krijgt. Details weet ik niet maar hier was ook al iemand die liet weten dat Adsense bans niet meer snel gegeven worden (kost Google natuurlijk ook omzet/winst).
Dat laatste klopt ja, Google is niet geheel achterlijk. En laat mensen maar nieuwe sites maken merendeel mislukt toch :) Voordat je zover bent om te kunnen concurreren ben je wel 1-2 jaar verder denk niet dat het merendeel daar echt zin in heeft :P
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:57:42 #18
340341 Blester
Membre très utile
pi_123361641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dat laatste klopt ja, Google is niet geheel achterlijk. En laat mensen maar nieuwe sites maken merendeel mislukt toch :) Voordat je zover bent om te kunnen concurreren ben je wel 1-2 jaar verder denk niet dat het merendeel daar echt zin in heeft :P
Binnen een maand kan ik meestal al een leuke positie behalen in een branche met een nieuwe website. Nieuw projectje, domeinnaam is nu een maand oud en sta op positie 4 op keyword met 20.000 lokale exacte zoekresultaten en concurrentie van grote bedrijven/instanties.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123361661
Ja jij wel, maar jij bent ook ongelooflijk masterlijk.
Facts don't care about your feelings
pi_123361944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja jij wel, maar jij bent ook ongelooflijk masterlijk.
niet fucken met vriend bas J/B he. Eigenlijk heet hij gewoon karel of Joost natuurlijk.. Pure authoriteit!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:26:57 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_123362492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja jij wel, maar jij bent ook ongelooflijk masterlijk.
Volgens mij is Blester inderdaad door God zelf hierheen gestuurd om ons te onderwijzen en laten zien hoe de shit werkt. Blester geeft geen neuk, hij doet het gewoon.
pi_123362956
De meeste backlinks zijn charlatan-methodes, je kan het beter "aan de natuurlijke wijze" overlaten. :P
pi_123364167
Webmasters hier, hoe gaan jullie om met auteursrecht op afbeeldingen? Ik neem aan dat veel van jullie meerdere websites hebben met afbeeldingen. Ik stel deze vraag omdat ik zelf net begonnen ben en mij ook flink aan het inlezen ben. Heb al heel wat zaken van Getty Images voorbij zien komen en ben wel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan. (Misschien handiger om een apart topic te openen, maar hier zitten tot slot alle webmasters).
pi_123364489
Wat doen jullie met themes die zelf ook SEO hebben? Dus stel je hebt al een SEO plugin, moet je het theme dan ook voorzien van je gegevens of zouden jullie dit dan blanco laten?
pi_123364737
welke gegevens?
pi_123364787
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
welke gegevens?
Keywords, tags dat soort SEO zaken. Normaliter vul je die in bij bijvoorbeeld de plugin van Yoast maar je kan dit bij het theme meestal ook invullen, blanco laten of nogmaals alles invullen?
pi_123365192
moet je even kijken hoe dat er in de bron uit komt te zien, daar gaat het om.
pi_123367648
Wat is volgens jullie de beste plugin om je Adsense banners automatisch in berichten te zetten? Er zijn er zoveel namelijk, geen idee wat nu eigenlijk de beste is :)
pi_123368320
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Leslie.Chow het volgende:
Webmasters hier, hoe gaan jullie om met auteursrecht op afbeeldingen? Ik neem aan dat veel van jullie meerdere websites hebben met afbeeldingen. Ik stel deze vraag omdat ik zelf net begonnen ben en mij ook flink aan het inlezen ben. Heb al heel wat zaken van Getty Images voorbij zien komen en ben wel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan. (Misschien handiger om een apart topic te openen, maar hier zitten tot slot alle webmasters).
Ik pak gewoon images van google en dan meestal van Amerikaanse sites. Laat ze me maar aanklagen om een foto. Dat doen ze toch niet.

Je kan ook foto's kopen. Heb wel eens onderzoek gedaan maar kost je klauwen vol met geld. Zelfs grote nieuwssites pakken gewoon foto's van Amerikaanse sites. Soms staat het watermerk er nog op. Niemand gaat een rechtzaak aanspannen om een foto. (Zo lang het geen gejatte playboyfoto's zijn ofzo :D)
pi_123368355
dubbel
pi_123368366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
Wat is volgens jullie de beste plugin om je Adsense banners automatisch in berichten te zetten? Er zijn er zoveel namelijk, geen idee wat nu eigenlijk de beste is :)
Geen enkele. Je moet nooit plugins gebruiken voor adsense maar het gewoon in je template inbouwen.

Het risico met plugins is dat je nooit weet wat het doet, en wat het doet na een update. Het kan dus zomaar zijn dat de plugin eigen adsense code inplaats van de jouwne toont zonder dat je het weet.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123368396
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Bart-Willem het volgende:
De meeste backlinks zijn charlatan-methodes, je kan het beter "aan de natuurlijke wijze" overlaten. :P
En lekker "op de natuurlijke wijze" de rankings domineren op pagina 10 van google :D
pi_123368472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:20 schreef RPG het volgende:

[..]

Geen enkele. Je moet nooit plugins gebruiken voor adsense maar het gewoon in je template inbouwen.

Het risico met plugins is dat je nooit weet wat het doet, en wat het doet na een update. Het kan dus zomaar zijn dat de plugin eigen adsense code inplaats van de jouwne toont zonder dat je het weet.
Inbouwen zonder kennis gaat lastig :) Heb er nu 1 waarvan nog nooit 1 update is uitgekomen die werkt met shortlinks. Plugin is reeds 2 jaar oud ofzo.
pi_123368732
Mooie theme MolFan, Arras 2? :P Die gebruik ik zelf ook op een site.. haha.
pi_123368775
Arras bazentheme inderdaad :)
pi_123368862
Ik vind het een beetje chaotisch...
Facts don't care about your feelings
pi_123368906
Door die achtergrond i guess maar kan geen goede grote vinden tot nu toe :(
pi_123368940
Overigens ga ik linkbuilden per page en de bezoekers zullen voornamelijk instromen op gerichte pagina's dus niet zozeer op de frontpage als je dat bedoelt. Frontpage moet nog wel even gevuld worden her en der :)
pi_123370215
WTF is een Ouya? Concurrent van PS3 en XBOX360?
pi_123371310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef JDx het volgende:
WTF is een Ouya? Concurrent van PS3 en XBOX360?
Zou zeggen lees maar eens. Supercool ding voor 8 tientjes en je kan hem modden etc etc alles gratis qua games :)
pi_123371323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

En lekker "op de natuurlijke wijze" de rankings domineren op pagina 10 van google :D
Valt mee: ik heb zelf geen enkele backlink gefixt en sta voor klassieke Volvo's toch echt op 1. :P
pi_123371944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Valt mee: ik heb zelf geen enkele backlink gefixt en sta voor klassieke Volvo's toch echt op 1. :P
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat sommige niches iets meer competitie hebben dan klassieke volvo's.

Maar soms heb je ook gewoon mazzel ja. Ik heb een adsense site die ik vorige week heb gemaakt al op 2 staan voor een 29.000 exact anchor woord :) Het enige wat ik hoefde te doen was de site in mijn partnerlijsten te zetten van sites uit dezelfde niches (die al goed ranken).
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:03:26 #44
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_123372778
quote:
Je theme is fucked op mobile, en de onderste ad ziet er ook niet lekker uit
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_123372817
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Je theme is fucked op mobile, en de onderste ad ziet er ook niet lekker uit
Ja die ads loop ik nog even mee te spelen zeg maar :) Mobile geen idee moet ik nog naar kijken. Eerst eens vullen met originele eigen content.
pi_123374655
Net ook even AdSense aangevraagd voor m'n vriendin, benieuwd of ze het accepteren.
pi_123375198
Wat voor websites heeft je vriendin dan?

Pics? 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_123375358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat sommige niches iets meer competitie hebben dan klassieke volvo's.

Maar soms heb je ook gewoon mazzel ja. Ik heb een adsense site die ik vorige week heb gemaakt al op 2 staan voor een 29.000 exact anchor woord :) Het enige wat ik hoefde te doen was de site in mijn partnerlijsten te zetten van sites uit dezelfde niches (die al goed ranken).
Ook wat andere sites van me doen het goed in Google, zonder enige vorm van linkbuilding. Gewoon zorgen voor goede content en je wordt vanzelf beloond. :P Maar als je iets hebt waar 67884686 sites al van bestaan dan is linkbuilding wel belangrijk ja. :) Maar je moet wel opletten dat je 't op de juiste wijze doet: grapjassen die op forums gaan klooien is smeken om een penalty. :P
pi_123375446
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Ook wat andere sites van me doen het goed in Google, zonder enige vorm van linkbuilding. Gewoon zorgen voor goede content en je wordt vanzelf beloond. :P Maar als je iets hebt waar 67884686 sites al van bestaan dan is linkbuilding wel belangrijk ja. :) Maar je moet wel opletten dat je 't op de juiste wijze doet: grapjassen die op forums gaan klooien is smeken om een penalty. :P
Forums kan prima maar met mate ;)

Een van de beste tactieken is artikelen tikken en op persberichten krijgen etcetera :) Wel uniek en dat is een hels karwei. Ook startpagina doet het nog goed soms :)
pi_123376729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat voor websites heeft je vriendin dan?

Pics? 8-)
Afgekeurd, ze zeggen, dat de gegevens overeen komen met een reed goedgekeurd AdSense account. Maar dat is helemaal niet waar, speciaal email adres voor haar aangemaakt (haarnaam@jdx.nl) en ja, hetzelfde adres gebruikt, maar dat zegt toch niks?

Pfff irritant en je kan niet replyen.
pi_123378236
Waarom wil je nog een adsense account dan?
Facts don't care about your feelings
pi_123378332
Zij wil eentje voor haarzelf, voor haar eigen site.

En ik had gezegd als we de rest van de sites nou samen bijhouden, kunnen we het zo doen dat jouw adsense bij jouw posts komt te staan en mijn adsense bij mijn posts, om het uit elkaar te houden.
pi_123378512
En je bent te lui om even haar eigen email adres te gebruiken?
Facts don't care about your feelings
pi_123378932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat voor websites heeft je vriendin dan?

Pics? 8-)
vertel jij toch ook niet :s)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:46:07 #55
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123379696
Nou, deze maand toch meer geld gemaakt dan vorige maand. Ik had er weinig hoop in, maar door de wijziging van de advertenties komen er toch wel wat meer klikjes.

En ik heb nog een ander ideetje om de boel beter vindbaar te maken in de zoekmachines, maar dat had ik al vanaf dag 1 moeten doen, stom foutje. :P Alhoewel.. ik moet even op onderzoek uit.
pi_123379885
JDx, je bedoelt een tweede account met hetzelfde woonadres? Ik wil het ook uitzoeken maar er zal wel een manier zijn. Een ander account omdat ik met iemand anders een project wil starten en geen zin heb in geklooi omdat hij in het verleden een ban heeft gehad.
pi_123382243
Mijn broer heeft ook een adsense, op hetzelfde adres. Het is dus wel mogelijk.
pi_123384882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Ook wat andere sites van me doen het goed in Google, zonder enige vorm van linkbuilding. Gewoon zorgen voor goede content en je wordt vanzelf beloond. :P Maar als je iets hebt waar 67884686 sites al van bestaan dan is linkbuilding wel belangrijk ja. :) Maar je moet wel opletten dat je 't op de juiste wijze doet: grapjassen die op forums gaan klooien is smeken om een penalty. :P
Ik gooi overal mijn linkjes neer. fora's, blogjes, maakt me allemaal niks uit. Hoe meer hoe beter mits je de goede anchor density gebruikt. Google hecht ook waarde aan nofollow links dus als ik de kans krijg om mijn link te dumpen doe ik het. Het is gewoon kutwerk maar als je een dagje flink hebt lopen backlinken dan zie je je site omhoog vliegen ^O^
pi_123384969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef WebBeestje het volgende:
JDx, je bedoelt een tweede account met hetzelfde woonadres? Ik wil het ook uitzoeken maar er zal wel een manier zijn. Een ander account omdat ik met iemand anders een project wil starten en geen zin heb in geklooi omdat hij in het verleden een ban heeft gehad.
Doe dan op haar ouders adres of jouw ouders adres. Ze controleren dat toch niet. Het is toch alleen maar om die code te ontvangen die je per post krijgt :)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:39:50 #60
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123386193
Hmm zoals ik al eerder zei, heb ik mijn site in HTML gemaakt, maar ik gebruik dus nog wel een frameset. Een navigatiebalk bovenaan en de content in het onderste frame. Werkt in principe goed, maar ik heb er een body onload() functie in zitten, die kijkt of de pagina niet zonder frame geopend wordt. Als dat het geval is, knalt ie 'm terug naar de frontpage (dit kan ik waarschijnlijk nog wel aanpassen als ik wat dieper op de code kijk).

Enige nadeel hiervan is, dat als de Google bot langs komt, deze ook teruggezet wordt en de pagina dus niet of slecht geindexeerd is. Dus niet zoekmachine vriendelijk, laat staan dat mensen de pagina's kunnen vinden. Valt me nog mee dat ik nog genoeg mensen op de site krijg, maar dat komt door de 40+ 'gratis' backlinks, zonder die te hoeven vragen aan die sites. Maar ik kan dus veel meer verkeer genereren als de onderliggende pagina's goed zoekbaar zijn.
Ik twijfel ook dat als ik de code aan pas en het wel zo ver krijg dat de opgevraagde pagina in een frame wordt geladen (dus zonder naar de frontpage te gaan), wat Google er dan van maakt...

Iemand tips (nee, niet meteen met een CMS komen :+ ).
Ik kan natuurlijk die onload-functie er uit halen, maar dan kom je binnen op een pagina zonder navigatie. Eigenlijk is dit niet het juiste topic, maargoed. :P

Ik heb overigens een sitemap bij Webmaster Tools er in gezet zojuist, misschien dat dat nog iets helpt.
pi_123386264
WEG MET DIE FRAMES!!!!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:41:55 #62
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123386286
Ja maar weg met frames -> CMS.
Anders is het veelste veel werk om dingen aan te passen.

En volgens mij leest die Google bot langs javascript? Dan zou de tekst dus wel zichtbaar moeten zijn... toch is het slecht vindbaar op Google als ik wat steekwoorden invul.

[ Bericht 49% gewijzigd door JK op 26-02-2013 21:54:42 ]
pi_123386826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Doe dan op haar ouders adres of jouw ouders adres. Ze controleren dat toch niet. Het is toch alleen maar om die code te ontvangen die je per post krijgt :)
Heb het op haar ouders adres gedaan nu idd (in Bulgarije), met haar email (gmail), dus ben benieuwd wat ze er nu van zeggen. :')

Oh bij website, heb ik een testsite van mezelf gepakt, een .nl-domein, had ik misschien beter eerst even een .com aan kunnen vragen.
pi_123387018
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef JK het volgende:
Ja maar weg met frames -> CMS.
Anders is het veelste veel werk om dingen aan te passen.
Gewoon van alleen html afstappen en het in php doen. Dan hoef je geen cms te doen maar kan je wel makkelijk je header/footer includen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:56:39 #65
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123387156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef RPG het volgende:

[..]

Gewoon van alleen html afstappen en het in php doen. Dan hoef je geen cms te doen maar kan je wel makkelijk je header/footer includen.
Goeie tip, bedankt! Ik zocht al zoiets, om een 'externe' pagina (header/footer) in te laden.
Daar maar eens mee gaan spelen, dan ben je inderdaad van de frames af, omdat de header dan apart geladen kan worden en ook maar 1x aangepast hoeft te worden. Ik heb nu één PHP bestand op m'n site staan (contact formulier), dus nog even wat dieper in PHP duiken.

Kan de Google bot php een beetje goed doorzoeken?
pi_123387553
PHP draait op achtergrond. De PHP code poept gewoon HTML uit wat je browser/bots/wie dan ook zien.

Het zorgt er alleen voor dat jij dus op de achtergrond de verschillende HTML delen aan elkaar plakt (in dit geval dus je header/footer/main content)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123387680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik gooi overal mijn linkjes neer. fora's, blogjes, maakt me allemaal niks uit. Hoe meer hoe beter mits je de goede anchor density gebruikt. Google hecht ook waarde aan nofollow links dus als ik de kans krijg om mijn link te dumpen doe ik het. Het is gewoon kutwerk maar als je een dagje flink hebt lopen backlinken dan zie je je site omhoog vliegen ^O^
Doe je nog iets om de links te laten indexeren of wacht je gewoon af?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:29:28 #68
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_123388855
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef RPG het volgende:

[..]

Gewoon van alleen html afstappen en het in php doen. Dan hoef je geen cms te doen maar kan je wel makkelijk je header/footer includen.
Kan je ook niet met een html/stylesheet combo je header doen enzo *graaft die in html geheugen*
Maar om naar PHP is beste, je wil dan niet meer terug ;)
pi_123389708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Kan je ook niet met een html/stylesheet combo je header doen enzo *graaft die in html geheugen*
Maar om naar PHP is beste, je wil dan niet meer terug ;)
Gok dat hij allemaal losse html bestanden heeft voor elke pagina op zijn site. Hij moet dan dus bij elke pagina de header/footer maken/aanpassen. Dus het in HTML doen is niet handig.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:43:10 #70
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123389790
Ik ga morgen even op zoek naar hoe en wat met php, komt goed.
Zo lang Google maar gaat indexeren, ik verwacht dan wel veel meer bezoekers.
pi_123389935
1
2
3
<?php
include_once 'header.php';
?>
pi_123389950
PHP is baas! Ik doe bijna alles met PHP, zelfs de meest simpele sites.
pi_123390166
Me too, als je eenmaal aan gewend bent is html gewoon klote. Dan loop je echt dingen constant te editten wat gewoon tijdverspilling is. Maak altijd includes voor menu, footer en soms header.
Facts don't care about your feelings
pi_123390317
Zo, nieuwe 1 page-site geknutseld in een uur of 1,5. Eens zien hoever we hiermee kunnen komen. :)
pi_123392063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef JDx het volgende:
Zij wil eentje voor haarzelf, voor haar eigen site.

En ik had gezegd als we de rest van de sites nou samen bijhouden, kunnen we het zo doen dat jouw adsense bij jouw posts komt te staan en mijn adsense bij mijn posts, om het uit elkaar te houden.
ik werk in een verzamelgebouw en idd op basis van het adres is het praktisch onmogelijk om meerdere accounts te krijgen.. Heeft ruim een jar geduurd voordat voor een andere BV ook een adsense account kon worden aangemaakt.. Communiceren heeft echt totaal geen zin
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123392186
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef MolFan het volgende:
Overigens ga ik linkbuilden per page en de bezoekers zullen voornamelijk instromen op gerichte pagina's dus niet zozeer op de frontpage als je dat bedoelt. Frontpage moet nog wel even gevuld worden her en der :)
das niet hel erg verstandig in het begin zonder ranking.. Je moet zorgen dat je domein op zich genoeg kracht krijgt door linkbuilding.. Dit straalt vanzelf af op de achterliggende pagina's.. Pas als je een beetje ranking hebt kun je pas aan sub pagina's denken..

My 2 cts
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123392436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Doe je nog iets om de links te laten indexeren of wacht je gewoon af?
wat wil je doen dan? De sitemap van de andere site opnieuw submitten? :):)

Maar wees gerust het gaat rete snel.. Ik zie op 1 van mijn sites nu 241 crawler sessies actief afkomstig van een korte range met google ip adressen.. Dus het gaat sneller dan dan sommige mensen verwachten..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123392495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

MolFan bijna niemand plaatst hier zijn/haar project enkele redenen kunnen zijn:

- ideëen kopiëren van goedlopende sites;
- in dezelfde niche gaan concurreren;
- op andermans banners klikken om mogelijk een ban te forceren

Dat laatste lijkt wat minder waarschijnlijk want ik sprak laatst iemand dat wanneer er vreemd klikgedrag vanaf een ip-adres komt deze geen bannervertoningen meer krijgt. Details weet ik niet maar hier was ook al iemand die liet weten dat Adsense bans niet meer snel gegeven worden (kost Google natuurlijk ook omzet/winst).
Klinkt logisch, hebben de meesten hier Nederlands talige sites of vooral sites in het Engels?
pi_123392688
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Klinkt logisch, hebben de meesten hier Nederlands talige sites of vooral sites in het Engels?
Let wel dat veel van ieders sites best makkelijk te achterhalen zijn, zal niet zeggen hoe want dat kan je zelf ook wel inschatten. Het beste is gewoon om geen van je sites hier te publiceren.
pi_123397964
Een vaste Adsense banner toevoegen op de frontpage zou moeten lukken denk ik maar welk formaat zou ik in dit geval nemen en in welke file zou ik dit aan moeten passen? Home.php of in de css zoja welke css?

  woensdag 27 februari 2013 @ 07:08:02 #81
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123398108
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef Drawer het volgende:

[ code verwijderd ]

Zo simpel is het idd, zag ik.
Enige is dat ik dus elk bestand (125 paginas) moet aanpassen en elke link. Maar dat is het zeker waard. Nu kwamen de bezoekers binnen op puur de frontpage qua crawlinfo. Dit zijn nu ongeveer 1500 bezoekers per maand, ik weet heel zeker dat dit er veel meer gaan worden zodra alles in php staat. Ik laat het tzt nog wel weten. Qua reclameinkomsten zie ik nu ook al duidelijk verschil, laat staan als er meer mensen op af komen.

Tot nu toe idd frameset om maar 1x het menu te tonen, maar met includes gaat het 10x beter. Ik had al zoiets in mn hoofd een tijdje, maar zat te denken in javascript ipv php te gebruiken. :+
  woensdag 27 februari 2013 @ 07:19:14 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123398145
Zo jongens, ben ik weer. Tijd om weer eens gas te gaan geven, want de boel bloedt na 2 jaar feestvieren toch wel een beetje dood. Heb een flinke berg oude PR 3 / 4 domeinen die niet meer relevant zijn. Mooie linkjuice om binnenkort eens te gaan redirecten :9
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123399704
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

wat wil je doen dan? De sitemap van de andere site opnieuw submitten? :):)

Maar wees gerust het gaat rete snel.. Ik zie op 1 van mijn sites nu 241 crawler sessies actief afkomstig van een korte range met google ip adressen.. Dus het gaat sneller dan dan sommige mensen verwachten..
Ik denk dat ie pingen bedoelt. Ik ben niet zo'n pinger eigenlijk. Google is snel genoeg Zoals Ran al aan geeft. Na 2 daagjes backlinken al site van 9 naar 5 gekregen. Google is lekker bezig.
pi_123399805
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 07:19 schreef star_gazer het volgende:
Zo jongens, ben ik weer. Tijd om weer eens gas te gaan geven, want de boel bloedt na 2 jaar feestvieren toch wel een beetje dood. Heb een flinke berg oude PR 3 / 4 domeinen die niet meer relevant zijn. Mooie linkjuice om binnenkort eens te gaan redirecten :9
Heb je nog wat liggen in telecombranche waar je vanaf moet ? :D
pi_123400644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb het op haar ouders adres gedaan nu idd (in Bulgarije), met haar email (gmail), dus ben benieuwd wat ze er nu van zeggen. :')

Oh bij website, heb ik een testsite van mezelf gepakt, een .nl-domein, had ik misschien beter eerst even een .com aan kunnen vragen.
Aanmelding gelukt, nu ads op een testsite gooien en kijken of het daadwerkelijk approved wordt en de ads gaan verschijnen de komende dagen.
pi_123400712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Aanmelding gelukt, nu ads op een testsite gooien en kijken of het daadwerkelijk approved wordt en de ads gaan verschijnen de komende dagen.
Nice! Zou gewoon moeten werken ^O^
pi_123401176
Zou mooi zijn, ik kan haar makkelijk onderhouden zolang ze nog geen baan heeft in Nederland, maar ze wil per se zelf geld verdienen en dingen zelf betalen.

Dus ik ga het nu zo maken dat haar AdSense verschijnt bij door haar geschreven content en dan kan ze precies zien wat ze verdient. En het komt dan ook netjes op haar eigen bankrekening.

Ze is schrijfster, dus dat is al een pre, hopelijk raakt ze verslaafd na de eerste paar centen. Kan een enorme boost zijn als je de eerste paar cent op je AdSense ziet verschijnen!
pi_123401345
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef JDx het volgende:
Zou mooi zijn, ik kan haar makkelijk onderhouden zolang ze nog geen baan heeft in Nederland, maar ze wil per se zelf geld verdienen en dingen zelf betalen.

Dus ik ga het nu zo maken dat haar AdSense verschijnt bij door haar geschreven content en dan kan ze precies zien wat ze verdient. En het komt dan ook netjes op haar eigen bankrekening.

Ze is schrijfster, dus dat is al een pre, hopelijk raakt ze verslaafd na de eerste paar centen. Kan een enorme boost zijn als je de eerste paar cent op je AdSense ziet verschijnen!
Als ze graag schrijft dan is dit werk een uitstekende keus. Er valt op het internet genoeg te verdienen :) Ik moet al mijn feeds weer inladen. M4N heeft onderhoud gehad vannacht en nu zijn al mijn feeds verneukt. Gelukkig hoef ik maar 100 feeds opnieuw in te laden :')
pi_123401482
Werken voor je geld >:)
Facts don't care about your feelings
pi_123402045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Werken voor je geld >:)
En ik maar denken dat internet business easy money was :P
pi_123402562
Als je een woordenboek/alfabet maakt op je project kun je dan beter elk woord op een eigen pagina zetten en het woord in de url verwerken of meerdere woorden per pagina plaatsen met een minder relevante url?
pi_123403157
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:08 schreef WebBeestje het volgende:
Als je een woordenboek/alfabet maakt op je project kun je dan beter elk woord op een eigen pagina zetten en het woord in de url verwerken of meerdere woorden per pagina plaatsen met een minder relevante url?
maakt niet zo heel veel uit, hang wel een beetje af van hoeveel content je achter een woord zet.. Staan er maar 3 woorden achter dan meer op 1 pagina, zijn het 3 zinnen dan zou ik persoonlijk kiezen voor aparte urls in dit voorbeeld, maar wel allemaal onder een categorie: dus: ...sig.nl/wat-betekent/pull-strategie
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123406362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 05:35 schreef MolFan het volgende:
Een vaste Adsense banner toevoegen op de frontpage zou moeten lukken denk ik maar welk formaat zou ik in dit geval nemen en in welke file zou ik dit aan moeten passen? Home.php of in de css zoja welke css?

[ afbeelding ]
Iemand?
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:46:14 #94
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123408050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heb je nog wat liggen in telecombranche waar je vanaf moet ? :D
Daar heb ik inderdaad wel wat oude domeinen van. Vandaag adsense op gepleurd, kijken wat het gaat doen, maar denk dat ik ze ga gebruiken voor het redirecten van wat link love ;)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:47:17 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123408091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

En ik maar denken dat internet business easy money was :P
We gaan er allemaal in om minder te werken, maar zitten uiteindelijk allemaal met vierkante ogen tot diep in de nacht te sleutelen :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123409780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Als ze graag schrijft dan is dit werk een uitstekende keus. Er valt op het internet genoeg te verdienen :) Ik moet al mijn feeds weer inladen. M4N heeft onderhoud gehad vannacht en nu zijn al mijn feeds verneukt. Gelukkig hoef ik maar 100 feeds opnieuw in te laden :')
Heb ook al veel mensen gehad met zanox feeds waarvan de oude feed url opeens niet meer werkt en ze nieuwe feeds moeten maken. Zou blij zijn als zanox mensen eens een mail vooraf stuurt voor ze alles omgooien. Scheelt mij al die mensen helpen :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123411069
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef star_gazer het volgende:

[..]

We gaan er allemaal in om minder te werken, maar zitten uiteindelijk allemaal met vierkante ogen tot diep in de nacht te sleutelen :P
Hahaha ja, maar dat komt omdat het best verslavend is ;)
pi_123411100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef RPG het volgende:

[..]

Heb ook al veel mensen gehad met zanox feeds waarvan de oude feed url opeens niet meer werkt en ze nieuwe feeds moeten maken. Zou blij zijn als zanox mensen eens een mail vooraf stuurt voor ze alles omgooien. Scheelt mij al die mensen helpen :P
Ik hoop dat M4N met een oplossing komt. Ik ben heel erg lui en heb echt geen zin om al die 100 feeds opnieuw te downloaden en te configureren. Heb wel wat beters te doen.
pi_123412065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 05:35 schreef MolFan het volgende:
Een vaste Adsense banner toevoegen op de frontpage zou moeten lukken denk ik maar welk formaat zou ik in dit geval nemen en in welke file zou ik dit aan moeten passen? Home.php of in de css zoja welke css?

[ afbeelding ]
Gezien je behoorlijk tegen de standaard lay-out in wilt zal je in beide behoorlijk wat aan moeten passen denk ik maar dat kan je het beste in het wordpress topic vragen.
pi_123412402
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef star_gazer het volgende:

[..]

We gaan er allemaal in om minder te werken, maar zitten uiteindelijk allemaal met vierkante ogen tot diep in de nacht te sleutelen :P
En je raakt in 2 dagen gewend aan al dat extra geld, damn, waar de fuck gaat het allemaal heen.

Met m'n gewone loon hield ik 600 euro over per maand, 300 ging naar eten en drinken, 100 om te sparen en 200 om leuke dingen van te kopen.

Nu is 200 euro op in 1 week.
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:08:09 #101
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_123413506
Mijn sites bij antagonist lijken down??
iemand dezelfde problemen (helpdesk al mail gestuurd)
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:12:31 #102
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_123413726
Aha lijkt een storing:
https://status.antagonist.nl/issue/521

ookal weet ik niet wat de s84 is..
pi_123413818
Server 84 misschien?
pi_123415379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik hoop dat M4N met een oplossing komt. Ik ben heel erg lui en heb echt geen zin om al die 100 feeds opnieuw te downloaden en te configureren. Heb wel wat beters te doen.
Vooral ook omdat dit al de 2e keer is in korte tijd dat ze hele feeds omgooien (en nu dus zelfs zorgen dat de oude feeds gewoon helemaal niet meer werken) Maar gok niet dat ze snel met een makkelijke oplossing komen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123415905
M4N :')

Welke codes worden hier gebruikt om urls in je onderschrift te zetten?
pi_123416275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
M4N :')

Welke codes worden hier gebruikt om urls in je onderschrift te zetten?
Zomaar een gok:

1[url=http://www.google.nl]Google![/url]
pi_123417762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
M4N :')

Welke codes worden hier gebruikt om urls in je onderschrift te zetten?
Veel mensen die ik spreek halen best veel inkomsten uit hun M4N/Zanox XML feeds.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123417797
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef RPG het volgende:

[..]

Veel mensen die ik spreek halen best veel inkomsten uit hun M4N/Zanox XML feeds.
Ja zeker alleen hun service is absurd beroerd.
pi_123417856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja zeker alleen hun service is absurd beroerd.
Service van alle affiliate netwerken zijn enorm beroerd. Vaak moet ik mensen doorsturen naar affiliate netwerk zelf en dan begint voor de meeste mensen het gezeik. Sommige hebben directe gegevens van account managers wat het wel sneller maakt. De rest wacht gerust weken op een antwoord.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:52:38 #110
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123419486
HTML naar PHP gaat lekker, werkt best goed, behalve mijn CSS menu met <li> etc. dat laat ie nu gewoon als platte tekst zien, kleuren van de CSS pakt ie wel mee... wel handig dat PHP, scheelt straks nog ruimte ook, als het maar 1x ingeladen hoeft te worden, zoals bijv. de analytics code of als je wilt de adsense code.

Van dat CSS dus weer extra uitzoekwerk... de uitgepoepte HTML ziet er wel netjes uit, maargoed, daar is hier het topic eigenlijk ook niet voor. :+
pi_123424135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja zeker alleen hun service is absurd beroerd.
Alle affiliate bedrijven hun service is hondsberoerd. Soms wacht je een half jaar op je geld. Ik moet zeggen: M4N is misschien niet goed in ondersteuning maar ze betalen tenminste op tijd.

En ja, ik zweer bij affiliate. Aan mijn adsense sites hoef ik geen reet te doen. Affiliate is hard werken maar daar zijn de verdiensten ook naar :D
pi_123427230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

En ja, ik zweer bij affiliate. Aan mijn adsense sites hoef ik geen reet te doen. Affiliate is hard werken maar daar zijn de verdiensten ook naar :D
Ja zeg dat wel. En ik gebruik het zelf zo goed als nooit meer. En nog is het tering veel werk :P En mijn updates zorgen er soms voor dat website beheerders nog meer werk hebben aan hun site dan nodig is :)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123428220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Alle affiliate bedrijven hun service is hondsberoerd. Soms wacht je een half jaar op je geld. Ik moet zeggen: M4N is misschien niet goed in ondersteuning maar ze betalen tenminste op tijd.

En ja, ik zweer bij affiliate. Aan mijn adsense sites hoef ik geen reet te doen. Affiliate is hard werken maar daar zijn de verdiensten ook naar :D
Van de week wees ik ze bij Tradetracker op advertenties die actief zijn uit 2008, kreeg een mail terug of ik wilde aangeven welke. Wat slecht en nogal lui om zelf niet uit te zoeken hoe dat zit, ik ben maar weer eens goed en gek geweest om het door te geven.
pi_123429986
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]
En ja, ik zweer bij affiliate. Aan mijn adsense sites hoef ik geen reet te doen. Affiliate is hard werken maar daar zijn de verdiensten ook naar :D
Dat lees ik vaak, ook op amerikaanse forums. Voorlopig ga ik nog wel even verder met adsense maar als ik een goed idee krijg ga ik het zeker ook proberen.
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:16:58 #115
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123432528
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Van de week wees ik ze bij Tradetracker op advertenties die actief zijn uit 2008, kreeg een mail terug of ik wilde aangeven welke. Wat slecht en nogal lui om zelf niet uit te zoeken hoe dat zit, ik ben maar weer eens goed en gek geweest om het door te geven.
Je bent te goed voor deze wereld.
pi_123433645
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Van de week wees ik ze bij Tradetracker op advertenties die actief zijn uit 2008, kreeg een mail terug of ik wilde aangeven welke. Wat slecht en nogal lui om zelf niet uit te zoeken hoe dat zit, ik ben maar weer eens goed en gek geweest om het door te geven.
Ik heb nog 1 K online staan bij tradetracker. Dat staat al een zeker 8 maanden onder beoordeling. Wat een hel. En dan ook nog suggereren dat ze fast payment ondersteunen. man man man wat een armoe.
pi_123435705
1K nog openstaan? Voorlopig dus weinig goeds over Tradetracker, tot nu toe is affiliate gewoon troep. Toppunt was Daisycon met alleen CPC advertenties en geregistreerde kliks maar geen opbrengsten :)
pi_123435919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef WebBeestje het volgende:
1K nog openstaan? Voorlopig dus weinig goeds over Tradetracker, tot nu toe is affiliate gewoon troep. Toppunt was Daisycon met alleen CPC advertenties en geregistreerde kliks maar geen opbrengsten :)
Affiliate is voor bepaalde niches enorm winstgevend maar in tegenstelling van adsense is het enorm veel werk om bij te houden.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 27 februari 2013 @ 23:36:46 #119
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123437779
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef RPG het volgende:

[..]

Affiliate is voor bepaalde niches enorm winstgevend maar in tegenstelling van adsense is het enorm veel werk om bij te houden.
Bij affiliates stoor ik me eraan dat keuringsproces van leads niet transparant is. Als er iets irritant is, dan is het dat je je zuurverdiende inkomsten ziet verdampen omdat de merchant de helft van je leads afkeurt. Ik heb van een insider gehoord dat er door sommige merchants nogal eens willekeurig afgekeurd wordt terwijl de leads gewoon goed zijn. Wat mij betreft is dat dus gewoon keihard fraude.

Netwerken die inzicht geven in het goedkeuringspercentage krijgen van mij altijd een streepje voor in ieder geval.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123438044
Interessant om te lezen. Ben nu zelf een aantal affiliate websites aan het opzetten. Ik zit nu bij Daisycon, ging er van uit dat dit professionele bedrijven waren, maar als ik het zo lees..
pi_123438076
Advertenties in het geheel zijn niet transparant. Adsense keurt ook vaak dingen af zonder dat je het weet (tijdens de dag zelf) en dingen af die je wel ziet (de mindering op je bedrag aan het einde van de maand)

Nadeel van advertentie netwerken en affiliate netwerken is dat zij ook op winst uit zijn en als je dan bedragen kan verminderen terwijl je er zelf op verdiend is dat al snel verleiderlijk. Iets wat bij affiliates nog sneller is omdat de bedrijven zelf het kunnen afkeuren. Het is dus vaak een manier voor hun om goedkope reclame te krijgen voor hun producten.

Als er ooit een netwerk komt die gewoon open is over elke transactie en waarom iets afgekeurd is zal ik die volledig supporten. Maar zie dat niet snel gebeuren.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 27 februari 2013 @ 23:43:15 #122
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123438120
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef Leslie.Chow het volgende:
Interessant om te lezen. Ben nu zelf een aantal affiliate websites aan het opzetten. Ik zit nu bij Daisycon, ging er van uit dat dit professionele bedrijven waren, maar als ik het zo lees..
Dat keuren zit bij de merchants, niet bij de affiliate netwerken.

Ik zit persoonlijk liever bij tradetracker, omdat ik hun interface fijner vind dan de meeste. Ook ken ik iemand die daar werkt, wat op zich ook wel handig is :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123438545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef Leslie.Chow het volgende:
Interessant om te lezen. Ben nu zelf een aantal affiliate websites aan het opzetten. Ik zit nu bij Daisycon, ging er van uit dat dit professionele bedrijven waren, maar als ik het zo lees..
Daisycon vind ik troep, plaats je advertenties die per klik betaald worden krijg je geen cent als er geregistreerde kliks zijn. Wat stargazor zegt, Tradetracker is vooralsnog ok, makkelijk rotators op te zetten, etc.
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:05:49 #124
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123443234
Daisycon ben ik lang geleden mee gestopt, dat zette echt geen zoden aan de dijk. Dat beetje geld heb ik daar maar laten liggen.
pi_123444014
Ennn... goedgekeurd, nu de beschikking over 2 AdSense accounts (van mezelf en van m'n vriendin op haar Bulgaarse adres).

Mooi speelgoed! :P

Ben benieuwd of mijn idee werkt, haar AdSense onder haar posts en die van mij onder mijn eigen posts.
pi_123445043
Dit is dan wel de kortste maand, het wordt ook de slechtste maand in tijden ;( :P
Facts don't care about your feelings
pi_123445155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit is dan wel de kortste maand, het wordt ook de slechtste maand in tijden ;( :P
Alleen januari was beter, als het mee zit, ga ik de 800 nog halen vandaag. Zit op 770.
pi_123445259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit is dan wel de kortste maand, het wordt ook de slechtste maand in tijden ;( :P
hier gaat het heel lekker, maar dat mocht ook wel na januari...
pi_123445308
Bij mij begint het langzaam weer wat beter te gaan. 't Wordt in ieder geval een betere maand dan januari. :P
pi_123445316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:42 schreef JDx het volgende:
Ennn... goedgekeurd, nu de beschikking over 2 AdSense accounts (van mezelf en van m'n vriendin op haar Bulgaarse adres).

Mooi speelgoed! :P

Ben benieuwd of mijn idee werkt, haar AdSense onder haar posts en die van mij onder mijn eigen posts.
Heb je nu dan 2 Adsense accounts op één website? Dat is ongeveer zoals Blester ook al eens had aangegeven, gastschrijvers o.i.d. belonen met een banner in/onder/naast hun tekst. Ik was benieuwd of dat zomaar kan want dan zou ik dat ook kunnen toepassen.

Kreeg net een melding in mijn Adsense dashboard, ik kan meer inkomsten halen uit meer blokken plaatsen maar dan zit ik weer op een aantal pagina's met de layout. Lastige keuzes tussen layout en inkomsten :)
pi_123445680
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Heb je nu dan 2 Adsense accounts op één website? Dat is ongeveer zoals Blester ook al eens had aangegeven, gastschrijvers o.i.d. belonen met een banner in/onder/naast hun tekst. Ik was benieuwd of dat zomaar kan want dan zou ik dat ook kunnen toepassen.

Kreeg net een melding in mijn Adsense dashboard, ik kan meer inkomsten halen uit meer blokken plaatsen maar dan zit ik weer op een aantal pagina's met de layout. Lastige keuzes tussen layout en inkomsten :)
Heb ik momenteel nog niet, maar wil dat wel proberen. Zie geen reden waarom dat niet zou mogen.
pi_123445867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef CasB het volgende:
Bij mij begint het langzaam weer wat beter te gaan. 't Wordt in ieder geval een betere maand dan januari. :P
Hier trekt het de laatste dagen gelukkig ook aan maar door de lagere CPC ging ik juist kijken wat er te verbeteren viel aan de advertenties. Ik zag bij een aantal banners dat de RPM van tekst en flashbanners erg laag was, soms wel 50% van afbeeldingen/rich media. De flashbanners worden op veel apparaten niet vertoond dus die probeer ik zoveel als mogelijk te verwijderen. De bewuste banners heb ik verder ingesteld op alleen afbeeldingen. Nu zie ik al de laatste dagen een hogere RPM dus het lijkt een goede verbetering.
pi_123445914
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb ik momenteel nog niet, maar wil dat wel proberen. Zie geen reden waarom dat niet zou mogen.
Ik wacht nog af tot iemand er succes mee heeft en dan ga ik het ook testen :) volgens mij is het ook geen probleem verder zolang de ander maar begrijpt dat je niet op je eigen banners moet gaan klikken.
pi_123447871
quote:
At least 16 of the pages on ***.***.nl are running less than three ad units. Adding any of our top performing units (336x280, 300x250, 728x90 or 160x600) to prominent sections of your pages will substantially increase your ad impressions and overall revenue.

Add more units!

Across the pages that we analysed, you could potentially add at least 31 units on ***.***.nl. Click here to create new ad units and start earning more!
En die pagina ziet er al niet uit vanwege een overload aan ad zooi :P

Site heeft al een CTR van 7,50% en een RPM van 30 euro.
pi_123448376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef JDx het volgende:

[..]

En die pagina ziet er al niet uit vanwege een overload aan ad zooi :P

Site heeft al een CTR van 7,50% en een RPM van 30 euro.
Haha zulke mailtjes kreeg ik ook. En ik vond mijn website al behoorlijk vol met ads. Volgens google kan er veel meer bij :D

De 6 adsense sites die ik vorige week heb gemaakt doen het al lekker. Die geven alweer 20 euro per dag extra op mijn adsense opbrengsten zonder backlinken of what so ever. Niceeeeeeee
pi_123448995
* CasB is jaloers. }:|
pi_123449400
Als Google eens aan gaf welke pagina's het zijn dan kan ik er meer mee doen :) van een aantal pagina's weet ik dat er maar twee op staan maar op een aantal pagina's heb ik niks staan omdat er ook nauwelijks content is. Ads op pagina's zonder of weinig content is volgens mij niet toegestaan.
pi_123449661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef CasB het volgende:
* CasB is jaloers. }:|
Jaloers zijn heb je niks aan. Gooi die keyword tool aan en ga op zoek naar killer niches. Lees jezelf in in de beste backlink strategieën en vermorzel je concurrentie :7
pi_123450846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef JDx het volgende:

[..]

En die pagina ziet er al niet uit vanwege een overload aan ad zooi :P

Site heeft al een CTR van 7,50% en een RPM van 30 euro.
Nice ik heb de pech dat in een van mijn niches de klikprijs erg laag is waardoor je nog geen fuck verdient :P
pi_123453275
Ja dat schiet niet echt op dan.

Weet iemand of er ergens iets in de regels staat over het plaatsen van Ads van verschillende accounts op 1 dezelfde site? Ik ga het namelijk nu proberen. Wil geen ban op beide accounts! :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:41:11 #141
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_123453455
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit is dan wel de kortste maand, het wordt ook de slechtste maand in tijden ;( :P
voor mij de beste maand tot nu toe :P (126,-)
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:54:45 #142
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123454034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef JDx het volgende:
Ja dat schiet niet echt op dan.

Weet iemand of er ergens iets in de regels staat over het plaatsen van Ads van verschillende accounts op 1 dezelfde site? Ik ga het namelijk nu proberen. Wil geen ban op beide accounts! :P
Stuur ze een mailtje. Alleen Google weet ut als ik zo ff snel ut internet mag geloven. :')
pi_123454104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef JDx het volgende:
Ja dat schiet niet echt op dan.

Weet iemand of er ergens iets in de regels staat over het plaatsen van Ads van verschillende accounts op 1 dezelfde site? Ik ga het namelijk nu proberen. Wil geen ban op beide accounts! :P
Er zijn wordpress plugins waarbij je bijvoorbeeld 10% van je ad-vertoningen laat doen door het account van de maker, dus ik neem aan dat het geen probleem is zolang je geen content hebt illegaal is. :P
pi_123454567
True, heb 't gedaan, ben benieuwd.

Iemand trouwens hier die wordpress gebruikt icm een 2 talige website?
pi_123454760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef JDx het volgende:
True, heb 't gedaan, ben benieuwd.

Iemand trouwens hier die wordpress gebruikt icm een 2 talige website?
ja, qtranslate vind ik de fijnste plugin die ik kon vinden, als dat je vraag is.
pi_123455068
Klopt het dat je adsense niet mag gebruiken voor een drugs gerelateerde site? bv informatie over drugs soorten/verwijzingen naar grow/coffeeshops? als dat klopt, welke advertentie aanbieder kan ik hier dan wel voor gebruiken?
Just say hi!
pi_123455117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Chandler het volgende:
Klopt het dat je adsense niet mag gebruiken voor een drugs gerelateerde site? bv informatie over drugs soorten/verwijzingen naar grow/coffeeshops? als dat klopt, welke advertentie aanbieder kan ik hier dan wel voor gebruiken?
Affiliates dan loop je geen risico :)
pi_123455218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Chandler het volgende:
Klopt het dat je adsense niet mag gebruiken voor een drugs gerelateerde site? bv informatie over drugs soorten/verwijzingen naar grow/coffeeshops? als dat klopt, welke advertentie aanbieder kan ik hier dan wel voor gebruiken?
mag inderdaad niet, azarius heeft wel een affiliateprogramma.
pi_123455263
Heb nog wel een programma waar je jezelf kan aanmelden doen veel in seksuele drugs zoals spaanse vlieg etc stuur maar dm
pi_123455585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef JDx het volgende:
True, heb 't gedaan, ben benieuwd.

Iemand trouwens hier die wordpress gebruikt icm een 2 talige website?
Google gemaild over Adsense? Daar past een ezelsbruggetje bij MVDWOA :D
pi_123458701
Ik wil iets maken dat als de language van je browser niet NL is, dat de bezoeker doorgestuurd wordt naar de EN site, kan dat problemen geven voor de Google Bots? Dat ze niet meer op de NL site kunnen komen?
pi_123458990
Als je het met behulp van de user agent gaat doen is het niet zo moeilijk natuurlijk? :) Gewoon zorgen dat je voor de googlebot user agent een uitzondering maakt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:00:36 #153
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123474808
Nou, alle php includes staan op mijn pagina's, ik wil me wel wat verder gaan verdiepen in PHP.
Nu een nieuwe sitemap maken en meteen aan Google kenbaar maken via de Webmaster Tools en dan mag ik toch wel hopen dat ik fatsoenlijk gevonden kan worden op Google. Valt me nog mee dat ik 1500-1600 bezoekers per maand heb en nog iets van 40+ backlinks heb, waar ik zelf niet om heb gevraagd. ;)

Ook nog even een broken link check gedaan, er stonden nog een paar kleine foutjes in, en nu 100% foutloos, zoals het hoort. ;)
pi_123478616
Wil een .com site maken over vanalles en nog wat, maar kan geen fucking naam bedenken lol, moet iets zijn als welcomehome.com of ourhome.com ofzo (maar dan iets wat vrij is), met vanalles en nog wat, prutjes voor de keuken, meubels, interieuren.
pi_123478921
Als je het niet al een paar keer over je vriendin had gehad, had ik gedacht dat je gay was. Interieur, kledingmerken, prutjes voor de keuken...? :D maar goed ieder z'n niches natuurlijk :P
Facts don't care about your feelings
pi_123479003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je het niet al een paar keer over je vriendin had gehad, had ik gedacht dat je gay was. Interieur, kledingmerken, prutjes voor de keuken...? :D maar goed ieder z'n niches natuurlijk :P
Haha, ja het moet A engels zijn, want zij gaat schrijven en B iets met wijvendingen :P

Zat te denken aan een pagina wat een huis is, en dan kitchen stuff, cosmetica stuff in de badkamer en dan post ik zelf wel wat garage dingen :P
pi_123479508
bulgarianbrides.com?
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:20:54 #158
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123479785
Is die Bulgaarse nu je vriendin?

Haha, die opmerking van Yoshi. _O-
In Google Analytics zie ik vaak bij zoekwoorden '(not provided)', wat moet ik hier nou van denken?
Dus ze komen op mijn pagina via Google, maar... waarom geeft Google de zoekwoorden niet door?

[ Bericht 36% gewijzigd door JK op 28-02-2013 22:37:36 ]
pi_123481719
Omdat dit via een beveiligde verbinding gegaan is. Dus iemand die ingelogd is bij Google.

http://econsultancy.com/n(...)asure-natural-search
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:53:50 #160
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123481848
|:( Ik had natuurlijk ook zelf even kunnen Googlen...
Bedankt, Drawer. :) Even doorlezen. Wel jammer, want juist op die zoekwoorden kan je alles weer verbeteren of uitbreiden.
pi_123481865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha, ja het moet A engels zijn, want zij gaat schrijven en B iets met wijvendingen :P

Zat te denken aan een pagina wat een huis is, en dan kitchen stuff, cosmetica stuff in de badkamer en dan post ik zelf wel wat garage dingen :P
jdxhome.com ;)
pi_123481994
Hehe, ja, www.welcomeathome.com is wel vrij, maar is alweer zo lang. Moet kort en pakkend zijn, maar dat is bijna niet te doen met een .com.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef JK het volgende:
Is die Bulgaarse nu je vriendin?
Yep :)

[ Bericht 35% gewijzigd door JDx op 01-03-2013 23:24:02 ]
pi_123482194
ikenmijnchick.com? of mijnchickenik.com? :+
pi_123482702
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef JDx het volgende:
Hehe, ja, welcomeathome.com is wel vrij, maar is alweer zo lang. Moet kort en pakkend zijn, maar dat is bijna niet te doen met een .com.

[..]

Yep :)
Welcomeathome is toch prima? Ik vind het wel catchy. Heb wel een beetje gekeken naar alternatieven maar vrijwel alles is al geregistreerd. Goede content is king en daarmee wat juiste backlinks als het nodig is voor concurrentie maar dit moet voor engels geen probleem zijn.

De engelse markt heeft wel veel meer concurrentie maar als ik kijk naar de ene site die ik in het engels heb hoef ik veel minder te doen om bezoekers te krijgen, zeker op long tail keywords. Daar is ook een veel grotere groep die verder kijkt dan serp 1-4 op google, ze willen gewoon de informatie waar ze naar zoeken.
pi_123489194
Facebook koopt reclameonderdeel van Microsoft
Internetbedrijf Facebook neemt Atlas Advertiser Suite, een onderdeel dat zich bezighoudt met online reclame, over van softwareconcern Microsoft.

Dat maakte het bedrijf achter het gelijknamige sociale netwerk donderdag bekend. Financiële details werden niet vermeld.

Met de overname wil Facebook zijn positie op het gebied van online advertenties versterken. Marktleider Google is op dat terrein de voornaamste concurrent. De software van Atlas helpt bedrijven de juiste websites te selecteren voor hun advertenties, en biedt ook inzicht in de effectiviteit ervan.

Atlas is een product dat ontwikkeld is door aQuantive. Microsoft nam dat bedrijf in 2007 voor 6,3 miljard dollar over, in de hoop Google het vuur na aan de schenen te kunnen leggen. Het avontuur mislukte echter en Microsoft moest vorig jaar het overgrote deel van de aankoopsom afboeken.


----------

Nu nog een verdere samenwerking tussen Facebook en Yahoo en Google krijgt er een serieuze concurrent bij op het gebied van online-adverteren.

Ik weet trouwens nog een interessant onderwerp om een project over te starten, nu nog redelijk onbekend maar waarschijnlijk de komende jaren veel bekender bij de gewone consument. Er is ook veel nieuws over te vinden dus bij interesse mag iemand wel een dm sturen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door WebBeestje op 01-03-2013 07:58:37 ]
pi_123489518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef JK het volgende:
ant juist op die zoekwoorden kan je alles weer verbeteren of uitbreiden.
je kunt er prima van uit gaan dat de zoekwoorden die wl getoond worden in sterke mate overeenkomen met de not provided is mijn mening
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:59:09 #167
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_123490107
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:07 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

je kunt er prima van uit gaan dat de zoekwoorden die wl getoond worden in sterke mate overeenkomen met de not provided is mijn mening
Dat inderdaad, maar mocht je toch graag inzicht hebben in die not provided zoekwoorden dan heb je hier wat mogelijkheden om not provided zoekwoorden toch enigszins inzichtelijk te maken.
pi_123490331
gisteren een recorddag, en maand _O_ op naar de volgende mijlpaal.
pi_123490537
Ik ook een dik dagje gister en ruim de 800 gehaald nog met 28 dagen. Had ik niet verwacht, nice!
pi_123490545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef JDx het volgende:
Ik ook een dik dagje gister en ruim de 800 gehaald nog met 28 dagen. Had ik niet verwacht, nice!
Nice en voornamelijk met de website uit je signature?
pi_123490647
Ik maar ¤655 ;(
Facts don't care about your feelings
pi_123490775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:22 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nice en voornamelijk met de website uit je signature?
Nee, meeste komt uit een paar andere sites, maar ik zet geen sites meer in de sig :P uit nvus.nl komt slechts 4 a 5 euro per maand.
pi_123490989
Ik lees hier zo nu en dan mee en ook ik begin met adsense!
Die grote bedragen zijn van meedere websites toch? Hoeveel als ik vragen mag? :)
pi_123491490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef luc.sken het volgende:
Ik lees hier zo nu en dan mee en ook ik begin met adsense!
Die grote bedragen zijn van meedere websites toch? Hoeveel als ik vragen mag? :)
Bij mij komt het uit zo'n 12 websites, maar van de een meer dan van de ander. Maar bij sommigen uit 1 of 2. Als je goed je best doet kun je 100 euro per maand uit een website halen, met wat geluk erbij tot wel 500.
pi_123492233
Deze maand 1540,-

pi_123492257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef luc.sken het volgende:
Ik lees hier zo nu en dan mee en ook ik begin met adsense!
Die grote bedragen zijn van meedere websites toch? Hoeveel als ik vragen mag? :)
25 sites
pi_123492303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef luc.sken het volgende:
Ik lees hier zo nu en dan mee en ook ik begin met adsense!
Die grote bedragen zijn van meedere websites toch? Hoeveel als ik vragen mag? :)
Tot nu toe één project maar ik ben bezig met een volgende, een betere en grotere doelgroep. Domeinnamen zijn al geregistreerd en verbaasde me dat ze nog over waren :)
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 10:42:02 #178
42184 crew  DaMart
pi_123492324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik maar ¤655 ;(
Ik maar 43 euro vorige maand -O-.

Deze maand maar weer eens wat aan mijn websites gaan doen dus :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_123493889
Vandaag weer veel content schrijven en backlinken. Ik moet echt even wat meer verdienen dan kan ik het uit gaan besteden. Jammer dat ik geen internationale websites heb (behalve Duitsland) anders zou ik een goedkope 3e wereldlander inhuren om dit voor mij te doen :)
pi_123493952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vandaag weer veel content schrijven en backlinken. Ik moet echt even wat meer verdienen dan kan ik het uit gaan besteden. Jammer dat ik geen internationale websites heb (behalve Duitsland) anders zou ik een goedkope 3e wereldlander inhuren om dit voor mij te doen :)
Ik ga dus straks m'n vriendin content laten schrijven in het engels, als ze op 200 euro/maand zit, verdient ze al meer dan daar met een fulltime baan :P

Geld gaat uiteraard indirect alsnog naar mij, want ze wil graag meebetalen aan m'n appartement. En als ze uiteindelijk officieel hier komt wonen, zal ze sowieso een telefoon nummer en zorgverzekering moeten hebben.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:38:51 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_123494060
Dus je hebt een importbruid uit het oostblok en zet haar hier gelijk aan het werk :D.
pi_123494380
Ik zeg, goed bezig 8-)

En nu foto's :D
Facts don't care about your feelings
pi_123495591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vandaag weer veel content schrijven en backlinken. Ik moet echt even wat meer verdienen dan kan ik het uit gaan besteden. Jammer dat ik geen internationale websites heb (behalve Duitsland) anders zou ik een goedkope 3e wereldlander inhuren om dit voor mij te doen :)
Ik moet nog 15.000 woorden tikken voor een klant haha fuck my life
pi_123498052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zeg, goed bezig 8-)

En nu foto's :D
Haha ja toch, foto kan ik DM'en, maar waarom, ze ziet er goed uit hoor ;)

Wel heerlijk om helemaal uit het niets te beginnen, nieuwe bankrekening, nieuwe adsense, nieuw telefoonnummer, nieuwe website.

Merk je tenminste als er wat binnenkomt, ze is al blij met 30 cent per dag, kan ze haar eigen SIM only abonnement betalen :P als ik 30 cent per dag bij mijn inkomsten op krijg, merk ik er niets van.
pi_123500291
Heeft er iemand een handige webtool om SERP's te checken die het ook opslaat, dmv een account/cookies ofzo?
pi_123501527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Drawer het volgende:
Heeft er iemand een handige webtool om SERP's te checken die het ook opslaat, dmv een account/cookies ofzo?
whatsmyserp.com
pi_123501730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Drawer het volgende:
Heeft er iemand een handige webtool om SERP's te checken die het ook opslaat, dmv een account/cookies ofzo?
http://www.rankerizer.com/

Misschien een schreeuwsite maar hele fijne tool. En hij is gratis. Je hoeft alleen je naam en mail in te vullen.
pi_123501784
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ga dus straks m'n vriendin content laten schrijven in het engels, als ze op 200 euro/maand zit, verdient ze al meer dan daar met een fulltime baan :P

Geld gaat uiteraard indirect alsnog naar mij, want ze wil graag meebetalen aan m'n appartement. En als ze uiteindelijk officieel hier komt wonen, zal ze sowieso een telefoon nummer en zorgverzekering moeten hebben.
Heeft ze nog zussen?
pi_123502042
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heeft ze nog zussen?
Yup :P
pi_123502151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Yup :P
Pics
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:20:33 #191
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_123502322
Ik wil ookeen derde wereld bewoner die engelse stukjes voor me schrijft voor een appel en een ei.. Waar krijg ik die?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_123502432
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:20 schreef Maxbet het volgende:
Ik wil ookeen derde wereld bewoner die engelse stukjes voor me schrijft voor een appel en een ei.. Waar krijg ik die?
Ik zou zeggen ga naar een Roemeense of Bulgaarse schrijverssite/forum. Ze schreef voorheen afstudeerscripties voor de universiteit voor 30 euro. Is een complete handel daar, zijn zelfs bedrijven die het doen, een diploma is trouwens waardeloos, want iedereen doet het op die manier.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:25:52 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_123502561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga naar een Roemeense of Bulgaarse schrijverssite/forum. Ze schreef voorheen afstudeerscripties voor de universiteit voor 30 euro. Is een complete handel daar, zijn zelfs bedrijven die het doen, een diploma is trouwens waardeloos, want iedereen doet het op die manier.
Een diploma is waardeloos want iedereen doet het. Goede conclusie. Had ik ook gezegd als ik geen diploma had. :7
pi_123503276
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een diploma is waardeloos want iedereen doet het. Goede conclusie. Had ik ook gezegd als ik geen diploma had. :7
Zij heeft wel een diploma, maar kan er niks mee, ze schrijft niet voor niets afstudeerscripties voor morons.

Enige manier om nog wat bij te verdienen, mannen krijgen daar oldschool alleen maar goede banen (voor zover die er zijn).
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:45:44 #195
131603 Afwazig
Serious business
pi_123503360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Zij heeft wel een diploma, maar kan er niks mee, ze schrijft niet voor niets afstudeerscripties voor morons.

Enige manier om nog wat bij te verdienen, mannen krijgen daar oldschool alleen maar goede banen (voor zover die er zijn).
Ik had het dan ook over jou :P.

De enige mensen die de waarde van een diploma bepalen zijn werkgevers. En zolang die nog steeds voor elke kutbaan een HBO-doploma of hoger vragen is een diploma dus erg waardevol. Ben dan ook blij dat ik mijn studie heb afgemaakt.
pi_123503430
Dikke affiliate sale zag ik net even voorbij komen

$ 0,07 Paid 7,00 % $ 0,00

Sale van 7 cent, 0 cent commissie. Dak gaat eraf hier.
pi_123503608
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over jou :P.

De enige mensen die de waarde van een diploma bepalen zijn werkgevers. En zolang die nog steeds voor elke kutbaan een HBO-doploma of hoger vragen is een diploma dus erg waardevol. Ben dan ook blij dat ik mijn studie heb afgemaakt.
Oh haha, ik ben programmeur bij een groot telecombedrijf, heb ook geen diploma daarvoor ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:53:46 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_123503685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Oh haha, ik ben programmeur bij een groot telecombedrijf, heb ook geen diploma daarvoor ;)
Goed bezig. In die branche is een diploma wat minder belangrijk ja maar 9 van de 10 keer gaat dat helaas niet op.

Ik ben trouwens al een tijdje inspiratieloos voor een nieuwe site. Ik maak alleen maar sites met statische content maar ik kan even niks meer bedenken :'(.
pi_123504064
Statisch zit ik ook redelijk vast. En de laatste 3 nieuwe sites, leveren ondanks een nr. 1 positie op het beoogde zoekwoord amper wat op, geeft niet echt inspiratie. Moet even weer een toppertje hebben.
pi_123504396
Dat heb ik met SiberischeHusky.info CPC van 4% maar 1-2 kliks per dag a 1euro ofzo. Moet ander design hebben etc maar weet bij god niet welke :(
pi_123505464
http://www.siberischehusk(...)erische-husky-waaks/

Gooi je ads tussen je titel en de vraag + antwoord, of in ieder geval opvallender. Je leesst er nu overheen.

En misschien nog een 160x600 langs de linkerkant.
pi_123506972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef JDx het volgende:
http://www.siberischehusk(...)erische-husky-waaks/

Gooi je ads tussen je titel en de vraag + antwoord, of in ieder geval opvallender. Je leesst er nu overheen.

En misschien nog een 160x600 langs de linkerkant.
Een advertentie tussen de titel en de inhoud, volgens mij is dat vragen om problemen. Mag volgens mij alleen als er tekst naast staat. Anders kan het misleidend zijn.
pi_123507122
Hmmm volgens mij niet hoor, heel veel mensen doen het daar.

Maar goed. Op ons werk zijn heel veel sites geblocked van AdSense, vanwege een vage regel, een deel van de site zit achter een wachtwoord. Dus elke site met een login gedeelte wordt geblocked.
pi_123507233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:19 schreef JDx het volgende:
Hmmm volgens mij niet hoor, heel veel mensen doen het daar.

Maar goed. Op ons werk zijn heel veel sites geblocked van AdSense, vanwege een vage regel, een deel van de site zit achter een wachtwoord. Dus elke site met een login gedeelte wordt geblocked.
Zolang je ads altijd ook zonder login zichtbaar zijn is er niets aan de hand.
pi_123507915
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zolang je ads altijd ook zonder login zichtbaar zijn is er niets aan de hand.
We hebben gezegd dat de ads niet achter de login staan (dat is alleen een betalingsgedeelte), maakte niets uit volgens hun. Login is niet na te kijken, dus exit.
pi_123507949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:47 schreef JDx het volgende:

[..]

We hebben gezegd dat de ads niet achter de login staan (dat is alleen een betalingsgedeelte), maakte niets uit volgens hun. Login is niet na te kijken, dus exit.
Je kunt ze toch dmv de webmaster tools inloggegevens geven. Of is dat niet o.a. hiervoor?
pi_123508749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef Skiet het volgende:
Dikke affiliate sale zag ik net even voorbij komen

$ 0,07 Paid 7,00 % $ 0,00

Sale van 7 cent, 0 cent commissie. Dak gaat eraf hier.
Hahaha, nice :D
pi_123508817
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over jou :P.

De enige mensen die de waarde van een diploma bepalen zijn werkgevers. En zolang die nog steeds voor elke kutbaan een HBO-doploma of hoger vragen is een diploma dus erg waardevol. Ben dan ook blij dat ik mijn studie heb afgemaakt.
Ik heb mijn studie ook afgemaakt en ben nu IT'er maar mijn doel is om dit jaar volledig afhankelijk te zijn van de websites en dat gaat wel lukken als ik het allemaal zo bekijk.
pi_123508851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef Afwazig het volgende:
s al een tijdje inspiratieloos voor een nie
Market samurai

http://www.redfoxmagazine(...)version-for-40-days/

:7
pi_123508891
Hebben jullie dit Interflora verhaal gelezen? Echt lachwekkend.

http://www.marketingfacts(...)ora-tot-google-plus/
If not now, then when.
pi_123508922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb mijn studie ook afgemaakt en ben nu IT'er maar mijn doel is om dit jaar volledig afhankelijk te zijn van de websites en dat gaat wel lukken als ik het allemaal zo bekijk.
Lekker! Ben wel benieuwd naar je portfolio :)
pi_123508970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef JDx het volgende:
http://www.siberischehusk(...)erische-husky-waaks/

Gooi je ads tussen je titel en de vraag + antwoord, of in ieder geval opvallender. Je leesst er nu overheen.

En misschien nog een 160x600 langs de linkerkant.
Hoe heb je die 160x600 add geplaatst op je wordpress site? ik heb er veel naar zitten zoeken maar kan alleen voor in de content vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokkie_ op 01-03-2013 18:33:25 ]
pi_123513275
quote:
Nooit begrepen wat dat programma precies doet :o
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:33:02 #215
307943 DuracellPower
Ever lasting power
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:49:42 #216
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123520761
Waar blijven de pics JDx? :P

Wat betreft dat (Not Provided), het zal idd wel een beetje hetzelfde zijn qua woorden, maar het gaat ooit een keer richting 100% als iedereen via HTTPS gaat zoeken.

Google mag eens opschieten met indexeren, ik heb gister mijn sitemap geupload en ik ben ongeduldig. Bij mijn 2e site was het vlot geregeld, ook binnen 2 dagen ofzo, dus het zal morgen wel OK zijn, maar ik loop al 5 jaar heel veel bezoekers mis omdat ik zo lekker stom was met dat javascript. Ik heb dus +/- 120 pagina's met content en alle bezoekers kwamen alleen af op de FRONTPAGE, de woorden die daar op stonden. |:( Zag net dat ik een verification html bestand van Google van de site heb afgegooid.. weet niet eens meer waar ik dat er mee op moest zetten, ik meen vanwege de Webmaster Tools. Nouja, hij staat er weer op, uit een backup. Hopelijk gaat die indexatie dan van pending naar voltooid.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:08:41 #217
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123521470
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef JDx het volgende:
http://www.siberischehusk(...)erische-husky-waaks/

Gooi je ads tussen je titel en de vraag + antwoord, of in ieder geval opvallender. Je leesst er nu overheen.

En misschien nog een 160x600 langs de linkerkant.
Vind het nog knap als je zo 30 euro kan vangen per maand.
Met de onderste advertentie denk ik dat er geen hond ( :P ) naar kijkt, ze staan niet echt opvallend en 468x60 is een formaat waar men echt snel langs kijkt. Probeer iets groters neer te zetten, nu zie ik dat dit geen Google Adsense advertentie is, maar Daisycon, maar 728x90 valt beter op... en idd een skyscraper neerzetten. Ik heb al mijn 468x60 links de deur uittgegooid en vervangen door leaderboards en dagelijks merk ik verschil. Op die Husky pagina's kan de reclame dus veel beter worden geplaatst, maar ik weet niet hoe een CMS werkt omdat ik zelf gewoon een bepaalde stijl maak in HTML en dus ook zelf kies waar ik reclames neer zet, op bepaalde pagina's gebruik ik een template met maar 1 reclame als het echt niet zoveel informatie is, op anderen kies ik echt per artikel wat voor soort reclameblok ik er op ga plaatsen.

Hier in deze heatmap zie je ook de beste posities (donkerder is beter);


Verder vraag ik me af of die timestamps zin hebben. Als mensen vaak zien dat er veel berichten in 2011 geplaatst zijn, zullen ze afhaken. Of je moet gewoon wekelijks wat nieuws plaatsen, dan komen ze terug.
pi_123521710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:08 schreef JK het volgende:

[..]

Vind het nog knap als je zo 30 euro kan vangen per maand.
Met de onderste advertentie denk ik dat er geen hond ( :P ) naar kijkt, ze staan niet echt opvallend en 468x60 is een formaat waar men echt snel langs kijkt. Probeer iets groters neer te zetten, nu zie ik dat dit geen Google Adsense advertentie is, maar Daisycon, maar 728x90 valt beter op... en idd een skyscraper neerzetten. Ik heb al mijn 468x60 links de deur uittgegooid en vervangen door leaderboards en dagelijks merk ik verschil. Op die Husky pagina's kan de reclame dus veel beter worden geplaatst, maar ik weet niet hoe een CMS werkt omdat ik zelf gewoon een bepaalde stijl maak in HTML en dus ook zelf kies waar ik reclames neer zet, op bepaalde pagina's gebruik ik een template met maar 1 reclame als het echt niet zoveel informatie is, op anderen kies ik echt per artikel wat voor soort reclameblok ik er op ga plaatsen.

Hier in deze heatmap zie je ook de beste posities (donkerder is beter);
[ afbeelding ]

Verder vraag ik me af of die timestamps zin hebben. Als mensen vaak zien dat er veel berichten in 2011 geplaatst zijn, zullen ze afhaken. Of je moet gewoon wekelijks wat nieuws plaatsen, dan komen ze terug.
468x60 aan het einde van m'n pagina's/blogs doet het t beste bij mij. Is ook klein en niet storend, lijkt me ook wel logisch overigens omdat mensen klaar zijn met het lezen van de content en wellicht nog iets interessants zien in de ad.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:35:13 #219
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123522575
Ja, maar bij die site over de Husky zie ik een heel lap wit, dus niets, dus zou dan zo'n ad een stuk hoger geplaatst moeten worden. Direct onder de tekst. Op die frontpage is het nog wel redelijk te doen, maar bij de rest moet je flink scrollen om bij die ad te komen. Al zal dat wel met de template te maken hebben.. maar zoals ik al eerder zei, ik heb weinig ervaring met een CMS systeem en 0,0 ervaring met Adsense in een CMS.

Niet storend kan ook 'niet opvallend' zijn. Ik ben wat agressiever geworden met de reclames en dan komt het geld wat sneller binnen, zonder dat ik het de mensen echt op dring. Maar ik heb het wel beter in beeld in plaats van netjes weggestopt.
pi_123523328
Is een adsense plugin goed voor Wordpress? En welke is dan het best?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:57:58 #221
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123523588
Ik zit in de analytics van Youtube te kijken, ik zie dat er gister een filmpje van mij is bekeken vanaf de site van een fabrikant. Ik kan alleen op die URL niets vinden. Magnet, weet jij of je dieper kan kijken waar het filmpje zou moeten staan, of zie je alleen maar de domeinnaam?
pi_123523948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef JK het volgende:
Ik zit in de analytics van Youtube te kijken, ik zie dat er gister een filmpje van mij is bekeken vanaf de site van een fabrikant. Ik kan alleen op die URL niets vinden. Magnet, weet jij of je dieper kan kijken waar het filmpje zou moeten staan, of zie je alleen maar de domeinnaam?
Volgensmij kun je dat onder je filmpje zien bij dit tekentje: http://gyazo.com/837dcfc81c076e03a7210d364cf1150c
pi_123524352
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef JK het volgende:
Ja, maar bij die site over de Husky zie ik een heel lap wit, dus niets, dus zou dan zo'n ad een stuk hoger geplaatst moeten worden. Direct onder de tekst. Op die frontpage is het nog wel redelijk te doen, maar bij de rest moet je flink scrollen om bij die ad te komen. Al zal dat wel met de template te maken hebben.. maar zoals ik al eerder zei, ik heb weinig ervaring met een CMS systeem en 0,0 ervaring met Adsense in een CMS.

Niet storend kan ook 'niet opvallend' zijn. Ik ben wat agressiever geworden met de reclames en dan komt het geld wat sneller binnen, zonder dat ik het de mensen echt op dring. Maar ik heb het wel beter in beeld in plaats van netjes weggestopt.
Klopt alleen de bezoekers zijn in dit onderwerp althans niet echt gediend van agressieve reclame. Wel ga ik de site helemaal omgooien aankomende week zodra ik met deze klant klaar ben. 15.000 woorden tikken/artikeltjes zeg maar, tering jantje :P
pi_123528450
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Shapper het volgende:
Is een adsense plugin goed voor Wordpress? En welke is dan het best?
Ik zou nooit een plugin daarvoor gebruiken, gebruik gewoon tekst invoer widgets of plaats de code tussen of onder de geplaatste tekst.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 09:12:00 #225
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123528627
@Shapper, dat is idd het Analytics tekentje, maar ik wil nog zien op welke exacte URL mijn video is gezet door de fabrikant. Ik zie alleen een domein.

@Molfan, niemand houd van agressieve reclame, maar met agressief bedoel ik meer dat het 'in your face' is. Het moet niet zo zijn dat de reclame meer naar voren komt dan de content, maar het moet er eigenlijk mooi in verweven zijn. Sinds ik dit heb gedaan zie ik een toename in het aantal kliks.

Ik heb via een sitemap 120 URL's gesubmit bij Google.. krijg ik er maar 2 geindexeerd, terwijl ze allemaal hetzelfde zijn opgebouwd qua structuur. Maar ik heb er ook 2 handmatig gegeven via 'fetch google bot', , misschien dat het hier niet goed gaat. Alle URL's op mijn site zijn aangepast, dus alles in Google staat nog met .html ipv .php. De gebruikers krijgen wel een aangepaste 404 error, waarmee ze als nog naar de site kunnen, maar toch... ik wacht het wel af, Google komt wel weer voorbij, het is een PR3 site.

[ Bericht 3% gewijzigd door JK op 02-03-2013 09:38:18 ]
pi_123528841
De nieuwe maand beginnen met de op 1 na beste dag ooit, ik zeg... lekkah!
pi_123529164
¤ 20,96
Gisteren

;(
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:46:35 #228
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123529695
Hmmm.. Maandag gestart met een skycrapper aan de linkerzijkant.
Wordt inderdaad veel meer op geklikt, alleen mijn cpc is sindsdien voor alle advertenties op die site gehalveerd. :{
pi_123529990
We worden bedrogen ;(

Het vreemde is, m'n bezoekersaantallen zijn niet veel gedaald en m'n CTR is hoger dan ooit.. maar de CPC is bizar laag gewoon. ¤0,28 over februari ;(
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:17:48 #230
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123530210
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
We worden bedrogen ;(

Het vreemde is, m'n bezoekersaantallen zijn niet veel gedaald en m'n CTR is hoger dan ooit.. maar de CPC is bizar laag gewoon. ¤0,28 over februari ;(
Vergeleken met einde vorig jaar zit februari er nu 10 cent onder. Maart zit ik er zelfs 20 cent onder. -O-
pi_123530407
Hoe testen jullie je banner variaties? Gewoon handmatig of door serieus opgezette a/b testing?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_123530609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
We worden bedrogen ;(

Het vreemde is, m'n bezoekersaantallen zijn niet veel gedaald en m'n CTR is hoger dan ooit.. maar de CPC is bizar laag gewoon. ¤0,28 over februari ;(
32 cent hier, gister en vandaag 43 cent.

Ik heb alles getest met 50% A en 50% B en dan na een maand kijken wat het beste loopt. Bepaalde formaten zijn wel duidelijk, 336x280 is erg goed, maar of je nou een skyscraper links of rechts moet plaatsen heb ik getest.
pi_123531008
Misschien al geplaatst maar leuk om even te bekijken:

http://www.google.com/appserve/mkt/0wL7dpwwdxWo6zDawNvEiA
pi_123531057
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
We worden bedrogen ;(

Het vreemde is, m'n bezoekersaantallen zijn niet veel gedaald en m'n CTR is hoger dan ooit.. maar de CPC is bizar laag gewoon. ¤0,28 over februari ;(
Bezoekers blijven hier toenemen maar de RPM was in februari ongeveer 30%-40% lager dan de maanden ervoor, dat hakt er wel in.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 12:37:26 #235
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123532141
Meh, mijn CPC in januari was 33 cent, in februari maar 31 cent.
Eind deze maand maar weer eens checken als Google z'n rondje heeft gedaan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 12:40:47 #236
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123532267
Adsense ook maar geïmplementeerd in de site van m'n schoonmoeder (kledingwinkel), zowaar al 31 euro na 1,5 maand. Leuk voor erbij zullen we maar zeggen. :7
  zaterdag 2 maart 2013 @ 12:43:13 #237
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123532357
Zo lang er maar geen concurrerende reclames voorbij komen. B-)
pi_123532473
Ik heb net geprobeerd een advertentie te plaatsen via deze manier: http://www.siteground.com(...)ordpress_adsense.htm
Alleen komt er een foutcode in de advertentie: http://gyazo.com/edf62ec287f46c951bb81d695373c4da
Hoe verhelp ik dat?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:17:52 #239
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123545277
Wat zie je in de broncode van die pagina? Zo te zien krijg je een 404 error. Ben wel benieuwd wat hij dan zoekt, want dit ziet er heel eenvoudig uit.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:38:25 #240
340341 Blester
Membre très utile
pi_123545836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 12:40 schreef Lastpost het volgende:
Adsense ook maar geïmplementeerd in de site van m'n schoonmoeder (kledingwinkel), zowaar al 31 euro na 1,5 maand. Leuk voor erbij zullen we maar zeggen. :7
Kost haar wss meer dan dat het opbrengt. Voor een kledingwinkel is het niet echt slim om advertenties te plaatsen (waar gegarandeerd concurrenten voorbij komen).
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:39:54 #241
340341 Blester
Membre très utile
pi_123545881
- Toch maar even weggehaald -

Aantal nieuwe projectjes pakken leuk uit :) Was het elke dag maar zo'n feest.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blester op 02-03-2013 19:47:24 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:42:21 #242
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123545963
Mooie projecten dus!
Google spider moet echt snel voorbij komen bij mij. En ik denk dat ik wat 301 redirects in de htaccess ga zetten ondertussen. Al hoewel ze ook wel op een 404 landing page terecht komen waar ze wel mee uit de voeten kunnen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:44:14 #243
340341 Blester
Membre très utile
pi_123546031
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:42 schreef JK het volgende:
Mooie projecten dus!
Google spider moet echt snel voorbij komen bij mij. En ik denk dat ik wat 301 redirects in de htaccess ga zetten ondertussen. Al hoewel ze ook wel op een 404 landing page terecht komen waar ze wel mee uit de voeten kunnen.
Wil ook eens wat meer affiliate websites op gaan richten, heb nu bijvoorbeeld een redelijk leuke domeinnaam, echter doe ik nog heel weinig in affiliate webshops op dit moment. Valt me op dat bijna elke software winkelwagen e.d. heeft ingebouwd en dat hoef ik niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:56:36 #244
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123549068
Misschien dat ik me daar later eens in ga verdiepen...
Eerst even wat 301's in de .htaccess knallen nu.
pi_123551176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:44 schreef Blester het volgende:

[..]

Wil ook eens wat meer affiliate websites op gaan richten, heb nu bijvoorbeeld een redelijk leuke domeinnaam, echter doe ik nog heel weinig in affiliate webshops op dit moment. Valt me op dat bijna elke software winkelwagen e.d. heeft ingebouwd en dat hoef ik niet.
Wil je webshops maken of vergelijkingssites? Ik doe meestal een product en dan stuk of 5 verschillend affiliates onder elkaar met prijs van dat product. Dan verspreid je je kansen op clicks en sales.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:34:57 #246
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_123553385
Waar kan je op YouTube zien hoeveel cent je verdient per click?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:45:24 #247
340341 Blester
Membre très utile
pi_123553883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wil je webshops maken of vergelijkingssites? Ik doe meestal een product en dan stuk of 5 verschillend affiliates onder elkaar met prijs van dat product. Dan verspreid je je kansen op clicks en sales.
Webshop met producten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123559237
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:45 schreef Blester het volgende:

[..]

Webshop met producten.
Ok, bedenk dan dat je maar 1 affiliate programma kan gebruiken. Het is vaak lucratiever als potentiële klanten kunnen kiezen uit merchants.
pi_123564665
ik krijg de laatste tijd bijna constant deze melding, meer mensen last van?

quote:
We apologize for the inconvenience, but we are unable to process your request at this time. Our engineers have been notified of this problem and will work to resolve it.
pi_123566491
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 10:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik krijg de laatste tijd bijna constant deze melding, meer mensen last van?

[..]

Geen last van. Wanneer krijg je hem?
pi_123566667
beginpagina van google.com/adsense, nu doet ie het wel weer (even).
pi_123566728
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
beginpagina van google.com/adsense, nu doet ie het wel weer (even).
Hmm ik kijk maar 1 keer per week in mijn adsense 8-)
  zondag 3 maart 2013 @ 12:12:29 #253
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123566796
Ik krijg hem ook wel eens. Die engineers zullen wel veel mailtjes krijgen denk ik zo. :7
  zondag 3 maart 2013 @ 12:13:33 #254
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123566827
Gisteren wel weer recordje aan hoeveelheid kliks. CTR eindelijk eens boven de 1% :@
Alleen zo jammer dat die CPC dan weer eens dramatisch is. Vandaag weer.
  zondag 3 maart 2013 @ 13:35:42 #255
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123569939
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 10:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik krijg de laatste tijd bijna constant deze melding, meer mensen last van?

[..]

Hier ook af en toe, vooral als ik advertenties wil beoordelen in het controlecentrum. Ik mag hopen dat Adsense weer een storing heeft want alles is vandaag enorm laag op de views na.
pi_123572274
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:35 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hier ook af en toe, vooral als ik advertenties wil beoordelen in het controlecentrum. Ik mag hopen dat Adsense weer een storing heeft want alles is vandaag enorm laag op de views na.
Verschrikkelijk laag, zeker voor een zondag.
pi_123572819
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Verschrikkelijk laag, zeker voor een zondag.
Het viel me bij enkele filmpjes op dat er lege advertenties onder stonden.
Er zijn meer views dan biedingen, vandaar de zeer lage CPC.
  zondag 3 maart 2013 @ 14:46:26 #258
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123573009
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het viel me bij enkele filmpjes op dat er lege advertenties onder stonden.
Er zijn meer views dan biedingen, vandaar de zeer lage CPC.
Lege advertenties zag ik vanochtend ook bij de advertentiebeoordeling, die heb ik verwijderd want dat levert natuurlijk niks op. Google mag wel wat scherper worden ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 16:20:37 #259
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_123576967
Mijn eerste post in 2013 op Fok!
Te druk met andere zaken. Probeer weer even mee te discussiëren komende tijd. Mis het topic wel :-)

Voorlopig druk met domeinnamen verkoop. Zoals jullie weten in 2012 twente punt be aangeschaft. Ongeveer 3 weken terug mail ontvangen van een toerismeburo uit Enschede. Na heen en weer gemail uiteindelijk 250 euro ervoor gevangen.

Tevens nog een persoonlijk record gevestigd via http://domeinfreak.nl/ houdt ik dagelijks in de gaten welke (top) domeinnamen beschikbaar komen (uit quarantaine) zo heb ik voor 40 cent (Actie bij Transip) jouwebpagina punt gekocht en binnen 24 uur voor 100 euro aan een collega doorverkocht :-)

*Tip : kijk dagelijks eens op domeinfreak zitten soms geniale namen tussen. Onthoud wel ze zijn in sommige gevallen niet voor niets opgezegd. Maar sommige namen hebben een mooie leeftijd (handig voor Google en Seo etc) Let op de namen van vandaag (dus die je in het overzicht ziet) kun je pas morgen registreren als je snel bent.

Momenteel bezig met een blog over handel in domeinnamen. Op dit blog leg ik iedereen uit hoe je met domeinnamen geld kunt verdienen (eigen ervaringen) etc.

Hieronder wat verkopen van mij laatste tijd :

Websites :

Tvpremiere.nl (2250 euro)
Datditkaninnederland (2000 euro)
Miljonairsblog (250 euro)

Adsense (reclame opbrengsten) (wat een tijden waren dit in 2011) *nog steeds een ban :-)

3500 euro

Hieronder een voorbeeld. Onderstaande namen hebben mij nog geen 25 euro gekost. Tel uit je winst.

Airsoftevent.com (200 euro)
Balpennen.eu (150 euro)
Ibizahuizen.nl (175 euro)
Horlogediscounter.nl (100 euro)
U-Music.nl (1500 euro)
Watchesdiscounter.com (100 euro)
Twente.be (250 euro)

Helaas door een nieuwe functie op mijn werk (leuk voor mij teamleider geworden) ben ik erg druk. Baal er zelf van, maar persoonlijk wel leuk die functie.

Heb zoveel ideetjes die ik wil uitwerken. En voor de 3e keer ga ik toch weer een blog maken over tv series (blijft winstgevend en makkelijk content in te vullen) alleen kost dit onwijs veel tijd om bij te houden. Vaak ben je net even druk / weg en gebeurt er wat belangrijks in medialand en kun je niet posten :-)

Mochten jullie vragen hebben over domeinnamen / verkopen / verhuizen (sommige extenties zijn was lastig) benader mij maar. Laatste jaren veel ervaring op gedaan. Adsense wist ik een hele hoop over tot 2011 (lifetime ban). Vanaf dat moment tot heden niet meer gebruikt (account van vriend gebruikte ik geregeld).

[ Bericht 4% gewijzigd door Razor21 op 03-03-2013 16:32:03 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_123577320
Waarom heb je ban is de vraag?
  zondag 3 maart 2013 @ 16:37:11 #261
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_123577497
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef MolFan het volgende:
Waarom heb je ban is de vraag?
Die vraag is al meerdere malen langs gekomen. Had meerdere websites. Via datditkaninnederland pakte ik soms dagelijks 50 tot 60 euro (poste over Secret Story). Naast deze website nog wat kleine blogs opgezet waaronder miljonairblog. Die laatste is de boosdoener denk geweest. Had privé voor een particulier een banner geplaatst over pokeren (in strijd met Google Adsense).

Helaas is Google nooit duidelijk geweest wat nu exact de oorzaak was. Omdat je de volgende mail krijgt zie hieronder zo.

Het zijn in elk geval geen ongeldige klikken (dat benoemen ze). Dus ik weet bijna zeker dat dit advertentie de oorzaak is geweest. Zwaar balen. Er stond nog 190 euro (eerste week september opgebouwd) zou deze maand op ruim 600 euro weer uitkomen. Dus een groot gemis.

Daarom ben ik mij nu voornamelijk op verkoop van domeintjes gaan concentreren. Snelste manier van geld verdienen (minste tijd).

Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

Met vriendelijke groet,

Het Google AdSense-team
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_123577578
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:37 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Die vraag is al meerdere malen langs gekomen. Had meerdere websites. Via datditkaninnederland pakte ik soms dagelijks 50 tot 60 euro (poste over Secret Story). Naast deze website nog wat kleine blogs opgezet waaronder miljonairblog. Die laatste is de boosdoener denk geweest. Had privé voor een particulier een banner geplaatst over pokeren (in strijd met Google Adsense).

Helaas is Google nooit duidelijk geweest wat nu exact de oorzaak was. Omdat je de volgende mail krijgt zie hieronder zo.

Het zijn in elk geval geen ongeldige klikken (dat benoemen ze). Dus ik weet bijna zeker dat dit advertentie de oorzaak is geweest. Zwaar balen. Er stond nog 190 euro (eerste week september opgebouwd) zou deze maand op ruim 600 euro weer uitkomen. Dus een groot gemis.

Daarom ben ik mij nu voornamelijk op verkoop van domeintjes gaan concentreren. Snelste manier van geld verdienen (minste tijd).

Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

Met vriendelijke groet,

Het Google AdSense-team

Hmm ja Google is niet echt duidelijk dat klopt. IK DM je even heb vraagje voor je.
  zondag 3 maart 2013 @ 16:54:07 #263
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123578194
Nog geen ¤2 tot nu toe, dit had ik ook toen ik net met Adsense begon :( ik ga denk ik op zulke prutdagen andere projecten promoten met banners en dan in de plaats van Adsense.
pi_123579766
135 euro openstaan bij een affiliatenetwerk, staat erbij;

Dit bedrag wordt betaald zodra de adverteerder aan ons heeft betaald. Misschien ze even onder druk zetten? Ik wacht al een paar maanden lijers :(
  zondag 3 maart 2013 @ 17:38:47 #265
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123580291
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef MolFan het volgende:
135 euro openstaan bij een affiliatenetwerk, staat erbij;

Dit bedrag wordt betaald zodra de adverteerder aan ons heeft betaald. Misschien ze even onder druk zetten? Ik wacht al een paar maanden lijers :(
Affiliates zijn bijna allemaal bagger, kan ook niet geloven dat een adverteerder achteraf mag betalen. JDx is/was hier bezig met een affiliate opzetten, ik zal het direct gebruiken als het er komt.
pi_123580568
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Affiliates zijn bijna allemaal bagger, kan ook niet geloven dat een adverteerder achteraf mag betalen. JDx is/was hier bezig met een affiliate opzetten, ik zal het direct gebruiken als het er komt.
Laat mij even weten als je wilt :)
  zondag 3 maart 2013 @ 18:17:34 #267
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123582063
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:44 schreef MolFan het volgende:

[..]

Laat mij even weten als je wilt :)
Zul je JDx moeten vragen ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 18:25:55 #268
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123582398
Razor21, goeie kans dat het inderdaad die pokerbanner is geweest.
Maar Google is wat dat betreft ook slecht bereikbaar. Ik heb op een site die over de reizen gaat bij het nachtleven ook een adsense advertentie, waarvan ik ook niet helemaal zeker weet of dat zou mogen... ik denk dat ik er even een woordje over alcohol uit ga halen voor de zekerheid. :+

Die domeinen heb ik ook wel eens over gedacht, een mooie domeinnaam kopen en dan hopen dat je 'm ooit eens kan verkopen. .com domeinen zijn daar net even te duur voor, want soms is het wie de langste adem heeft en dat zijn toch duurdere domeinen dan .nl domeinen.
Als je die domeinen in bezit hebt, zet je ze dan ergens te koop of wacht je gewoon mailtjes af van geintresseerden? Bedankt in elk geval voor de link, ik heb 'm bij m'n favorieten gezet. Ik lees dat je mailtjes er voor binnen krijgt, maar ben ook benieuwd of je ze nog wel eens op sites zet om ze te verkopen.


lol, check deze domeinnaam die vrij komt morgen ; rauweuiwe.nl
Er zal geen hond zijn die dit zo uit de losse pols in zal tikken in een browser.

[ Bericht 7% gewijzigd door JK op 03-03-2013 18:55:02 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 19:51:10 #269
340341 Blester
Membre très utile
pi_123586134
Meh, wat een zondagdip weer in de bezoekers/inkomsten.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 3 maart 2013 @ 19:54:40 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_123586308
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef JK het volgende:
Razor21, goeie kans dat het inderdaad die pokerbanner is geweest.
Maar Google is wat dat betreft ook slecht bereikbaar. Ik heb op een site die over de reizen gaat bij het nachtleven ook een adsense advertentie, waarvan ik ook niet helemaal zeker weet of dat zou mogen... ik denk dat ik er even een woordje over alcohol uit ga halen voor de zekerheid. :+

Die domeinen heb ik ook wel eens over gedacht, een mooie domeinnaam kopen en dan hopen dat je 'm ooit eens kan verkopen. .com domeinen zijn daar net even te duur voor, want soms is het wie de langste adem heeft en dat zijn toch duurdere domeinen dan .nl domeinen.
Als je die domeinen in bezit hebt, zet je ze dan ergens te koop of wacht je gewoon mailtjes af van geintresseerden? Bedankt in elk geval voor de link, ik heb 'm bij m'n favorieten gezet. Ik lees dat je mailtjes er voor binnen krijgt, maar ben ook benieuwd of je ze nog wel eens op sites zet om ze te verkopen.

lol, check deze domeinnaam die vrij komt morgen ; rauweuiwe.nl
Er zal geen hond zijn die dit zo uit de losse pols in zal tikken in een browser.
Op SEDO zetten, maar ik plaats gewoon een pagina op de domeinnamen met soms contactgegevens erop zodat er bij interesse een e-mail gestuurd kan worden.

In de afgelopen twee weken ongeveer 20 nieuwe domeinnamen gekocht, heb op dit moment weer zat op de plank liggen :)

Ik moest trouwens vandaag wel glimlachen bij de positionering van een nieuwe website van me. Domeinnaam is een week oud, al een tijdje bezig met de website (offline), gister de website met teksten online gezet, kijk ik vandaag op het main keyword, sta ik al bovenaan pagina 2 op een keyword met maandelijks 15.000 lokale exacte zoekresultaten :D Concurrentie was dus nog slechter dan ik dacht, nu een beetje linkbuilden.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 3 maart 2013 @ 19:59:12 #271
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_123586526
Kon het niet laten net deze gekocht (.nl versie met - er tussen) hieronder de stats. Redelijk exact hoog zoekvolume (met en zonder -) :



Nu afwachten naam te koop gezet.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 3 maart 2013 @ 20:00:56 #272
340341 Blester
Membre très utile
pi_123586606
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Kon het niet laten net deze gekocht (.nl versie met - er tussen) hieronder de stats. Redelijk exact hoog zoekvolume (met en zonder -) :

[ afbeelding ]

Nu afwachten naam te koop gezet.
Ik denk niet veel meer dan regfee op dit moment door het streepje. Wellicht een script opzetten waarmee je valuta's kunt berekenen e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 3 maart 2013 @ 20:10:29 #273
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_123587076
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:00 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik denk niet veel meer dan regfee op dit moment door het streepje. Wellicht een script opzetten waarmee je valuta's kunt berekenen e.d.
Zal je tegen vallen hoor met streepjes. Heb er al aardig wat verkocht. Heb trouwens nog nooit enkel de regfee kosten ontvangen voor een naam. Minimaal pak ik altijd 25 euro, maar vaak hoger.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 3 maart 2013 @ 20:24:44 #274
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123587849
Sedo? Ok. :) Ik zie wel wat moois, maar eigenlijk moet ik dan een cronjob maken die checkt en registreert, nog voor de domeinboeren het spul kunnen kapen.

Ik dacht ook dat met streepjes niet echt lekker zouden lopen.
  zondag 3 maart 2013 @ 20:27:22 #275
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_123587989
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:24 schreef JK het volgende:
Sedo? Ok. :) Ik zie wel wat moois, maar eigenlijk moet ik dan een cronjob maken die checkt en registreert, nog voor de domeinboeren het spul kunnen kapen.

Ik dacht ook dat met streepjes niet echt lekker zouden lopen.
Valt best mee. Bovenstaande naam was de 26e vrij gekomen. Vaak ben je er nog snel bij de volgende morgen.

Meestal verkoop ik via Sedo (2 maal gelukt, maar ze pakken veel commissie) de rest via Sitedeals.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_123588037
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:24 schreef JK het volgende:
Sedo? Ok. :) Ik zie wel wat moois, maar eigenlijk moet ik dan een cronjob maken die checkt en registreert, nog voor de domeinboeren het spul kunnen kapen.
En je denkt serieus dat je dat met een cronjob redt? Ik heb die techniek beroepsmatig gemaakt en daar kom je met je cron niet tussen. Voor echt goede domeinen gaat het om fracties van seconden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 20:29:02 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 20:29:47 #277
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123588116
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En je denkt serieus dat je dat met een cronjob redt? Ik heb die techniek beroepsmatig gemaakt en daar kom je met je cron niet tussen. Voor echt goede domeinen gaat het om fracties van seconden.
Hoe doen de grote bedrijven dan die de domeinen binnen seconden oppakken?
pi_123588183
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:29 schreef JK het volgende:

[..]

Hoe doen de grote bedrijven dan die de domeinen binnen seconden oppakken?
Denk je echt dat ik dat hier ga vertellen?
  zondag 3 maart 2013 @ 20:32:47 #279
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123588317
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Denk je echt dat ik dat hier ga vertellen?
Denk je dat ik het voor niets vraag? Als een cronjob te sloom is, ben ik benieuwd wat ze er dan voor gebruiken, maar dat is dus blijkbaar ancient Chinese secret.
pi_123588344
Laatste maanden altijd wel een uitbetaling gehaald.
Vandaag twee domeinnamen te koop gezet, ben benieuwd of iemand ze wilt hebben :).
  zondag 3 maart 2013 @ 20:35:16 #281
340341 Blester
Membre très utile
pi_123588485
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:24 schreef JK het volgende:
Sedo? Ok. :) Ik zie wel wat moois, maar eigenlijk moet ik dan een cronjob maken die checkt en registreert, nog voor de domeinboeren het spul kunnen kapen.

Ik dacht ook dat met streepjes niet echt lekker zouden lopen.
Zie dat maar eens met een cronjob te doen, je wilt niet weten hoe scherp die servers van hun afgesteld staan.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 3 maart 2013 @ 20:37:11 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123588603
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef Blester het volgende:

[..]

Zie dat maar eens met een cronjob te doen, je wilt niet weten hoe scherp die servers van hun afgesteld staan.
Ja die registreren 'm vast al binnen een paar seconden.
pi_123588667
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef JK het volgende:

[..]

Denk je dat ik het voor niets vraag? Als een cronjob te sloom is, ben ik benieuwd wat ze er dan voor gebruiken, maar dat is dus blijkbaar ancient Chinese secret.
Als je iets beter kan dan de meeste anderen, zou je dan je geheimen aan iedereen gaan vertellen?
pi_123588719
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je iets beter kan dan de meeste anderen, zou je dan je geheimen aan iedereen gaan vertellen?
Goed voor je karma :P.
  zondag 3 maart 2013 @ 20:39:59 #285
340341 Blester
Membre très utile
pi_123588765
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:37 schreef JK het volgende:

[..]

Ja die registreren 'm vast al binnen een paar seconden.
Het gaat daar om milliseconde
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 3 maart 2013 @ 20:40:37 #286
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123588793
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je iets beter kan dan de meeste anderen, zou je dan je geheimen aan iedereen gaan vertellen?
Ik ga er vanuit dat honderden bedrijven die wereldwijd doen en waarschijnlijk op dezelfde manier,
dus is het maar net wie net een aantal milliseconden sneller is.
Ik ga wel even Googlen, dat levert denk ik meer op dan de antwoorden van meneer FOK.
pi_123588975
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:40 schreef JK het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat honderden bedrijven die wereldwijd doen en waarschijnlijk op dezelfde manier,
dus is het maar net wie net een aantal milliseconden sneller is.
Ik ga wel even Googlen, dat levert denk ik meer op dan de antwoorden van meneer FOK.
Succes! :)
  zondag 3 maart 2013 @ 20:45:05 #288
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123589043
Thanks. Niks kan geheim blijven... alleen Google kan wat achterlopen als het te vinden is. :)
Ben gewoon benieuwd naar de techniek er achter.
  zondag 3 maart 2013 @ 20:46:02 #289
340341 Blester
Membre très utile
pi_123589093
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:40 schreef JK het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat honderden bedrijven die wereldwijd doen en waarschijnlijk op dezelfde manier,
dus is het maar net wie net een aantal milliseconden sneller is.
Ik ga wel even Googlen, dat levert denk ik meer op dan de antwoorden van meneer FOK.
JK, gewoon een tip, met een thuisservertje kun je gewoon niet opwerken tegen grote bedrijven met heel wat servers en 24/7 monitoring. Voor de wat mindere domeinnamen heb je wel een kans met een eigen servertje, voor de goede zul je gewoon mee moeten bieden bij bedrijven als Domainorder e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 3 maart 2013 @ 20:48:08 #290
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123589215
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef Blester het volgende:

[..]

JK, gewoon een tip, met een thuisservertje kun je gewoon niet opwerken tegen grote bedrijven met heel wat servers en 24/7 monitoring. Voor de wat mindere domeinnamen heb je wel een kans met een eigen servertje, voor de goede zul je gewoon mee moeten bieden bij bedrijven als Domainorder e.d.
Oh het is echt niet dat ik er aan mee wil doen, zoals ik net al zei (maar toen typte jij waarschijnlijk je bericht) is het gewoon leuk om te weten hoe zoiets in z'n werk gaat. Ben meestal wel benieuwd hoe iets gebeurd. Ik ga en wil er niet eens aan mee doen, laat staan dat ik de capaciteit heb om hier tegen op te kunnen boksen. Alleen Domainorder bijv is erg slim om er meteen een veiling van te maken! Lukt het ze niet, jammer dan... lukt het ze wel; dan hebben ze mooi de geboden centen binnen.
pi_123589731
Wie koopt hier "ikhaatkerst.nl"? Hahah. Of "keeskankerkachel.nl" _O-
  zondag 3 maart 2013 @ 20:58:48 #292
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123589903
Een collega van me kan zo de eerste kopen. :P
Keeskankerkachel.nl is een mooie site om de app te promoten van Probleemwijken, weet dat ie er voor Android is, vraag me af of het soundboard op iOS te vinden is. Wat een aflevering was dat zeg... geweldig. _O_
pi_123590148
Nvm.
  zondag 3 maart 2013 @ 21:26:44 #294
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123591699
Hoe kun je eigenlijk zorgen dat voor smartphones andere Adsense banners worden weergegeven zoals hier op Fok? Of moet je project dan ook een mobiele weergave hebben?
pi_123592271
M'n vriendin had gister d'r eerste klik op een post van haar. Maarliefs 54 cent voor 1 klik, ze was helemaal excited en wilde morgen meteen meer posten, geniaal!
  zondag 3 maart 2013 @ 21:38:15 #296
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123592591
En zo raakt ze verslaafd aan Adsense en websites maken/verhalen er bij zetten. :P
pi_123594524
Ergste is dat het massive opkopen van domeinnamen voor de handel eigenlijk niet mag volgens SIDN daarom vind ik het des te vreemder dat ze toelaten en dan bedoel ik bedrijven zoals DomainGuru etcetera. die echt honderden domeinen per dag kopen en verkopen.

Hoe laat komen de nieuwe domeinen altijd op die website? Exact om 24.00 uur? Wil niet echt gaan handelen maar misschien dat ik binnenkort iets tegenkom in een van mijn niches.
pi_123595590
Iemand nog een theme voor Wordpress waarvan je zegt daarmee haal ik een leuke CTR ratio met Adsense? Ben een beetje zoekende tussen de duizenden themes namelijk :) Mag ook een betaalde theme zijn.
  zondag 3 maart 2013 @ 22:25:53 #299
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123595862
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef MolFan het volgende:
Iemand nog een theme voor Wordpress waarvan je zegt daarmee haal ik een leuke CTR ratio met Adsense? Ben een beetje zoekende tussen de duizenden themes namelijk :) Mag ook een betaalde theme zijn.
Graphene :) veel mogelijkheden om van alles toe te voegen en aan te passen.
pi_123597121
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Graphene :) veel mogelijkheden om van alles toe te voegen en aan te passen.
Ja vind hem alleen niet zo strakjes als bijvoorbeeld een Magazine Theme ofzo weet je wel maar thanks anyway.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:01:59 #301
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_123598163
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja vind hem alleen niet zo strakjes als bijvoorbeeld een Magazine Theme ofzo weet je wel maar thanks anyway.
Dat kun je zelf aanpassen, kost een beetje moeite maar er zijn veel mogelijkheden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')