Henrikequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:35 schreef norich het volgende:
Mogge
Wat een prachtige trofee in de OP.
Ja, uiteraard. Vanaf 8 hè.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Henrike
Weer fijn aan die arbeit?
Dat is wel minder, paar extra vitamines en lekker de nachtrust pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Vanaf 8 hè.
Ik ben alleen weer verkouden aan het worden. 2 weken terug ook al
Gaat niks helpen. Als ik eenmaal verkouden ben, blijft het wel een paar dagenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is wel minder, paar extra vitamines en lekker de nachtrust pakken
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Vrijdag chillen, zaterdag bezoek van zus en zwager, zondag uit eten... o.a...
Oh nja beterschap dan maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef norich het volgende:
[..]
Gaat niks helpen. Als ik eenmaal verkouden ben, blijft het wel een paar dagen
Ja, Steve heeft de handdoek in de ring geworpen. "It is what it is, thats football"quote:
Thanks. Het is niet zo ernstig dat ik niet kan werken hoorquote:
quote:
quote:
Steve McClaren natuurlijk.quote:
Ohw da's rot. Of zijn ze er al?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Kortsluiting gehad in huis. Fase eruit. Mannetje erbij. Hoofdzekering kapot. Enexis gelijk maar ff gebeld. Nu in een leeg huis wachten op een aanrijtijd van max. Twee uur..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Kortsluiting gehad in huis. Fase eruit. Mannetje erbij. Hoofdzekering kapot. Enexis gelijk maar ff gebeld. Nu in een leeg huis wachten op een aanrijtijd van max. Twee uur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |