Hij is altijd zo. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een compliment aan een ander, of gewoon zomaar iets vrolijks. Ik vind het een misselijke vent en ben blij dat ik hem straks niet meer tegen hoef te komen. Hij meent volgens mij niet per se wat hij zegt, maar volgens mij vindt hij de reacties die hij er eventueel mee uitlokt gewoon heel vermakelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een vrolijke meneer.
Heeft hij nog een reden om te zeiken? Eigen frustratie ofzo?
Wij hebben nu ook dat sommige zenders niet goed ontvangen worden. Soms een glitch in het scherm, soms zelfs een groot geblokt geheel. Een keer bleef het beeld om de paar seconden hangen en ging dan weer door. Maar steeds maar bij 1 of 2 zenders en de rest is dan normaal. Vooral RTL8 heeft daar bij ons last van en in mindere mate SBS 6. Maar die kijk ik nie zo vaak dus ben tot nu toe beetje te lui geweest om te kijken waar het aan ligtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja. En hij zet zijn kabel ertussen en alles doet het prima
Het is aidsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb een bult op mijn hoofd... No idea hoe ik er aan komEn het doet pijn
quote:
Mijn problemen waren vergelijkbaar, alleen zo erg dat je niet normaal kan kjken. Ene zender heeft er meer last van de ander. Probeer eens een nieuwe kabelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook dat sommige zenders niet goed ontvangen worden. Soms een glitch in het scherm, soms zelfs een groot geblokt geheel. Een keer bleef het beeld om de paar seconden hangen en ging dan weer door. Maar steeds maar bij 1 of 2 zenders en de rest is dan normaal. Vooral RTL8 heeft daar bij ons last van en in mindere mate SBS 6. Maar die kijk ik nie zo vaak dus ben tot nu toe beetje te lui geweest om te kijken waar het aan ligt
WTF? Wat een misbaksel zegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, sommige mensen zijn echt mood-killers![]()
Mijn motivatie is de laatste tijd al niet zo geweldig, project loopt niet altijd zoals gepland, ik ga het niet op tijd afkrijgen, gaat mijn contract tijdelijk verlengd worden en hoe?
En dan heb je eens een goede dag (nieuw experiment uitproberen, vooralsnog gaat het goed, weer eens op het lab in plaats van altijd achter de pc, jee!), komt collega C van een spin off bedrijfje langs lopen terwijl je in het lab bezig bent:
*insert zeikstem* 'hallo MissC, ach, het maakt toch allemaal niet niet uit wat je doet he, experimenten, boekje schrijven, het interesseert uiteindelijk toch niemand en niemand leest je werk, behalve het dankwoord. Tja.'
Ennn bedankt, eikelEind deze week verhuist dat spin off bedrijf naar een nieuw gebouw. Ik vind het van veel mensen jammer dat ik ze niet meer dagelijks zie, maar ben blij dat hij oprot
Toen hij zei dat het een input-aansluiting was, bedacht ik me dat dat best logisch is, aangezien de wii in dezelfde aansluiting gaat en die een kanaal naar de tv toestuurt, niet ervandaan haaltquote:
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een keer bij de mediamarkt gestaan met een kapotte MP3-speler. Ik had de batterijen al vier keer vervangen door gloednieuwe, dus daar kon het niet aan liggen. Dus dat meisje steekt er een andere batterij in en hoppa, ding doet het weer. Ik had dus de ultieme pech dat ik vier gloednieuwe doch lege (nee, geen oplaadbare) duracell batterijen had gebruikt
met 256mb geheugenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
toen MP3-spelers nog op AAA batterijen liepen![]()
Voor 100 euroquote:
50 nummers!quote:
paar keer gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme, maak je een tosti met een nieuw apparaat terwijl je het goed hebt schoongemaakt, smaakt het nog naar fabriek
Wat doen jullie met zo'n ding? Zodat die geur/smaak weggaat?
Was ook het eerste wat ik dachtquote:
of aan de hont voeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en dan wat je maakt wegpleuren?
Het rook echt heel sterk toen ik m uit de verpakking haalde, dus die platen afgewassen met afwasmiddel. Maar nu smaakt het er nog naarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht![]()
(ik heb nog nooit last gehad van fabriekssmaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |