Je hebt haar toch wel eerst in B&J gerold he?quote:
Ik moest een beetje glimlachen toen ik naar de deka ging. Staat er bij de benzinepomp een B&J autoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel eerst in B&J gerold he?![]()
Hoest met jou?
Heb je hem overvallen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest een beetje glimlachen toen ik naar de deka ging. Staat er bij de benzinepomp een B&J auto
Auto gestolen, ergens geparkeerd en leeg gevreten weer achter gelaten.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest een beetje glimlachen toen ik naar de deka ging. Staat er bij de benzinepomp een B&J auto
Maar maar maar... wat moet je met die autoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto gestolen, ergens geparkeerd en leeg gevreten weer achter gelaten.
Dat had ik best kunnen doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto gestolen, ergens geparkeerd en leeg gevreten weer achter gelaten.
Ik vind berry white niet zo. Alleen het witte. De andere kant eet mo altijd. Ik had laatst chunky monkey gekocht. Hij heeft het 3u uitgehoudenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De Berry White gaat eruit.Dus bij de Appie met 50% korting.
3 2 pints. I haz them.
Vind ik nog best netjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind berry white niet zo. Alleen het witte. De andere kant eet mo altijd. Ik had laatst chunky monkey gekocht. Hij heeft het 3u uitgehouden
Ja, maar die is ook echt wel heel erg lekker, dus daar kan je niks aan doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ik vind berry white niet zo. Alleen het witte. De andere kant eet mo altijd. Ik had laatst chunky monkey gekocht. Hij heeft het 3u uitgehouden
Die auto gaat naar Hein van de chop shop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar maar maar... wat moet je met die autoGewoon de inhoud mee, die auto houden ze maar
Ik kan thuis wel kijken of ik hem voor je heb?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
Mensen die hier e-booken downloaden? Zo ja, linkjes waar ik die kan vinden zijn welkom. Ik zoek een bepaald boek en google kan me niet helpen
Ik dacht dat die lui Bernie en Leepu hetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die auto gaat naar Hein van de chop shop.
Nee, die maken toch Indiase troep in Engeland?quote:
Jep, maar wel in de chop shopquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die maken toch Indiase troep in Engeland?
Beetje ver rijden alleen niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar wel in de chop shop
Met B&J in je kofferbak kom je een heel eind denk ik? Het is maar in Londenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje ver rijden alleen niet?
Ik doe je een PM, ik verwacht het nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan thuis wel kijken of ik hem voor je heb?
A, een boek met plakkerige blaadjes van de gheyle plaatjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe je een PM, ik verwacht het nietTis geen "normaal" boek
Ik ga even kijken voor jequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe je een PM, ik verwacht het nietTis geen "normaal" boek
Nee ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
A, een boek met plakkerige blaadjes van de gheyle plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |