Nog geen minuut. Ongeduldige lui hierquote:
Bijna 2 minutenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog geen minuut. Ongeduldige lui hier
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Bendoe het volgende:
YVONNEN KOM SNEL HIER MAGTSMISBRUIK DELETEN OH MAG NIET
echt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Supersof![]()
Ik zie heel JNG SC al achter supersof aan slenteren die elke kledingwinkel naar binnen moet
Nee hoor. Het topic dat door die newbie werd geopend was binnen 1 minuutquote:
Ja hier zijn we braafquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Bendoe het volgende:
Excuus, ik ben de snelheid uit nachtbagger nog gewend
Ja door timmmmm bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor. Het topic dat door die newbie werd geopend was binnen 1 minuut
Zet het in de OP danggquote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lapo heeft 5 minuten. Algemene FOK!etiquette
dankjequote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Supersof heeft een toffe style
Dat is ook wel lang hoor. Binnen 2 mag eigenlijk best welquote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
All my life I've been searching for somethingquote:Op maandag 25 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I LOVE IT BUT I HATE THE TASTE
shhtt ;$ ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Duiken LB en ik gewoon een paskamer in met zijn tweeen
Iknow maar vond die minuut alsnog lang duren omdat ik met mijn control c al in de aanslag zat om te posten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Duiken LB en ik gewoon een paskamer in met zijn tweeen
Staat anders niet in de FAQ of algemene voorwaarden.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onbeschreven regelquote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Staat anders niet in de FAQ of algemene voorwaarden.
Neem supersof dan ook maar meequote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef AppelCake het volgende:
Ik en msacras gaan samen shoppen tijdens te meet!
eh ik ook hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef AppelCake het volgende:
Ik en msacras gaan samen shoppen tijdens te meet!
en jerquote:
Nee met haar UIquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Tegen de 15 euro?![]()
Ze werkt fulltime het geld moet binnenstromen
Jij wil gewoon met haar het pashokje in duiken stiekemerdquote:
Nee, we zijn allebei bezet..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met haar het pashokje in duiken stiekemerd
msacras was happy single dacht ikquote:
Je sluit mensen buiten, pestkop nanannanananaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef AppelCake het volgende:
Oké supersof en JRRY mogen ook wel komen bij het shoppen en A-J en promi En tax ook maar daar blijft het bij
wut?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je bloedblaar weg is?
Nee, kijk maar op haar facebook.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras was happy single dacht ik
Dat was niet serieus zei ze. Of zoiets. Boeien ook, ik ga haar neit hosselenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op haar facebook.
De mensen met smaak en het stelletje mogen komen dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef AppelCake het volgende:
Oké supersof en JRRY mogen ook wel komen bij het shoppen en A-J en promi En tax ook maar daar blijft het bij
Ook ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Deze man weet, trouwens Friesland
A-J is wel single dan..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
De mensen met smaak en het stelletje mogen komen dus.
Mag blauwe ogen ook?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké iedereen die blond haar en groene ogen heeft mag mee.
JA en ik dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Flauwerdquote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:
Ach wat jammer, ik heb blauwe ogen en prom heeft der haar geverfd dus die mag ook niet meequote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Had je maar ouders met mooie ogen hé.
doeiquote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach wat jammer, ik heb blauwe ogen en prom heeft der haar geverfd dus die mag ook niet mee
Weer terug van rock pestenduik me bed maar in en prom is ook weer in slaap gevallen
Trusten FOK!ertjes
Mijn vader heeft groene en mijn moeder blauwe. mooi dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Had je maar ouders met mooie ogen hé.
Douche zequote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
douchen![]()
en dan misschien slapen. dus misschien slaap lekker
had je moeder maar mooie ogen héquote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader heeft groene en mijn moeder blauwe. mooi dus.
Sweet dreamsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
douchen![]()
Trustenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
douchen![]()
Ken ik niet, sorryquote:Op maandag 25 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk liedje, Keri Hilson Timbaland alluzzz
Ik denk niet dat je het leuk vind (ik haat Keri omdat ze hekelt op B) maar you should give it a try xdquote:
Het hoe melk ik een geit terwijl ie schijt programma?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
Ff in bed programma afkijken
[ afbeelding ]
Allebei vrij rustig momenteelquote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
Gelieve in acht te nemen dat de SC is te komen overlijden sinds het JNG meet! topic is geopend.
Ja, best vreemd en ook wel jammerquote:
Hoe ga je het aanpakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
Morgen gaan mijn schoenen rood worden
COOLquote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
Wij willen picsquote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
Ik denk dat ik een emmer vul met een fles wijn. en dan ga ik ervoor zorgen dat de schoenen er met hun neuzen inhangen ofzo. Dat het voor de helft rood wordt. En als dat niet lukt dan stop ik ze helemaal in de emmerquote:
Ja die komen erquote:
Niet te hard die schoenen erin gooien anders heb je alles onder zittenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
Of ik maak spetters, dat is ook vet.
Maar vind dat het half erin gaat ook wel vet
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Foto's zouden leuk zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een emmer vul met een fles wijn. en dan ga ik ervoor zorgen dat de schoenen er met hun neuzen inhangen ofzo. Dat het voor de helft rood wordt. En als dat niet lukt dan stop ik ze helemaal in de emmer
Ik hoop dat het wat wordt! En zo niet, pechquote:Op maandag 25 februari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Foto's zouden leuk zijn
Ik hoop het ook. Het wordt in ieder geval uniekquote:Op maandag 25 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat wordt! En zo niet, pechik doe ze nu ook niet aan
dat zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het wordt in ieder geval uniek
Is een protest tegen appel ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een protest tegen appel ofzoOoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
JA! Hij ging mij vertellen dat HIJ mijn UI had bedacht. Nou dat is dus niet waar he. Dus ik gebruik die van hem niet meer.quote:
Dat je je daar iets van aantrekt johquote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
JA! Hij ging mij vertellen dat HIJ mijn UI had bedacht. Nou dat is dus niet waar he. Dus ik gebruik die van hem niet meer.
huhquote:Op maandag 25 februari 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Wow. wat een mooi filmpje van Pizza inderdaad zeg, zo herkenbaar, ben er stil van.
jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je je daar iets van aantrekt joh
Mensen die niet Thrift Shopquote:Op maandag 25 februari 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
en nu hebben zij ook een katten ui tsss
Ja Pizza stuurde eerder vanavond wat. maar ik zat hem nu pas te kijkenquote:
quote:
Ze willen gewoon net zo populair zijn als dat jij bent. Lekker negeren en jezelf blijven, ook met je UIquote:Op maandag 25 februari 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
en nu hebben zij ook een katten ui tsss
Heb je het zo druk laatste tijd?quote:
keer duizend dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb toch echt de voorkeur voor billen maar dat terzijde.
Laten we het vrouwvriendelijk houden
Billenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is daar trouwens vrouwonvriendelijk aan?quote:
Oh, je hebt de memo gemist.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar trouwens vrouwonvriendelijk aan?
Oh stiekem wel hoor. Ze zeggen het alleen nietquote:Op maandag 25 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, je hebt de memo gemist.
Vrouwen vinden het niet leuk als je het de hele tijd over hun lichaamsdelen hebt
Als ik nu een meisje ga whappen dat ze mooie billen heeft zal ze het niet waarderen denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh stiekem wel hoor. Ze zeggen het alleen niet
Gewoon zeggen dat een vriend je mobiel hadquote:Op maandag 25 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik nu een meisje ga whappen dat ze mooie billen heeft zal ze het niet waarderen denk ik
Nee daar moet het dan ook wel het moment voor zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik nu een meisje ga whappen dat ze mooie billen heeft zal ze het niet waarderen denk ik
welke heeft je voorkeur?quote:
Je verstoort dit mannen onder elkaar praatje.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een voorkeur voor mannelijke bovenlichamen
Zie fobo voor voorbeelden
Watquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verstoort dit mannen onder elkaar praatje.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat een vriend je mobiel had
Bij je vriendin zou dat natuurlijk makkelijk kunnenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daar moet het dan ook wel het moment voor zijn
Kan je haar gelijk uittesten gewoon dingen doen die je anders niet durft te vragen enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Bij je vriendin zou dat natuurlijk makkelijk kunnen
En ik kan me niet voorstellen dat als je zoiets spontaans tegen je vriendin zegt, dat ze dat niet pikt ofzo. dat vindt ze wel leuk hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Bij je vriendin zou dat natuurlijk makkelijk kunnen
''verkering vragen'' Gebeurt dat nog?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan je haar gelijk uittesten gewoon dingen doen die je anders niet durft te vragen enzo![]()
Even verkering vragen
Het is hier JNG héquote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''verkering vragen'' Gebeurt dat nog?
Straks leest msacras het hier nu kan ik het niet meer gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is hier JNG hé
Maar dan zeg je dat je haar leuk vind en kijken hoe ze reageerd en na een tijdje gaan vloeken en tieren en zeggen dat je vriend je mobiel had afgepakt![]()
Zelfvertrouwen kom je iig niet tekortquote:
Gewoon even wegediten hihihhiquote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks leest msacras het hier nu kan ik het niet meer gebruiken![]()
![]()
Hejquote:
Das nog hipsterder dan mijn plannen een longboard te komenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
hipster ik wilt een penny board
Ik ben toch niet serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen kom je iig niet tekort
longboard is ook gaafquote:Op maandag 25 februari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Das nog hipsterder dan mijn plannen een longboard te komen
Onzeker schaapquote:Op maandag 25 februari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet serieus
Oké eigenlijk wel
Haha nice nice, wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mijn kookkunsten
Al zeg ik het zelfmet jou?
Past wel beter inderdaad.quote:
Die eet ik niet graag. Jij wel?quote:
Spaghetti voor het eerstquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nice nice, wat heb je gemaakt?![]()
Ja goed hoor
Vriend van me verkoopt een gloednieuw deck, denk dat ik die ga halenquote:
Wat voor spaghetti?quote:
Bokitoquote:
Gewoon met gehakt,rode saus en spaghettigroenten. Wel gelijk eten voor 3 dagenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor spaghetti?
Voor alles eerste keer toch
[..]
Bokito
tof, da's wel goedkoop ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me verkoopt een gloednieuw deck, denk dat ik die ga halen
http://longboarden.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=8196
Beter tochquote:Op maandag 25 februari 2013 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon met gehakt,rode saus en spaghettigroenten. Wel gelijk eten voor 3 dagen
Coowl! Dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb besloten om later een 2de huis te nemen in Berlijn
Spaghettiquote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter tochkan je daarna met andere soorten spaghetti experimenteren. Met kip, italiaanse kruiden en pittige saus is hij echt goddelijk lekker
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter tochkan je daarna met andere soorten spaghetti experimenteren. Met kip, italiaanse kruiden en pittige saus is hij echt goddelijk lekker
quote:
Dat is deck-onlyquote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tof, da's wel goedkoop ja.
Ik ga denk ik een ripoff kopen anders is t weer zonde als ik er niks meedoe
Berlijn is een stad waar ik nog wel een keer naartoe wil. Ben wel benieuwd namelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb besloten om later een 2de huis te nemen in Berlijn
still goedkoperquote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is deck-only![]()
Trucks, lagers, wieltjes etc. Is nog 120
Ja inderdaad ik was best trotsquote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sfeer in Berlijn is echt superquote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Berlijn is een stad waar ik nog wel een keer naartoe wil. Ben wel benieuwd namelijk
You should be. Goed kunnen koken is tofquote:
Deze zomer voor de 2de keer naar toe.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Berlijn is een stad waar ik nog wel een keer naartoe wil. Ben wel benieuwd namelijk
Tof, alvast huisje kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Deze zomer voor de 2de keer naar toe.
Top stad.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso vorige week deed ik alleen maar makkelijke dingen maken. Maar open gegeven moment gaat dat mij vervelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You should be. Goed kunnen koken is tof
Weken.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Hoe lang doen jullie met een zak snoep?
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Maanden!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Ik heb die van mij rond 18u open gemaakt. en ik eet nu de laatste twee opquote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]You dont wanna know. Maar al maanden niet meer gekocht dus
Te kortquote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Ligt eraan wat voor zak snoep en hoe groot de zak isquote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Tof ik ben alleen in Berlijn geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst naar Keulen,dan Berlijn, dan Olganitz.
Je moet eigenlijk dat kookboek kopen van Jamie Oliver. Die heeft allerlei recepten die je in 15 min klaar kan makenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso vorige week deed ik alleen maar makkelijke dingen maken. Maar open gegeven moment gaat dat mij vervelen.
Je weet zeker dat je niet iemand anders in TC neerzet omdat je eigenlijk een gezellige dikkerd bent?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die van mij rond 18u open gemaakt. en ik eet nu de laatste twee op
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet iemand anders in TC neerzet omdat je eigenlijk een gezellige dikkerd bent?
Zo'n zak red bandquote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor zak snoep en hoe groot de zak is
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet iemand anders in TC neerzet omdat je eigenlijk een gezellige dikkerd bent?
Thanks voor de tip,moet ik inderdaad gaan kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk dat kookboek kopen van Jamie Oliver. Die heeft allerlei recepten die je in 15 min klaar kan makenNaja elk gerecht hier heeft alsnog een 40 minuten geduurt maar oke
Heb best veel goede reacties gehoord over de stad. Is het duur daar of valt het mee?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Jaloers op mensen met een idioot snelle stofwisseling.
Je moet wel een brede smaak hebbenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks voor de tip,moet ik inderdaad gaan kopen.
Cool. Moet ook echt eens die kant uit gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Deze zomer voor de 2de keer naar toe.
Welterusten kerelquote:Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
Maar ik ga slapen vind het goed geweest voor vandaag
Ruilen? Ik heb nog steeds 10 kg ondergewicht of zoquote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Ligt aan het soort snoep en de hoeveelheidquote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Ik denk niet dat jij wil ruilenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog steeds 10 kg ondergewicht of zo
van 250 gram? teringquote:Op maandag 25 februari 2013 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
3 à 5 dagen.
Maar een zak chips werk ik binnen een uur weg
Ik blijf dat snoep ook maar etenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
3 à 5 dagen.
Maar een zak chips werk ik binnen een uur weg
Je eet 2 zakken snoep achter elkaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik blijf dat snoep ook maar eten
ik eet nu de tweede zal. van die drop&fruit dingen
Als ik snoep haal dan is dat meestal heel snel opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik blijf dat snoep ook maar eten
ik eet nu de tweede zal. van die drop&fruit dingen
10 kilo zou perfect zijn jaquote:
jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eet 2 zakken snoep achter elkaar?
Dan begrijp ik deels dat gaatje wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
maar ik ga zo slapen dus heb morgen ook nog
Ben jij veel te zwaar of valt het mee?quote:
Heb je je lijstje nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb zin om een film te kijken maar kan niet kiezen uit de duizenden die Fok-it me aanraadt
Doe net als de notaris een trekkingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb zin om een film te kijken maar kan niet kiezen uit de duizenden die Fok-it me aanraadt
quote:
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij veel te zwaar of valt het mee?
Van 225, spicy reggae chicken of paprika eet ik altijd, van Laysquote:
het was uiteindelijk geen gaatje hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan begrijp ik deels dat gaatje wel ja
Ik weet hem zelf niet eens meerquote:
Is dat als je veel eet en toch op de een of andere manier niet echt heel dik bent?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
wow..quote:
Volgens mij is London duurder.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb best veel goede reacties gehoord over de stad. Is het duur daar of valt het mee?
zoquote:
10 kilo, mag je hebben, gratis en voor nietsquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet hem zelf niet eens meerMaar je moet eigenlijk Django gaan kijken, maar dan slaap je weer om 3 uur ')
ik ben erquote:
Dan Disturbia. sowieso. kijkt lekker wegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik denk dat ik voor disturbia ga of p2 van silence shit
London is dan ook wel erg duur. Parijs is ook debiel duur. Ik ga liever ergens heen waar het iets goedkoper isquote:
oke thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan Disturbia. sowieso. kijkt lekker weg
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 kilo, mag je hebben, gratis en voor niets
Jeetje, dan ben je inderdaad wel heel erg licht zegquote:
Waarom niet? Zeg dat je keelpijn hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik mag geen ijsje eten van mams
Ik ookquote:
dan mag ik al helemaal nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeg dat je keelpijn hebt
3 zakken chips per week jezusquote:
Maar jij bent een man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben 1.75 en weeg 73/74 kg
Niet? Juist goed voor keelpijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dan mag ik al helemaal niet
Dat is waar. Maar jij mag best 55/60 wegenquote:
True, en het zit in mijn genen en bloedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 zakken chips per week jezus![]()
Maar je bent jong he, en je beweegt veel. je sport heel veel. dus opzich is het dan wel weer logisch.
Ik heb wel vormen maar geen spierenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want ik heb vormen&spieren
Trouwens, ik kreeg nog een foto
is klein manquote:
aii boks ongeveer hetzelfdequote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
koetsjiekoetsjiekoeschattig
aww
kleintje
Jajaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb wel vormen maar geen spieren
sryte druk met andere dingen
kut hypoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
koetsjiekoetsjiekoeschattig
aww
kleintje
why?quote:
Boks boksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
aii boks ongeveer hetzelfde
quote:
ja watquote:
Ik ben ook maar klein met mijn 1.75m dus ik vind kleinere vrouwen leukquote:
quote:
Hou je bek met je dikzakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it dikzak, heb je nog ijs gekocht?
Ja, wat moet ik dan zeggen. Dat je belachelijk zwaar bent?quote:
denken dat ik serieus benquote:
Dat vind ik niet klein hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook maar klein met mijn 1.75m dus ik vind kleinere vrouwen leuk
Was toch niet serieusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan zeggen. Dat je belachelijk zwaar bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |