is erg actueel en heeft te maken waar mensen gaan wonen en hun geld gaan besteden, voor mij en velen andere actueelquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je punt dat je hier zo aan vast houdt?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:52 schreef HD9 het volgende:
[..]
is erg actueel en heeft te maken waar mensen gaan wonen en hun geld gaan besteden, voor mij en velen andere actueel
Mijn moeder woont nog in een verzorgingshuis, dat gaan jij en ik niet meemaken, wij moeten door anderen in onze steunkousen en rolstoel geholpen worden, door jouw kinderen
Wat is het nou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:46 schreef HD9 het volgende:
[..]
mijn vader en moeder gingen voor hun 65 jaar al naar het zuiden en toen was ook het huis verkocht, dat ging toen heel makkelijk, nu zijn er al veel meer verkopers
nou is mijn vader overleden en woont ma in een verz huisquote:
nee ze zit nu in een verzorgingstehuis en ze waren naar het buitenland geweest, maar jij kan beter daar blijven want hier is geen plek voor je, of ga je bij je kinderen in wonen ??quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Sjabba het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat je zegt dat ze naar het buitenland zijn vertrokkenen nu in een verzorgingstehuis zitten. Maar goed ik kap ermee hoor. Niet relevant en eindeloos dit.
verzorgingshuizen zijn gesloten, lees je geen kranten???quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Sjabba het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
En los daarvan slaat het nergens op. In een verzorgingstehuis is de zorg ook betaald...
daar heb je dan de overwaarde voor nodigquote:Als mensen niet naar een verzorgingstehuis gaan, niet in hun eigenhuis blijven en naar het buitenland gaan is hier toch helemaal geen probleem wat je schetst.
Dus jij roept dat iedereen naar het buitenland wil maar je eigen ouders zijn erop teruggekomen...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee ze zit nu in een verzorgingstehuis en ze waren naar het buitenland geweest, maar jij kan beter daar blijven want hier is geen plek voor je, of ga je bij je kinderen in wonen ??
Denk jij nog niet over na he??
Waar is je moeder nu dan als het gesloten is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:05 schreef HD9 het volgende:
[..]
verzorgingshuizen zijn gesloten, lees je geen kranten???
Thats where you come in
[..]
daar heb je dan de overwaarde voor nodig
voor nieuwe gevallen is het gesloten, lees je echt geen kranten joh?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Waar is je moeder nu dan als het gesloten is?
ja mijn moeder toen ze naar t verzorgingtehuis moestquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dus jij roept dat iedereen naar het buitenland wil maar je eigen ouders zijn erop teruggekomen...
.
Bedoel je de nieuwe toelatingseisen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef HD9 het volgende:
[..]
voor nieuwe gevallen is het gesloten, lees je echt geen kranten joh?
jouw kinderen moeten jouw billen wassen straks en je steunkouse aan doe iedere ochtend en je van t toilet afhalen
je kan ze toch vast voordoen hoe dat moetquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Bedoel je de nieuwe toelatingseisen?
En houd eens op over mijn kinderen. Dat jij zo'n facinatie hebt voor billenwassen oefen je maar ergens andeers uit, niet over mijn kinderen.
Dus waarom moet je jezelf dan eerst in het buitenland vestigen? O wacht, je ouderlijk huis stata in het buitenland nog te koop, dat krot dat je hier spamt zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja mijn moeder toen ze naar t verzorgingtehuis moest
Rot op manquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef HD9 het volgende:
[..]
je kan ze toch vast voordoen hoe dat moet
nee geen toelatingseisen , gewoon dicht , alelen verpleeghuizen zijn er nog , maar dan is t wel heel erg hoor
nou ja je kunt ze toch vast voorbereiden op je komst, om bij hun in te wonen, als je moeilijke stoelgang hebtquote:
MM/HD9: Men vertrekt na de pensioenering inderdaad massaal naar het buitenland, van de 3 miljoen mensen toch al gauw 50.000 stuks. Oftewel, nog geen 2%quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:54 schreef arjan1212 het volgende:
• Bijna één op de vijf Nederlanders is met pensioen (Bron: CBS, juli 2012). In 2011 waren er meer dan 3 miljoen mensen met pensioen. In het jaar 2000 lag het aantal op zo'n 2,4 miljoen, 15 procent van de totale bevolking.
• De gemiddelde pensioenleeftijd is gestegen van 61 jaar in 2006 naar 63 jaar in 2011 (Bron: CBS, juli 2012).
• Van alle gepensioneerden blijven 50.000 personen in het buitenland (Bron: CBS, juli 2012).
dat is heel erg veelquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:54 schreef arjan1212 het volgende:
Rond 2050 is 10% van de bevolking 80-plusser (Bron: CBS)
zou ik ook doen, een postadresquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:47 schreef arjan1212 het volgende:
Ja Bijvlagenzinvol.. ik denk dat het merendeel van die overwinteraars enzo minstens 4 maanden per jaar in nederland is.. dus officieel nog hier woont zeg maar
Dan moet je dus alsnog je huisvesting aanhouden. Komt eigenlijk overheen met 8 maanden vakantie per jaar. Niks mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:47 schreef arjan1212 het volgende:
Ja Bijvlagenzinvol.. ik denk dat het merendeel van die overwinteraars enzo minstens 4 maanden per jaar in nederland is.. dus officieel nog hier woont zeg maar
postadres bij de kinderen kan ook das goedkoperquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan moet je dus alsnog je huisvesting aanhouden.
Het ging om mensen die alleen 'overwinteren', die moeten dus een aantal maanden een woning in NL hebben. Daarbuiten, als je 12 maanden per jaar in het buitenland woont, wat moet je dan met een postadres in NL?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef HD9 het volgende:
postadres bij de kinderen kan ook das goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |