SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bale doet het nu wel te vaak.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haha die Adebayor invliegen.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Wat een kool
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Daar gaat Rafael zijn goal of the monthPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Gifje?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Aardige goalRvP; Feyenoord
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Syntix het volgende:
Bale![]()
eindbaas dat je er bent
![]()
van persie, who are ya?
Suarez
Je verkiest een nare en ordinaire schopper boven van Persie?het zit diep hé dat van Persie geen ajacied is
RvP; Feyenoord
who are ya? who are ya?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je verkiest een nare en ordinaire schopper boven van Persie?het zit diep hé dat van Persie geen ajacied is
![]()
Inderdaad die eerste goal ook al.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef Tarado het volgende:
Wel handig om zo'n iemand ook de ruimte te gevenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Suarez is gewoon leuker om naar te kijken, veel meer in het spel betrokken. Geweldige solo's en passjes links, rechts, lang, kort, binnen of buitenkant het maakt niet uit. Zoals Van Persie speelde bij Arsenal, nu bij Man Utd is het toch vooral een targetman geworden en zie je hem soms 90 minuten niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ik dit topic per ongeluk uit mijn lijst had geklikt, maar er kijkt blijkbaar niemand?know'm sayin?
word? word.![]()
El Clasico.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:54 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat ik dit topic per ongeluk uit mijn lijst had geklikt, maar er kijkt blijkbaar niemand?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Suarez zorgt met een prachtige vrije trap voor de 0-3.
Zijn eerste goal was wel een geweldige controle en dito pass van Coutinho.![]()
Ja ik kwam er later ook achter, kon zelf ook niet kijken maar dan volg ik het meestal even via dit topic.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Arsenal team: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Ramsey, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Giroud
Subs: Koscielny, Rosicky, Podolski, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Mannone, Gervinho
Sp*rs team: Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt
Subs: Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanensuiker op 03-03-2013 16:26:39 ]![]()
Hilarischquote:Op zondag 3 maart 2013 16:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Ramsey, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Giroud
Subs: Koscielny, Rosicky, Podolski, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Mannone, Gervinho
Sp*rs team: Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt
Subs: Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt, Cunt.![]()
quote:Tottenham XI v Arsenal: Lloris, Vertonghen. Dawson, Assou-Ekotto, Walker, Lennon, Parker, Sigurdsson, Bale, Dembele, Adebayor.![]()
Zit er wel in jaquote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef YazooW het volgende:
Arsene's kinderen gaan een pak slaag krijgen zometeen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: